Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

VS Astera59
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 4:36, 12 Kwi 2017    Temat postu:

Wyglada fajnie, gratuluje pomyslu.
Tylko ze.... Nie bedzie dzwonic podczas jazdy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Śro 4:36, 12 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:12, 12 Kwi 2017    Temat postu:

Dzięki Darku Smile Zabudowa jest w fazie prototypu i jeszcze nie zdążyłem sprawdzić czy po nagrzaniu nie będzie wibrować i brzęczeć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:47, 12 Kwi 2017    Temat postu:

Będę szczery, dziwnie to wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:35, 12 Kwi 2017    Temat postu:

Może ja jestem dziwny ale w motocyklu właśnie to jest dla mnie piękne, te wszystkie "smaczki" pod zbiornikiem. Oczywiście to tylko moja opinia, robisz ze swoim motocyklem co tylko Ci się podoba, Twoja maszyna, Twoje pieniążki...

Ja bym takiej siatki nie zainstalował sobie nawet za dopłatą Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:00, 12 Kwi 2017    Temat postu:

Dzięki za opinie. Co do "smaczków" to zgadzam się pod warunkiem, że są ładne. W moim motocyklu niestety nie wygląda to estetycznie - zapyziały gaźnik, brzydkie linki, sparciała guma itp. stąd pomysł aby to zamaskować. Spróbuję wypolerować korpus gaźnika i się zobaczy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:15, 12 Kwi 2017    Temat postu:

Da się polerować Smile Ja swój już tak zrobiłem w tamtym roku.
Teraz to wisienka na torcie a nie jak kiedyś gówienko na kożuchu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:42, 12 Kwi 2017    Temat postu:

To co Aster59 zrobil z VS-a tylko na pochwaly zasluguje.
Bardzo ladny motorek☺ no i widac ze kolega Aster59 ma rowniez spora wiedze na temat motocykli.
Takich ludzi nam potrzeba na forum☺.

Ciekawe co jeszcze zrobisz?☺


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:43, 13 Kwi 2017    Temat postu:

Dariusz napisał:
To co Aster59 zrobil z VS-a tylko na pochwaly zasluguje.
Bardzo ladny motorek☺ no i widac ze kolega Aster59 ma rowniez spora wiedze na temat motocykli.
Takich ludzi nam potrzeba na forum☺.

Ciekawe co jeszcze zrobisz?☺

Darku w planach mały potring głowicy, lekkie obniżenie cylindra, zmiana tłoka na wypukły, przeróbka zapłonu, zmiana koła zębatego rozrządu na regulowane, wymiana pompy olejowej na nową, zabawa z dolotem itp. Co z tego wyjdzie - nie wiem Smile
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:05, 13 Kwi 2017    Temat postu:

Aster59 napisał:
Dariusz napisał:
To co Aster59 zrobil z VS-a tylko na pochwaly zasluguje.
Bardzo ladny motorek no i widac ze kolega Aster59 ma rowniez spora wiedze na temat motocykli.
Takich ludzi nam potrzeba na forum.

Ciekawe co jeszcze zrobisz?

Darku w planach mały potring głowicy, lekkie obniżenie cylindra, zmiana tłoka na wypukły, przeróbka zapłonu, zmiana koła zębatego rozrządu na regulowane, wymiana pompy olejowej na nową, zabawa z dolotem itp. Co z tego wyjdzie - nie wiem Smile
Pozdrawiam


Jak robisz poan glowicy to nie wiem czy tlok wypukly podejdzie... no i ciekawe co na to lozyska walu, chyba ze o setke. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:50, 13 Kwi 2017    Temat postu:

Rushrod napisał:
Aster59 napisał:
Dariusz napisał:
To co Aster59 zrobil z VS-a tylko na pochwaly zasluguje.
Bardzo ladny motorek no i widac ze kolega Aster59 ma rowniez spora wiedze na temat motocykli.
Takich ludzi nam potrzeba na forum.

Ciekawe co jeszcze zrobisz?

Darku w planach mały potring głowicy, lekkie obniżenie cylindra, zmiana tłoka na wypukły, przeróbka zapłonu, zmiana koła zębatego rozrządu na regulowane, wymiana pompy olejowej na nową, zabawa z dolotem itp. Co z tego wyjdzie - nie wiem Smile
Pozdrawiam


Jak robisz poan glowicy to nie wiem czy tlok wypukly podejdzie... no i ciekawe co na to lozyska walu, chyba ze o setke. Wink

Krzysztofie nie miałem na myśli obniżenia głowicy lecz cylindra. Planowanie głowicy tylko w celu ew. wyrównania powierzchni, więc pewnie z "setka" wystarczy. Pozdrawiam Smile Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 19:51, 13 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:17, 13 Kwi 2017    Temat postu:

zapowiada sie ciekawie... tak od siebie dodam, ze fajnie jest cos podlubac w silniku z mysla ze sie cos poprawi. niestety czesto duzo sie napracujemy a efekty nie zaduze lub gorsze..
dlatego jak kiedys zmienie motocykl (tak za 20lat Wink ) to kupie cos co ma juz jakis zapas mocy zeby nie ingerowac w silnik...

takze dzialaj i dokumentuj efekty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:29, 13 Kwi 2017    Temat postu:

Pappa2 napisał:
zapowiada sie ciekawie... tak od siebie dodam, ze fajnie jest cos podlubac w silniku z mysla ze sie cos poprawi. niestety czesto duzo sie napracujemy a efekty nie zaduze lub gorsze..
dlatego jak kiedys zmienie motocykl (tak za 20lat Wink ) to kupie cos co ma juz jakis zapas mocy zeby nie ingerowac w silnik...

takze dzialaj i dokumentuj efekty


Co do spodziewanych efektów to trudno się z Tobą nie zgodzić tylko, że to nie jest mój pierwszy projekt, więc coś tam powinno się poprawić Smile Dłubię tylko i wyłącznie dla przyjemności, po prostu mam to we krwi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:28, 13 Kwi 2017    Temat postu:

zwiekszenie kompresji zawsze da troche mocy. tylko musisz pamietac ze ze wzrostem kompersji wzrasta temperatura... za wysoka temperatura bedzie powodowac puchniecie tloka i dodatkowe opory....

obecnie pracuje na 3 zmiane... co za tym idzie mam troche czasu na przemyslenia... wlasnie sie zastanawiam czy benzyny by nie podrzac w gazniku w celu lepszego mieszania sie z powietrzem...
nie jest to jakis moj wymysl.. niektore gazniki sa podgrzewane plynem chlodzacym z chlodnicy.... tyle ze ja chlodnicy nie mam Wink
oczywiscie musze miec tez na uwadze wlasciwosci palne benzyny, aby jej nie zagrzac za mocno Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:20, 14 Kwi 2017    Temat postu:

No to może lepiej podtlenek azotu? Chyba to da lepszy efekt niż grzanie paliwa Smile Ewentualnie turbina, paliwo kosmiczne, instalacja gazowa z acetylenu lub wymiana tłoka na 250 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:55, 14 Kwi 2017    Temat postu:

wymiana tloka chyba byla by najprostrza z tego wszystkiego....

troche mam problem co tu zrobic (a moze bardziej spalic) aby temperatura spalania byla jak najwyzsza, przy jednoczesnej jak najnizszej temperaturze gazow Wink

dlatego lepszym tuningiem bedzie hak schudne do 70kg Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:27, 14 Kwi 2017    Temat postu:

Pappa2 napisał:
... przy jednoczesnej jak najnizszej temperaturze gazow Wink...

Fotelowiec zjadliwy, lub wypalacz materaców odpada, właściwy był by trój bąbel wanienny Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Pią 14:29, 14 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:33, 14 Kwi 2017    Temat postu:

Foveon napisał:
Pappa2 napisał:
... przy jednoczesnej jak najnizszej temperaturze gazow Wink...

Fotelowiec zjadliwy, lub wypalacz materaców odpada, właściwy był by trój bąbel wanienny Smile

pomysl dobry, ale problematyczny jest sposob podlaczenia rury z zrodla do cylindra Smile ałć Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:02, 14 Kwi 2017    Temat postu:

karbid do wody i juz jest acetylen, ino kopci na ciemno i strasznie strzela.
Jako palacz tlenem mam tego dosc, bo palę kilka rzeczy od konca kak dostalem uprawnienia i cierpie bo wzialem sobie bhp do glowy i ryzyka jest wiele...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:42, 14 Kwi 2017    Temat postu:

Wy tu Panowie o podgrzewaniu benzyny, o karbidzie, bimbrze na trzeciej zmianie - znaczy się na konstruktywnych i twórczych przemyśleniach, a ja ciężko pracowałem nad VS-em. W ramie siedzi nowy koloryfer Smile Kanał doprowadzający olej do wałka i dźwigienek zaworowy ma średnicę 4 mm, doprowadzeniem oliwy do skrzyni biegów zajmuje się kanał o średnicy 3 mm, a dodatkowy, stworzony przeze mnie, którego zadaniem jest dostarczyć część oleju do chłodnicy, ograniczyłem do średnicy 2 mm. Po kilku próbach wszystko działa. Dokonałem też niezłego odkrycia, ale o tym napiszę innym razem Smile




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Pią 22:43, 14 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:11, 14 Kwi 2017    Temat postu:

No, no. Ładnie żeś odstawił maszynkę. Z czego dałeś chłodnicę ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:16, 15 Kwi 2017    Temat postu:

No i teraz to wygląda Smile Aż się prosi w chromie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:16, 15 Kwi 2017    Temat postu:

No ładny ten VS. Jeszcze jakby byl czarny...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:41, 15 Kwi 2017    Temat postu:

AdamM71 napisał:
No, no. Ładnie żeś odstawił maszynkę. Z czego dałeś chłodnicę ?

Dzięki Smile Chłodnica z quada Bashan 250 ccm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:50, 15 Kwi 2017    Temat postu:

Rushrod napisał:
No ładny ten VS. Jeszcze jakby byl czarny...

Czarne wyszczupla, ale kto wie... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:08, 15 Kwi 2017    Temat postu:

Mój Daelim VS w świetle dnia Smile




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:06, 15 Kwi 2017    Temat postu:

Piekny... myslalem, ze napisze cos w stylu "opony masz brudne", ale sa czyste Smile
podziwiam takich ludzi ze tyle pracy sa w stanie wlozyc, aby osiagnac zalozony cel...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:54, 16 Kwi 2017    Temat postu:

Oj tam bez przesady moto służy do jeżdżenia a nie do podziwiania. Tak mówi mój kolega który jeździ harleyem za kupę kasy a zawsze brudnym Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 11:06, 16 Kwi 2017    Temat postu:

dopieszczone cacuszko Smile a temu z harleya jakby byl przedemna rzucilbym 2 zl na myjke tak jak ostatnio gosciowi co 10 minut szyby kurka na stacji benzynowej czyscil a kolejka za nim 5 aut byla.czoper musi byc czysty cros moze byc uwalony
Powrót do góry
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:05, 16 Kwi 2017    Temat postu:

On w sezonie to około 12 tys robi na moto. Nie ma czasu na mycie jak twierdzi tylko do przodu hihi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:27, 19 Kwi 2017    Temat postu:

Bubba, to czemu ja nie dostalem kieszonkowego!? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:35, 19 Kwi 2017    Temat postu:

No Miloszu, masz konkurencje☺
Ja bym polemizowal nad tym czy Twoj czy Astera motor bardziej dopieszczony.
Mam pomysl, zrobmy ankiete☺


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:34, 19 Kwi 2017    Temat postu:

Oba są dopieszczone Smile
Dwa różne modele i co innego dopieszczane Razz
Ale ja tam się tylko cieszę bo widzę że nie tylko ja jestem zboczony na punkcie dopieszczania motocykla.
Całe szczęście jest już w garażu a nie w pracy bo bym jeszcze coś robił.
A i tak już robię kolejną rzecz czyli DB Killer. Po raz pierwszy będę spawać w metodzie TIG Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:48, 19 Kwi 2017    Temat postu:

Moja pociecha jest już po portingu głowicy. Poprawione zostały wszystkie kanały - w szczególności kanały strony ssącej ponieważ koreańce odwalili lipę m.in. króciec łączący gaźnik z głowicą pasował jak pięść do nosa - uskok wynosił ok. 3mm na połowie obwodu! Do tej operacji użyłem szlifierki na wałku giętkim (poszło kilka kamieni zwłaszcza tych o kształcie kuli). Kanał strony ssącej został nieznacznie poszerzony i przeszlifowany "w poprzek" papierem 60. W kanale wydechowym usunięte zostały niedoróbki odlewnicze oraz został on bardzo mocno spolerowany. Poza tym dodarte zawory, nowe uszczelniacze zaworów i polerka komory spalania. Prowadnice - o dziwo - bez wyraźnych oznak luzów. Powierzchnia styku z cylindrem prosta więc głowica nie była planowana. Oczywiście nowa uszczelka głowicy. Gaźnik wyczyszczony, wydmuchany oraz zmieniona dysza główna z 95 na 105. Ponieważ śruba regulacji składu mieszanki nie miała żadnej uszczelki więc dołożyłem oring. Mam gaźnik Pz 27, w którym iglica ustawiona jest fabrycznie na pierwszym rowku od góry więc znalazła nowe miejsce na rowku środkowym Smile Aby nie było zbyt bogato, usunąłem zwężkę w filtrze powietrza (filtr obecnie przylega na 4 mm uszczelce ze skóry naturalnej).
Kolejną istotną zmianą jaką zastosowałem jest regulowane koło zębate wałka rozrządu pozwalające przesuwać lub opóźniać wałek w stosunku do koła o ok. 8 stopni w każdą ze stron. Jutro malowanie elementów silnika farbami VHT (efekt aluminium oraz szare żeliwo). Jak to ogarną pokażę motocykl oraz podzielę się wrażeniami z jazdy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 7:48, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:54, 19 Kwi 2017    Temat postu:

w roadwinie, jak zmienialem gaznik, to tez widok glowicy mnie p4zerazil... jednak nie szlifowalem jej, jakos brak checi na to, mimo ze wiem ze to dobry sposob na poprawe osiagow, w szczegolnosci reakcji na gaz.... moze kiedys to zrobie...
czekam na Twoja jazde testowa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:04, 20 Kwi 2017    Temat postu:

Pappa2 napisał:
Foveon napisał:
Pappa2 napisał:
... przy jednoczesnej jak najnizszej temperaturze gazow Wink...

Fotelowiec zjadliwy, lub wypalacz materaców odpada, właściwy był by trój bąbel wanienny Smile

pomysl dobry, ale problematyczny jest sposob podlaczenia rury z zrodla do cylindra Smile ałć Smile


a Podkołdernik Złośliwy ?Smile tez ma potencjał...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:08, 20 Kwi 2017    Temat postu:

Też jestem ciekaw jak to wyjdzie a zwłaszcza w jeździe. Trzymam kciuki Smile
Oczywiście nie Podkołdernik Złośliwy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Czw 8:10, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:47, 20 Kwi 2017    Temat postu:

Dzisiejszy dzień upłynął pod znakiem malowania. Do silnika użyłem farby VHT z palety Harley Davidson o efekcie aluminium, a do malowaniu osprzętu koloru szarego źeliwa. Plusem malowania tą farbą jest łatwość w użyciu ( świetnie kryje i pięknie się rozprowadza), minusem - konieczność wygrzewania w temperaturze 90 stopni przez okres 20 min.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 21:49, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:09, 21 Kwi 2017    Temat postu:

Też użyłem farbę tej firmy do marszczonej powłoki. Kładzie się genialnie.
Rozrusznik mam na odwrót. Czarny stojan a obudowy wypolerowałem Smile
Czyżby robisz Harleya Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:14, 21 Kwi 2017    Temat postu:

Foveon napisał:
Też użyłem farbę tej firmy do marszczonej powłoki. Kładzie się genialnie.
Rozrusznik mam na odwrót. Czarny stojan a obudowy wypolerowałem Smile
Czyżby robisz Harleya Wink

Też chodził mi po głowie pomysł na "strukturę", ale w końcu zrezygnowałem. Tak, to będzie Daelim w stylu Harley Davidson Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:17, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Tak wygląda silnik po lifcie Smile




[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:48, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Jaką temperaturę wytrzymuje ta farba?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Blues
Prospect



Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:53, 23 Kwi 2017    Temat postu:

Wykonałeś kawał roboty Smile Zrób fotkę w dzień na słońcu, wtedy będzie efekt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:11, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Super robota!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:29, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Bkrukl napisał:
Jaką temperaturę wytrzymuje ta farba?

Farba wg zapewnień producenta wytrzymuje temperaturę 177 stopni.
Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:33, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Czyli na kolanko tłumnika się nie nada Wink ale robota fajna. Może też sobie coś kiedyś w Delmie pomaluje...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:36, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Fajna ta farba Smile
Linka od sprzęgła tak zostaje? Brakuje już Ci regulacji bo śrubka powinna być z dołu i z góry no chyba że to przymiarka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:13, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Foveon napisał:
Fajna ta farba Smile
Linka od sprzęgła tak zostaje? Brakuje już Ci regulacji bo śrubka powinna być z dołu i z góry no chyba że to przymiarka Smile

Linka jest od jakiegoś chinola więc do czasu zakupienia linki ori tak będzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:22, 24 Kwi 2017    Temat postu:

A to zwracam honor Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:58, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Tak to mniej więcej wygląda w świetle dziennym Smile



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:07, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Jest tak ładny że aż żal wsiadać i brudzić na drodze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:12, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Też tak uważam Smile
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:31, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Dzisiaj pierwsza przejażdżka po dłubaniu w silniku i to nie byle jaka ponieważ miałem okazję skonfrontować osiągi mojego VS-a z Kawą 250 (27 KM). Odcinek ok. 600 m, droga gruntowa. Panowie, mój rywal na 2, 3 i 4 biegu nie miał szans! Obecnie wałek rozrządu mam opóźniony w stosunku do koła czyli rozrząd przyspieszony ok 8 stopni. Wyraźnie odczuwalny jest wzrost mocy oraz momentu powyżej 5 tys. obr. Niestety droga nie pozwalała na więcej...
Cdn.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Pon 20:40, 24 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:44, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Jak opuźniłeś rozrząd? Możesz opisać to bardziej szczegułowo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:46, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Aster59 napisał:
Moja pociecha jest już po portingu głowicy. Poprawione zostały wszystkie kanały - w szczególności kanały strony ssącej ponieważ koreańce odwalili lipę m.in. króciec łączący gaźnik z głowicą pasował jak pięść do nosa - uskok wynosił ok. 3mm na połowie obwodu! Do tej operacji użyłem szlifierki na wałku giętkim (poszło kilka kamieni zwłaszcza tych o kształcie kuli). Kanał strony ssącej został nieznacznie poszerzony i przeszlifowany "w poprzek" papierem 60. W kanale wydechowym usunięte zostały niedoróbki odlewnicze oraz został on bardzo mocno spolerowany. Poza tym dodarte zawory, nowe uszczelniacze zaworów i polerka komory spalania. Prowadnice - o dziwo - bez wyraźnych oznak luzów. Powierzchnia styku z cylindrem prosta więc głowica nie była planowana. Oczywiście nowa uszczelka głowicy. Gaźnik wyczyszczony, wydmuchany oraz zmieniona dysza główna z 95 na 105. Ponieważ śruba regulacji składu mieszanki nie miała żadnej uszczelki więc dołożyłem oring. Mam gaźnik Pz 27, w którym iglica ustawiona jest fabrycznie na pierwszym rowku od góry więc znalazła nowe miejsce na rowku środkowym Smile Aby nie było zbyt bogato, usunąłem zwężkę w filtrze powietrza (filtr obecnie przylega na 4 mm uszczelce ze skóry naturalnej).
Kolejną istotną zmianą jaką zastosowałem jest regulowane koło zębate wałka rozrządu pozwalające przesuwać lub opóźniać wałek w stosunku do koła o ok. 8 stopni w każdą ze stron. Jutro malowanie elementów silnika farbami VHT (efekt aluminium oraz szare żeliwo). Jak to ogarną pokażę motocykl oraz podzielę się wrażeniami z jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:00, 24 Kwi 2017    Temat postu:

No to się dowiedzałem o tym kole regulowanym tyle ile wiedziałem. Trudno poszukam sam Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:01, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Jak będę zmieniał ustawienie w kierunku przeciwnym (przeniesienie momentu na dół_) to zrobię fotkę, ale mniej więcej o to chodzi:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:08, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Rozfrezowujesz istniejące otwory po ok. 3 mm w obie strony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:13, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Ok jak to wygląda to już znalazłem. Ale chodzi mi bardziej gdzie to kupiłeś jak to dobrałeś do daelima czy są jakieś parametry typu rozstaw zębów, otwór etc. Oczywiście ilość zębów jest oczywista. Czy jest problem z montarzam - czy jest wystarczająco miejsca. To miałem na myśli a nie wklejenie poprzedniej wypowiedzi. I co daje przesunięcie rozrządu po co to sie robi. Nie wszyscy na forum są mechanikami. Jak możesz to opisz to bo jest to ciekawa modyfikacja dla tych co szukają dodatkowej mocy.
I teraz najciekawsze pytanie jak sądzisz która z Twoich modyfikacji przyniosła najlepszy efekt?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:25, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Moc oraz lepsze wkręcanie silniczka na obroty to suma: portingu oraz zwiększonej ilości mieszanki paliwo-powietrze. Przestawienie wałka choć mocy nie podnosi, to daje możliwość przeniesienia momentu w kierunku wyższych lub niższych obrotów. Lubię kręcić na wysokich - więc na razie testuje w tym kierunku. Za kilka dni zmienię nastawę wałka tak, by silnik ciągnął od dołu. Ciekaw jestem jak to wyjdzie na zatłoczonych ulicach naszych miast - myślę, że będę zadowolony. Do tego typu przeróbek trzeba mieć jakieś doświadczenie a w CV kilka nieudanych projektów zakończonych porażką.Pierwszym moim silnikiem który nie wytrzymał moich amatorskich modów był nie kto inny jak nasz rodzimy 126 p. Panowie za narzędzia i do garaży bo tam przygoda czeka.
Szerokości na zmodyfikowanych Daelimach życzę Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Pon 22:29, 24 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:42, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Aster59 napisał:
Moc oraz lepsze wkręcanie silniczka na obroty to suma: portingu oraz zwiększonej ilości mieszanki paliwo-powietrze. Przestawienie wałka choć mocy nie podnosi, to daje możliwość przeniesienia momentu w kierunku wyższych lub niższych obrotów. Lubię kręcić na wysokich - więc na razie testuje w tym kierunku. Za kilka dni zmienię nastawę wałka tak, by silnik ciągnął od dołu. Ciekaw jestem jak to wyjdzie na zatłoczonych ulicach naszych miast - myślę, że będę zadowolony. Do tego typu przeróbek trzeba mieć jakieś doświadczenie a w CV kilka nieudanych projektów zakończonych porażką.Pierwszym moim silnikiem który nie wytrzymał moich amatorskich modów był nie kto inny jak nasz rodzimy 126 p. Panowie za narzędzia i do garaży bo tam przygoda czeka.
Szerokości na zmodyfikowanych Daelimach życzę Smile


I to mi się podoba, do odważnych świat należy.

Co do regulacji na zębatce myslałem, ale nie wiem kto by mi to mógł wyfrezować sensownie nie psując tego - a jest to mimo wszystko dość twardy materiał. Smile Teraz już wiem, że zębatka rozrządu przydała się bardzo należycie. Smile To lubię. Smile
O zwężce na filtrze nic nie wiem, na króćcu się domyślam bo są w środku dokładki z blachy... A skórę? Boże, myślałem, że tylko ja używam jej to tu to tam... Smile

Najlepszy projekt na forum - daje jakieś efekty inne niż wizualne. A wizualne przy okazji. ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin