Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marpapus
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EZD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:22, 11 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Co do obrotów to tak na słuch nie zauważyłem różnicy między 2 a 5 biegiem. Narazie pogody nie sprzyjają, ale jak się coś zmieni spróbuje zrobić test na drodze tak jak piszesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:19, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli jak dal sie wkrecic na te same obroty to nie masz blokady na module. Jak by byla to wina modulu to sterowanie by rozpoznalo ze wbity jest 5 bieg i powyzej np 5 5ysiecy obrotow nie dawalby iskry na swiece... a tu bez oporow toczenia wskoczyl na maksymalne obroty czyli modul dziala prawidlowo.
Czy zaobserwowales strzelania w rure lub w gaznik? Jak tak to problem z niedomykajacymi sie zaworami. Nie chodzi tylko o luz na zaworach ale o fizyczne ich zdolnosci do zatkania kanalu. Jak wali w rure do zawory od wydechu slabo trzymaja lub zle ustawione, jak wali w gaznik to zawory ssania...Takie nie trzymanie fizyczne zaworow bedzie zmniejszalo kompresje czytaj mniejsza kompresja mniej mocy do rozpedzania gdy siedzi driver na motocyklu. Ostatnia rzecz do sprawdzenia to stan tloka, pierscieni, cylindra ale to na samym koncu jak gniazda i zawory okaza sie dobre....
Kompresja musi byc, bo im bardziej sprezona mieszanka tym wieksze boom. A im wieksze boom tym szybciej tlok napedzi reszte ukladu do ponownego boom a my cieszymy sie jada
Porozmawiaj ze swoim mechanikiem na temat tego co wyzej napisalem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:23, 12 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Moze Tsin jeszcze siądzie w tym roku to też dorzuci swoje trzy grosze jak to jest u niego na VT. Swoja droga troche sie już pogubilem co to może być. Pewnie w ten sezon który niby już jest zamknięty się nie spotkamy ale na wiosne najpóźniej to ogarniemy wspólnymi siłami. Z drugiej strony dziś znów klepałem przebieg a i tak rzadko powyżej setki się jechało. BTW marpapus, piszesz się na wyjazd letni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marpapus
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EZD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:44, 13 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
"Pappa2" Nic nie strzelało. Wszystko jest do ogarnięcia jeśli chodzi o silnik tylko głupiej uszczelki pod głowice nie mogę dostać w PL.
"Rushrod" Co do lata zobaczymy jaki termin co jak, ale czemu nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:53, 13 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Moj po odjeciu gazu z duzych obrotow strzela ochoczo, przy hamowaniu silnikiem tez, w wydech rzecz jasna ale ale, od poczatku tak mial, po kilku regulacjach troche to zniklo, byl moment ze praktycznie nic nie strzelal ale byla zbyt uboga mieszanka bo grzal sie jak diabli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:36, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdz jeszcze taka rzecz. Wyciagnij przepustnice z gaznika i sprawdz na ktorym zabku jest igla. Sprawdz kolor elektrody na swiecy. Jezeli jest biala lub jasna wzieksz dawke paliwa przesuwajac blokade na w/w igle. Na igle masz rowki... jak chcesz zwiekszyc dawke paliwa to dajesz tak zworke aby igla stala sie krotsza.
Jezeli masz swiece czarna, znaczy ze masz za duza dawke paliwa na glownej dyszy wiec odwrotnie zmieniasz blokade - wzorke tak aby igla byla dluzsza...
Nawet jak bedziesz mial miedziana elektrode swiadczaca o prawidlowym spalaniu wzieksz o jeden zabek dawke paliwa na probe...
Po dokonanych zmianach nalezy zrobic ok 10km i sprawdzic kolor elektrody swiecy, no i predkosc oczywiscie
UWAGA! swiece nalezy wykrecac i wkrecac tylko i wylacznie gdy silnik jest zimny! Gdy cylinder jest goracy operacje przy swiecy moga sie skonczyc zerwaniem gwintu....
Odezwij sie jak poszlo..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marpapus
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EZD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:57, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Teraz nie powiem bo nie jeżdżę ale z igłą już testowałem i było tylko gorzej, co do prędkości oczywiście a świeca przed zabiegiem była ok. Po nie sprawdzałem ale wróciłem do tego co było od początku.
Jakbym dopadł jakąś serwisówkę to może gdzieś będą zaznaczone blokady.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marpapus dnia Czw 12:59, 19 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:01, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Uparcie i skrycie, nad pająków życie, upieram się, że jest to moduł. I potrzeba modułu z Daelima a nie ze skuterka, bo tulejki w gaźniku nie masz, jak sam zauważyłeś. No nie wiem, chyba że dyszka ma zły wymiar. Najgorzej jest, bo nie ma gdzie i jak teraz jeździć bo pogoda francowata nawet na jazde 50-60 a co dopiero się rozpędzać, niebezpiecznie i nie zdrowo... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:05, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdz wedlug instrukcji z vs... calkiem mozliwe ze to te same silniki... [link widoczny dla zalogowanych]
A ja bym modul wykluczyl, na kazdym biegu rozpedza sie, bez obciazenia, na te same obroty.. modul odcina zaplon przy pewnych obrotach na danym biegu....
Ale prawda jest taka zeby cos stwierdzic co moze blokowac silnik najlepiej miec silnik przed soba i troche nerwow... i szczescia bo moze usterka jest jakas pierdola, np jakis przetarty, uszkodzony kabel ktory raz laczy raz nie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marpapus
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EZD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:25, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Też o to chodzi. Ani ze mnie mechanik ani pora na jazdy testowe. Zobaczymy i wrócimy do tematu na wiosnę. A pierdoła to może być ale chyba nie usterka bo z tego co mi wiadomo to jest typowy sprzęt na rynek niemiecki i jest to model z dopiskiem 80km/h. A może do tego czasu dołączy ktoś z moich okolic i będzie jakieś porównanie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marpapus dnia Czw 19:31, 19 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:59, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie tez bylo swiadectwo homołogacji wystawione ze halas zmniejszony do 93dB jak dobrze pamietam, no i 80km/h.. Tyle ze wlascicielka cos tam nagrzebala i jedzie ponad 100 a mial zalozona obraczke na przepustnice... Takze juz sam nie wiem... W papierach homologacji 5ylko zapis o blokadzie na przepustnicy, podane ze obraczka ma 5mm.. tak samo handlarz od ktorego kupywalem moto mowil mi ze daelimy maja blokade przepustnicy, a moj model chyba jiz nie ma bo cos mu takiego wlascicielka mowila...
no niestety pogoda nas nie oszczedza...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:35, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
W zeszlym roku śmigałem w wigilię. Jak będą zapwiadać pogodę wiosenną na plusie bez opadów może podjadę, co to jest 300km w jedną stronę. A tak serio to nie wiem, albo moduł albo tulejka, tulejkę wykluczyleś to ja już nie wiem. będziemy szukać ew. na wiosnę wspólnymi siłami, ale jesteś z nami a my z tobą więc się nie dygaj. Damy radę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marpapus
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EZD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:52, 21 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
OK Dzięki za dobre słowo. Nie należę do ludzi co odpuszczają więc będę drążył temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:32, 22 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Właśnie, a ta głośność.. Moźe zwężka w wydechu... Ale zaś byłby słaby cały czas na wyższych obrotach nawet na niższych biegach... Katalizator? Kurde, a to zagadka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:18, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jest padnięta kompresja powinno być 13-14 a nie 7. U mnie było identycznie. Max co wydusiłem to 80 85 km/h. Skończyło się totalnym remontem silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:27, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Moj VS ma kompresje 9,5 czasem na zimnym czuc ze olej podpala i idzie ksiazkowe 110kmh...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:53, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
7 a 9.5 to bardzo duza roznica..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:59, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
No u mnie po remoncie było 14 a między 7 a 14 to przepaść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:05, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
No to wymiana cyla? Ciezka sprawa... ;( i kosztowna w czesciach. Na tej stronie kawasakiersatz byl zestaw ale cena to jakas paranoja. Chyba, ze sie zrzucimy na silnik z vt, kakas uzywke co ma sie niezle, ja cylka i tloka nie chce, wzialbym zebatki ze skrzyni i glowice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:16, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Gdzies kiedys wyczytalem ze kompresje powinno mierzyc sie po zagrzaniu silnika... Wiadomo wszystko wtedy puchnie i jest wyzszzy wynik... ale gdzie indziej wyczytalem zeby nie odkrecac swiecy gdy glowica jest ciepla bo mozna urwac gwint... To jak w koncu zmierzyc... o_O
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marpapus
Prospect
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: EZD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:12, 09 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Po nowym roku wstawie do magika co rozbierze silnik i posprawdza wszystko. A wtedy będę się martwił o części. Po remoncie zobaczymy co pokaże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:54, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pappa2 napisał: | Jak Ci powiem gdzie jest blokada to mechanika zmienisz
U mnie tez roadwin byl na blokadzie.. bynajmniej w papierach... po tlumaczeniu popierzysk z niemiec-homologacja.. na dole jet zapis jak oni blokuja daelimy... i uwaga teraz.... blokada to tulejka ok 5mm ktora nie pozwala podniesc calej przepustnicy gazu! czyli wyciagasz to i masz po blokadzie...
Takze blokada jest super |
dokładnie tak
Blokowanie wysokości podniesienia przepustnicy to najczęstsza metoda. Po pierwsze cena blokady.
Po drugie, szybkość założenia
Ograniczenie elektroniki jest ekonomicznie bezzasadne więc mało jaka firma stosuje tę zasadę. W Daelimach tego w każdym razie nie stosują. W gaźnikach z przepustnicą podciśnieniową blokada jest nad membraną.
W przypadku takiego zabezpieczenia nie ma konieczności dławienia dolotu i wydechu. Motocykl ma pełną moc lecz nie potrafi uzyskać pełnego przelotu powietrza przez co nie osiągnie pełnej prędkości.
To tak jak byście nie odkręcili gazu do końca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:56, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pappa2 napisał: | Gdzies kiedys wyczytalem ze kompresje powinno mierzyc sie po zagrzaniu silnika... Wiadomo wszystko wtedy puchnie i jest wyzszzy wynik... ale gdzie indziej wyczytalem zeby nie odkrecac swiecy gdy glowica jest ciepla bo mozna urwac gwint... To jak w koncu zmierzyc... o_O |
Kontrola ciśnienia odbywa się na zimnym silniku !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:02, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | Moj po odjeciu gazu z duzych obrotow strzela ochoczo, przy hamowaniu silnikiem tez, w wydech rzecz jasna ale ale, od poczatku tak mial, po kilku regulacjach troche to zniklo, byl moment ze praktycznie nic nie strzelal ale byla zbyt uboga mieszanka bo grzal sie jak diabli. |
Przelewa gaźnik.
Nieprawidłowy poziom paliwa lub niewłaściwa regulacja. Stawiam jednak na paliwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:42, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie sie chyba poprawilo. Dzis moze 10 razy strzelil a parawie 400 oblecialem... Dupsko zaczelo bolec nawet.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Duch
Support
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:34, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
witam szanowne grono kurde mam problem zaś wczoraj trochę pojezdziłem i cholera mnie brała moja Prędkość to 70 normalnie mnie coś brało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:38, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Duch, wczoraj jak i dzis "u nas" bylo bardzo wietrznie, nie wiem ile moto stalo, ale musisz dobrze wigloc wyciagnac. Polataj ze sto kilosow i zobaczysz ze bedzie lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:15, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Duch napisał: | witam szanowne grono kurde mam problem zaś wczoraj trochę pojezdziłem i cholera mnie brała moja Prędkość to 70 normalnie mnie coś brało |
Na spodzie gaźnika masz taką śrubkę do spuszczania osadów (syfu). Odkręć ją i przelej trochę paliwa przez gaźnik. Niech to co się osadza po postoju zimowym wypłynie. Po tym zabiegu przejedź się trochę i daj znać czy pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Duch
Support
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:15, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
mam nowy gaznik bak płukany syfu niema moto kupiłem w grudniu jest sprowadzony zastanawiam się czy nie ma jakieś blokady w gazniku nie ma dziś spojrzałem tuleji nie ma może zębatki ma krudkie biegi jest silny ale szybkości brak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:12, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Na postoju do ilu obrotów Ci się kręci ?
Jak wchodzi na obroty i jak spada ?
Ile ząbków masz na tylnej zębatce ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:14, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Aha. Sprawdź na jakim nacięciu masz iglicę w gaźniku. Baza to na środkowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:40, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Spoojnie i po kolei..
1. stan swiecy i kolor... czarna za duzo paliwa w stosunku do powietrza.. biala malo paliwa w stosunku do powietrza...
Jak bedziesz wiedzial juz kolor swiecy to bedzie mozna dalej szukac na podstawie powyzszego...
Ustawienia iglicy wplywaja na srednie pasmo obrotow...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Wto 21:41, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Duch
Support
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:12, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
witam obroty 1,5 wchodzi dobrze spada tak samo ale podczas jazdy jak chce mu dac więcej gazu to go nie ma nie dławi go tylko brak gazu a manetka ma jeszcze sporo luzu zębatka przednia 14 a tył 42 a dziś to już przegiął nie chciał zapalić a jak chycił to ledwie pykał brak reakcji na gaz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:20, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Wykręć gaźnik ale nie odpinaj linek i zobacz czy reaguje na gaz, może się któraś przycięła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Duch
Support
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:30, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ok jutro sprawdze ale to ciekawe tak naraz przestał działać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:32, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zanim jeszcze go wykecisz to sprobuj odpalic, niech chodzi na wolnych obrotach, wez plaka dyzodorant lub cos innego w spreyu latwopalnego i psikaj po gazniku i kroccu. Jak jest cos nieszczelne to obroty wzrosna przy psikaniu po danym elemencie... czesto w gaznikowcach krocce parcieja i pekaja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Duch
Support
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:34, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
a zmiana zębatek coś da żeby był szybszy mam 14 i 42 zębatki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:45, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie da. Bedzie za slaby ale pierwsze biegi ci sie wydluza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:07, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czytam te posty i jestem happy z mojego VT-eka, kupilem go w zeszlym miesiacu na papierach niemieckich( bylo 2 wlascicieli),przerejestrowalem, wymienilem olej +wiltr i smiga 100km pod gorke bez problemu, na prostej 110
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:19, 17 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Odgrzeje kotleta, a co się będę.
Teraz tak: niech każdy któremu coś przerywa wymieni przewód WN oraz fajkę, niech też sprawdzi w książce serwisowej jaka świeca powinna być a jeśli jest inna to trzeba będzie zmienić na taką jaka powinna być. Jeśli ktoś ma pewność że wyżej wymienione są w porządku to trzeba zobaczyć czy linki gazu idą tak jak powinny, chodzi mi o to że jedna odchodzi od manetki, jedna napędza pompke przyspieszacza a jedna podnosi iglice. Jeśli są źle ustawione luzy na linkach to pompka przyspieszacza ma mniejszy skok niż iglica no ale linka się niestety nie rozciagnie skutkując tym że nie podniesiemy przepustnicy na max, dobrym sposobem żeby to sprawdzić jest odkrecenie manetki na zgaszonym silniku do fulla, zapamiętanie ile się odkrecilo, wyciągnięcie linki od przyspieszacza i odkrecenie manetki jeszcze raz, jeśli skok jest różny to trzeba pokombinować aż będzie taki sam. Slizganie się sprzęgła to oczywista oczywistość ale warto sprawdzić. Następną sprawą jest sprawdzenie ssania, zrobimy to łatwo najpierw obserwując ruszając dźwignią ssania i jednocześnie patrząc na gaźnik jaki zakres ruchu ma dzwignia przy gazniku, później trzeba zdjąć krociec od strony filtra powietrza i możemy zaobserwować czy przegroda ssania przy włączeniu ssania na full jest prostopadle do dolnej ściany gaźnika oraz czy przy pełnym otwarciu ssania jest ustawiona rownolegle, jeśli nie to regulacja. Tak jak koledzy napisali, blokady na module zdarzają się niezwykle rzadko ale jeśli ktoś myśli że ma to można się ze mną dogadać na pw, zamontuje do swojego i dam znać czy to faktycznie jest to. Zdarzają się jeszcze rurki recyrkulacji spalin, taki a'la DPF. W Daystarze jest to czarna rurka po prawej stronie silnika, wystarczy ją przeciąć i zaslepic. Zdarzają się również (nie wiem czy w daelimie) blokady na wydechu, tu już raczej bez spawarki i zdarcia chromu się nie obejdzie gdyż trzeba by było rozciac wydech i wyciąć zwężenie. Kolejna sprawa to zamontowane zbyt małe dysze w gazniku, bez obciążenia silnik wkręci się na czerwone pole ale pod obciążeniem nie będzie miał na tyle mocy (wątpię żeby w tym przypadku to było to ale może akurat... warto przynajmniej sprawdzić). Jeśli ktoś ma filtr paliwa to też trzeba zobaczyć czy ma on wystarczającą przepustowość, nawet i bez filtra czasami się zdarzy że jest lekko przytkany i leci za mało paliwa. Tutaj jest stosunkowo łatwo bo gdy silnik osiągnie swoje maksimum będzie strzelał w wydech bo będzie miał zbyt uboga mieszankę. Warto też sprawdzić cewkę WN oraz impulsator ale to już jest zależne od modelu, znajdziecie takie informacje w serwisowce. Trzymam kciuki że znajdziecie źródła problemów w daelimach, jak coś mi jeszcze wpadnie do głowy to na pewno dopisze
Edit' co do ssania, trzeba zapamiętać jaki ma zakres ruchów, później ściągnąć linkę i ręką poruszać dźwignią ssania przy gaźniku, jeśli zakres ruchu jest mniej więcej taki sam to jest w porządku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jabbinsky dnia Pią 0:21, 17 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jim130
Member
Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PWR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:41, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ja wymieniłem świece przewód wn dysza i ustawienia gaznika jak w servisowce.moto pali na dotyk na luzie kręci się do Max obrotów tylko przy 8 tyś troszke sobie przerwie i idzie dale na max.Inaczej podczas jazdy.Do 8tys obr.idzie pięknie i nagle zaczyna przerywać i ni chu chu dalej się nie wkreca.tak na każdym biegu.podejrzewam że pływak za mało się podnosi i nie podaje tyle paliwa ile powinien.Dobrze kombinuję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:51, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Możesz to łatwo sprawdzić, wyjęcie i rozebranie gaźnika to 40 minut roboty jeszcze z przerwą na fajkę. W serwisowce znajdziesz poprawną wysokość pływaka, dodatkowo możesz wyczyścić gaźnik, filtr paliwa, sprawdzić przewody czy nie przytkane ani nie złamane... Daelim potrafi zaskoczyć, według mnie to nie jest problem z paliwem ale warto sprawdzić. PS, jak to kiedyś mądry człowiek napisał pamiętaj żeby nie rozbierać gaźnika na sucho bo uszczelki popsujesz no i delikatnie, bo uszczelki popsujesz
Edit: sprawdź czy nie masz nieszczelności na kroccu gaźnika, popsikaj plakiem w okolicach gaźnika oraz krocca i sprawdzaj na słuch czy obroty lekko podskakuja. Może być tak że zasysa Ci lewe powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jabbinsky dnia Pon 12:52, 20 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lawo13
Hangaround
Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OST Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:18, 30 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
witam zostałem szczęśliwym posiadaczem daystara z Niemiec....zamulał...szukałem blokad nie było,ale zamówiłem odblokowany moduł CDI 27zł ryzyko niewielkie ale jaka radość:)po dopaleniu i przegazowaniu już wiedziałem że jest odblokowany:)a po przejażdżce radość na zarośniętym pysku<LOL> pozdrawiam szerokiej drogi:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabbinsky
Member
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SJZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:43, 13 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Lawo a jaki ten moduł kupiłeś dokładnie? Bo ja z allegro "odblokowany" i ma za bardzo zapłon przesunięty, moto nie pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:17, 01 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Podbijam z tym samym pytaniem - Jaki moduł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|