Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Reanimacja VT

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:16, 17 Kwi 2016    Temat postu: Reanimacja VT

A więc tak, od początku. Zaczęło się od szukania przyczyny prędkości maksymalnej 80km/h. Wszystko przejrzane blokad nie znaleziono, stwierdzone wytarte krzywki na wałku i kompresja trochę słaba bo 7. Oczywiście wszystko nie ja tylko mechanik który zajmuję się moim sprzętem. Części zamówione wymienione, miałem trochę pojeździć żeby się wszystko poukładało i przyjechać na regulację zaworów. Wszystko było w miarę ok prędkość max nieznacznie się podniosła kompresja podskoczyła do 9,5. Po regulacji luzów zaworów pojechałem do domu i następnego dnia przy próbie przejażdżki zaczął kichać, prychać i nie jechać. Po dojechaniu do mechanika nawet przestał odpalać, na szybko sprawdzone zasilanie, iskra, luzy i brak kompresji chyba 3 o ile pamiętam. O dziwo po wystygnięciu odpalił od strzała. Na tym koniec, motor został do wnikliwych oględzin, silnik na stół i teraz czekam na info co dalej.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marpapus dnia Nie 19:18, 17 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:19, 17 Kwi 2016    Temat postu:

Moze głupie porownanie ale ja tak miałem w komarku jak chiński tłok założyłem i puchł przy nagrzaniu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:22, 17 Kwi 2016    Temat postu:

To samo stwierdzenie padło, że coś puchnie od temperatury, ale tłoka wcześniej nie ruszaliśmy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:57, 17 Kwi 2016    Temat postu:

Skoro zaczeło sie to dziać po regulacji zaworow to może tu jest pies pogrzebany.... Np przy zimnym dzialaja jak powinnym a przy cieplym cos sie "zacina"....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:58, 17 Kwi 2016    Temat postu:

ustawcie prawie 0 luz zaworów na rozgrzanym silniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 4:52, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Jak podjechałem to weryfikował ten luz na ciepłym i nie było efektu. Także czekam na diagnozę od niego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 5:15, 06 Cze 2016    Temat postu:

No i w końcu po długim czasie mogę skończyć temat. Po regeneracji głowicy i cylindra wszystko jak najbardziej ok. Odzyskał moc prędkość max. książkowa. W końcu cieszę się jazdą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:12, 06 Cze 2016    Temat postu:

lubie takie zakonczenia... pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:24, 06 Cze 2016    Temat postu:

Czyli problemo w głowicu? A coś konkretniej? Z ciekawości pytam bo mam jak to się mówi na falbanku silnik i bym jak nawięcej chciał wiedzieć. Cieszę się, że jest ok, ale wszelkie opcje "nie taku" jakie mogą się pojawić na dziś mnie interere. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:53, 07 Cze 2016    Temat postu:

Konkretnie to wszystko razem. Począwszy od cylindra czyli patrząc przez niego z włożony tokiem widziałem prześwit, taki był zwichrowany. Głowica zamawiałem kiedyś wałek rozrządu bo był wyorany bo ciężko mówić wytarty, wymieniony bez większej ingerencji bo wiadomo części problemowe. No i niestety teraz wyszło że jak krzywki nie pracowały bo ich nie było to na elementach w miejscu gdzie nie pracowały był taki nagar że po wymianie wałka wszystko stawało dęba. A teraz motorek odzyskał kopa i doleciało parę koników że zrobionego po nowemu cylindra. Jeszcze tylko sprzęgło teraz bo moje było słabe i zaraz się skończy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:11, 07 Cze 2016    Temat postu:

A skąd zdobyłeś tłok i cylinder?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:16, 07 Cze 2016    Temat postu:

Dlaczego krzywki były wytarte?
Mechanik to sprawdził, może pompa oleju nieprawna?
Przyczyna gdzieś musi być wytarcia krzywek na wałku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:59, 07 Cze 2016    Temat postu:

Foveon napisał:
A skąd zdobyłeś tłok i cylinder?

A od gościa z Gorzowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:01, 07 Cze 2016    Temat postu:

A co do wytarcia krzywek takiego kupiłem, mechanior wszystko sprawdził było ok więc Bóg raczy wiedzieć co poprzednik robił może bez oleju pojeździł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:25, 07 Cze 2016    Temat postu:

jak z gorzowa to nie przypadkiem 150 ccm?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marpapus
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EZD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 4:57, 08 Cze 2016    Temat postu:

zgadza się ten sam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michał
Hangaround



Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GD
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:00, 26 Mar 2017    Temat postu:

witam wszystkich. wiecie moze gdzie kupic lub odkupic klawiature rozrzadu do daelim vt?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin