Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Spadek ciśnienia, remont na horyzoncie.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:20, 18 Sie 2017    Temat postu: Spadek ciśnienia, remont na horyzoncie.

Miałem ostatnio problem z odpaleniem motocykla. Na zimnym nie było szansy, żeby wystartował z rozrusznika. Jedynie kopka i to po dłuższym kopaniu w końcu ruszał. Jak się rozgrzał, to wszystko było ok.

Podjechałem do znajomego mechanika na regulację gaźnika i zaworów. Przy okazji pomierzyliśmy sprężanie na cylindrze.

Zamiast serwisowych 10 bar mam zaledwie 6.

Jeszcze nie rozbierałem silnika, do końca sezonu będę się na nim bujał. Zakładam, że mogło paść:
- któryś z zaworów jest wypalony,
- tłok i pierścienie

Gdybym miał obstawiać w loterii, to postawił bym raczej na zużyty tłok i pierścienie.

Opcje mam dwie. Ściągać nowy zestaw z Koreii (koszt około 600zł) albo wysłać cylinder z tłokiem do przeróbki, do znanego nam gorzowskiego żużlowca (koszt około 400zł + zmiana pojemności z 125 na 150)...

Co myślicie o tym problemie? Dobrze kombinuje, czy może są jakieś inne dostępne opcje?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Pią 8:23, 18 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:22, 18 Sie 2017    Temat postu:

A z biegami nie miałeś problemu? Mogły opiłki dostać się do cylindra i porysować tak jak u mnie to było. Zawory też mogły oberwać. Ja postawiłem na 150 nie żałuje. Cena podobna facet z polski wysyłka w parę dni. Z kolei i tak musisz zamówić nowe uszczelki ale te chyba dostaniesz już w Polsce.
Oczywiście zawory masz dobrze ustawione? Bo to co napisałeś to typowy objaw za ciasno ustawionych zaworów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:43, 18 Sie 2017    Temat postu:

Biegi wchodzą bardzo precyzyjnie, zawory ustawione zgodnie z serwisówką. Stawiam na tłok, pierścienie i cylinder Sad

Kurde, strasznie nie podoba mi się pomysł zrobienia z niego 150tki, raz że mogę sobie tym narobić kłopotów, dwa, że mogę mieć problemy później, ze sprzedażą...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:42, 18 Sie 2017    Temat postu:

Ze sprzedaza to wydaje mi sie ze miałbys troche łatwiej Wink Mysle ze 125 a 150 to nie jest duza róznica tak zeby ktos mógł to zobaczyc gołym okiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:21, 18 Sie 2017    Temat postu:

Zwłaszcza że masz oryginalny cylinder tyle że powiększony. Kupę z tym roboty i nikt nie będzie sprawdzać wymiarów środka skoro pisze jak wół 124.
Gościu wyprasowuje z radiatora stary cylinder i wprasowuje nowy. Oznaczenia wygląd etc zostają stare o tej przeróbce wiesz tylko ty i mechanik Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 1:34, 19 Sie 2017    Temat postu:

stosunek 10.7:1 nie oznacza ze cylinder ma "miec" 10 bar.....

wedlug serwisowki vj to: CYLINDER COMPRESSION 13.0kgf/cm2 (600rpm) czyli ok12,7 bara... zwroć uwage ze ksiazka podaje przy jakich obrotach mozna taki wynik osiagnac!

a takze jak to mierzyc:
CYLINDER COMPRESSION PRESSURE
● Warm up the engine.
czyli silnik ma byc rozgrzany

na zimnym silniku zawsze bedzie mniej....
jezeli mechanik inaczej to mierzyl to..... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:23, 19 Sie 2017    Temat postu:

Mechanik to stary wyjadacz, rajdowiec i serwisant sprzętu rajdowego. Gość ma takie oko i ucho, że czasem jeszcze do niego na warsztat nie wjechałem a on już słyszał co jest nie tak i co trzeba będzie zrobić...

Myślę że macie rację z tą 150tką, nie ma co kombinować, to najtańsza i najlepiej sprawdzona opcja.
Po sezonie rozbieram silnik!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:47, 19 Sie 2017    Temat postu:

I najpierw sprawdź co się stało jak pierścienie to ja kupowałem tłok ze sworzniem i pierścienie w Polsce . Czesci są oryginalne pasują a pierścienie są ciasno spasowane . Uszczelki też mają na części czekasz max 7 dni za tłok z pierścieniami i sworzniem zapłacisz około 100 zł plus przesylka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:22, 21 Sie 2017    Temat postu:

A co powiecie na temat szeroko reklamowanych ceramizerów? Ktoś stosował tą chemię? Z jakim powodzeniem?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:31, 21 Sie 2017    Temat postu:

Ja stosowalem ceramizer do skrzyni biegow w samochodzie i powiem szczerze ze pomoglo.
Skrzynia lekko szumiala na trzecim biegu. Zalalem ceramizerem i zapomnialem.
Po pewnym czasie zona mowi. " Zauwazyles ze skrzynia przestala huczec?".
Ja polecam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:23, 21 Sie 2017    Temat postu:

kiedys gdzies czytalem ze po uzyciu na cylindrze byla poprawa.... ale chwilowa... sam nie ufam takim produktom... osobiscie nigdy nie stosowalem i nie zamierzam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:15, 22 Sie 2017    Temat postu:

No i sprzęgło się zceramizuje i daleko nie pojedziesz. Może i dobre ale nie do motocykli z mokrym sprzęgłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:35, 22 Sie 2017    Temat postu:

nawiązując trochedo tematu, Jesteście mi w stanie wytłumaczyć co to znaczy kończący się 3 bieg? w sensie że nie da się go wbić? Dużo razy się przewinęło przez forum ale nie do końca rozumiem o co z tym chodzi Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:55, 22 Sie 2017    Temat postu:

Wbić się zazwyczaj da. Chodzi bardziej o głośniejszą pracę niż pozostałe biegi. Po rozkręceniu wygląda to jak by metal się łuszczył lub odpadał. Nie mówię tu o ekstremalnych zniszczeniach typu wyłamane zęby czy ukruszenia.
Tu np zdjęcie już raczej martwej skrzyni:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:59, 22 Sie 2017    Temat postu:

hmm to trochę mnie zmartwiłeśehh Czasami jedynka nie chce mi wleźć albo robi to głośno ehh Tak się zastanawiam czy to nie to. a możę tylko słoneczko które pokazałeś w filnie Smile Jaki jest sposób żeby zardzić takiej rozwalonej skrzyni z jakimś biegiem? Co takeigo trzeba zakupić? cała skrzynia czy konkretny tryb?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:16, 22 Sie 2017    Temat postu:

Nie martw się. Jedynki tak mają Smile Jedynka nie ma synchronizacji i chodzi inaczej niż inne przełożenia. Ale na niej tylko ruszamy. Gorzej jak by ją wyrzucało. Głośniej chodzi ale nie przy wbijaniu a w trakcie jazdy.
Niestety części tylko używki. Chyba że coś można pod pasować. Nawet nie wiem czy w korei do VT będzie coś do skrzyni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:37, 22 Sie 2017    Temat postu:

dwójka zostaje sporadczynie wybita podczas ruszania ile fabryka dała Smile tak to nie ma takiego probelmu więc pewnie jest cos na rzeczy ehh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:17, 22 Sie 2017    Temat postu:

jedynke jak sie wrzuca potrafi szarpnac lanvuchem..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:22, 03 Kwi 2018    Temat postu:

Jestem w trakcie remontu motocykla.

Po rozebraniu silnika sprawdziły się przypuszczenia. Do wymiany pierścienie i tłok. Przy okazji postanowiłem pomalować silnik tak jak to zrobił Foveon.

Cylinder, głowica cylindra i pokrywa zaworów wypiaskowane wymalowane i wypieczone w piekarniku. Podobnie korpus silnika.

Do tego piaskowanie i malowanie proszkowe wahacza. Przy okazji wymiana większości łożysk, nowe zębatki i łańcuch.

Na koniec polerowanie kół, błotników i zbiornika paliwa.

Myślę że jest szansa skończyć remont do końca przyszłego tygodnia. Robi się coraz cieplej, fajnie było by już zacząć sezon Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Wto 8:23, 03 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:37, 03 Kwi 2018    Temat postu:

Kurcze, ja to sie boje robić takie remonty... Bo zawsze coś popsuje.... Powodzenia zatem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:23, 03 Kwi 2018    Temat postu:

Dzięki!

Dodałem pierwsze zdjęcia w galerii:
http://www.125daelim.fora.pl/viewimage.php?i=2481


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:27, 11 Kwi 2018    Temat postu:

Praca powoli idzie do przodu:


Pokrywa zaworów, pierwsze doświadczenia z dziwną farbą robiącą takie wzorki na metalu:




Wypiaskowany i pomalowany cylinder, ciekawe czy farba będzie mocno zbierać syf z drogi.



Wypiaskowana i pomalowana głowica, boki przetarte do czystego metalu, podobnie w cylindrze. Zabezpieczyłem je lakierem bezbarwnym.



Wypiaskowany i pomalowany proszkowo wahacz.



Korpus silnika. Wygląda średnio, mam nadzieję że charakteru dodadzą mu chromowane pokrywy...



Przednie koło, oczyszczone, pomalowane lakierem bezbarwnym a środek zrobiony na czarno. Założona nowa opona. Lagi też zostały odświeżone, podobnie jak koło.



Jeszcze tylko silnik zainstalować, siodełko i można śmigać Smile



Tylne koło po renowacji, nowa opona i pokrywa hamulca pomalowana na czarno.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Śro 7:46, 11 Kwi 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zen1976
Support



Dołączył: 27 Lip 2016
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:51, 24 Kwi 2018    Temat postu:

KrzysieZG gdzie kupiłeś tłok i pierścienie bo też mi silnik padł 😦😦😦

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:14, 26 Kwi 2018    Temat postu:

Na koreanbikaparts.com do tego będziesz musiał kupić pełny zestaw uszczelek...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabol_dread
Member



Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:17, 26 Kwi 2018    Temat postu:

Fajny projekt Smile oby śmigał tak samo dobrze jak wyglada!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:43, 26 Kwi 2018    Temat postu:

Dzięki, motocykl już poskładany, teraz dopieszczam detale...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:44, 26 Kwi 2018    Temat postu:

Świetnie a mówią że ja tu taki pepier... i tylko pucuje swój motór. Lakier strukturalny nie zbiera mocno syfu i łatwo się czyści, nawet drobne ubytki też łatwo domalować. Fajna robota i cieszy jak cholera jak się do kupy poskłada Smile Gratulacje !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:20, 29 Kwi 2018    Temat postu:

No Foveon, Twój motorek powoli spada z podium Laughing
Wydaje mi się że szerszeń już nie bedzie taki"jedyny" piękny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:07, 29 Kwi 2018    Temat postu:

Darku jakoś nie martwię się tym za bardzo Smile
Mój i tak dla mnie jest idealny a to przez to że bardzo dużo własnej pracy włożyłem w niego. Ile to w zasadzie tylko ja mogę wiedzieć. Lubie to robić i przyznam nawet bardziej niż samą jazdę na motocyklu. Ty zbierasz blachy na kamizelce a ja pucuje motocykl Smile Chętnie też bym jeździł ale nie mam na to czasu. Za szybko kupiłem motór Smile Dzieci etc.
Ale przyjemność z dłubania nikt mi nie odbierze.
Odstawiłem szerszenia głównie dla siebie, jasne bardzo cieszy że to docenili inni. Nie biorę udziału w konkursie piękności VTków więc czy mój był kiedyś na szczycie rankingu najpiękniejszego VT na forum?
Po prostu cieszy mnie jak ktoś inny robi podobnie do mnie i to go bawi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:47, 03 Maj 2018    Temat postu:

A ja mam dylemat.

Odgiąłem uszkodzony bak, była na nim wgniotka taka na 5mm. Po wyprostowaniu będę musiał na nowo nalepić uszkodzone w tym miejscu szparunki. Kupiłem już wełnę stalową, zamierzam delikatnie zebrać warstwę fabrycznego lakieru, odsłonić firmowe szparunki ale ich nie zrywać, tylko na nie nalepić nowe. Po nalepieniu prysnąć całość lakierem bezbarwnym. Mam też zamiar zebrać po 2-3mm lakieru poza szparunkami, okleję wszystko taśmą i będę delikatnie szlifował.

Taki jest plan.

Tylko mam obawy jak się za to zabrać, żeby nie spierdzielić. Na co zwracać uwagę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:27, 03 Maj 2018    Temat postu:

Nie wiem jak moto wystawowe typu Foveon. Zastanawia mnie tylko odprowadzanie ciepła co jest wiecznym problemem w Daelimach. Jednakże, muszę powiedzieć, że projekt zacny. Jak będę miał 60-70 lat i będę żył to się zabiorę za coś podobnego. Szacuneczek.

PS,

Z góry proponuję olej 10W50


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Czw 20:32, 03 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:23, 19 Wrz 2018    Temat postu:

Skończyłem remonty.

Co mogę powiedzieć na koniec? Warto było. Dzięki remontowi silnika moto stało się bardzo żwawe i przede wszystkim silne. Mogłem założyć mniejszą tylną zębatkę na której przy 8,5tyś obrotów bujam się do 110km/h, bez większych problemów. Z górki max leciałem 120 km/h, myślę że ta prędkość jest do osiągnięcia na prostej, tylko kierowca musi ważyć połowę tego co ja Smile

Skończyły się problemy z odpalaniem. Nie ważne, ciepły, zimny, w trasie, na światłach, wystarczy dotknąć startera żeby silnik zaskoczył. Zapomniałem o kopce. Pomogła przede wszystkim wymiana stratora, nowy akumulator i założenie irydowej świecy.

Moto w ciągłej eksploatacji, korzystam ze sprzyjającej pogody żeby śmigać nim do pracy. Przestały męczyć TIR-y na drodze, po prostu odkręcam manetkę i je wyprzedzam.

Trochę szkoda tej przygody ze 125ką, jednak już czas przesiąść się na coś większego. Na koniec miesiąca zdaję egzamin na Kat.A, do tego wystawiłem moto na sprzedaż. Pozostaje mieć nadzieję, że przyszły właściciel włoży równie wiele serca w moje ukochane maleństwo i będzie je używał z przyjemnością ale i z rozsądkiem.

Zdjęcia poremontowe zamieściłem w galerii, gdyby ktoś chciał zobaczyć jak wygląda zwieńczenie moich prac.

Dodatkowo dla zainteresowanych filmik:
https://youtu.be/52WFPknCYSs


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Śro 9:23, 19 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baldur
Support



Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skwierzyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 4:34, 22 Wrz 2018    Temat postu:

Bardzo dobra robota Smile aż szkoda sprzedawać,kupiec będzie bardzo zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baldur
Support



Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skwierzyna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 4:34, 22 Wrz 2018    Temat postu:

Bardzo dobra robota Smile aż szkoda sprzedawać,kupiec będzie bardzo zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:27, 25 Wrz 2018    Temat postu:

Dzięki Smile

Dziś zaliczyłem pozytywnie egzamin kat. A

Jutro idę zapłacić za nowe prawo jazdy. Jeśli mój instruktor się nie pomylił, to za 5 dni będę mógł już wsiąść na coś większego niż 125 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meszok
Support



Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PKN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:34, 25 Wrz 2018    Temat postu:

Gratulacje. Jaką moto planujesz na przyszłość. Też czekam za plastikiem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:14, 28 Wrz 2018    Temat postu:

Hej.
Szukam czegoś pomiędzy 450 a 900
Podoba mi się Kawasaki 450 ale jak by się trafiła jakaś fajna 750tka np. Vulcan...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin