Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Remont silnika?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dmkj
Support



Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KTA

PostWysłany: Śro 20:37, 29 Mar 2017    Temat postu:

Mierzenie przeprowadziłem w następujący sposób: manetka gazu na full krecenie rozrusznikiem... 2 osoba zaś. Przystawiony manometr w miejsce swiecy . Wymienię olej zgodnie z twoją podpowiedzia tylko powiedz mi co to niby miało by zmienić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:49, 29 Mar 2017    Temat postu:

Cześć, wiesz co przeczytałem trochę Twój post i tak sobie myśle że bez ingerencji w silnik sie nie obędzie. Jak na moje to albo zapiekły sie pierścienie albo zawór sie zawiesił......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 5:33, 30 Mar 2017    Temat postu:

Jeśli faktycznie będziesz musiał rozebrać silnik, to koszt litra oleju to żaden koszt...
Nafta rozpuszcza i rozrzedza olej. Intensywne kręcenie z taką mieszaniną w silniku, może spowodować dodatkowe koszta... A nie daj Boże jakby Ci zagadał...Wtedy smarowanie kupa...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dmkj
Support



Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KTA

PostWysłany: Czw 6:57, 30 Mar 2017    Temat postu:

No nic trzeba będzie znaleźć fachowca od tego i niech działa. Dzięki panowie za porady i informacje na tym etapie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:27, 30 Mar 2017    Temat postu:

Kompresja to nie tylko tłok i cylinder, również zawory. Upalone etc. Bez rozebrania się raczej nie obędzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dmkj
Support



Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KTA

PostWysłany: Czw 16:11, 30 Mar 2017    Temat postu:

Próbowałem właśnie ponownie odpalić tym razem odkręcilem gaznik i dałem raz jeszcze samostart . Odpalił na jakieś 2 sekundy . Odkręcilem pokrywę gdzie znajduje się filtr i poczekalem jak cały olej zleci . I tu zaskoczenie zlecialo może 1/2 szklanki .... przed sezonem wydawało mi się że stan był ok jak sprawdzałem. Jest inny sposób na spuszczanie oleju ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:15, 30 Mar 2017    Temat postu:

Korek spistowy jest na dole silnika po lewej stronie, tam jest filtr siateczkowy i sprezyna. Tam sie spuszcza (olej) Smile. Najpierw na centralnej, potem mozesz dac na boczna. Szklanka oleju to akurat do passata po 3k km - 250ml. Malo bardzo. W silniku powinien byc litr - 4 szklanki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dmkj
Support



Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KTA

PostWysłany: Czw 17:08, 30 Mar 2017    Temat postu:

Siedząc na motorze to po prawej na samym dole niedaleko wlewu. I tak dokładnie jest tam filtr i za nim mała sprężyna. Motor stoi na centralnej gdybym dał na boczna to pewnie nic by nie zlecialo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:25, 30 Mar 2017    Temat postu:

Siedząc na motorze po lewej stronie klucz 17 duży okrągły korek na bocznej dolnej stronie silnika od magneta na 7 godzinie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dmkj
Support



Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KTA

PostWysłany: Czw 18:00, 30 Mar 2017    Temat postu:

Ok mam . No i teraz to mi się podoba . Zlecialo ponad 1 l na oko . To teraz zamawiam filtr i czekam aż przyjdzie. Pasowało by pewne przeplukac cały układ zanim zaleje nowym olejem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dmkj
Support



Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KTA

PostWysłany: Pią 7:38, 05 Maj 2017    Temat postu:

Na obeną chwilę wychodzi na to ,że problem rozwiązał się , po przeczyszczeniu gaźnika motor odpala , wszystko wygląda dobrze .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:00, 07 Maj 2017    Temat postu:

Możliwe że miałęś tak jak ja. Czyli totalnie zapchana dysza w gaźniku (galaretowate gówno) pprzez to moto zawsze gasło Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin