Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

zwisająca rurka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jojo
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Mar 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:41, 17 Kwi 2016    Temat postu: zwisająca rurka

dziś rano zobaczyłem ze z motoru zwisa mi rurka skąd mogła się odczepić na zdjęciach widać gdzie jest podłączona a gdzie mam ją przyczepić

zdjęcia w galerii:
http://www.125daelim.fora.pl/viewimage.php?i=738
niestety zdjęcia zwisającej rurki nie mogę zamieścić


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jojo dnia Nie 19:06, 17 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:47, 17 Kwi 2016    Temat postu:

Chyba nie tak wstawiles zdjecia Smile ale u mnie tez ta rurka wisi. Chyba jakas od cisnienia poeietrza. I u mnie tak jest od zakupu wiec tak chyba ma byc...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:01, 17 Kwi 2016    Temat postu:

wrzuć zdjęcia do galerji. Wiszą 2 od przelewu w gaźniku oraz odpowietrzenie skrzyni taka gróbsza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jojo
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Mar 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:07, 17 Kwi 2016    Temat postu:

już są zdjęcia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:10, 17 Kwi 2016    Temat postu:

To jest odpowietrzenie skrzyni korbowej. W motocyklach wychodzi ono nad skrzynią przekładniową. Tak ma być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:12, 17 Kwi 2016    Temat postu:

No i dobrze jeden koniec podlaczony a drugi ma wisiec Smile skoro u Ciebie wychodzi z silnika czyli to ta przelewowa jak pisze foveon Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jojo
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Mar 2016
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:18, 17 Kwi 2016    Temat postu:

wcześniej nie wisiał tak dziś rano zauważyłem że wystaje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:20, 17 Kwi 2016    Temat postu:

Moze gdzieś był zablokowany a teraz zsuna sie niżej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:30, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Panowie tak ma wisieć i już, u mnie wiszą 4 odpowietrzenie skrzyni spust z gaźnika przelew z gaźnika i odpowietrzenie baku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:01, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Ja mam jeszcze wężyk od akumulatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
davexxxk
Hangaround



Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SPS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:28, 31 Sie 2016    Temat postu:

A możecie przesłać fotki miejsc gdzie mają być wetknięte te wężyki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:12, 31 Sie 2016    Temat postu:

Dwie w miarę cienkie, jedna na takim cypelku od akumulatora druga na spodzie gaźnika. Z grubszymi nie pomogę bo nie mam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:06, 31 Sie 2016    Temat postu:

Jedna gruba z tyłu silnika - to właśnie odpowietrzenie korby.

Jedna cienka od komory gaznika/spustu.

Jedna cienka JEŚLI masz akumulator kwasowy z upustem par / nadmiaru elektrolitu.

Generalnie minium 2 powinny być - spust gaźnika cienka, odpowietrzenie korby (odma) gruba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:11, 07 Lis 2016    Temat postu:

A rurka od króćca gaźnika gdzie ma być podłączona u mnie w daystarze jest zaślepiona jakimś gwoździem i wisi czy tak ma byc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:47, 07 Lis 2016    Temat postu:

Jeśli mówisz o tej od spodu gaźnika to w żadnym wypadku tak być nie powinno Smile
Tam jest śruba na wkrętak płaski dokrec ją, wyjmij ten gwóźdź i zobacz czy cieknie. Jeśli nie to zostaw odetkane a jak cieknie to będziesz musiał wyczyścić gaźnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:31, 07 Lis 2016    Temat postu:

Nie mowe o tej od gaźnika na dole mowie o rurce ktora wychodzi z krućca ( kolektora ssącego ) połączonego z gaźnikiem i cylindrem z tego co wiem sa 2 rodzaje tych kolektorów z rurka i bez niej do czego to służy nie wiem jakieś vacu????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:48, 07 Lis 2016    Temat postu:

w vj tez taka mialem. to jest rurka ktora steruje recyrkulacja spalin. ona powinna isc do takiego zaworka... ale nie wazne.. jak jest wywalone to trujesz bardziej srodowisko ale lepiej silnik pracuje. postaraj sie to dobrze zaslepic aby lewe powietrze nie zaciagal...
ja u siebie wywalilem taki krociec bo byl sparcialy i dalem juz bez otworu na wezyk...
wazne jest tez aby zaslepic wejscie pod metalowa rurka ktora jest z boku cylindra (od strony hamulca - pedala).
zerknij pozniej na obudowe filtra powietrza. jezeli do niej dochodzi jakis wezyk (a powinien bo nim wracaja spaliny) to go takze usun i zaslep.

czyli mniej wiecej powinno dzialac to tak.. po odpaleniu silnika zawor egr otwiera sie (dzieki wezykowi w kroccu). spaliny metalowa rurka z boku cylindra leca do filtra powietrza (nie pamietam czy bezposrednio czy ida przez w/w zaworek, ale nie wazne wazne ze leca Smile dla ekologii wazne Wink ) spaliny trafiaja do puszki filtra. Z puszki filtra ponownie spaliny wraz z powietrzem leca przez gaznik do cylindra. dzieki temu spaliny bardziej sie dopalaja i mniej zatruwaja... dzieki wywaleniu egr, na miejsce spalin wpadnie wiecej powietrza. jak wiesz do spalania potrzeba paliwa i tlenu (zaplon i cieplo pomijam). czyli cos tam wiecej mocy bedzie. po wywaleniu tego ustrojstwa moze okazac sie ze nalezy zwiekszyc dawke paliwa..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HalkPolska
Prospect



Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:21, 10 Lis 2016    Temat postu:

A mozesz opisać do jakiego zaworka i gdzie on się znajduje .oczywiscie przy renowacji wykonam twoje polecenia ale najpierw chciałbym wiedzieć co gzie ma swoje miejsce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:33, 11 Lis 2016    Temat postu:

Przylacze powinno być z prawej strony silnika otwór około 10mm i dwa otwory obok do przykrecenia. Smile Jeśli coś nie pomylilem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:58, 11 Lis 2016    Temat postu:

ja mam roadwina wiec takie rzeczy beda inaczej wygladaly..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin