Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulacja wysokości dźwigni zmiany biegów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek_em
Support



Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 31
Przeczytał: 63 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PY (PO)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:33, 08 Kwi 2019    Temat postu: Regulacja wysokości dźwigni zmiany biegów

Kolejne moje pytanko o regulację Wink
Jak jadę w butach motocyklowych, to dźwignia zmiany biegów nie pasuje mi do buta...muszę go wsuwać dosyć mocno obniżając nosek buta, żeby zmieścić go pod dźwignią. W zwykłych butach wszystko pasowało, a teraz trochę kicha Evil or Very Mad
Czy jest jakaś możliwość podniesienia w górę tej dźwigni? Oglądałem i wydaje mi się, że nawet przesunięcie na wielowypuście przy silniku nie spowoduje jej uniesienia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3443
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:04, 09 Kwi 2019    Temat postu:

Jest możliwość, po pierwsze przerzucasz o ząb czy dwa na wieloklinie a potem sruba rzymska ktora jest przedluzka. Najlepiej to zluzuj sobie ta rzymska albo calkiem zdejmij (akurat mozna przemyc, wyczyscic, zobaczyc jak dziala itd), ustaw to co jest na silniku na wieloklinie bardziej w przod czyli wg wskazowek zegara o x i skladaj spokojnie przedluzka. Z przodu dzwignia jest juz luzna, nie na klinach itd tylko na sworzniu wiec mozna ja ustawic praktycznie dowolnie. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtek_em
Support



Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 31
Przeczytał: 63 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PY (PO)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:57, 09 Kwi 2019    Temat postu:

Dzięki, jak będę następnym razem w garażu, to popatrzę na to jeszcze raz - może nawet wystarczy wydłużyć tą śrubę rzymską - jak ręką unoszę dźwignię biegów to ma jakiś 1-2cm luzu - w pozycji podniesionej do góry wysokość dźwigni by pasowała idealnie na but Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3443
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:10, 09 Kwi 2019    Temat postu:

Na sama rzymska bym nie obstawial, chyba ze uda sie troche luz wybrac. Przestawienie na wieloklinie to w sumie odkrecenie srubki zabezpieczajacej kluczem bodaj 10mm, wyjac, wsadzic, przykrecic i po bolu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin