Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 4:36, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Wyglada fajnie, gratuluje pomyslu.
Tylko ze.... Nie bedzie dzwonic podczas jazdy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Śro 4:36, 12 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:12, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki Darku Zabudowa jest w fazie prototypu i jeszcze nie zdążyłem sprawdzić czy po nagrzaniu nie będzie wibrować i brzęczeć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:47, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Będę szczery, dziwnie to wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:35, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Może ja jestem dziwny ale w motocyklu właśnie to jest dla mnie piękne, te wszystkie "smaczki" pod zbiornikiem. Oczywiście to tylko moja opinia, robisz ze swoim motocyklem co tylko Ci się podoba, Twoja maszyna, Twoje pieniążki...
Ja bym takiej siatki nie zainstalował sobie nawet za dopłatą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:00, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki za opinie. Co do "smaczków" to zgadzam się pod warunkiem, że są ładne. W moim motocyklu niestety nie wygląda to estetycznie - zapyziały gaźnik, brzydkie linki, sparciała guma itp. stąd pomysł aby to zamaskować. Spróbuję wypolerować korpus gaźnika i się zobaczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:15, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Da się polerować Ja swój już tak zrobiłem w tamtym roku.
Teraz to wisienka na torcie a nie jak kiedyś gówienko na kożuchu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:42, 12 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
To co Aster59 zrobil z VS-a tylko na pochwaly zasluguje.
Bardzo ladny motorek☺ no i widac ze kolega Aster59 ma rowniez spora wiedze na temat motocykli.
Takich ludzi nam potrzeba na forum☺.
Ciekawe co jeszcze zrobisz?☺
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:43, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dariusz napisał: | To co Aster59 zrobil z VS-a tylko na pochwaly zasluguje.
Bardzo ladny motorek☺ no i widac ze kolega Aster59 ma rowniez spora wiedze na temat motocykli.
Takich ludzi nam potrzeba na forum☺.
Ciekawe co jeszcze zrobisz?☺ |
Darku w planach mały potring głowicy, lekkie obniżenie cylindra, zmiana tłoka na wypukły, przeróbka zapłonu, zmiana koła zębatego rozrządu na regulowane, wymiana pompy olejowej na nową, zabawa z dolotem itp. Co z tego wyjdzie - nie wiem
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:05, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Aster59 napisał: | Dariusz napisał: | To co Aster59 zrobil z VS-a tylko na pochwaly zasluguje.
Bardzo ladny motorek no i widac ze kolega Aster59 ma rowniez spora wiedze na temat motocykli.
Takich ludzi nam potrzeba na forum.
Ciekawe co jeszcze zrobisz? |
Darku w planach mały potring głowicy, lekkie obniżenie cylindra, zmiana tłoka na wypukły, przeróbka zapłonu, zmiana koła zębatego rozrządu na regulowane, wymiana pompy olejowej na nową, zabawa z dolotem itp. Co z tego wyjdzie - nie wiem
Pozdrawiam |
Jak robisz poan glowicy to nie wiem czy tlok wypukly podejdzie... no i ciekawe co na to lozyska walu, chyba ze o setke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:50, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | Aster59 napisał: | Dariusz napisał: | To co Aster59 zrobil z VS-a tylko na pochwaly zasluguje.
Bardzo ladny motorek no i widac ze kolega Aster59 ma rowniez spora wiedze na temat motocykli.
Takich ludzi nam potrzeba na forum.
Ciekawe co jeszcze zrobisz? |
Darku w planach mały potring głowicy, lekkie obniżenie cylindra, zmiana tłoka na wypukły, przeróbka zapłonu, zmiana koła zębatego rozrządu na regulowane, wymiana pompy olejowej na nową, zabawa z dolotem itp. Co z tego wyjdzie - nie wiem
Pozdrawiam |
Jak robisz poan glowicy to nie wiem czy tlok wypukly podejdzie... no i ciekawe co na to lozyska walu, chyba ze o setke. |
Krzysztofie nie miałem na myśli obniżenia głowicy lecz cylindra. Planowanie głowicy tylko w celu ew. wyrównania powierzchni, więc pewnie z "setka" wystarczy. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 19:51, 13 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:17, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
zapowiada sie ciekawie... tak od siebie dodam, ze fajnie jest cos podlubac w silniku z mysla ze sie cos poprawi. niestety czesto duzo sie napracujemy a efekty nie zaduze lub gorsze..
dlatego jak kiedys zmienie motocykl (tak za 20lat ) to kupie cos co ma juz jakis zapas mocy zeby nie ingerowac w silnik...
takze dzialaj i dokumentuj efekty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:29, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Pappa2 napisał: | zapowiada sie ciekawie... tak od siebie dodam, ze fajnie jest cos podlubac w silniku z mysla ze sie cos poprawi. niestety czesto duzo sie napracujemy a efekty nie zaduze lub gorsze..
dlatego jak kiedys zmienie motocykl (tak za 20lat ) to kupie cos co ma juz jakis zapas mocy zeby nie ingerowac w silnik...
takze dzialaj i dokumentuj efekty |
Co do spodziewanych efektów to trudno się z Tobą nie zgodzić tylko, że to nie jest mój pierwszy projekt, więc coś tam powinno się poprawić Dłubię tylko i wyłącznie dla przyjemności, po prostu mam to we krwi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:28, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
zwiekszenie kompresji zawsze da troche mocy. tylko musisz pamietac ze ze wzrostem kompersji wzrasta temperatura... za wysoka temperatura bedzie powodowac puchniecie tloka i dodatkowe opory....
obecnie pracuje na 3 zmiane... co za tym idzie mam troche czasu na przemyslenia... wlasnie sie zastanawiam czy benzyny by nie podrzac w gazniku w celu lepszego mieszania sie z powietrzem...
nie jest to jakis moj wymysl.. niektore gazniki sa podgrzewane plynem chlodzacym z chlodnicy.... tyle ze ja chlodnicy nie mam
oczywiscie musze miec tez na uwadze wlasciwosci palne benzyny, aby jej nie zagrzac za mocno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:20, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No to może lepiej podtlenek azotu? Chyba to da lepszy efekt niż grzanie paliwa Ewentualnie turbina, paliwo kosmiczne, instalacja gazowa z acetylenu lub wymiana tłoka na 250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:55, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
wymiana tloka chyba byla by najprostrza z tego wszystkiego....
troche mam problem co tu zrobic (a moze bardziej spalic) aby temperatura spalania byla jak najwyzsza, przy jednoczesnej jak najnizszej temperaturze gazow
dlatego lepszym tuningiem bedzie hak schudne do 70kg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:27, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Pappa2 napisał: | ... przy jednoczesnej jak najnizszej temperaturze gazow ... |
Fotelowiec zjadliwy, lub wypalacz materaców odpada, właściwy był by trój bąbel wanienny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Pią 14:29, 14 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:33, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | Pappa2 napisał: | ... przy jednoczesnej jak najnizszej temperaturze gazow ... |
Fotelowiec zjadliwy, lub wypalacz materaców odpada, właściwy był by trój bąbel wanienny |
pomysl dobry, ale problematyczny jest sposob podlaczenia rury z zrodla do cylindra ałć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:02, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
karbid do wody i juz jest acetylen, ino kopci na ciemno i strasznie strzela.
Jako palacz tlenem mam tego dosc, bo palę kilka rzeczy od konca kak dostalem uprawnienia i cierpie bo wzialem sobie bhp do glowy i ryzyka jest wiele...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:42, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Wy tu Panowie o podgrzewaniu benzyny, o karbidzie, bimbrze na trzeciej zmianie - znaczy się na konstruktywnych i twórczych przemyśleniach, a ja ciężko pracowałem nad VS-em. W ramie siedzi nowy koloryfer Kanał doprowadzający olej do wałka i dźwigienek zaworowy ma średnicę 4 mm, doprowadzeniem oliwy do skrzyni biegów zajmuje się kanał o średnicy 3 mm, a dodatkowy, stworzony przeze mnie, którego zadaniem jest dostarczyć część oleju do chłodnicy, ograniczyłem do średnicy 2 mm. Po kilku próbach wszystko działa. Dokonałem też niezłego odkrycia, ale o tym napiszę innym razem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Pią 22:43, 14 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamM71
Sgt. at arms
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:11, 14 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No, no. Ładnie żeś odstawił maszynkę. Z czego dałeś chłodnicę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:16, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No i teraz to wygląda Aż się prosi w chromie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:16, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No ładny ten VS. Jeszcze jakby byl czarny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:41, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
AdamM71 napisał: | No, no. Ładnie żeś odstawił maszynkę. Z czego dałeś chłodnicę ? |
Dzięki Chłodnica z quada Bashan 250 ccm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:50, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Rushrod napisał: | No ładny ten VS. Jeszcze jakby byl czarny... |
Czarne wyszczupla, ale kto wie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:08, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Mój Daelim VS w świetle dnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:06, 15 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Piekny... myslalem, ze napisze cos w stylu "opony masz brudne", ale sa czyste
podziwiam takich ludzi ze tyle pracy sa w stanie wlozyc, aby osiagnac zalozony cel...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:54, 16 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Oj tam bez przesady moto służy do jeżdżenia a nie do podziwiania. Tak mówi mój kolega który jeździ harleyem za kupę kasy a zawsze brudnym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:06, 16 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
dopieszczone cacuszko a temu z harleya jakby byl przedemna rzucilbym 2 zl na myjke tak jak ostatnio gosciowi co 10 minut szyby kurka na stacji benzynowej czyscil a kolejka za nim 5 aut byla.czoper musi byc czysty cros moze byc uwalony
|
|
Powrót do góry |
|
|
daystar125
Member
Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NLI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:05, 16 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
On w sezonie to około 12 tys robi na moto. Nie ma czasu na mycie jak twierdzi tylko do przodu hihi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:27, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Bubba, to czemu ja nie dostalem kieszonkowego!?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:35, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No Miloszu, masz konkurencje☺
Ja bym polemizowal nad tym czy Twoj czy Astera motor bardziej dopieszczony.
Mam pomysl, zrobmy ankiete☺
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:34, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Oba są dopieszczone
Dwa różne modele i co innego dopieszczane
Ale ja tam się tylko cieszę bo widzę że nie tylko ja jestem zboczony na punkcie dopieszczania motocykla.
Całe szczęście jest już w garażu a nie w pracy bo bym jeszcze coś robił.
A i tak już robię kolejną rzecz czyli DB Killer. Po raz pierwszy będę spawać w metodzie TIG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:48, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Moja pociecha jest już po portingu głowicy. Poprawione zostały wszystkie kanały - w szczególności kanały strony ssącej ponieważ koreańce odwalili lipę m.in. króciec łączący gaźnik z głowicą pasował jak pięść do nosa - uskok wynosił ok. 3mm na połowie obwodu! Do tej operacji użyłem szlifierki na wałku giętkim (poszło kilka kamieni zwłaszcza tych o kształcie kuli). Kanał strony ssącej został nieznacznie poszerzony i przeszlifowany "w poprzek" papierem 60. W kanale wydechowym usunięte zostały niedoróbki odlewnicze oraz został on bardzo mocno spolerowany. Poza tym dodarte zawory, nowe uszczelniacze zaworów i polerka komory spalania. Prowadnice - o dziwo - bez wyraźnych oznak luzów. Powierzchnia styku z cylindrem prosta więc głowica nie była planowana. Oczywiście nowa uszczelka głowicy. Gaźnik wyczyszczony, wydmuchany oraz zmieniona dysza główna z 95 na 105. Ponieważ śruba regulacji składu mieszanki nie miała żadnej uszczelki więc dołożyłem oring. Mam gaźnik Pz 27, w którym iglica ustawiona jest fabrycznie na pierwszym rowku od góry więc znalazła nowe miejsce na rowku środkowym Aby nie było zbyt bogato, usunąłem zwężkę w filtrze powietrza (filtr obecnie przylega na 4 mm uszczelce ze skóry naturalnej).
Kolejną istotną zmianą jaką zastosowałem jest regulowane koło zębate wałka rozrządu pozwalające przesuwać lub opóźniać wałek w stosunku do koła o ok. 8 stopni w każdą ze stron. Jutro malowanie elementów silnika farbami VHT (efekt aluminium oraz szare żeliwo). Jak to ogarną pokażę motocykl oraz podzielę się wrażeniami z jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 7:48, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:54, 19 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
w roadwinie, jak zmienialem gaznik, to tez widok glowicy mnie p4zerazil... jednak nie szlifowalem jej, jakos brak checi na to, mimo ze wiem ze to dobry sposob na poprawe osiagow, w szczegolnosci reakcji na gaz.... moze kiedys to zrobie...
czekam na Twoja jazde testowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Staszek.S
Member
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:04, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Pappa2 napisał: | Foveon napisał: | Pappa2 napisał: | ... przy jednoczesnej jak najnizszej temperaturze gazow ... |
Fotelowiec zjadliwy, lub wypalacz materaców odpada, właściwy był by trój bąbel wanienny |
pomysl dobry, ale problematyczny jest sposob podlaczenia rury z zrodla do cylindra ałć |
a Podkołdernik Złośliwy ? tez ma potencjał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:08, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Też jestem ciekaw jak to wyjdzie a zwłaszcza w jeździe. Trzymam kciuki
Oczywiście nie Podkołdernik Złośliwy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Czw 8:10, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:47, 20 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dzisiejszy dzień upłynął pod znakiem malowania. Do silnika użyłem farby VHT z palety Harley Davidson o efekcie aluminium, a do malowaniu osprzętu koloru szarego źeliwa. Plusem malowania tą farbą jest łatwość w użyciu ( świetnie kryje i pięknie się rozprowadza), minusem - konieczność wygrzewania w temperaturze 90 stopni przez okres 20 min.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 21:49, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:09, 21 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Też użyłem farbę tej firmy do marszczonej powłoki. Kładzie się genialnie.
Rozrusznik mam na odwrót. Czarny stojan a obudowy wypolerowałem
Czyżby robisz Harleya
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:14, 21 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | Też użyłem farbę tej firmy do marszczonej powłoki. Kładzie się genialnie.
Rozrusznik mam na odwrót. Czarny stojan a obudowy wypolerowałem
Czyżby robisz Harleya |
Też chodził mi po głowie pomysł na "strukturę", ale w końcu zrezygnowałem. Tak, to będzie Daelim w stylu Harley Davidson
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:17, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Tak wygląda silnik po lifcie
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:48, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jaką temperaturę wytrzymuje ta farba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blues
Prospect
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:53, 23 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Wykonałeś kawał roboty Zrób fotkę w dzień na słońcu, wtedy będzie efekt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:11, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Super robota!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:29, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Bkrukl napisał: | Jaką temperaturę wytrzymuje ta farba? |
Farba wg zapewnień producenta wytrzymuje temperaturę 177 stopni.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:33, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli na kolanko tłumnika się nie nada ale robota fajna. Może też sobie coś kiedyś w Delmie pomaluje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:36, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Fajna ta farba
Linka od sprzęgła tak zostaje? Brakuje już Ci regulacji bo śrubka powinna być z dołu i z góry no chyba że to przymiarka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:13, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Foveon napisał: | Fajna ta farba
Linka od sprzęgła tak zostaje? Brakuje już Ci regulacji bo śrubka powinna być z dołu i z góry no chyba że to przymiarka |
Linka jest od jakiegoś chinola więc do czasu zakupienia linki ori tak będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:22, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
A to zwracam honor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:58, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Tak to mniej więcej wygląda w świetle dziennym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:07, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jest tak ładny że aż żal wsiadać i brudzić na drodze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:12, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Też tak uważam
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:31, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj pierwsza przejażdżka po dłubaniu w silniku i to nie byle jaka ponieważ miałem okazję skonfrontować osiągi mojego VS-a z Kawą 250 (27 KM). Odcinek ok. 600 m, droga gruntowa. Panowie, mój rywal na 2, 3 i 4 biegu nie miał szans! Obecnie wałek rozrządu mam opóźniony w stosunku do koła czyli rozrząd przyspieszony ok 8 stopni. Wyraźnie odczuwalny jest wzrost mocy oraz momentu powyżej 5 tys. obr. Niestety droga nie pozwalała na więcej...
Cdn.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Pon 20:40, 24 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:44, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jak opuźniłeś rozrząd? Możesz opisać to bardziej szczegułowo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:46, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Aster59 napisał: | Moja pociecha jest już po portingu głowicy. Poprawione zostały wszystkie kanały - w szczególności kanały strony ssącej ponieważ koreańce odwalili lipę m.in. króciec łączący gaźnik z głowicą pasował jak pięść do nosa - uskok wynosił ok. 3mm na połowie obwodu! Do tej operacji użyłem szlifierki na wałku giętkim (poszło kilka kamieni zwłaszcza tych o kształcie kuli). Kanał strony ssącej został nieznacznie poszerzony i przeszlifowany "w poprzek" papierem 60. W kanale wydechowym usunięte zostały niedoróbki odlewnicze oraz został on bardzo mocno spolerowany. Poza tym dodarte zawory, nowe uszczelniacze zaworów i polerka komory spalania. Prowadnice - o dziwo - bez wyraźnych oznak luzów. Powierzchnia styku z cylindrem prosta więc głowica nie była planowana. Oczywiście nowa uszczelka głowicy. Gaźnik wyczyszczony, wydmuchany oraz zmieniona dysza główna z 95 na 105. Ponieważ śruba regulacji składu mieszanki nie miała żadnej uszczelki więc dołożyłem oring. Mam gaźnik Pz 27, w którym iglica ustawiona jest fabrycznie na pierwszym rowku od góry więc znalazła nowe miejsce na rowku środkowym Aby nie było zbyt bogato, usunąłem zwężkę w filtrze powietrza (filtr obecnie przylega na 4 mm uszczelce ze skóry naturalnej).
Kolejną istotną zmianą jaką zastosowałem jest regulowane koło zębate wałka rozrządu pozwalające przesuwać lub opóźniać wałek w stosunku do koła o ok. 8 stopni w każdą ze stron. Jutro malowanie elementów silnika farbami VHT (efekt aluminium oraz szare żeliwo). Jak to ogarną pokażę motocykl oraz podzielę się wrażeniami z jazdy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:00, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
No to się dowiedzałem o tym kole regulowanym tyle ile wiedziałem. Trudno poszukam sam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:01, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jak będę zmieniał ustawienie w kierunku przeciwnym (przeniesienie momentu na dół_) to zrobię fotkę, ale mniej więcej o to chodzi:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:08, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Rozfrezowujesz istniejące otwory po ok. 3 mm w obie strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:13, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ok jak to wygląda to już znalazłem. Ale chodzi mi bardziej gdzie to kupiłeś jak to dobrałeś do daelima czy są jakieś parametry typu rozstaw zębów, otwór etc. Oczywiście ilość zębów jest oczywista. Czy jest problem z montarzam - czy jest wystarczająco miejsca. To miałem na myśli a nie wklejenie poprzedniej wypowiedzi. I co daje przesunięcie rozrządu po co to sie robi. Nie wszyscy na forum są mechanikami. Jak możesz to opisz to bo jest to ciekawa modyfikacja dla tych co szukają dodatkowej mocy.
I teraz najciekawsze pytanie jak sądzisz która z Twoich modyfikacji przyniosła najlepszy efekt?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aster59
Prospect
Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:25, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Moc oraz lepsze wkręcanie silniczka na obroty to suma: portingu oraz zwiększonej ilości mieszanki paliwo-powietrze. Przestawienie wałka choć mocy nie podnosi, to daje możliwość przeniesienia momentu w kierunku wyższych lub niższych obrotów. Lubię kręcić na wysokich - więc na razie testuje w tym kierunku. Za kilka dni zmienię nastawę wałka tak, by silnik ciągnął od dołu. Ciekaw jestem jak to wyjdzie na zatłoczonych ulicach naszych miast - myślę, że będę zadowolony. Do tego typu przeróbek trzeba mieć jakieś doświadczenie a w CV kilka nieudanych projektów zakończonych porażką.Pierwszym moim silnikiem który nie wytrzymał moich amatorskich modów był nie kto inny jak nasz rodzimy 126 p. Panowie za narzędzia i do garaży bo tam przygoda czeka.
Szerokości na zmodyfikowanych Daelimach życzę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Pon 22:29, 24 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:42, 24 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Aster59 napisał: | Moc oraz lepsze wkręcanie silniczka na obroty to suma: portingu oraz zwiększonej ilości mieszanki paliwo-powietrze. Przestawienie wałka choć mocy nie podnosi, to daje możliwość przeniesienia momentu w kierunku wyższych lub niższych obrotów. Lubię kręcić na wysokich - więc na razie testuje w tym kierunku. Za kilka dni zmienię nastawę wałka tak, by silnik ciągnął od dołu. Ciekaw jestem jak to wyjdzie na zatłoczonych ulicach naszych miast - myślę, że będę zadowolony. Do tego typu przeróbek trzeba mieć jakieś doświadczenie a w CV kilka nieudanych projektów zakończonych porażką.Pierwszym moim silnikiem który nie wytrzymał moich amatorskich modów był nie kto inny jak nasz rodzimy 126 p. Panowie za narzędzia i do garaży bo tam przygoda czeka.
Szerokości na zmodyfikowanych Daelimach życzę |
I to mi się podoba, do odważnych świat należy.
Co do regulacji na zębatce myslałem, ale nie wiem kto by mi to mógł wyfrezować sensownie nie psując tego - a jest to mimo wszystko dość twardy materiał. Teraz już wiem, że zębatka rozrządu przydała się bardzo należycie. To lubię.
O zwężce na filtrze nic nie wiem, na króćcu się domyślam bo są w środku dokładki z blachy... A skórę? Boże, myślałem, że tylko ja używam jej to tu to tam...
Najlepszy projekt na forum - daje jakieś efekty inne niż wizualne. A wizualne przy okazji. ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|