Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Daelim vl 125 Daistar
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:24, 07 Lut 2016    Temat postu:

Regulacja gaźnika jest dość prosta. Jak gaźnik jest taki sam lub podobny co VC.
Ja robię tak
- dokręcam śrubkę od mieszanki do końca i popuszczam o pół obrotu
- dokręcam śrubkę od wysokości iglicy (ta z boku gaźnika) i popuszczam o pół obrotu.
Motor po odpaleniu powinien wejść na wyższe obroty, następnie popuszczam (odkręcam) obie na przemian po pół obrotu aż uzyskam właściwe obroty.
Po regulacji sprawdzasz czy niema dziury przy nagłym dodawaniu gazu.
blaszkę na iglicy ustawiam po środku.
Sprawny gaźnik jest do wyregulowania, jak nie ma możliwości wyregulowania gaźnika to pozostaje go oddać do regeneracji lub po prostu kupić nowy.
Na nowym gaźniku nie ruszaj regulacji mieszanki, tylko ustaw iglicę i reguluj obroty na śrubce bocznej na iglicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:09, 12 Lut 2016    Temat postu:

witam szanowne grono i zaś to samo chciałem go dziś zapalić i nici echo podgrzałem świece zapalił ale wskoczył na takie obroty że myślałem że silnik wyskoczy z ramy chyba kupie gaznik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:15, 12 Lut 2016    Temat postu:

Trochę dziwne było ok i klops. Może jednak zawór na pływaku przepuszcza. Bez rozkręcenia nic nie wymyślisz. Albo tak jak mówisz kup nowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:27, 12 Lut 2016    Temat postu:

hmmm... dziwne to.. bez rozkrecenia tego sie nie obedzie.. rozkrecaj gaznik na jakiejs szmatce jednolitego koloru bo nie raz lubi cos z niego wypasc i pozniej problem z szukaniem... rysunek gaznika dodal foveon wiec bedzie ci latwiej..
zapisz na kartce ustawienia jakie masz srub regulujacych przed czyszczeniem gaznika..
zanim wydasz pieniadze na nowy warto zernac na stary i go wyczyscic.. mize akurat sie uda.. aha wzroc uwagi na linki moze sie cos przywiesza..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:36, 13 Lut 2016    Temat postu:

Mialem taki efekt na 50tce jak gaźnik się zbuntował. Nie dało się wyregulować. Chodziło o domknięcie zaworu w komorze pływaka, za pozno otwierał i za pozno zamykał, nie chciał współpracować dobrze z manetką. Blaszka domykająca zawór była zbyt odgięta. Ale tamten gaźnik był prosty jak cep i składał się z 8 elementów (wlczając uszczelkę i dwie śrubki od trzymania komory pływaka)...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:50, 13 Lut 2016    Temat postu:

dziś się wezme za rozkręcanie może faktycznie coś go blokuje odezwe się jak więcej psuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:09, 13 Lut 2016    Temat postu:

witam już sam nie wiem co jest nie chciał zapalić zagrzałem świece zapalił ale kulał na obrotach a kopcił jak dizel a z rury lała sie woda z maziom czarną jak to dotykałem to wygląda to mi na olej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:47, 13 Lut 2016    Temat postu:

A olej sprawdziłeś czy nie ubyło?
Może być to woda po tym jak dzień wcześniej jeździłeś po różnicy temperatur. Moja żona tak ma w swoim seicento jeździ nim tylko krótkie trasy i wiecznie woda w tłumiku, i dwa razy do roku spawanie wydechu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:50, 13 Lut 2016    Temat postu:

Sprawdź jeszcze świece czy nie jest czarna od oleju?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:56, 13 Lut 2016    Temat postu:

Może wywalona uszczelka pod głowicą.
Masz teraz jedyną szansę na zamówienie oryginału u koreańców, właśnie Rushrod robi zbiorowe zamówienie. Do mnie wszystkie uszczelki jakie są kosztować będą z przesyłką ok 150 zł. Tak wjęc jak byś chciał dołączyć to zapraszam:
Tutaj link:
http://www.125daelim.fora.pl/informacje,66/czesci-full-oryginal-korea-parts-zamowienie,344.html

Jedynie można to sprawdzić badając kompresje. Po tym co mówisz mogło być tak że jest coś nie tak z gaźnikiem i jak wlazł na maksymalne obroty jak był zimny to mogło wydmuchać uszczelkę i olej przedostaje się do cylindra. Koniecznie sprawdź stan oleju. Olej w spalinach nie wróży dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:44, 14 Lut 2016    Temat postu:

witam to mnie pocieszyłeś kurde cały czas pod górkę ,jak mu zmierzyć kompresje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:11, 14 Lut 2016    Temat postu:

Silnik jak zapalniczka Smile musi być paliwo i ....iskra.
Może problem z modułem?
Jedź do kogoś kto się zna, taka ocena przez wpisy to jak wróżenie z fusów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:43, 14 Lut 2016    Temat postu:

Żeby zmierzyć kompresje trzeba mieć ustrojstwo za 50 zł albo jakiś zaprzyjaźniony warsztat nawet samochodowy. Wykręcasz świece wkręcasz manometr, gaz do dechy i kręcisz. Odczytujesz wartość, jak poniżej 8-7 to nie najlepiej. W normie 12-14.
Tak to wygląda:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Nie 13:44, 14 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:55, 14 Lut 2016    Temat postu:

W instrucji roadwina wyczytalem wazna informacje.. ze kompresje powinno sie sprawdzac na cieplym, uprzednio zagrzanym silniku... wiadomo cieply silnik jest szczelniejszy...
w innym miejscu wyczytalem zeby nie wkrecac/wykrecac swiecy jak jest goraca bo mozna gwint rozpiepszyc.. i badz tu madry...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:09, 14 Lut 2016    Temat postu:

mam znajomego co ma warsztat zobaczymy , a że kopci może być to że nalałem ciut za dużo oleju bo wymieniałem go

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:15, 14 Lut 2016    Temat postu:

Kurcze, lepiej piec razy dolewac niz raz przelac. ehh moglo rozwalic pierscionki... ehh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:27, 24 Lip 2016    Temat postu:

witam kolegów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:37, 24 Lip 2016    Temat postu:

mogę po prosić was o pomoc mam problem z ładowaniem akumlatora nie ładuje go jaka jest przyczyna może to być REGULATOR NAPIĘCIA czy coś innego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:39, 24 Lip 2016    Temat postu:

lub stator.. czyli cewki w silniku..
wlasnie pisalem duzo tekstu na temat ladowania u kolegi z skutrem s3... zerknij tam...
tak po krotce.. napisz co to za moto Wink
ale generalnie, odszukujesz kabli od silnika - statora..
ustawiasz miernik na prad zmienny.. odpalasz komarka.. i miezysz kazda z faz. wszystkie trzy powinny miec prawie identyczna wartosc! jak tak bedzie.. wyciagasz regulator napiecia, biezesz miernik i sprawdzasz opornosci na poszczegolnych pinach... wedlug instrukcji..
sprawdz poziom oleju w silniku bo stator chlodzony jest olejem (jezeli to daelim biegowy)...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:39, 26 Lip 2016    Temat postu:

WITAM moje moto Daelim vl 125f daystar

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Duch dnia Wto 19:43, 26 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:41, 26 Lip 2016    Temat postu:

Duchu a masz miernik? Pappa ma rację może być upalona cewka ale regulatory też lubią w VL siadać. Jak masz miernik to mogę Ci podesłać jak sprawdzić regulator w daystarze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:56, 26 Lip 2016    Temat postu:

w serwisowce powinno byc., roadwin w serwisowce ma fajna tabele zrobiona. na zasadzie plus daj do jakiegos pinu a minus do jakiegos pinu i masz miec wartosc od do kOhm...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:20, 06 Kwi 2017    Temat postu:

Witam a są możliwe jakieś luzy bo raz światła świecą normalnie a po chwili przygasają i ta sama sytuacja tylko odwrotnie ,a nie chcę grzebać w elektryce bo za bardzo sie nie znam a popsuć idzie szybko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:21, 06 Kwi 2017    Temat postu:

Może być wszystko no. Zobacz czy akumulator dokrecony masz dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin