Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Filtr Powietrza Rurka wewnetrzna.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Naked / Daelim VJF Roadwin/Roadsport / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:54, 10 Maj 2016    Temat postu: Filtr Powietrza Rurka wewnetrzna.

Witam mam pytanie do Vj-owców czy posiadacie rurę wewnętrzną w filtrze powietrza w swoich maszynach. Jak myślicie po co ona tam jest ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:54, 10 Maj 2016    Temat postu:

yyy Smile jutro sprawdzę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:26, 10 Maj 2016    Temat postu:

Tak. taki lejek... jak by to powiedziec, sluzy ona do dostarczeniu mniejszej ilosci powietrza... po wyciagnieciu tego i wstawieniu motocyklowi w pi**e poczujesz jak bys mial kilka koni wiecej. Ale ze wzgledu na zaduza ilosc powietrza do paliwa tlok spuchnie i po chwili jazdy traci moc ponizej tego co miales zanim wyciagles ta rurke.. Na pewno chcac ja wyciagnac na stale bedzie trzeba zmienic dysze glowna w gazniku. Po zmianie dyszy glownej i ustawieniu iglicy moga byc problemy z praca silnika w srednim pasmie obrotow (mimo regulacji iglicy).. Bo tu juz chodzi o dlugosci konalu ssacego, jego przekroju i kij wie jeszcze czego. Napewno sama iglica sie tego nie wyrowna.
takze bez testow sie nie obejdzie jak chcesz sie w to bawic.. Ja tez o tym myslalem.. kiedys...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krystian27_2008
Hangaround



Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:08, 03 Cze 2016    Temat postu:

Jednak trzeba zaznaczyć, że w wersji z wtryskiem spokojnie można wyciągnąć ten "lejek" gdyż komputer sam dawkuje odpowiednio paliwo. Jedynym minusem może być zwiększenie zużycia paliwa Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smugler
Prospect



Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:58, 18 Lip 2017    Temat postu:

a jaki wkład idzie do filtra?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aleksandro
Prospect



Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:56, 08 Lip 2018    Temat postu:

Chciałem sie zapytać , bo wyciągłem ten lejek z filtra powietrza a mam na wtrysku , nie powinno to pogorszyć pracy i zywotności silnika ?? .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:08, 09 Lip 2018    Temat postu:

Ten "lejek" to tak naprawdę zwężka która w pewien sposób łagodzi dostarczanie powietrza do silnika. Jeżeli masz wtrysk to czy ona jest czy nie nie ma większego znaczenia gdyż sterowaniem silnika zajmuje sie komputer i to on wszystko dawkuje. Tak jak było napisane już wcześniej możesz to odczuć na stacji benzynowej.......Pracy silnika nie pogorszy a czy go zajeżdzisz szybciej czy później to już zależy od Ciebie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aleksandro
Prospect



Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 6:40, 19 Sie 2018    Temat postu:

Zostawiam bez zmian , niech sobie siedzi tam oryginalna tulejka , przynajmniej spalanie mam 3litry na 100km , jeżdżąc 90-105km/h .
Jest fabrycznie oryginalny (wydechu zablokowany )wiec nie tykam chodzi to chodzi. Najważniejsze dla mnie to delektowanie sie jazdą , po za tym tak ma lepsza dynamikę jazdy i w ogóle od mojego poprzedniego modelu koreańczyka Hyosunga gt .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aleksandro
Prospect



Dołączył: 18 Cze 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:26, 24 Mar 2019    Temat postu:

Dobrze , jeśli wyciągnę lejek to więcej powietrza będzie dostawało sie do motocykla , jak i komputer będzie więcej podawał paliwa do motocykla . Lecz jadąc np. pod górkę z silnym wiatrem lub na prostej pod silny wiatr wiadomo że motocykl słabnie ( nie ma dużej mocy) to dostaje sie więcej tego powietrza . Trzy ta rurka lepiej żeby byłą , żeby mniaj tyle powietrza fabrycznie żeby dynamika sie nie popsuła ?? Planuje zakupić końcówkę tłumika z db killerem ( nie żeby darło ryja ) tylko zmiana na bassowy pomruk i tak myślę . Czy wyjęcie tego lejka przy złych warunkach atmosferycznych pogorszy dynamikę jazdy motocyklem dostarczając mu więcej powietrza ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Naked / Daelim VJF Roadwin/Roadsport / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin