Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Dealim S3 - brak ładowania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:39, 23 Lip 2016    Temat postu: Dealim S3 - brak ładowania

Witam wszystkich. Jestem od niedawna posiadaczem skutera Dealim S3. Sprzęt jest rewelacyjny, ale mam mały problem. Przejechałem nim na razie nieco ponad 500 km i pewnego razu podczas jazdy do pracy zapaliła sie kontrolka "check" po czym po chwili silnik zgasł i już nie odpalił z powodu braku prądu. po dotarciu do domu podładowałem aku i silnik ożył, kontrolka się nie świeci ale po sprawdzeniu multimetrem niestety nie ma ładowania. Czy ktoś pomoże mi w tym temacie? Co sprawdzić lub ewentualnie gdzie szukać problemów? Nie chcę po prostu za dużo rozbierać sprzętu oraz wymieniać nie potrzebnie części. Czy ktoś ma może schematy odnośnie instalacji w tym skuterze?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:18, 24 Lip 2016    Temat postu:

hej. wlasnie tez bawie sie u mnie (roadwin) z ladowaniem.. sprawa jest prosta. odszukujesz kabli idacych z magneta (a dokladniej stojana).. beda 3 prawdopodobnie zolte i jeden chyba zielony - masa.. odpalasz skutra i sprawdzasz napiecie pradu zmiennego!!! Tak to nie pomylka - zmiennego;) czyli jedna koncowka do pierwszego zoltego a druga do masy czyli zielonego. i tak dalej aby sprawdzic wszystkie trzy zolte.. napiecie powinno byc podobne na wszystkich trzech... jezeli jest dobre (a watpie) idziesz dalej czyli sprawdzasz regulator napiecia.. czyli taki prostokat z zeberkami z kostka na 6 pinow (to jest ten sam co ja mam w swoim Wink ). do sprawdzenia tego nie potrzebujesz odpalac skutra tylko wyciagasz i mierzysz opornosci na poszczegolnych pinach wedlug serwisowki... jak nie masz to jitro wstawie foty bo musze je troszke edytowac...

powiem ci czym to prawdopodobnie pachnie..
spalone cewki statora. na allegro jest kilka uzywanych.. do mojego niestety nie ma..

chociaz mam nadzieje ze u ciebie regulator bedzie do wymiany a nie stator.. ale bez sprawdzenia pradu zmiennego ciezko jest wrozyc...



edit:
zerklem na allegro.. kable od stojana to 2 kostki. 3 zolte w jednej kostce. oraz niebieski i zielony w drugiej. niestety zdjecie jest nie wyrazne i nie widze ktory (zielony czy niebieski ) to masa a ktory to impusator..

Jeszcze taka uwaga.. skuter s2 stator ma w suchym srodowisku, czyli pracuje w suchej pokrywie... daelimy biegowe, ze tak powiem, maja statory ktore sa w misce z olejem, ktory go chlodzi.. nie wiem jak bedzie u ciebie... sprawdz sobie przy okazji poziom oleju w silniku, bo jezeli masz malo, a okazaloby sie ze w s3 stator pracuje w oleju, to moze byc przyczyna jego spalenia.... czyli brak chlodzenia ze wzgledu na mala ilosc oleju


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Nie 1:31, 24 Lip 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lucek2010
Prospect



Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:36, 25 Lip 2016    Temat postu:

hej, u mnie też był ten problem. Okazało się spalone uzwojenie i zwarcie do masy. Sprawdź czy jest przebicie do masy. Jeżeli okaże się, że tak to do wymiany startor lub do przewinięcia. Na allergro widziałem, że gość sprzedaje lub do zamówienia z Korei. Jak okaże się, że jest uszkodzony to mogę Ci w krokach opisać jak tam się dostać. Startor pracuje w oleju, wysokiej temperaturze i uzwojenia potrafią się wypalić. W internecie jest Service Manual albo mogę podesłać Ci go na maila. Ważne utrzymywać poziom oleju w silniku i wymieniać co 4 tyś km.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:52, 25 Lip 2016    Temat postu:

Wysokie temperatury to maja te cewki, te 90-100 z oleju to pikus. Bez oleju aka cewka umie nagrzac sie do 600 stopni C.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:20, 25 Lip 2016    Temat postu:

Wielkie dzięki Panowie. Jak tylko wrócę z urlopu zabieram sie za sprzęt żeby śmigać do roboty. Oczywiście powiadomię Was jakie są rezultaty moich starań i co jest przyczyna usterki. Pozdrawiam serdecznie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:34, 09 Sie 2016    Temat postu:

Witam Panowie. Mam już wstępną diagnozę co do mojego braku ładowania. A więc się okazało że........nie mam wogóle regulatora napięcia!!!! Sprzedawca próbował mi pomóc w tym temacie ale okazało się że w pozostałych dwóch egzemplarzach które miał też nie ma regulatora. Tak więc zakupuję regulator na allegro i mam nadzieję że moje problemy się skończą.......Pozdrawiam serdecznie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:54, 09 Sie 2016    Temat postu:

a wtyczka jest? w sensie masz do czego go podlaczyc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:55, 09 Sie 2016    Temat postu:

Oczywiście że jest wtyczka, a nawet dwie. Jedna 3 pinowa z żłółtymi kablami a druga 2 pinowa z kablem czerwonym i bodajże zielonym. Według schematy elektrycznego brakuje tylko....regulatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:03, 09 Sie 2016    Temat postu:

Są oczywiście regulatory uniwersalne ale też są takie które pasują bez przeróbek. Pasują od Hondy, nawet wyczki są takie same. Także myślę że nie będzie problemu i fura będzie śmigać aż miło......No i koszta nie są wielkie , około 100 zł. Oczywiście dam znać jakie będą rezultaty po zamontowaniu regulatora. Swoją drogą ciekawe dlaczego wymontowywują te regulatory co? Nowy oryginał kosztuje prawie 400 zł.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:08, 09 Sie 2016    Temat postu:

troche mnie zdziwilo ze w innych tez nie hylo, stad takie pytanie Wink

Wejdz na strone koreanka z czesciami i sprawdz czy czesc do twojego skutra nie jest taka sama jak do biegowych daelimow...
moj z vj jest taki sam jak w vl i w jakims skutrze... cena uzywki ok 50zl..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:12, 09 Sie 2016    Temat postu:

No włąśnie sęk w tym że niestety do S3 jest inny regulator. Do biegowych Dealimów z tego co widziałem regulatory są z 4 kablami a u mnie jest pięć...... i do S3 nie ma używki, nigdzie. Obdzwoniłem wszystkich którzy sprzedają jakieś części do tego skutera. Coraz częściej się zastanawiam nad kupnem nowego. Jest dealer w stolicy. Koszt 12900

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:21, 09 Sie 2016    Temat postu:

pasuje z kilku innych daelimow "wtryskowych"
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:25, 09 Sie 2016    Temat postu:

No fakt, zgadza się. Dzięki za linka. Ale niestety na Allegro nic takiego nie ma......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:41, 09 Sie 2016    Temat postu:

sa bardzo podobne tyle ze z innymi wtyczkami...
jak sie nie myle to ida tam z silnika 3 fazy (3 zolte kable), jeden masa, kolejny impusator.. 3 zolte kable pojda do regulatora. regulator zmienia jedna faze na mase i robi 1 faze pradu stalego.. wyjscie to wtyczka na 2 piny. sprawdz do czego ida te kable z wtyczki na 2 piny... pewnie jeden do masy a drugi do akumulatora i calej pozostalej elekrtyki...
jak tak to te podobne regulatory na 5 pinow roznia sie tylko wtyczka...
poczekaj jeszcze na opinie innych, ale chyba sie nie myle Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lucek2010
Prospect



Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:21, 09 Sie 2016    Temat postu:

Hej, moje pytanko pomierzyłeś napięcia na wyjściu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:05, 10 Sie 2016    Temat postu:

Witam. Ja nie mierzyłem. Bardziej sprawdzałem, elektryka to nie jest moja najmocniejsza strona. Na trzech żółtych kablach nie ma nic.......0V. Na tej drugiej wtyczce z tego co pamiętam było 0,5 V. Z tego co mówił mi kolega elektryk będzie to prąd wzbudzenia ładowania. Kazał mi zamówić regulator z pięcioma przewodami. Jutro będę go miał wiec zobaczę co będzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:32, 10 Sie 2016    Temat postu:

powinno byc tak. lapiac zolty i masowy przewod (chyba zielony bedzie u ciebie) powinnes miec prad zmienny przy pracy silnika. tak samo na kolejnych zoltych... jezeli masz miernik ktory piszczy po zetknieciu koncowek miernika to lapiesz nim jakikolwiek zolty i mase i NIE ma prawa byc miedzy nimi polaczenia, czyli miernik nie piszczy.. Jezeli nie masz buzera w mierniku to po cyfrach poznasz roznice...
Tam nie trzeba zadnego wzbudzenia itp.. sciagnij manuala od skutra i pokarz koledze schemat..

jezeli na mierniku wyskoczy ci ze masz polaczenie miedzy zoltym a masa oznacza to spalony stator..
mozesz tez samemu sciagnac pokrywe silnika i zobaczyc jak cewki (stator) wyglada.
a
jeszcze jedno.. na zoltych kablach niech ci zmierzy ci opornosci. lapie 1 zolty i 2 zolty i sprawdza..potem 2 zolty i 3 i sprawdza.. nastepnie 3 i 1 i sprawdza.. maja wyniki byv identyczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:49, 10 Sie 2016    Temat postu:

aha.. tylko pomiar pradu mierzysz na odpalonym silniku. reszta na wylaczonym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:56, 10 Sie 2016    Temat postu:

Prawda, wzbudzenia nie ma bo to pradnica z magnesami trwałymi ale ja tu nie o tym, Pappa jesteś pewien że masz 3 żółte przewody? Skoro mówisz że VL i Twój mają te same regulatory a Ty masz trzy żółte to coś jest nie halo bo mój VL ma tylko 2fazy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:15, 10 Sie 2016    Temat postu:

teraz na allegro zerklem.. faktycznie vl jest inny... moj blad..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:35, 10 Sie 2016    Temat postu:

Daniel... chyba wprowadzilem cie w blad z pomiarem pradu zmiennego pomiedzy zoltym a masa.. sam mam problem z ladowaniem i chyba zle to mierzylem.. jutro bede sprawdzal jeszcze raz u siebie.. kolega Jabbinsky mi sugerowal pomiar pomiedzy zoltymi kablami. takze moj sposob pomiaru bedzie bledny..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:11, 10 Sie 2016    Temat postu:

Cholerka, teraz musiałbym rozkręcać, ale nowsze VJ (jak mój VSJ), VL i S2/S3 przez pewien czas miały ten sam zestaw cewki+regret, u mnie regulator też jest 5 pinów albo i 6, poprzedni miałem inny 4piny w VS z fabrycznym silniorem. W tym na bank mam 3 żółte, czerwony i zielony chyba jeszcze jakiś. Zielony to masa - czerwony to + powrotny jakiś, bodaj po zabezpieczeniu i kluczyku, żółte z altka. Nie wiem, czy nie mignął mi tam jakiś niebieski ale gębki nie dam sobie pociąć bo już mi cała tęcza w oczach latała jak łatałem instalacje... Smile
Wiem, że jest różnica z VS'owskimi i podobnymi (VC/VS/VT i pierwsze VL) które mają tylko dwa żółte.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Śro 21:13, 10 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:36, 10 Sie 2016    Temat postu:

Rush, czerwony to pin baterii, na wyłączonej stacyjce ma być zwarcie z masą i jest jeszcze czarny który działa jako monitor napięcia. Jakoś na dniach rozrysuje sobie schemat regulatora z VL i może zrobię swój własny bo mam teraz dwa, jeden trochę nie działa a drugi całkowicie nie działa :d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:45, 10 Sie 2016    Temat postu:

Jakby czerwony miał zwarcie, to zniszczyłbyś bezpiecznik. Amen.
Czerwony startuje z plusa, wchodzi na bezpiecznik, wychodzi z bezpiecznika i atakuje wszystkie elementy niskiego poboru. (bezpiecznik 15A na całe moto).
Zwarcie paliłoby bezpiecznik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:57, 10 Sie 2016    Temat postu:

Skoro nie wierzysz to ściągnij siedzenie i sprawdź. Instalacja układu przy wyłączonym zabezpieczeniu (stacyjka) ma być na tym samym potencjale, dlatego zostaje zwarty (właśnie przez stacyjke), potencjał akumulatora jest odlaczany przez stacyjke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:02, 10 Sie 2016    Temat postu:

Cześć wszystkim. Powiem tak, pomierzyłem wszystko oprócz prądu zmiennego. U mnie jest tak, zielony to masa a czerwony plus. Między żółtymi a zielonym nie ma przebicia. Mierząc pomiędzy żółtymi oporność to wszędzie jest taka sama wartość. Mam nadzieję że to dobrze i że jutro jak podłączę regulator to wszystko będzie śmigało...... Dam oczywiście znać.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Daniel dnia Śro 22:04, 10 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:08, 10 Sie 2016    Temat postu:

Daniel napisał:
Cześć wszystkim. Powiem tak, pomierzyłem wszystko oprócz prądu zmiennego. U mnie jest tak, zielony to masa a czerwony plus. Między żółtymi a zielonym nie ma przebicia. Mierząc pomiędzy żółtymi oporność to wszędzie jest taka sama wartość. Mam nadzieję że to dobrze i że jutro jak podłączę regulator to wszystko będzie śmigało...... Dam oczywiście znać.


Dobrze, cewki powinny mieć tę samą wartość w układzie tego typu.

Jabbinsky napisał:
Skoro nie wierzysz to ściągnij siedzenie i sprawdź. Instalacja układu przy wyłączonym zabezpieczeniu (stacyjka) ma być na tym samym potencjale, dlatego zostaje zwarty (właśnie przez stacyjke), potencjał akumulatora jest odlaczany przez stacyjke


No właśnie, potwierdziłeś co pisałem, czerwony to plus na instalację (drugi plus idzie z przekaźnika na rozrusznik) bezpośrednio bez zabezpieczenia.
Jak masz akumulator o prądzie rozruchowym 50-100A, to bezpiecznik 15A zostanie przepalony gdy zewrzesz plus z minusem.
Chyba po prostu w którymś momencie się nie dogadaliśmy i to pewnie przez jakieś tam zwroty czy jak to się tam mówi. Coś czuję, że i tak mówimy o tym samym. Heheh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:18, 10 Sie 2016    Temat postu:

W sumie jak się teraz zastanawiam to mówimy dokładnie o tym samym Smile czerwony z regulatora to ten dzięki któremu mamy prąd w moto, on też ładuje baterie. Żółte to poszczególne cewki, z tego co piszecie mogą być 2 lub 3, czarny to jest monitor napięcia i nie jestem pewien jak działa, zielony w kostce to minus akumulatora a zielony na obudowie to masa pojazdu (obydwa zielone służą dokładnie do tego samego)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:46, 11 Sie 2016    Temat postu:

To dobrze Daniel.. takze regulator do zalozenia i w droge...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:35, 11 Sie 2016    Temat postu:

Witam Panowie. Regulator napięcia założony. Ładowanie 13,7 V....... Wszystko działa i śmiga jak należy. Wielkie dzięki za pomoc. Mam jeszcze teraz mały problem z ledami z przodu ale założe inny temat żeby nie robić bałaganu. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:55, 11 Sie 2016    Temat postu:

No to cieszymy się że wszystko śmiga Smile powiedz jeszcze tylko, zalozyles oryginalny regulator czy moze jakis zamiennik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:13, 11 Sie 2016    Temat postu:

Założyłem zamiennik. Kosztował 90 zł z przesyłką. Są też tańsze ale nie wzbudziły mojego zaufania. Ten co kupiłem był od jakiegoś ATV z silnikiem pochodnym Yamahy. Oryginał to koszt rzędu 400 zł. Pasowało wszystko łącznie z długością kabli oraz jedną z wtyczek. Drugą trzeba było przerobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lucek2010
Prospect



Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:32, 13 Sie 2016    Temat postu:

Gratulacje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:54, 19 Sie 2016    Temat postu:

jakiego ty regulatora nie miales wez pokaz zdjecie zobacze czy ja mam u siebie?Smile))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:03, 19 Sie 2016    Temat postu:

Witam. Wiesz co, nie bardzo chce mi sie rozkręcać schowek żeby robic zdjęcie. Regulator znajduje sie pod schowkiem, po prawej stronie mozna by powiedzieć ze nad wydechem. Idą do niego 3 żółte przewody oraz czerwony i zielony. Jeżeli masz ładowanie to napewno masz i regulator. U mnie bez regulatora ładowania nie było wogóle i niestety wtedy dało sie pojechać jakieś 20 km i zapalała sie kontrolka silnika i silnik gasł. Jeżeli u Ciebie wszystko jest ok to tylko tankować i śmigać......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:11, 20 Sie 2016    Temat postu:

nie trzeba rozkrecac schowka:) widac go jak sie schylisz od spodu. Tak to ja go mam . dziwne ze u ciebie go nie bylo i ktos tak sprzedał skuter Tobie Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:29, 20 Sie 2016    Temat postu:

No generalnie nie sprawdzałem ładowania. Gość od którego kupiłem szerszenia miał 3 takie Dealimy i wybrałem tego. Pózniej jak sie okazało ze nie ma tego regulatora to chciał mi przysłać z innego ale nie było tego regulatora w żadnym!!!!! Z tego co sie dowiedziałem to jest dość usterkowa rzecz w naszych skuterach No i do tego bardzo droga jeżeli chodzi o oryginał. Dlatego ja kupiłem zamiennik i wszystko śmiga. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:56, 20 Sie 2016    Temat postu:

A skad ten typ byl? Wazne ze zamiennik daje rade Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:22, 20 Sie 2016    Temat postu:

Nie ważne skąd był. Zachował sie bardzo ok i oddał kasę za regulator także nie powiem na niego złego słowa. Napewno jeżeli będę zmieniał sprzęt ( a nie kupie nowego Dealima) to podjade do niego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:58, 20 Sie 2016    Temat postu:

ale moze ten co mi przywiozł o to chodzi z jakiego miasta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:00, 20 Sie 2016    Temat postu:

Ten gość sprowadza sprzęt z Francji, tylko i wyłącznie. A miejscowość to był Wierzbinek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin