Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Prawidłowe ustawienie rorządu i stacyjka.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kyubi
Support



Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:10, 08 Lip 2019    Temat postu: Prawidłowe ustawienie rorządu i stacyjka.

Witam.

Kupiłem okazyjnie Dealim VT 125 lecz nie na chodzie tzn ktoś grzebał przy silniku zdjęta pokrywa zaworów brak nakrętek klawiatury.

Silnik kręci ale ewidentnie jest źle rozrząd ustawiony ponieważ jest delikatne puknięcie podczas obrotu ale można obrócić silnikiem tak jak by z ząbek lub 2 był źle ustawiony. Nie wiem czy ktoś wymieniał wałek czy co bo moto tak sprowadzony. Jest znak białym pisakiem na zębatce wałka rozrządu ale nie wiem do czego się odnosił ten znak do którego miejsca na głowicy.

Więc jeżeli ktoś ma schemat lub dokładnie wie jak ustawić to był bym wdzięczny.


Druga sprawa. Brak stacyjki. I tu mam pytanie czy pasuję taka uniwersalna On/off 4 pinowa?
Ewentualnie jak na krótko sprawdzić (połączyć które przewody by odpalić po ustawieniu rozrządu) ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:00, 08 Lip 2019    Temat postu:

W 1 nie pomoge, co do drugiego.
Wcześniej miałem nieoryginalna i była 3 pozycjowa. Teraz mam 4 pionowa oryginalna i jest 2 stopniowa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kyubi
Support



Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:37, 08 Lip 2019    Temat postu:

Czyli może być np taka zwykłą z atv 2 stopniowa 4 pinowa? A coś więcej jeżeli chodzi o kolory przewodów?
Normalnie łącze przewody kolorami motora z kolorami stacyjki? Np zielony z zielonym , żółty z żółtym?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kyubi dnia Pon 11:38, 08 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kyubi
Support



Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:04, 09 Lip 2019    Temat postu:

Ktoś coś?? Żyje jeszcze ten dział?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:08, 09 Lip 2019    Temat postu:

Tak żyje.
Nie przyszło Ci do głowy że nikt może nie znać odpowiedzi na Twoje pytania?Do tego są wakacje, urlopy itp. 1 dzień (nawet nie cały) to chyba nie jest aż tak długo prawda?
Wracając do tematu. Masz multimetr? Jesli tak, i umiesz z niego korzystać to posprawdzaj co i w jakiej pozycji się łączy. Kolory kabli nic Ci nie powiedzą w zamiennikach, bo chińczyki robią jak chcą.
A jeśli chcesz kolorkami, to zainwestuj i kup oryginalną stacyjkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:48, 09 Lip 2019    Temat postu:

W tej podrabianej nie pamiętam jak było ale wiem że miałem czary. Kolory na pewno się niezgdzaly łącznie z tym że jeden kabelek był rozsrztzepiony. Osobiście szukalbym daelimowskiej. Możesz ją ustawić pod bak i mieć jeden kluczyk. Tam kolory się zgadzają

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kyubi
Support



Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:50, 10 Lip 2019    Temat postu:

Spoko. Poradzę sobie.
Jeszcze takie pytanie. Jakie nakrętki zastosować do klawiatury tzn chodzi o rodzaj czy to mogą być zwykłe z metalowego sklepu czy np samo kontrujące czy zwykłe plus podkładka sprężynowa? dwie mi się zapodziały.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kyubi dnia Śro 8:01, 10 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kyubi
Support



Dołączył: 08 Lip 2019
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:50, 13 Lip 2019    Temat postu:

Z rorzadem sobie poradziłem. Jak będę miał chwilę to opiszę lub może nawet tutek zrobię co i jak. Z znakami itd.
Co do nakretek ktoś coś? Albo fote chociaż oryginalnej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:07, 22 Lip 2019    Temat postu:

Czesc, nakretki sa zwykle, pasuja metryczne. Jak skladalem u siebie silnik kupilem takie z poszerzonym spodem ale to dla wlasnej satysfakcji. Co do rozrzadu to zebatka walka ma dwie kreski w bok i one powinny byc poziomo wzgledem czapki jak wal jest na T z tego co kojarze. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin