Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Blokada Daelim
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:22, 11 Lis 2015    Temat postu:

Co do obrotów to tak na słuch nie zauważyłem różnicy między 2 a 5 biegiem. Narazie pogody nie sprzyjają, ale jak się coś zmieni spróbuje zrobić test na drodze tak jak piszesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:19, 12 Lis 2015    Temat postu:

Czyli jak dal sie wkrecic na te same obroty to nie masz blokady na module. Jak by byla to wina modulu to sterowanie by rozpoznalo ze wbity jest 5 bieg i powyzej np 5 5ysiecy obrotow nie dawalby iskry na swiece... a tu bez oporow toczenia wskoczyl na maksymalne obroty czyli modul dziala prawidlowo.
Czy zaobserwowales strzelania w rure lub w gaznik? Jak tak to problem z niedomykajacymi sie zaworami. Nie chodzi tylko o luz na zaworach ale o fizyczne ich zdolnosci do zatkania kanalu. Jak wali w rure do zawory od wydechu slabo trzymaja lub zle ustawione, jak wali w gaznik to zawory ssania...Takie nie trzymanie fizyczne zaworow bedzie zmniejszalo kompresje czytaj mniejsza kompresja mniej mocy do rozpedzania gdy siedzi driver na motocyklu. Ostatnia rzecz do sprawdzenia to stan tloka, pierscieni, cylindra ale to na samym koncu jak gniazda i zawory okaza sie dobre....
Kompresja musi byc, bo im bardziej sprezona mieszanka tym wieksze boom. A im wieksze boom tym szybciej tlok napedzi reszte ukladu do ponownego boom Smile a my cieszymy sie jada Smile

Porozmawiaj ze swoim mechanikiem na temat tego co wyzej napisalem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:23, 12 Lis 2015    Temat postu:

Moze Tsin jeszcze siądzie w tym roku to też dorzuci swoje trzy grosze jak to jest u niego na VT. Swoja droga troche sie już pogubilem co to może być. Pewnie w ten sezon który niby już jest zamknięty się nie spotkamy ale na wiosne najpóźniej to ogarniemy wspólnymi siłami. Z drugiej strony dziś znów klepałem przebieg a i tak rzadko powyżej setki się jechało. BTW marpapus, piszesz się na wyjazd letni? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:44, 13 Lis 2015    Temat postu:

"Pappa2" Nic nie strzelało. Wszystko jest do ogarnięcia jeśli chodzi o silnik tylko głupiej uszczelki pod głowice nie mogę dostać w PL.
"Rushrod" Co do lata zobaczymy jaki termin co jak, ale czemu nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:53, 13 Lis 2015    Temat postu:

Moj po odjeciu gazu z duzych obrotow strzela ochoczo, przy hamowaniu silnikiem tez, w wydech rzecz jasna ale ale, od poczatku tak mial, po kilku regulacjach troche to zniklo, byl moment ze praktycznie nic nie strzelal ale byla zbyt uboga mieszanka bo grzal sie jak diabli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:36, 19 Lis 2015    Temat postu:

Sprawdz jeszcze taka rzecz. Wyciagnij przepustnice z gaznika i sprawdz na ktorym zabku jest igla. Sprawdz kolor elektrody na swiecy. Jezeli jest biala lub jasna wzieksz dawke paliwa przesuwajac blokade na w/w igle. Na igle masz rowki... jak chcesz zwiekszyc dawke paliwa to dajesz tak zworke aby igla stala sie krotsza.
Jezeli masz swiece czarna, znaczy ze masz za duza dawke paliwa na glownej dyszy wiec odwrotnie zmieniasz blokade - wzorke tak aby igla byla dluzsza...
Nawet jak bedziesz mial miedziana elektrode swiadczaca o prawidlowym spalaniu wzieksz o jeden zabek dawke paliwa na probe...
Po dokonanych zmianach nalezy zrobic ok 10km i sprawdzic kolor elektrody swiecy, no i predkosc oczywiscie Smile
UWAGA! swiece nalezy wykrecac i wkrecac tylko i wylacznie gdy silnik jest zimny! Gdy cylinder jest goracy operacje przy swiecy moga sie skonczyc zerwaniem gwintu....
Odezwij sie jak poszlo..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:57, 19 Lis 2015    Temat postu:

Teraz nie powiem bo nie jeżdżę ale z igłą już testowałem i było tylko gorzej, co do prędkości oczywiście a świeca przed zabiegiem była ok. Po nie sprawdzałem ale wróciłem do tego co było od początku.
Jakbym dopadł jakąś serwisówkę to może gdzieś będą zaznaczone blokady.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marpapus dnia Czw 12:59, 19 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:01, 19 Lis 2015    Temat postu:

Uparcie i skrycie, nad pająków życie, upieram się, że jest to moduł. I potrzeba modułu z Daelima a nie ze skuterka, bo tulejki w gaźniku nie masz, jak sam zauważyłeś. No nie wiem, chyba że dyszka ma zły wymiar. Najgorzej jest, bo nie ma gdzie i jak teraz jeździć bo pogoda francowata nawet na jazde 50-60 a co dopiero się rozpędzać, niebezpiecznie i nie zdrowo... :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:05, 19 Lis 2015    Temat postu:

Sprawdz wedlug instrukcji z vs... calkiem mozliwe ze to te same silniki... [link widoczny dla zalogowanych]
A ja bym modul wykluczyl, na kazdym biegu rozpedza sie, bez obciazenia, na te same obroty.. modul odcina zaplon przy pewnych obrotach na danym biegu.... Smile
Ale prawda jest taka zeby cos stwierdzic co moze blokowac silnik najlepiej miec silnik przed soba i troche nerwow... i szczescia bo moze usterka jest jakas pierdola, np jakis przetarty, uszkodzony kabel ktory raz laczy raz nie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:25, 19 Lis 2015    Temat postu:

Też o to chodzi. Ani ze mnie mechanik ani pora na jazdy testowe. Zobaczymy i wrócimy do tematu na wiosnę. A pierdoła to może być ale chyba nie usterka bo z tego co mi wiadomo to jest typowy sprzęt na rynek niemiecki i jest to model z dopiskiem 80km/h. A może do tego czasu dołączy ktoś z moich okolic i będzie jakieś porównanie Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marpapus dnia Czw 19:31, 19 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:59, 19 Lis 2015    Temat postu:

U mnie tez bylo swiadectwo homołogacji wystawione ze halas zmniejszony do 93dB jak dobrze pamietam, no i 80km/h.. Tyle ze wlascicielka cos tam nagrzebala i jedzie ponad 100 a mial zalozona obraczke na przepustnice... Takze juz sam nie wiem... W papierach homologacji 5ylko zapis o blokadzie na przepustnicy, podane ze obraczka ma 5mm.. tak samo handlarz od ktorego kupywalem moto mowil mi ze daelimy maja blokade przepustnicy, a moj model chyba jiz nie ma bo cos mu takiego wlascicielka mowila...
no niestety pogoda nas nie oszczedza...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:35, 19 Lis 2015    Temat postu:

W zeszlym roku śmigałem w wigilię. Jak będą zapwiadać pogodę wiosenną na plusie bez opadów może podjadę, co to jest 300km w jedną stronę. Smile A tak serio to nie wiem, albo moduł albo tulejka, tulejkę wykluczyleś to ja już nie wiem. Sad będziemy szukać ew. na wiosnę wspólnymi siłami, ale jesteś z nami a my z tobą więc się nie dygaj. Smile Damy radę. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:52, 21 Lis 2015    Temat postu:

OK Dzięki za dobre słowo. Nie należę do ludzi co odpuszczają więc będę drążył temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:32, 22 Lis 2015    Temat postu:

Właśnie, a ta głośność.. Moźe zwężka w wydechu... Ale zaś byłby słaby cały czas na wyższych obrotach nawet na niższych biegach... Katalizator? Kurde, a to zagadka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:18, 08 Gru 2015    Temat postu:

Jest padnięta kompresja powinno być 13-14 a nie 7. U mnie było identycznie. Max co wydusiłem to 80 85 km/h. Skończyło się totalnym remontem silnika Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:27, 08 Gru 2015    Temat postu:

Moj VS ma kompresje 9,5 czasem na zimnym czuc ze olej podpala i idzie ksiazkowe 110kmh... ehh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:53, 08 Gru 2015    Temat postu:

7 a 9.5 to bardzo duza roznica..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:59, 08 Gru 2015    Temat postu:

No u mnie po remoncie było 14 a między 7 a 14 to przepaść

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:05, 08 Gru 2015    Temat postu:

No to wymiana cyla? Ciezka sprawa... ;( i kosztowna w czesciach. Na tej stronie kawasakiersatz byl zestaw ale cena to jakas paranoja. Chyba, ze sie zrzucimy na silnik z vt, kakas uzywke co ma sie niezle, ja cylka i tloka nie chce, wzialbym zebatki ze skrzyni i glowice. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:16, 08 Gru 2015    Temat postu:

Gdzies kiedys wyczytalem ze kompresje powinno mierzyc sie po zagrzaniu silnika... Wiadomo wszystko wtedy puchnie i jest wyzszzy wynik... ale gdzie indziej wyczytalem zeby nie odkrecac swiecy gdy glowica jest ciepla bo mozna urwac gwint... To jak w koncu zmierzyc... o_O

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:12, 09 Gru 2015    Temat postu:

Po nowym roku wstawie do magika co rozbierze silnik i posprawdza wszystko. A wtedy będę się martwił o części. Po remoncie zobaczymy co pokaże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:54, 28 Mar 2016    Temat postu:

Pappa2 napisał:
Jak Ci powiem gdzie jest blokada to mechanika zmienisz Smile
U mnie tez roadwin byl na blokadzie.. bynajmniej w papierach... po tlumaczeniu popierzysk z niemiec-homologacja.. na dole jet zapis jak oni blokuja daelimy... i uwaga teraz.... blokada to tulejka ok 5mm ktora nie pozwala podniesc calej przepustnicy gazu! czyli wyciagasz to i masz po blokadzie...
Takze blokada jest super Smile


dokładnie tak
Blokowanie wysokości podniesienia przepustnicy to najczęstsza metoda. Po pierwsze cena blokady.
Po drugie, szybkość założenia
Ograniczenie elektroniki jest ekonomicznie bezzasadne więc mało jaka firma stosuje tę zasadę. W Daelimach tego w każdym razie nie stosują. W gaźnikach z przepustnicą podciśnieniową blokada jest nad membraną.
W przypadku takiego zabezpieczenia nie ma konieczności dławienia dolotu i wydechu. Motocykl ma pełną moc lecz nie potrafi uzyskać pełnego przelotu powietrza przez co nie osiągnie pełnej prędkości.
To tak jak byście nie odkręcili gazu do końca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:56, 28 Mar 2016    Temat postu:

Pappa2 napisał:
Gdzies kiedys wyczytalem ze kompresje powinno mierzyc sie po zagrzaniu silnika... Wiadomo wszystko wtedy puchnie i jest wyzszzy wynik... ale gdzie indziej wyczytalem zeby nie odkrecac swiecy gdy glowica jest ciepla bo mozna urwac gwint... To jak w koncu zmierzyc... o_O


Kontrola ciśnienia odbywa się na zimnym silniku !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:02, 28 Mar 2016    Temat postu:

Rushrod napisał:
Moj po odjeciu gazu z duzych obrotow strzela ochoczo, przy hamowaniu silnikiem tez, w wydech rzecz jasna ale ale, od poczatku tak mial, po kilku regulacjach troche to zniklo, byl moment ze praktycznie nic nie strzelal ale byla zbyt uboga mieszanka bo grzal sie jak diabli.


Przelewa gaźnik.
Nieprawidłowy poziom paliwa lub niewłaściwa regulacja. Stawiam jednak na paliwo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:42, 28 Mar 2016    Temat postu:

U mnie sie chyba poprawilo. Dzis moze 10 razy strzelil a parawie 400 oblecialem... Dupsko zaczelo bolec nawet. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:34, 29 Mar 2016    Temat postu:

witam szanowne grono kurde mam problem zaś wczoraj trochę pojezdziłem i cholera mnie brała moja Prędkość to 70 normalnie mnie coś brało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:38, 29 Mar 2016    Temat postu:

Duch, wczoraj jak i dzis "u nas" bylo bardzo wietrznie, nie wiem ile moto stalo, ale musisz dobrze wigloc wyciagnac. Polataj ze sto kilosow i zobaczysz ze bedzie lepiej. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:15, 29 Mar 2016    Temat postu:

Duch napisał:
witam szanowne grono kurde mam problem zaś wczoraj trochę pojezdziłem i cholera mnie brała moja Prędkość to 70 normalnie mnie coś brało


Na spodzie gaźnika masz taką śrubkę do spuszczania osadów (syfu). Odkręć ją i przelej trochę paliwa przez gaźnik. Niech to co się osadza po postoju zimowym wypłynie. Po tym zabiegu przejedź się trochę i daj znać czy pomogło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:15, 29 Mar 2016    Temat postu:

mam nowy gaznik bak płukany syfu niema moto kupiłem w grudniu jest sprowadzony zastanawiam się czy nie ma jakieś blokady w gazniku nie ma dziś spojrzałem tuleji nie ma może zębatki ma krudkie biegi jest silny ale szybkości brak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:12, 29 Mar 2016    Temat postu:

Na postoju do ilu obrotów Ci się kręci ?
Jak wchodzi na obroty i jak spada ?
Ile ząbków masz na tylnej zębatce ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:14, 29 Mar 2016    Temat postu:

Aha. Sprawdź na jakim nacięciu masz iglicę w gaźniku. Baza to na środkowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:40, 29 Mar 2016    Temat postu:

Spoojnie i po kolei..
1. stan swiecy i kolor... czarna za duzo paliwa w stosunku do powietrza.. biala malo paliwa w stosunku do powietrza...
Jak bedziesz wiedzial juz kolor swiecy to bedzie mozna dalej szukac na podstawie powyzszego...

Ustawienia iglicy wplywaja na srednie pasmo obrotow...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Wto 21:41, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:12, 30 Mar 2016    Temat postu:

witam obroty 1,5 wchodzi dobrze spada tak samo ale podczas jazdy jak chce mu dac więcej gazu to go nie ma nie dławi go tylko brak gazu a manetka ma jeszcze sporo luzu zębatka przednia 14 a tył 42 a dziś to już przegiął nie chciał zapalić a jak chycił to ledwie pykał brak reakcji na gaz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:20, 30 Mar 2016    Temat postu:

Wykręć gaźnik ale nie odpinaj linek i zobacz czy reaguje na gaz, może się któraś przycięła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:30, 30 Mar 2016    Temat postu:

ok jutro sprawdze ale to ciekawe tak naraz przestał działać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:32, 30 Mar 2016    Temat postu:

Zanim jeszcze go wykecisz to sprobuj odpalic, niech chodzi na wolnych obrotach, wez plaka dyzodorant lub cos innego w spreyu latwopalnego i psikaj po gazniku i kroccu. Jak jest cos nieszczelne to obroty wzrosna przy psikaniu po danym elemencie... czesto w gaznikowcach krocce parcieja i pekaja...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:34, 01 Kwi 2016    Temat postu:

a zmiana zębatek coś da żeby był szybszy mam 14 i 42 zębatki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:45, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Nie da. Bedzie za slaby ale pierwsze biegi ci sie wydluza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:07, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Czytam te posty i jestem happy z mojego VT-eka, kupilem go w zeszlym miesiacu na papierach niemieckich( bylo 2 wlascicieli),przerejestrowalem, wymienilem olej +wiltr i smiga 100km pod gorke bez problemu, na prostej 110

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:19, 17 Cze 2016    Temat postu:

Odgrzeje kotleta, a co się będę.
Teraz tak: niech każdy któremu coś przerywa wymieni przewód WN oraz fajkę, niech też sprawdzi w książce serwisowej jaka świeca powinna być a jeśli jest inna to trzeba będzie zmienić na taką jaka powinna być. Jeśli ktoś ma pewność że wyżej wymienione są w porządku to trzeba zobaczyć czy linki gazu idą tak jak powinny, chodzi mi o to że jedna odchodzi od manetki, jedna napędza pompke przyspieszacza a jedna podnosi iglice. Jeśli są źle ustawione luzy na linkach to pompka przyspieszacza ma mniejszy skok niż iglica no ale linka się niestety nie rozciagnie skutkując tym że nie podniesiemy przepustnicy na max, dobrym sposobem żeby to sprawdzić jest odkrecenie manetki na zgaszonym silniku do fulla, zapamiętanie ile się odkrecilo, wyciągnięcie linki od przyspieszacza i odkrecenie manetki jeszcze raz, jeśli skok jest różny to trzeba pokombinować aż będzie taki sam. Slizganie się sprzęgła to oczywista oczywistość ale warto sprawdzić. Następną sprawą jest sprawdzenie ssania, zrobimy to łatwo najpierw obserwując ruszając dźwignią ssania i jednocześnie patrząc na gaźnik jaki zakres ruchu ma dzwignia przy gazniku, później trzeba zdjąć krociec od strony filtra powietrza i możemy zaobserwować czy przegroda ssania przy włączeniu ssania na full jest prostopadle do dolnej ściany gaźnika oraz czy przy pełnym otwarciu ssania jest ustawiona rownolegle, jeśli nie to regulacja. Tak jak koledzy napisali, blokady na module zdarzają się niezwykle rzadko ale jeśli ktoś myśli że ma to można się ze mną dogadać na pw, zamontuje do swojego i dam znać czy to faktycznie jest to. Zdarzają się jeszcze rurki recyrkulacji spalin, taki a'la DPF. W Daystarze jest to czarna rurka po prawej stronie silnika, wystarczy ją przeciąć i zaslepic. Zdarzają się również (nie wiem czy w daelimie) blokady na wydechu, tu już raczej bez spawarki i zdarcia chromu się nie obejdzie gdyż trzeba by było rozciac wydech i wyciąć zwężenie. Kolejna sprawa to zamontowane zbyt małe dysze w gazniku, bez obciążenia silnik wkręci się na czerwone pole ale pod obciążeniem nie będzie miał na tyle mocy (wątpię żeby w tym przypadku to było to ale może akurat... warto przynajmniej sprawdzić). Jeśli ktoś ma filtr paliwa to też trzeba zobaczyć czy ma on wystarczającą przepustowość, nawet i bez filtra czasami się zdarzy że jest lekko przytkany i leci za mało paliwa. Tutaj jest stosunkowo łatwo bo gdy silnik osiągnie swoje maksimum będzie strzelał w wydech bo będzie miał zbyt uboga mieszankę. Warto też sprawdzić cewkę WN oraz impulsator ale to już jest zależne od modelu, znajdziecie takie informacje w serwisowce. Trzymam kciuki że znajdziecie źródła problemów w daelimach, jak coś mi jeszcze wpadnie do głowy to na pewno dopisze
Edit' co do ssania, trzeba zapamiętać jaki ma zakres ruchów, później ściągnąć linkę i ręką poruszać dźwignią ssania przy gaźniku, jeśli zakres ruchu jest mniej więcej taki sam to jest w porządku


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jabbinsky dnia Pią 0:21, 17 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:41, 20 Cze 2016    Temat postu:

Ja wymieniłem świece przewód wn dysza i ustawienia gaznika jak w servisowce.moto pali na dotyk na luzie kręci się do Max obrotów tylko przy 8 tyś troszke sobie przerwie i idzie dale na max.Inaczej podczas jazdy.Do 8tys obr.idzie pięknie i nagle zaczyna przerywać i ni chu chu dalej się nie wkreca.tak na każdym biegu.podejrzewam że pływak za mało się podnosi i nie podaje tyle paliwa ile powinien.Dobrze kombinuję?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:51, 20 Cze 2016    Temat postu:

Możesz to łatwo sprawdzić, wyjęcie i rozebranie gaźnika to 40 minut roboty jeszcze z przerwą na fajkę. W serwisowce znajdziesz poprawną wysokość pływaka, dodatkowo możesz wyczyścić gaźnik, filtr paliwa, sprawdzić przewody czy nie przytkane ani nie złamane... Daelim potrafi zaskoczyć, według mnie to nie jest problem z paliwem ale warto sprawdzić. PS, jak to kiedyś mądry człowiek napisał pamiętaj żeby nie rozbierać gaźnika na sucho bo uszczelki popsujesz no i delikatnie, bo uszczelki popsujesz
Edit: sprawdź czy nie masz nieszczelności na kroccu gaźnika, popsikaj plakiem w okolicach gaźnika oraz krocca i sprawdzaj na słuch czy obroty lekko podskakuja. Może być tak że zasysa Ci lewe powietrze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jabbinsky dnia Pon 12:52, 20 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lawo13
Hangaround



Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OST
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:18, 30 Sie 2016    Temat postu:

witam zostałem szczęśliwym posiadaczem daystara z Niemiec....zamulał...szukałem blokad nie było,ale zamówiłem odblokowany moduł CDI 27zł ryzyko niewielkie ale jaka radość:)po dopaleniu i przegazowaniu już wiedziałem że jest odblokowany:)a po przejażdżce radość na zarośniętym pysku<LOL> pozdrawiam szerokiej drogi:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:43, 13 Wrz 2016    Temat postu:

Lawo a jaki ten moduł kupiłeś dokładnie? Bo ja z allegro "odblokowany" i ma za bardzo zapłon przesunięty, moto nie pali

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:17, 01 Gru 2016    Temat postu:

Podbijam z tym samym pytaniem Smile - Jaki moduł ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin