Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dmkj
Support
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KTA
|
Wysłany: Śro 20:37, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mierzenie przeprowadziłem w następujący sposób: manetka gazu na full krecenie rozrusznikiem... 2 osoba zaś. Przystawiony manometr w miejsce swiecy . Wymienię olej zgodnie z twoją podpowiedzia tylko powiedz mi co to niby miało by zmienić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:49, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Cześć, wiesz co przeczytałem trochę Twój post i tak sobie myśle że bez ingerencji w silnik sie nie obędzie. Jak na moje to albo zapiekły sie pierścienie albo zawór sie zawiesił......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 5:33, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Jeśli faktycznie będziesz musiał rozebrać silnik, to koszt litra oleju to żaden koszt...
Nafta rozpuszcza i rozrzedza olej. Intensywne kręcenie z taką mieszaniną w silniku, może spowodować dodatkowe koszta... A nie daj Boże jakby Ci zagadał...Wtedy smarowanie kupa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dmkj
Support
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KTA
|
Wysłany: Czw 6:57, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
No nic trzeba będzie znaleźć fachowca od tego i niech działa. Dzięki panowie za porady i informacje na tym etapie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:27, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Kompresja to nie tylko tłok i cylinder, również zawory. Upalone etc. Bez rozebrania się raczej nie obędzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dmkj
Support
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KTA
|
Wysłany: Czw 16:11, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Próbowałem właśnie ponownie odpalić tym razem odkręcilem gaznik i dałem raz jeszcze samostart . Odpalił na jakieś 2 sekundy . Odkręcilem pokrywę gdzie znajduje się filtr i poczekalem jak cały olej zleci . I tu zaskoczenie zlecialo może 1/2 szklanki .... przed sezonem wydawało mi się że stan był ok jak sprawdzałem. Jest inny sposób na spuszczanie oleju ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:15, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Korek spistowy jest na dole silnika po lewej stronie, tam jest filtr siateczkowy i sprezyna. Tam sie spuszcza (olej) . Najpierw na centralnej, potem mozesz dac na boczna. Szklanka oleju to akurat do passata po 3k km - 250ml. Malo bardzo. W silniku powinien byc litr - 4 szklanki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dmkj
Support
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KTA
|
Wysłany: Czw 17:08, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Siedząc na motorze to po prawej na samym dole niedaleko wlewu. I tak dokładnie jest tam filtr i za nim mała sprężyna. Motor stoi na centralnej gdybym dał na boczna to pewnie nic by nie zlecialo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:25, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Siedząc na motorze po lewej stronie klucz 17 duży okrągły korek na bocznej dolnej stronie silnika od magneta na 7 godzinie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dmkj
Support
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KTA
|
Wysłany: Czw 18:00, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ok mam . No i teraz to mi się podoba . Zlecialo ponad 1 l na oko . To teraz zamawiam filtr i czekam aż przyjdzie. Pasowało by pewne przeplukac cały układ zanim zaleje nowym olejem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dmkj
Support
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KTA
|
Wysłany: Pią 7:38, 05 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Na obeną chwilę wychodzi na to ,że problem rozwiązał się , po przeczyszczeniu gaźnika motor odpala , wszystko wygląda dobrze .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:00, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Możliwe że miałęś tak jak ja. Czyli totalnie zapchana dysza w gaźniku (galaretowate gówno) pprzez to moto zawsze gasło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|