Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Gaznik daelim daystar vl 125

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:04, 28 Mar 2017    Temat postu:

Jeśli gwałtownie kręcisz manetką gazu stojąc a moto Ci przygasa, to masz nieszczelność gdzieś w krućcu na dolocie. Obstawiam ze jest pęknięty i przy gwałtowniejszym kręceniu manetką łapie lewe powietrze już za gaźnikiem.

To jest ten element, znajdujący się pomiędzy gaźnikiem a silnikiem:

[link widoczny dla zalogowanych]

Rozkręć gaźnik, wykręć ten element i sprawdź czy jest szczelny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mario554
Support



Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE

PostWysłany: Pią 18:42, 31 Mar 2017    Temat postu:

Witam jeszcze nie zdążyłem sprawdzić tej swiecy ale motorek chodzi jak ta lala ładnie trzyma obroty i nie swiruje wiec spoko jak w końcu sprawdzę te świece to dam znać. A filtr powietrza jest oryginalny trochę brudny już ale nie można go w tym kraju kupić wIęc trochę potrwa wymiana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:22, 31 Mar 2017    Temat postu:

mario554 napisał:
Witam jeszcze nie zdążyłem sprawdzić tej swiecy ale motorek chodzi jak ta lala ładnie trzyma obroty i nie swiruje wiec spoko jak w końcu sprawdzę te świece to dam znać. A filtr powietrza jest oryginalny trochę brudny już ale nie można go w tym kraju kupić wIęc trochę potrwa wymiana.


Mario. Te filtry wymienia się co 60k przebiegu - czyli po 10 zmianach oleju. W instrukcji jest napisane, że filtr powietrza należy wyjąć i przedmuchać sprężonym powietrzem przy każdorazowej wymianie filtra oleju i oleju czyli co 6 tysięcy. I tak, w tym kraju - w Polsce, nie można ich kupić, bo są nietypowe tak jak i nasze motocykle. Smile Co nie znaczy, że są nieosiągalne w ogóle. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Pią 19:23, 31 Mar 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:33, 31 Mar 2017    Temat postu:

Można tez stożek założyć, co ja niniejszym w najbliższym czasię będę czynił...Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mario554
Support



Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE

PostWysłany: Nie 15:03, 02 Kwi 2017    Temat postu:

A więc w końcu sprawdziłem swiece i jest ok nie za ciemna nie za jasna coś po srodku. Dziś zrobiłem trochę kilometrow i problem znów się pojawil zauważyłem że ma tendencie do zgasniecia jeśli na wysokim biegu przy obrotach np 8 tyś dam sprzeglo i chwilę na nim pojadę bez redukcji biegu. Jak chamuje silnikiem i schodze bieg po biegu to problemu raczej nie ma. Na rozgrzanym silniku słychać trochę klepanie pomyslalem że może to luz na zaworach i dlatego gasnie jest to możliwe ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:54, 02 Kwi 2017    Temat postu:

Zawory. ja w tygodniu jadę wyregulować (mam na 0.10 ustawione a mają być 0.12. Po zagrzaniu mam ten sam objaw.
Na wolnych gaśnie, a jak z wolnych dodam gazu to dławi i gaśnie.
Pow 4 tys jak trzymam mogę jechać i jechać.
A mam wtrysk więc to nie gaźnik Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:23, 02 Kwi 2017    Temat postu:

1. Zawory
2. Iglica/dawka paliwa
3. Olej (zmien jesli nie zmieniales)

Clapton, w gazniku jak jest iglica usawiona na duza ilosc paliwa tez tak moze byc. Mialem to. Wink ale przedewszystkim zaworki i olej do kontroli. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Nie 21:25, 02 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mario554
Support



Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE

PostWysłany: Wto 17:41, 04 Kwi 2017    Temat postu:

A wie ktoś może jakie luzy powinny być na zaworach ? Przypominam że mam vl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:04, 04 Kwi 2017    Temat postu:

2 posty wyżej w VL 0.12 na wszystkich zaworach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mario554
Support



Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE

PostWysłany: Śro 3:56, 05 Kwi 2017    Temat postu:

To duży luz jak 0.12 jak czytam to zazwyczaj jest 0.5 i 0.8 pomijając już te szkole która twierdzi że można jeszcze ciasnej a te wartosci 0.12 to orginalne założenia dla tego silnika ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:33, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Gdzie czytałeś? Bo chyba nie w manualu do Daelima? Tutaj ma być oryginalnie i firmowo 0,12...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mario554
Support



Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE

PostWysłany: Śro 15:34, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Instrukcje mam niemiecką i nie mogłem znaleźć nigdzie jak powinny być a czytałem ogólnie co ludzie pisza na internecie wszyscy twierdza ze ssący powinien być ustawiony ciasniej niż wydechowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mario554
Support



Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE

PostWysłany: Śro 15:40, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Ktoś tam twierdzi że do daelima powinno być ssący od 0.07do 0.12 a wydech od 0.12 do 0.17

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:01, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Ktoś tam twierdzi 0.8, 0.5 teraz 0.07 i 0.17 niech tek ktoś tak ustawia sobie ale nie innym.
Wszyscy tutaj ustawiamy na obu 0.12 i jest ok. Jak chcesz eksperymentować to nie ma problemu. Ale to nie chińska 50 gdzie można ustawić luz na pałę i działa. To już trochę bardziej zaawansowana maszyna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mario554
Support



Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE

PostWysłany: Śro 16:39, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Sprawdzę jak u mnie sprawa wygląda i ustawie 0.12 na te chwilę chyba wyczerpałem swoje pytania dziękuję za podpowiedzi i życzę szerokości LwG

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:01, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Koniecznie 0.12 na wszystkich zaworach. U mnie jest eksperymentalnie 0.10 i wiesz co się dzieje? Gaśnie po nagrzaniu. Ma problem wtedy z odpaleniem i chodzi tylko wtedy gdy manetka jest na 4 tys obrotów w górę.
Chyba tak nie chcesz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:17, 06 Kwi 2017    Temat postu:

Gadanie, ja mam 0,15 na obu i śmigam drugi tysiąc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin