Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

gaźnik PZ30
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Akcesoria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lawo13
Hangaround



Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OST
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:01, 16 Wrz 2016    Temat postu: gaźnik PZ30

zalozyłem ten gaźnik-->>KEIHIN Cable & Hand Choke PZ30 30mm Carburetor Power Jet Accelerating Pump 200cc 250cc Motorcycle Dirt bike ATV Quad Motocross...nie ten motocykl..kreci do zamkniecia licznika jedyna przeróbka to wyjecie gumy na której osadzony jest filtr powietrza <za>pod filtr wyciałem uszczelke grubości ok 5mm wszystko smiga jak złoto <oczywiscie>koszt gaznika 25dolarów na aliexpres link [link widoczny dla zalogowanych]
czas oczekiwania 3tyg....ps gardziele wieksze niż w oryginalnym gaźniku na szpilki pasuje, króciec gażnika od strony filtra wchodzi cieżko ale da się nałozyć ..pozdrawiam wojtek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lawo13 dnia Pią 19:06, 16 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:09, 16 Wrz 2016    Temat postu:

Kolejny zadowolony użytkownik gaźnika Pz 30 Smile

No jeden nie był Smile

Taki sam gaźnik miałem w Vc-eku i jeździł bezproblemowo.

Na allegro też są dostępne
[link widoczny dla zalogowanych]

Ceny od 85 do 120 zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kundellesny
Sgt. at arms



Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:40, 16 Wrz 2016    Temat postu:

Potwierdzam! Smile ej potanialy czy mi sie wydaje ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kundellesny dnia Pią 21:41, 16 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 6:41, 17 Wrz 2016    Temat postu:

Potaniały potaniały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebabix
Support



Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:48, 25 Wrz 2016    Temat postu:

Jaki jest rozstaw śrub mocujących w VT 48 czy 50 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lawo13
Hangaround



Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OST
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:05, 30 Wrz 2016    Temat postu:

rozstaw srub 48...chciałem wam powiedziec że zrobiłem na tym gaźniku juz 500km rewelacja!!! przyspieszenie super jedziesz 80-90 czujesz że motocykl leciutko mknie nie meczy sie!!przy 90 masz jeszcze sporo manetki do odkrecenia,ale niech nikt nie spodziewa się przyrostu predkosci przy tych zebatkach to maks.mysle że wieksze gardziele i lepsze przewietrzanie komory spalania robia swoje:)aaa i żeby dopełnic całości spalanie 2,9 litra i nie sa to bajki a jechałem róznymi stylami spokojnie i czasami dawałem czadu :)pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lawo13 dnia Pią 18:07, 30 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:23, 04 Lis 2016    Temat postu:

Czy po montażu gaźnika pz 30 do vt nie zmienialiście nic i działa bez problemu czy potrzebna jest zmiana dyszy .
W moim VL po zmianie na pz 30 nie jestem w stanie wyregulować gaźnika tak żeby po otwarciu manetki szybko do polowy motor gaśnie powyżej 4000 obr już nie ma tego problemu .
Myślałem ze go zalewa ale
I tu zagadka po załączeniu. Ssania problem ustępuje tzn bez problemu wkreca się do 6000 obr potem go zalewa .
Świeca koloru kawa z mlekiem lekko okopcona .
Bawiłem się składem mieszanki i iglica na wszystkie sposoby 2 dni regulacji i nic po założeniu gaźnika oryginalnego problemu nie ma
Jakieś sugestie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 6:36, 05 Lis 2016    Temat postu:

a czy silnik jest mocno rozgrzany? Jak jest zimny/cieply moze tak sie dziac bo paliwo slabiej odparowuje...
pomijam inne elementy scisle zwiazane takie jak stan swiecy, prawidlowo ustawione zawory, itp...
sprawdzales szczelnosc krucca? np za pomoca plaka (srodek w sprayu do czyszczenia plastikow - latwopalny)??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:16, 05 Lis 2016    Temat postu:

Czy mocno rozgrzany nie wiem na pewno nie jest zimny przy tej pogodzie długo nie można jeździć .
Szczelny raczej jest plakiem nie sprawdzałem
Zrobiłem tez inny test i zdjąłem linke z przyspieszacza i to samo
Jak płynnie przekręcam manetkę lub przekręca na dwa razy to problemu nie ma.
Na oryginalnym gaźniku nie ma żadnego problemu wiec zawory raczej odpadają świeca jest ok lekko przykopcona ale kolor kawy z mlekiem
Problem pojawia się tylko na nowym gaźniku
Jaka maksymalna dysze główna przetrawia nasze silniki może tu jest problem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:25, 05 Lis 2016    Temat postu:

Do VL z oryginalnym filtrem powietrza jest #102 dysza oryginalna tylko że jest 26 gaźnik, może spróbuj #106

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:56, 05 Lis 2016    Temat postu:

Bede jeszcze próbował z dyszami w przyszłym tygodniu i zobaczymy czy coś się będzie zmieniać.
A czy ktoś kto ma założony taki gaźnik czy cos zmieniał czy od razu było ok.
Rozumiem ze to kwestia tylko gaźnika jeżeli na oryginalnym wszystko działa dobrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:25, 05 Lis 2016    Temat postu:

Już drugi przypadek na forum, gdzie po założeniu w/w gaźnika jest problem z pracą silnika. Crying or Very sad

Ja miałem założony w VC-eku i szczerze piszę nie było żadnego problemu. Nie zmieniałem dysz, nawet nie regulowałem składu mieszanki (tylko ustawiłem obroty) i było wszystko okey.

Może wada gaźnika?

Jest jeszcze kilku innych użytkowników daelimów z tym gaźnikiem i nie mają problemów.

Nie wiem co doradzić? Próbuj i daj znać co się udało zrobić.

Rozkręć gaźnik, ustaw pływak, ustaw skład mieszanki wykręcając śrubkę o 2,5 obrotu, ustaw iglicę na środku i zobacz co będzie się działo Smile

Daj znać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:59, 06 Lis 2016    Temat postu:

Dzięki za odpowiedzi. W tym tygodniu jeszcze się pobawię dyszami bo ustawieniami iglicy i mieszanki bawiłem się 2 dni, potem niestety bede musial dać sobie spokój z gaźnikiem bo trzeba zrobić renowacje i być może wprowadzić pare zmian motocyklu w każdym bądź razie na pewno napisze jeżeli uda mi się cos zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:37, 06 Lis 2016    Temat postu:

Na poczatku rozgrzej mocno silnik tak aby lapa parzyla jak zlapiesz za silnik.. pozniej krec..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:53, 09 Lis 2016    Temat postu:

Dziś rozpocząłem prace nad gaźnikiem i wg wszelkich wyliczeń w gaźniku jest dysza 130 ja zaczynam od 100 zobaczymy czy idziemy w dobrym kierunku . Jutro zakładam i próbuje wyregulować Patent z wężykiem na śrubie regulacji mieszanki sprawdza się na zewnątrz jak po zamontowaniu gaźnika zobaczę jutro

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HalkPolska dnia Śro 18:10, 09 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:21, 10 Lis 2016    Temat postu:

No to jak dysza 130 to się nie dziwie że tak się zachowuje. Kiedyś kupiłem dyszę od 90 do 130 co 5 i robiłem próby. Najlepiej było na oryginalnej 102 na 110 było fajnie ale już był kłopot z odpaleniem ale ładnie strzelał w tłumik Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:12, 10 Lis 2016    Temat postu:

W oryginale jest 100 ja tez taka włożyłem i żadnej zmiany nie było i ostatnie co mi zostało to regulacja pływaka. Po regulacji pływaka jest o niebo lepiej ale jeszcze się dławi z tym ze ta regulacja nie ma nic wspólnego z ustawieniami fabrycznymi . Jutro jeszcze troche się pobawię bo w porównaniu ze starym gaźnikiem powyżej 6000 jest fajnie przynajmniej na pierwszych trzech biegach i trzeba uważać bo kreci się ponad 11000

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:38, 10 Lis 2016    Temat postu:

Halk jak ustawiales pływak? Taki tutorial dla debili poproszę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:05, 11 Lis 2016    Temat postu:

Jak tylko będzie wyregulowany porządnie to dokładnie nastawy przekaże, ale na razie gaźnik a nawet motocykl mnie pokonuje.
Dziś już nawet przestał działać oryginalny gaźnik. coś mnie podkusiło żeby zobaczyć ustawienia i nie działa nawet on. Świeca ma przebicie a akumulator tez wyzionął ducha. Przed ponową regulacją musze doprowadzić wszystko do stanu używalności a potem regulacja. Wstępną bo żeby to miało sens to trzeba obrobić kolektor a jak się go zrobi to potrzebna bedzie ponowna regulacja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebabix
Support



Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:24, 12 Lis 2016    Temat postu:

Witam,dzisiaj założyłem PZ30 do VT , w gaźniku regulowałem tylko wolne obroty i nic więcej , zostawiłem fabryczny skład mieszanki 1,5 obr , z filtra powietrza wyjąłem plastikowy króciec i na tym koniec zmian. Motorek zapala na dotyk jeździ znacznie dynamiczniej,szybkie ruchy manetka nie dławią silnika jest ok. Z czystej ciekawości rozkręciłem oryginalny gaźnik i się okazała masakra , dysze oblepione jakimś czarnym osadem ,wżery na elementach mosiężnych, widać ząb czasu, stary gaźnik nadaje się na złom.

PZ30 kupiony tutaj :
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sebabix dnia Sob 13:14, 12 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:02, 13 Lis 2016    Temat postu:

Dokładnie ten sam gaźnik, ta sama aukcja wiec nie bardzo rozumiem co się dzieje. Czy vt i vl mają inne parametry, bo z tego co widziałem to niektóre części pasują do vl i vj . No trudno mam jednak prośbę do kogoś kto ma takie gaźniki niech sprawdza czy pomiędzy gaźnikami sa różnice w poziomie ustawienia pływaka . Można to zrobić bez rozkręcania gaźnika . A ja walczę dalej .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebabix
Support



Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomianki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:43, 13 Lis 2016    Temat postu:

Iglica w gaźniku PZ30 fabrycznie ustawiona u mnie była na rowku nr:2 , nie zmieniałem założyłem tak jak fabryka poskładała (zdjęcie poglądowe) .Pływaka nie mam jak sprawdzić,brak przezroczystego przewodu paliwowego.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sebabix dnia Nie 9:45, 13 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:46, 16 Lis 2016    Temat postu:

Po wielkich bojach postanowiłem zawiesić regulacje z racji temperatur i potrzeby renowacji całego motoru . Na dzień dzisiejszy motocykl odpala bez problemu kreci się bardzo ładnie jest lekko przy dużo paliwa na małych obrotach natomiast jest mocniejsza góra. Oczywiście nie jest to koniec regulacji ale można spokojnie jeździć . Problemy sa tylko przy maksymalnym przekręceniu gazu poniżej 3000 . Ustawienia pływak przy zamkniętym zaworku 9mm od podstawy gaźnika mierzone przy zagięciu pływaka druga strona czyli maksymalne otwarcie 15 stopni śruba regulacji i składu mieszanki 2,5 obrotu i najważniejsze iglica na trzecim rowku od gory . Link do filmiku z pracą motorka ideału nie ma natomiast jakiś początek jest https://youtu.be/hef3VvBwR9E

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HalkPolska dnia Śro 20:59, 16 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:14, 04 Mar 2017    Temat postu:

Właśnie zakupiłem ten gaźnik, powinien przyjść do mnie najdalej we środę. Jestem ciekaw, czy będzie różnica w zachowaniu się motocykla.

[edit 09.03.2017]

Gaźnik zainstalowany. Ktoś jeszcze zastanawia się czy warto go kupić? Podpowiadam: WARTO!

Po założeniu gaźnika motocykl odpalił od pierwszej kopki. Silnik pracuje gładko i dynamicznie wkręca się na wysokie obroty. Już niewielki ruch manetką powoduje zdecydowaną reakcję silnika.

Co ciekawe do starego gaźnika podpięte były dwie linki, jedna od góry a druga z boku, obie z manetki gazu. Z drugiej strony mam linkę ssania. W nowym gaźniku jest tylko jedna linka do podłączenia z góry (no i ssanie). Drugą podpiąłem do linki sprzęgła na trytytki, żeby nie pałętała się bez celu wokół gaźnika.

Jutro (w piątek ostatecznie w sobotę) jak będzie pogoda to pośmigam i dam znać jak motocykl zachowuje się na drodze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Czw 20:22, 09 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:26, 09 Mar 2017    Temat postu:

Nie wytrzymałe i przejechałem się po okolicy dzisiaj po nocy. Ten gaźnik jest GENIALNY!

Matko, jak dawno tak bardzo nie ucieszyła mnie jazda Smile


Gęba sama mi się śmieje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:11, 10 Mar 2017    Temat postu:

Hmm... ta druga linka to linka od pompki przyśpieszacza... Daje to, że jak gwałtownie odkręcisz, to nie ma 'turbo dziury'...Smile
Albo od dołu gaźnika masz miejsce do którego możesz ją przyczepić, albo kupiłeś gaźnik który pompki nie posiada... Sprawdź jak się moto zachowuje przy mocnym szybkim odkręceniu... Czy się nie zastanawia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:03, 10 Mar 2017    Temat postu:

No właśnie nie. Wystarczy lekko przekręcić manetkę gazu i moto skacze gwałtownie do przodu. Niestety gaźnik nie ma nigdzie więcej możliwości zaczepienia tej dodatkowej linki. Pośmigam w weekend, jak nie będzie mocno padało i zobaczę jak moto zachowuje się na dłuższych trasach i podczas gwałtownego przyspieszania na wysokich przełożeniach.


[edit]
Przeszukałem allegro i znalazłem model z pompką. Jak ten który mam obecnie się nie sprawdzi, to dokupię ten drugi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Pią 12:20, 10 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mapper
Support



Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:49, 10 Mar 2017    Temat postu:

Do VJ zamawiać ten z pompką?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:09, 10 Mar 2017    Temat postu:

Mapper napisał:
Do VJ zamawiać ten z pompką?

[link widoczny dla zalogowanych]


Łudząco przypomina to co mam założone do swojego silnika... Smile CHYBA bedzie okej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zaleś
Support



Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CT
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:29, 27 Mar 2017    Temat postu:

A jaki gaźnik do vl ,chodzi mi o rozstaw szpilek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:58, 27 Mar 2017    Temat postu:

Znajac zycie taki sam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zaleś
Support



Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CT
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 6:36, 01 Kwi 2017    Temat postu:

Rozstaw szpilek gaźnika to 48 mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zaleś
Support



Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CT
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:07, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Dziś zamontowałem pz 30 i nareszcie równe obroty. Polecam bardzo ten gaźnik, nie ma problemu z montażem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mapper
Support



Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:25, 07 Kwi 2017    Temat postu:

U mnie też dziś wleciał i również polecam:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:18, 30 Maj 2017    Temat postu:

Cześć.
Do Rodwina vj ten gaźnik z pompką - akceleratorem?
Rozumiem, że fabrycznie już jest ustawiony.
Zastanawia mnie ten gaźnik razem z linkami.
Obecnie od rolgazu mam dwie linki ale do gaźnika podłączona jest tylko jedna.
Wolne obroty mam 650 więc regulacja jest niezbędna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:29, 30 Maj 2017    Temat postu:

Pompka daje nieco lepszą elastyczność kiedy śmigasz na końcu manetki. Miałem oba gaźniki i przy tym z pompką motocykl zdecydowanie lepiej zbiera się na drodze. Różnica jest wyraźnie odczuwalna. Jeśli masz ten bez pompki i jesteś zadowolony, to nie ma sensu inwestować 100zł. Jeśli nie masz a chcesz wymienić, to zdecydowanie ten z pompką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:50, 27 Sie 2017    Temat postu:

Ja tak srednio polecam ten gaznik do vc Ustawienia tak jak fabryka 2.5 obr Iglica w środkowym polozeniu Przy gwałtownym dodaniu gazu motor przygasa lub potrafi zgasnac całkowicie Jezeli to przebolejemy to 1,2,3,4 odejscie super natomiast 5 przy obortach powyzej 7000 zalewa i sie dławi
Mam ten sam problem co HalkPolska wiec wydaje mi sie ze pomiedzy gaznikami które pracuja dobrze a tymi co kupilismy ja i halk musi byc jakas róznica.

Próbowałem jeszcze spróbowac regulacji składu mieszanki według opisu papy
czyli obr biegu jałowego minimum i podwyzaszanie za pomoca srubki składu mieszanki ,ale niestety pomimo wykrecenia prawie całej obroty wcale nie wzrastaja czyli jezeli ustawiam 1000 obr biegu jałowego przy wykrecaniu wcale nie rosna Natomiast mozna zgasic motocykl wkrecajac skład.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez travolta dnia Nie 20:24, 27 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:51, 27 Sie 2017    Temat postu:

Travolta jeśli chodzi o mój problem który opisywałem już został rozwiązany i problem był w nieszczelności między kolektorem a gaźnikiem uszczelka z dyplomu załatwiła sprawę do tego regulacją zaworów. Teraz nie mam żadnych problemów z gaźnikiem a specjalnie podniosłem dysze do góry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:25, 27 Sie 2017    Temat postu:

a jak w koncu ustawiłes mieszanke na 2.5 obr czy cos wiecej kombinowałes? U mnie tez zauwazyłem ze nie pasuje gaznik w stosunku do krucca, ale spsikałem plakiem i nie zauwazyłem zadnych zmian w obrotach. Jutro to sparawdze dzieki za kierunek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:21, 29 Sie 2017    Temat postu:

Cześć.
1. Jeżeli jest śruba od składu mieszanki to po co jeszcze się bawić wysokością iglicy?

Właśnie jestem po montażu pz30. (Nic nie ruszane iglica nie jest w środkowym położeniu)
i niestety nie jestem zadowolony:
1. Po odpaleniu ustawiłem obroty na ok 1500 niestety na jałowym biegu lekko falują.
2. Przy mocnym/szybkim odkręceniu manetki przygasa tak samo jak na starym gaźniku.
3. Wolniej schodzi na na obroty biegu jałowego a nawet schodzi poniżej 1000 i dopiero potem 1500.
4. Niestety przejażdżka była ok 50 metrów i jak jest powyżej 4000obr nie wiem (dam znać)
Jakieś sugestie?

Plusy:
1. Jest większy ale pasuje Wink
2.Chyba ssanie działa Razz (w starym nie było różnicy czy na ssaniu czy nie) w nowym na rozgrzanym silniku na ssaniu gaśnie - tak powinno być?
3.Zmienił się dźwięk wydechu jest bardziej basowy.

Zrobię ze 100 km sprawdzę świece i dam znać.
Po rozruchu na zimno i dojeździe do pracy:
Ssanie działa na odwrót (chyba, że ta jest w motocyklach)--> na zimnym odpalam bez ssania i mam 4000 obrotów -->ssanie na 3/4 dusi obroty do ok 1500 obr. po rozgrzaniu wyłączam ssanie i obr. falując pozostają 1500.
Gaźnik działa w pełnym zakresie obrotów, obr nadal powoli spadają, do tego do ok 900 i następnie do 1500 :/, strzela trochę częściej niż na starym gaźniku, przy obrotach 2000/3000 gorsze przyśpiszenie a na wyższych bez odczuwalnych zmian.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Śro 6:34, 30 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:36, 30 Sie 2017    Temat postu:

No to z tego co ja juz sie dowiedziałem to w twoim przypadku bedzie to zła regulacja gaznika Za uboga mieszanka albo lewe powietrze
U mnie obroty bardzo ładnie trzyma przy szybkim odkrecaniu ma troche muła,ale na wysokich obrotach przerywa.
Załozyłem stary gaznik i okazało sie ze na nim tez jest ten problem, moze nie w tak duzym stopniu ale jest
Narazie czekam na moduł i bede dalej eksperymentował z Pz30 ,bo porównujac do orginalnego gaznika to ten ma takie przyspieszenie ze "hoho" Wink
Kolega "harekop" pisał mi ze u niego problem załatwił wiekszy filtr stożkowy.
Jak bedziesz demontował gaznik to zobacz jaka masz dysze
u mnie w starym gazniku mam 108 a w nowym 112


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:20, 30 Sie 2017    Temat postu:

Dysze w nowym.na bank są większe, co.do mieszanki to wydaje mi sie, że raczej jest za.bogata bo strzela z tumika prawie przy każdym puszczeniu manetki podczas jazdy, dodatkowo wolno schodzą.oobroty jakby trochę paliwa gdzieś zostawało :/ ogólnie jeździ gorzej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 19:27, 30 Sie 2017    Temat postu:

POWITAC u mnie na pz30 smigal az milo.po kupnie iglica zostala o zabek cofnieta by mniej podawalo paliwa i tyle z regulacji.byl problem z pompka przyspieszacza.gdy dodawalem ostrzej gazu potrafila sie na chwilke zawiesic taki ulamek sekundy i to dawalo efekt jakby zalewania.popuscilem lekko srubke trzymajaca mechanizm i dalem ja na kleju i bylo git.acha pomke mialem lekko przestawiona tez by pozniej sie otwierala bo startowala jakby 1.luknijcie moze na te elementy.
Powrót do góry
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:57, 30 Sie 2017    Temat postu:

Rift

Jak schodza wolno obroty oznacza ze za duzo jest powietrza w stosunku do paliwa...

strzelanie w rure powszechnie jest uwazane ze za duzo paliwa w stosunku do powietrza... ale to brednie Smile
paliwo aby sie spalilo potrzebuje byc w stosunku ok 1:14 (jak dobrze pamietam...). jezeli jest za duzo powietrza to w cylindrze mamy mieszanke skladajaca sie z powietrza i malej ilosci benzyny. gdy powstanie iskra moze nie dojsc do zaplonu ze wzgledu na mala ilosc benzyny i zostanie wywalona taka biedna mieszanka do goracej rury wydechowej. i tam od temperatury nastepuje zaplon..czyli nasze strzelanie w tlumik...
a wiec zwieksz dawke paliwa na srubie od skladu mieszanki. ale wczesniej upewnij sie czy nie dostaje sie lewe powietrze.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:19, 30 Sie 2017    Temat postu:

1/3 butli PLAKA wypsikane, zero lewego powietrza, dopiero jak w dolot od filtra psiknąłem to obroty spadły i po 5 sek zgasł.

Niestety z ta mieszanką to nie wiem, identyczny objaw jak strzelanie miałem na starym gaźniku i tam zmniejszenie ilości paliwa=mniejsze strzelanie ale i tak spalanie miałem na poziomie 4 litrów.

Jakie są 3 fabryczne ustawienia pz30?
1. Na, który ząbek dać iglicę patrząc od nakrętki?
2. ile obrotów śruba mieszanki?
3. ile obrotów śruba od wolnych obrotów/powietrza?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Śro 22:21, 30 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:12, 31 Sie 2017    Temat postu:

Mysle ze z tym strzelaniem przy za bogatej mieszance to nie tak do konca brednie U mnie strzela w tłumik a wykrecanie dyszy od mieszanki czyli zubozanie składu powoduje zmniejszenie strzelania, Mysle ze tak jak napisał "buba" do tego zamulania na pz30 trzeba sie przyzwyczajic i udawac ze go nie ma Wink albo pobawic sie pompka przyspieszacza, bo trzeba pamietac ze została skonstruowana dla silników 200/250ccm
Ja narazie mam problem z starym gaznikiem mimo powrotu do utsawien fabrycznych Dzisiaj moze sprawdze moduł ,a jak nie bede regulował zawory i jak to zrobie to pojezdze z dwa tygodnie Wink a potem dalsze testy z Pz30 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:46, 09 Wrz 2017    Temat postu:

Cześć. Ja u siebie odnoszę wrażenie, że winny jest ( również) za krótki skok linki gazu. Wydaje mi się, że podłączenie linki nawet na skreconych ustawieniach już na starcie unosi minimalnie ruchomy środek z iglicą w gaźniku i wszelkie inne regulacje np. Obrotów na luzie już z założenia są błędne, bo tloczek w srodku jest lekko uniesiony a to zmienia ilość przelatujacego powietrza a to plus błędne ustawienia może powodować chwilowe zamulanie i inne problemy. Postaram sie fotki wrzucić jak sie zabiorę za to.

I tu pytanko: znacie zamienniki linki gazu z wyjściem na pompkę? Wolę przerabiać zamiennik niż oryginał( wydłużenie skoku linki).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Sob 15:55, 09 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:48, 09 Wrz 2017    Temat postu:

ja mam zwykły gaźnik ale i bardzo dobrze wyregulowany ale cały czas mi strzela po tym jak przestaje gazować. Nie przeszkdza mi to jakoś Smile fajny dzwięk jest Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:18, 09 Wrz 2017    Temat postu:

Tylko, że strzelanie nie służy zaworom, gniazdim zaworowym i kanałom zaworowym.....tłumik też raczej za tym nie przepada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:05, 10 Wrz 2017    Temat postu:

ale jaki cudowny dźwięk ;D to jak się pozbyć strzelania mając spoko mieszankę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:19, 10 Wrz 2017    Temat postu:

Przy gaźniku pewnie się nie da....bo zawsze dozuje paliwo.


Ok......
Do PZ30 dobrałem się jeszcze raz + sprawdzenie świecy (czarna ale nie mokra)
1. śrubka od mieszanki rozkręcona była o 2,5 obr. Shocked - obecnie 1,5 obr.
2. iglica na 1 ząbku od dołu - obecnie na środkowym.
3. linkę gazu sprawdziłem, maksymalnie skręcona ma na szczęście minimalny luz by nie unosić tłoczka z iglicą - uff nie trzeba kupować innej linki.
4. filtr powietrza zastąpiony stożkowym - przy odkręceniu manetki na samym początku powstaje ciekawy dźwięk.
5. obroty ustawione 1600

zaobserwowane działanie (bez przejażdżki i kontroli świecy):
a. szybkie odkręcenie manetki dławi silnik.
b. schodzenie z wysokich obrotów lepsze/szybsze niż przy starych ustawieniach
c. włączenie ssania na maks. dławi silnik i po 2 sek. gaśnie
d. jak pali na zimnym jeszcze nie wiem.

c.d.n.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Pon 10:03, 11 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:23, 13 Wrz 2017    Temat postu:

Panowie opisujecie problemy takie same jak były u mnie .
Na początku mieszałem ustawieniami iglic i pływaka zmieniałem moduły zapłonowe i..... Nic to nie dawało. Zmieniłem nawet gaźnik na drugi to samo . Jeszcze raz mówię że regulację gaźnika jakikolwiek nic wam nie dadzą. Przede wszystkim zakładacie większy gaźnik który ma o wiele większą przepustowość powietrza i przy otworzeniu przepustnicy na max po prostu nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa w stosunku do powietrza. Więc albo musicie zwiększyć dysze paliwowa albo regulujcie gaźnik po założeniu oryginalnego filtra powietrza. Druga sprawa to regulacją zaworów po której u mnie problem też się skończył. Kolejna sprawa jest to że pz 30 ma większą średnicę i uszczelnienie oryginalnym oringiem może nie wystarczyć więc nożyczki w dłoń dyplom za zajęcie pierwszego miejsca i wycinamy nowe uszczelki . Naprawdę mamy te same silniki jeżeli u jednych działa prawidłowo to u innych też musi chyba że ma popsuty silnik.
Rift jesteś z Wawy więc możemy się spotkać i ewentualnie coś może uda się naprawić przetestować póki jeszcze mam Daelim i jakieś części do niego


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HalkPolska dnia Śro 22:27, 13 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:39, 14 Wrz 2017    Temat postu:

Halk bardzo chętnie pokaże Tobie mojego trupka ;P.
Filtr oryginalny nie wchodzi w grę, po demontażu tego całego pudła, które zamontowane było na 2 śruby spora część wibracji ustała.
Co do zasysania powietrza/mieszanki paliwowo powietrznej to czy mały czy duży gaźnik to ilość zasysanego powietrz reguluje tłok w cyklu ssania. Wydaje mi się, że przy np. 5000obr. w 125 obciążenie gaźnika jest jak przy 2500 obr. w 250tce, ale mogę się mylić.

W przyszłym tyg. dam znać na priv i jak będziesz miał wolne po 17 to chętnie się spotkam.
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Czw 7:39, 14 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:31, 14 Wrz 2017    Temat postu:

Ja przez prawie cały sezon śmigałem na PZ-30 bez żadnej dodatkowej regulacji poza jedną. Wyprułem oryginalną puszkę filtru powietrza i przyczepiłem do gaźnika filtr stożkowy.
Motocykl ładnie się zbierał, gwałtowne odkręcanie manetki nie dusiło silnika.

Jakiś miesiąc temu zabrałem bzyka do serwisu, mechanik zrobił regulację zaworów oraz wymienił dyszę paliwową, zakładając rozmiar 105.

Po tym zabiegu silnik lepiej się zbiera, moto ładnie wkręca się na obroty, puszczenie manetki nie powoduje strzałów z wydechu a obroty nie spadają poniżej ustawionych, tylko ładnie schodzą do wyregulowanego limitu.

Do tego zauważyłem zdecydowanie mniejszą paliwożerność.

Do tego po założeniu modułu z regulowanym kątem zapłonu moto ciągnie obroty do czerwonej kreski, silnik pracuje bardzo równo, nie prycha, nie kicha.

Moim problemem jest kończący się tłok z cylindrem i pierścieniami, i związaną z tym niską kompresją. Po sezonie mam już zaplanowany remont kapitalny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:00, 14 Wrz 2017    Temat postu:

Krzysiek
Możesz podać linka do dyszy i regulatora lub dokładne nazwy?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:43, 14 Wrz 2017    Temat postu:

Dysze kupiłem tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]

elektronikę tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]

Moduł ma w moim moto jedną wadę. Nie odpalę nim motocykla ze startera. Szczególnie jeśli silnik jest zimny. Tylko kopka.
Mój mechanik twierdzi że to nie wina elektroniki, tylko kompresji. Prawdopodobnie jest tak jak mówi, jednak ostatnio dogadałem się ze sklepem stacjonarnym, mają mi ściągnąć coś z wyższej półki, co nie powinno robić takich problemów. Jak przymierzę i będzie działać to dam znać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:32, 15 Wrz 2017    Temat postu:

"Co do zasysania powietrza/mieszanki paliwowo powietrznej to czy mały czy duży gaźnik to ilość zasysanego powietrz reguluje tłok w cyklu ssania. Wydaje mi się, że przy np. 5000obr. w 125 obciążenie gaźnika jest jak przy 2500 obr. w 250tce, ale mogę się mylić."

Możesz

Z twojej wypowiedzi Np. zakładanie większego turbo do samochodu nie ma sensu bo i tak cykl ssania sie nie zmienia.

jeżeli chodzi o spotkanie to dawaj znać choć chyba już nie porównamy motocykli bo w sobotę przyjeżdza po niego kupiec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:28, 15 Wrz 2017    Temat postu:

HalkPolska napisał:

Z twojej wypowiedzi Np. zakładanie większego turbo do samochodu nie ma sensu bo i tak cykl ssania sie nie zmienia.

jeżeli chodzi o spotkanie to dawaj znać choć chyba już nie porównamy motocykli bo w sobotę przyjeżdza po niego kupiec


Turbo dopycha mieszankę w cylinder a tu jest układ tzw. "wolno ssący".

Dam znać co do spotkania, jak nie porównamy to może chociaż zerkniesz co można podregulować w silniku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwynbleidd
Prospect



Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oslo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:32, 15 Wrz 2017    Temat postu:

co do PZ30 to powiem wam ze zamowilem tez mikuni vm26 (to jest tez 30mm) i jest o niebo lepszy, lepiej wykonany, w srodku tez lepiej i plywaki jakies takie lepiej wykonane, nasmarowany w srodku. Oczywiscie to tez podrobka ale wydaje mi sie ze troche lepsza, minusem jest brak pompki ale ja to i tak mialem w oryginale odlaczone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:08, 15 Wrz 2017    Temat postu:

To w takim razie po co zakładać większy gaźnik
Dobra koniec tych przepychanek i tak mam rację😁😁😁😁
Przyjeżdżaj postaram się pomóc ewentualnie zostawię jeden gaźnik i jeden moduł na podmianie dla ciebie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Akcesoria Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin