Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:45, 16 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Siema, mierzyłem ladowanie mojego daelima na wolnych obrotach miał 13,5V - 13,8V, a na wysokich 13,2V.. Czyli ze regulator mi padł? A Wy jakie macie ładowanie w swoich roadsportach? pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:57, 16 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
O właśie, ja mam tak że mi żarówka gorzej świeci na wysokich obrotach a jak uzyje kierunku to wtedy trochę miga wszystko ze zmniejsza się moc swiecenia wszystkiego jak kierunek się zapala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:56, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Kurde teraz już nie pamiętam jak miałem ją, ale ja już swój wymieniłem. Koszt 60 zł, dopasuje cię coś, być może będzie trzeba przełożyć ta kostkę z dwoma wejściami. Ja kupowałem z firmy WN i miałem 1 kostkę na 3 żółte (3 fazy), i jedna na 4 wejścia ale miało tylko 2 kabelki i przełożyłem kostkę ze starego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:30, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dawid masz linka do tego regulatora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:54, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Na miejscu znalazłem, ale coś znajdę dla Ciebie [link widoczny dla zalogowanych] ja mam taki i wtedy tam gdzie są 2 kabelki( ale kostka na 4) to przekładasz kostkę z oryginalnego .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:26, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki, jeśli mój okaże się zepsuty to ten zamówię. Nie ma z nim żadnych problemów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:06, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Nie, jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:45, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Kolega podłaczył bestie pod ten komputer? Co tam wyszło??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:42, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie bo dopiero pod koniec tego tygodnia silnik zostanie osadzony w ramie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:47, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ale się opierdalasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:57, 21 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Gdyby to ode mnie zależało to już od miesiąca bym jeździł Mechanik leci w kulki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KacperPisz
Prospect
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NPI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:17, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Już nie będę zakładał nowego tematu więc zapytam się tutaj Jaka zębatka przednia i ilość ogniw łańcucha pasuje do naszego VJF?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KacperPisz dnia Nie 13:18, 23 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:38, 30 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Witam po przerwie. Wracając do tematu.
Zawory wyregulowane (240 zł taka przyjemność), w międzyczasie wpadła sonda bo wyskoczył błąd 24. Teraz tak moto na 1. Biegu przyśpiesza sprawnie i ładnie, wrzucam 2. 7k rpm i zdusiło go i gaśnie. Odczucia jak by brakło paliwa albo zalewało go i nie miał iskry...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:51, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja zapłaciłem za regulację zaworów 40 PLN - mechanik samochodowy, wytłumaczyłem tylko jak to zrobić i po 20 minutach było zrobione.
Silnik Ci odpala bez problemu na zimnym?
Jakaś różnica w pracy i reakcja na manetkę między zimnym a nagrzanym silnikiem?
Jak masz ustawione zawory - jaki luz dałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:30, 31 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Luzy wg książki serwisowej. Ciężko odpala na zimnym. Na zimnym chodzi źle, na wolnych obrotach trzyma się ale też potrafi zgasnąć, na ciepłym jak go przygazuję to jak obroty spadają to potrafi zgasnąć. Czasami nawet sam z siebie od tak wskoczy na 3k rpm. Wszystkie czujniki chodzą. Żadnych błędów. Lewego raczej nie łapie bo sprawdzałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Śro 7:30, 31 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubaa3663
Prospect
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:42, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Siema, powrót Kupilem nowy regulator napiecia, jest lepiej, ale jeszcze nie do konca. Zmienilo sie to ze odpala lepiej i trzyma rowno obroty, mozna normalnie jezdzic choc zdazy sie czasami ze go zdlawi. Szukam dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Support
Dołączył: 10 Mar 2017
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CB/CIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:43, 18 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Witam po raz tysięczny Każdemu kto ma problem z motocyklem polecam sprawdzić ciśnienie paliwa oraz ewentualną wymianę pompki, bo w moim przypadku to jest największy problem.
Wracam do problemu.
Moto chodzi dobrze, odpala na zimnym, na cieplym, wszytko spoko gdyby nie to, że po przejechaniu 100m zamuli go, straci moc ( w sumie to zgaśnie, bo po odkręceniu manetki nic się nie dzieje) wciskam sprzęgło i zgaśnie. Za chwilę odpalę go normalnie. 1-2-3 i ta sama historia. Na postoju wystarczy przez chwilę przytrzymać go na obrotach np 6k i on za chwilę sukcesywnie brnie w dół.
Pompka paliwa nowa, ciśnienie ok, zawory robione niedawno w warsztacie ( zadzwonię upewnić się czy aby napewno dobrze ustawili), filtr powietrza ok, świeca, przewód, fajka ok, regulator ok (nowy i fabryczny sprawdzony).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|