Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:18, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Zrób z 4 twardości i załóż 4 różne
Mówiłeś że śruby zostały pięknie ścięte a na tetrytkach jeszcze pojechałeś. Może powinny być miękkie. Uderz twardą śrubę to pęknie a miękka się wygnie. Tam masz małe uderzenia nie sądzę że od zapieczonych łożysk się to zrobiło. Co by było podczas ostrego hamowania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:27, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
No to od czego? Z ciekawości pytam.
Na trytytkach wróciłem ale przy ruszaniu prawie sprzęgło paliłem bardzo delikatnie, parę dni później chciałem odpalić na pych i przy pierwszej próbie wszystkie opadły...
Źle, że właściwie średnica jest taka mała tego ustrojstwa a nie np 12mm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Czw 19:28, 28 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:30, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A dlaczego je dorabiałeś? Co było ze starymi nie tak? Tetrytki się zerwały bo zadziałała siła przeciwna bo pchałeś a pewnie były nadwyrężone i zimne. Zimne się łamią masakrycznie. A te tuleje gumowe masz w porządku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:37, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tuleje gumowe okej.
Racja, mogły się zerwać z zimna, bo było koło zera, a jako elektryk to się z tym nagminnie spotykam, z tym, że było założone jakieś 50 szt.
Poprzednie jak tłumaczył warsztat (robili głowicę, przy okazji napęd i przegląd sprzęgła) zacytuję: "No, komuś spadła kieta i gwinty poniszczone tak, że by się nakrętek nie zakręciło i nie ma z czego nagwintować" no i to był fakt bo widziałem wcześniej i było to dość zdewastowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:43, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Załóż 2 miękkie i 2 twarde. Pojeźdź trochę i zobacz które się zerwą. Ale ja bym zakładał te co toczyłeś wszystkie cztery. Wsadź na nie rurę termokurczliwą i skasujesz ten mały luz. Dorób jeszcze 2 komplety i wóź ze sobą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:57, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
No wezmę i gdzie motor postawie, żeby zdjac kolo, siedzenie z sakwami, pare pierdol, sciagacz do segerów costam jeszcze, np. wiertarkę żeby urwane wyszly jeżeli będą dość pasowne itd. Hehehheheheh
Szukam złotego środka, żeby nie obudzić się z ręką w nocniku jak znów by się to wydarzyło. Na tych sworzniach zrobiłem jakies 1000-1500km :/
Że będę miał z sobą trytytki to wiadomo, ale co to za jazda w stresie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:04, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
No nie przesadzaj tylko Ty miałeś tak niesamowitą przygodę i to na dorabianych częściach. Może zamów oryginały u koreańców możemy zrobić jakąś forumową zżute na potrzebne manele żeby podzielić się kosztami wysyłki. A tam u siebie w kombinacie nie masz jakiegoś metalurga co potrafi odczytać twardość ze starej części? U Was tam pełno zakładów ktoś na pewno będzie umiał sprawdzić, no chyba że wywaliłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:14, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Starych nie zabrałem z warsztatu a to bylo dawno...
Raczej twarde nie byly bo jeden w moment rozwiercilem jak wyciagalem z zabieraka.
Edycja 29.01.15 sklejenie wątku w całość
Meldunek na dzien 29 stycznia 2016
Dzis popelnilem lewy naciag ktory byl zerwany, spawaczem nie jestem ale czuje ze wytrzyma ile trzeba.
Edycja 29.01.15 sklejenie wątku w całość
No w sumie to prawie mam wszystko.
Najlepiej jeszcze opone zalapac no ale tym to czekam do wyplaty...
No i wyciac centralna stopke poki jest podniesiony, tylko chyba bede musial podniesc go za wahacz na dwoch lewarkach. Zobaczymy jak sie to uda, a jak sie uda to boszka w ruch...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Pią 18:07, 29 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:00, 29 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod nic prostszego wystarczyło wybić starą śrubę uciąć łeb od nowej nakręcić nakrętkę od wewnątrz i od zewnątrz, smarknąć obie i po sprawie, mój ojciec tak mi popełnił prawy bo szpilka miała ze 4 cm i ktoś odwrotnie włożył blachę i jeździł na jednej nakrętce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:13, 29 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod nie testuj nowego moderatora
Widzę że do końca już nie wiele zostało.
A w mojej pracy zmiany. Szef chcę rozwinąć działalność i podsunąłem mu pomysł. Dziś były rozmowy z panem pewnej polskiej firmy i wygląda to bardzo obiecująco. Na razie nie mogę zdradzić szczegółów ale na pewno się pochwalę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:56, 29 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
adrian920422 napisał: | Rushrod nic prostszego wystarczyło wybić starą śrubę uciąć łeb od nowej nakręcić nakrętkę od wewnątrz i od zewnątrz, smarknąć obie i po sprawie, mój ojciec tak mi popełnił prawy bo szpilka miała ze 4 cm i ktoś odwrotnie włożył blachę i jeździł na jednej nakrętce. |
Tutaj była urwana przy samej dupie i mega smark. Dodam tylko, że to nie fabryczny naciąg tylko też dorabiał ktoś kiedyś więc musiałem wyciąć kawałek płaskownika, powiercić i wstawić śrubkę od zera, dałem 8.8 imbusowa i leb zalałem, ale musiałem też trochę tę tą płaskownikę przyłapać bo na nic robota.
Rzecz w tym, że nie umiem sprawać i spawam raz na ruski rok od wielkich dzwonów dość spore rzeczy których wytrzymałość nie strasznie jest ważna a wygląd tymbardziej.
Foveon, dzięki, z telefonu się kiepsko przenosi, a jak bym dodawał ciągle to nikt by nie wiedział, że coś się zmieniło bo liczyłoby datę starego.
Przyznam jednak, że zrobiłeś to z klasą i dziękuję.
Meldunek z dnia 30 stycznia
Udało mi się wybić łożyska prymitywnymi metodami, tj rozwaliłem bieżnię, przesunąłem kulki na jedną stronę, potem wyrwałem środek łożyska od strony hamulca, jak się rozsypało, drugie wybiłem śrubą 24 imbusową, po wybiciu drugiego, wróciłem do pierwszego i pozbyłem się zewnętrznego kamienia.
Złe wieści, mimo, iż numer łożysk jest odpowiedni, to te co skołowałem mają inny wymiar. Będzie powtórka z rozrywki w poszukiwaniu, teraz jednak uderzę do hurtowni bo nie chce mi się dłubać. Wezmę na wzór to co jest w jednym kawałku.
31 stycznia
Zaczynam powoli się zastanawiać, nad przerabianiem swojego fał esa na... ...turystyka, albo przynajmniej w stronę turystyka. Możliwe, że straci na tym trochę uroku czopasa, ale chciałbym zachować wygodę a zarazem przystosować go do długich wyjazdów z możliwością pakowania większej ilości gratów niż teraz. Wiem, że nie skończy się to pofesjonalnie i estetycznie ale ten plan jak się zrodził już dość dawno tak coraz bardziej nabiera kolorów...
Jak myślicie, jest szansa na zrobienie czegoś takiego? Przednich lagów bym nie ruszał ale z tyłu wstwiłbym za jakiś czas przedłużki zawieszenia może...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Nie 14:43, 31 Sty 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:10, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli bym coś takiego planował to myślał bym o przeniesieniu mocowania amortyzatorów bliżej mocowania wahacza bo teraz widzę bardziej na końcu siedzi, ew wstawić mono
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:35, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Łożyska u mnie to 6302RS
Uważaj z przeróbkami bo ci wyjdzie jamnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:48, 31 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
6302RS tzn że tylko z jednej strony masz kryte? Myślę żeby założyć 2rs tj dwustronnie zamknięte, mniejsze prawdopodobieństwo zwietrzenia smaru itd. Te co wziąłem to tez 6302 i tu powinno się zgadzać tylko te moje są C2 (zmniejszony luz, co nie powinno cholera wpłynąć na rozmiar wewn i zewn) 2RS.
No nic, trochę się podgotowałem i jutro to ogarnę bo już chciałem chociaż łożyska nabić, zawsze to mniej roboty na później.
Aktualizacja:
Wymieniłem zmniejszony luz na normalne bez oznaczników C, 2Z, czyli kryte stalą z dwóch stron, no i zamiast fag użyję NSK (jeszcze ze starych polskich zapasów - bardzo dobre łożyska).
Kolejna rzecz, tymczasowo będę latał na tych wytoczonych zapasowych bolcach które były za duże i tokarz je zmniejszał. Zobaczymy ile to wytrzyma.
Na koniec drobna rzecz wizualna - wreszcie oprawiłem lusterko, niestety nie miałem panoramicznego i jest wsadzone zwykłe więc jego funkcjonalność wynosi ZERO ale, i tak jak nakazuje obycie, warto się zawsze odwrócić i upewnić czy można spowrotem zjechać na prawy pas (tak jak i na lewy ale lewe mam dobre).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Śro 21:59, 23 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:02, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Okej, bo ostatnio namieszałem a nie chciałem zapeszać i mówić, że coś będzie póki nie miałem.
Oto mój nowy nabytek kolekcji.
Niekompletny, ale w miarę kompletny Romet Chart.
Chciałem dwusuwa, mam dwusuwa...
Nie było by chyba źle, gdybym dodał, że jest zarejestrowany i ma opłacone OC.
Ach, no i dałem za niego flaszkę.
Co więcej, nie mam pojęcia, ale strzykłem mu w zarościały gaźnik benzyną i zagaił na półtorej sekundy.
Jest baza, będzie zabawa na długie wieczory kiedy nie będę jeździł i będę miał ochotę sobie podłubać przy czymś...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:17, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ładny. I tylko flaszka... Ja nie wiem skad ludzie takie okazje biora.... Ale widze ze u Ciebie jeszcze jakas inna maszyna stoi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 6:47, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nono nieźle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:06, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zdrajca! Kupować niedaelima!
No piękny kolor siodło ala caffe miłej zabawy i obyś daelima nie zaniedbywał i na zlot chartem nie przyjechał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:11, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie no, stwierdziłem, że zaczynać od gołej ramy (POLO 760) to bedzie za trudno, dlatego wzialem cos bardziej kompletnego. Okazje sie trafiaja, wystarczy gadac z ludzmi, i mowic co by sie chcialo miec. Mnie znajomy powiedzial ze znajomy wie, ktory znajomy chce sie pozbyc (albo za flache albo bedzie zlomowal) i sie trafilo. Byle pomalutku czekac, bez napiny. Najwazniejsze ze zagadal, reszte sie zrobi, ale silnik i tak bd rozwalal.
Chartem na zlot nie ma szans. Musialbym dzien wczesniej ruszyc...
Taki dodatek.
A z tylu chinolek, czeka na gaznik / regulacje / wymiane , zobacze co mu tam sie dzieje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:54, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Polacz chinczyka z chartem i zrob katamaran
a na powaznie to ladny zakup. No i po zdjeciu wydaje sie taki zadbany...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:00, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem ogara zamieniłem się za rower i powiem coś strasznego - ani razu na nim nie jeździłem, był w piwnicy i nie miał mi kto pomóc go z niej wyszarpać i było coś jeszcze z zapłonem. Ale to było dawno temu samochód bardziej cieszył. Jaki gigantyczny radiator w tej 50 w stosunku do chińczyków I widzę terenową oponkę, nic jak na ryby był kupiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:10, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Oj nie, zadbany to on nie jest. Mocowanie kierownicy zrobione z telstolitu... Brak wydechu (jest kolanko) opony do smieci, 5 lat w szopie stal. Tu tylko przetarty szmata i siano wywialo jak jechal na przyczepce. ale sie zrobi. Moze dzis jak posmigam na Daelimku to np wyczyszcze gaznik w tym charciaku... Od czegos trzeba zaczac wiec zaczne od gaznika i silnika... dzis sloneczko i 7stopni nawet chwilami to nie bedzie zle chyba...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:16, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ale Ci zazdroszczę takiego wielkiego garażu. Ja mam taki zwykły ale fajnie że mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:11, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Przyznam szczerze że ja również kocham swojego VC-eka
Fajny masz motorek, troszkę roboty jest ale powoli i do przodu.
Głowicę ja zrobiłem, odpala od dotknięcia włącznika rozrusznika i jeździ jak na poprzedniej świecy
Fajnie, niebawem ja wystawię i opiszę mojego daelim-ka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:54, 24 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
No, dziś zacząłem rozkładać tego Charta.
OCZYWIŚCIE jak już sobie pojeździłem Daelimem.
No, to wiem, że większość do wymiany. Zaczynając od gaźnika, który jest pęknięty/złamany (odlew) a ktoś wkręcił (poprzedni właściciel) śrubę z innym gwintem niż oryginał, i mocowanie do cylindra pynkło...
Nic no, pewno za samą głowicę do Daelima mojego zapłacę więcej jak za 3/4 części do tego Charta. No, tak sobie napisałem co wykryłem.
Wykryłem znaczy więcej, bo teraz po kilku godzinach po skończonej pracy w pracy, i po może dwóch godzinach w garażu to stoi łysa rama na kołach tego romecisza. Ale jego też zrobię.
Nie wiem czemu, chcę mieć w kolekcji dwusuwa. (przynajmniej na jakiś czas)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 5:32, 25 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: |
....Nie wiem czemu, chcę mieć w kolekcji dwusuwa.... |
A myslales o pilarce lub kosie spalinowej?
To fajnie ze znajdujesz czas na swoje plany.. Ja caly tydzien w domu siedze. tj przychodze o 14 z pracy i siedze do wieczora z dzieciakami ktore juz nie wiedza co nowego nabroic.. wczoraj myslalem ze zwariuje., roczny lobuz wpadl na pomysl ze ziemia z kwiatow fajnie lata po pokoju, pozniej kredki jadl, pisal wszystko flamastrami wiec jak zaczelem myc szybko np panele znow iciekal do kwiatow... masakra...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:44, 25 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Pappa2 plusy bycia ojcem też przez to przechodziłem 7 lat temu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:10, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Update, ostatnio z braku latu, troche z nudow i zlej poody wymienilem klocki z przodu (i to hyl strzal w dziesiatke bo w najwezszych miejscach mialy moze 0,15mm grubosci). Odpowietrzalem uklad i dodatkowo wymienilem kabel masowy a + solidnie obczyscilem mechanicznie i chemicznie. Jest poprawa jesli chodzi o strone elektryczna jednak akumultor raczej jest skonczony. Dla pewnosci jeszcze sprawdzilem ladowanie od 1,4 do 10k obrotow bez swoatel i ze swiatlami i moge uznac ze ladowanie jest okej. Coz, czeka mnie wymiana, costam trzyma ta bateryjka, mam kopaja wiec jej nie katuje a jak trafi sie fajna opcja za mniej niz 70zl okolo to wstawie nowy. Licze na yuase albo exide nie chce takich typowo chinskich bo sie juz pare razy przejechalem na takich bateryjkach...
Teraz tylko zeby nie bylo takiego zagrozenia deszczem. Z otwarcia w Chudowie raczej nici, pogoda zapowiadana : deszcz i 11stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:19, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Update: wymiana zacisku z przodu. Stary juz nazbyt zaroscialy i wymeczony zeby myc smarowac itd. Jest nowka z nowymi klockami, wszystko przelane swiezym plynem i odpowietrzone rzecz jasna. Wreszcie dziala jak nalezy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:35, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wybij sobie teraz zębów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:37, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
nowka - nowka czy nowka - dla ciebie nowka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 5:36, 19 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nowka z Koreły.
Co jak co, hamulec musi byc gut.
Hamuje dobrze jak wczesniej ale nie blokuje klockow przy tarczy a poprzedni nie wracal. Byl juz strasznie zarościaly. Do tego niestety w plytce do przykrecania byly zaciagniete gwinty co wyszlo przy wymianie klockow, balem sie dociagac zeby nie zerwac a jeden i tak popuscil i nie bylo za bardzo jak sie ratowac, lagi nie bede rozwiercal na wiekszy otwor zeby do glupiego zacisku cos bogatszego wkrecic. Ale moze jeszcze go zregeneruje bo w srodku wyglada na czysty i okej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:25, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
UPDATE:
Względem wielu pytań co to się stało, co to się dzieje odpowiadam:
Jeszcze nie wiem, mam najgorsze obawy ale w głębi serca mam nadzieję, że do uratowania. Mianowicie w drodze do Żywca na zlot, silnik zaczął głośno pracować, coś w górze się dość fest odezwało, albo to zawory albo napinacz rozrządu. CHYBA. Na zlot dojechałem w tym stanie, wróciłem, a po powrocie wygląda tak jak widać na fotce z galerii, nie pomniejszałem, ale na bank zobaczycie. Nie pomniejszałem więc nie chcę tu wstawiać bo rozciągnie posty...
Nic, jutro zacznę tam zaglądać. Niech stygnie sobie spokojnie, zresztą, dziś niedziela.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:47, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Aż olej koło śrub wypluło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:49, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Tych górnych od pokrywy klawiatury. Tak, też aż. Ale chyba też spod uszczelki pod głowicą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:52, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod, zamawiaj glowie u Marcina nie chce krakac ale....mam nadzieje ze przynajmniej tok caly.
Silnik pali?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Nie 17:00, 01 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:47, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ojojoj! Jak by co służę uszczelkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:01, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:03, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Jutro z Katarzyn bierzemy kratę piwa do garażu i zaczynamy to będę zapodawał posty i zdjęcia, chyba, że coś ważnego wypadnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 17:40, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Moi drodzy i jak tam wasz silnik?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:45, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nie odzywają się, pewnie grillują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:07, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Silnika nie rozbierałem, ale otworzyłem pokrywę zaworów/klawiatury i okazało się, że oba wydechowe mają duuuuużo luzu. Do tego dwie szpilki trzymające ramkę która dociska cały wałek i koniki są zerwane. Nie wiem jak to inaczej opisać. :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:19, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Amelinium sie przegrzało i sie rozchartowało i szpilki wylazły. Miałem tak w citroenie AX. Wkręcenie nowych szpilek z większym gwintem nic nie dało wyłaziły jak z plasteliny.
Nie przegrzałeś silnika wcześniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:21, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, czy ja przegrzałem kiedyś, czy ktoś mi go przegrzał zanim go kupiłem, ale to znaczy, że nie jest dobrze... :/ Silnika z ramy nie wyciagalem narazie wiec nie wiem dokladnie czy da sie to poratowac. Ale powiedzcie mi jeszcze, kto otwierał silnik? Bo część to szpilki typowe gdzie od góry jest nakrętka (8 / kucz 13) a część to jakby długie śrubki z niepełnym gwintem (6 / kucz 10)...
Też tak macie czy wszystko powinno być takie samo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:55, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Tak ma być, jak dobrze pamiętam to dwie śruby dłubie od strony rozrządu szóstki na klucz 10 i cztery szpilki 8 z nakrętkami na klucz 13.
Napisz czy możesz swobodnie obracać wałem, czy tłok nie stawia oporów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:58, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nie stawia jakiegoś szczególnego oporu, wiadomo, jakoś tak trochę jak wykręcę świecę ale spokojnie da się kręcić, z czego wczoraj bez pokrywy odpaliłem i też szedł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:08, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Rushrod, to spokojnie, jest dobrze
"przegarowałeś" go za bardzo, na przyszłość zmień przełożenie jak chcesz stówką jeździć.
Ściągnięcie głowicy i cylindra Cię nie ominie niestety.
W kadłubie jest dość miejsca na tulejki pod szpilki, gorzej będzie ze szpilkami. Ale na pewno dopasujesz z innej 125.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:24, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Mam zamiar wziąć silnik od Marcina, przełożyć wałek i krzywki i spokój... Może sobie poradzę. A stary będę na spokojnie rozkładał i oglądał co to jak to...
No a na przód powędruje mniejsza zębatka, wolę jednak mieć odejście jak potrzeba niż prędkość max nie do osiągnięcia....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Wto 9:25, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nokan
Prospect
Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:58, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
To sie bawcie pomalutku byle z dobrym wynikiem ja spadam do roboty,powodzonka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:13, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nokan w swieto do pracy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:47, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Tak sie robi w 4ro brygadowce w hutach u nas. Prawie jak na kolei...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:49, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Pracowało się w święta jak na dyspozytorni robiłem.
Teraz spokój, system 5x8
Pięć dni po osiem godzin i weekend.
Współczuję pracującym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:58, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Kurka, sobota ok, ale niedziela i swieta dzis powinno byc absolutnie wolne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:46, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Wygaszenie pieca to takie koszta, że żadne święto tego nie usprawiedliwi... Za krótko wolnego, żeby zmniejszyć moc a calkowite wygaszenie niszczy strukturę i robi się to tylko na planowe remonty. U mnie jest to samo... A skoro piec idzie to i produkcja, zwłaszcza jak Nokan na stalowni robi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:57, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Pracujcie, jutro kolega do bankowej jedzie po odkuwki zamówione miesiąc temu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:04, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ja na Bankowej, Nokan Katowice.
Tez mam 5x8 ale wiem jak inni pracuja.
Z dziś:
Po wyjęciu silnika przy nieocenionej pomocy Katarzyn:
Bałem się, że będzie cięższy bo Foveon strasznie straszył...
A tu dla przykładu jedna ze szpilek która była wkręcona na sylikon...
I filmik, może wy coś wypatrzycie bo ja patrzę jak w p**dę szpak...
Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=xwAdyu9D4CQ
Trochę przycina bo to stary iPhone a coś sobie tam w tle zapisywał. :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Wto 19:14, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:27, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Chamstwo, żeby szpilki na silikonie wkręcać. Mogli przynajmniej wkręcić na mocnym kleju do śrub.
Ściągnąłeś głowicę i cylinder? Jak tam z gwintami w silniku? Będzie miejsce na naprawę gwintu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:28, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
ja sie nie znam ale srube na silikon w silniku wkrecic to jakis Janusz musiał .mój mózg przestaje takie informacje przetwarzac.
Moze da sie te sruby wytulejowac jakos tak jak Darko pisal i jak zrobil ze swiecą.
Najwazniejszy motór na forum musi powstac i dalej cieszyc i wozic swoich wlascicieli
ps.dlugo wam zajeło wyjecie silnika z ramy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:47, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Najwiecej zajmuje samo przygotowanie, odkrecenie szpilek - jak się ma narzędzia i wyjęcie go to jakies 5 minut roboty, raczej ściąganie boczków, wtyczek, kabelków, kopajki, dzwigni biegów, baku, siedzen kufrow wydechu bla bla bla, na tym schodzi najwiecej, ale nie ma parcia.
Nie sciagnalem glowicy jeszcze i cylindra bo... Nie wiem jak. Szpilki powykrecalem i co dalej? Bo chyba się trzyma to wszystko jeszcze teraz na łańcuszku rozrządu, nie wiem jak to zrzucić szczerze mówiąc... (Taki mały wstyd). :/ Po prostu jeszcze tego nie robiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:02, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
w skuterze trzeba bylo zluzowac napinacz rozrzadu, tu pewnie wedlug mnie trzeba wykrecic napinacz ten kolo rozrusznika, lancuch bedzie luzny i zejdzie walek tak mysle
|
|
Powrót do góry |
|
|
|