Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

s2 125 wtrysk gaśnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:17, 07 Cze 2019    Temat postu: s2 125 wtrysk gaśnie

Witam map problem z s2 125 fi wtrysk - wymieniłem aku i kręci jak szalony, zapala i po chwili gaśnie (czasem po kilku sekundach , czasem po minucie ). Odpalam go kilka razy 5-10 i w końcu pochodzi , jak się rozgrzeje problem znika-wtedy już pali od strzała. Postoi kilka godzin i jest to samo. Rozgrzany jeżdzi super.
Czy ktoś z ekipy powie co zrobić ?
Dodam, że filtr powietrza nie do kupienia (oferty w pl nie pasują), wymieniłem stary papier i wkleiłem gąbkowy do moto, może to jest winne ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zulus4 dnia Pią 11:20, 07 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:32, 07 Cze 2019    Temat postu:

Jeśli byłaby to wina filtra to raczej podobnie miałbyś na ciepłym silniku.
Skoro dzieje sie tak tylko na zimnym to porównaj sobie obroty na ciepłym i na zimnym silniku. Na zimnym powinny być lekko wyższe. Jakieś błędy masz na kontrolce silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:41, 07 Cze 2019    Temat postu:

nie ma błędów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:54, 07 Cze 2019    Temat postu:

teraz wyładowany akumulator, a może coś prąd czerpie i nie ma odpowiedniej iskry ? Wcześniej było ok i po 2 tyg stania takie rzeczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej890
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 6:53, 08 Cze 2019    Temat postu:

Ja bym radził sprawdzic układ paliwowy czyli pompka w baku, na niej jest filterek, można go przedmuchać ale nie byle jak. Można przy okazji wyczyścić bak. Później wtryskiwacz, odkręcić, wyjąć, tam w nim jest małe sitko, wymyć w benzynie.

Filtr gąbkowy nie jest temu winien.

Jaką teraz osiąga prędkość? Jaki prąd zmierzyłeś na aku przy załączonym silniku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:54, 08 Cze 2019    Temat postu:

Dzięki za rady, tak zrobię. myślałem jeszcze o sprawdzeniu luzów zaworowych. Wczoraj ustawiłem przerwę na świecy, a śruba reg. obrotów była poluzowana-ustawiłem i skontrowałem, świeca była mokra - odpalił już jest lepiej -teraz świeca sucha, . Mam nadzieję, że po oczyszczeniu filtra i sitka będzie ok, paliwo dałem świeże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej890
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:24, 08 Cze 2019    Temat postu:

Jak chcesz czyścić filtr paliwa w baku to po poskładaniu wszystkiego odłącz wężyk od wtryskiwacza i włóż go do słoika, włącz zapłon i wtedy pompka powinna się uruchomić. Paliwo przeleci z marasem do słoika. Powtórz parę razy.
Ja miałem czarną benzyne Smile
Jak tego nie zrobisz to poleci do wtryskiwacza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:02, 08 Cze 2019    Temat postu:

Dzięki tak zrobię. I właśnie kupiłem szczelinomierz i po oczyszczeniu filtra i sitka biorę się za luzy zaworowe. Jak wszystko zrobię napiszę jaki jest efekt.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:38, 08 Cze 2019    Temat postu:

A czy można dla pewności założyć filterek przepływowy między zbiornikiem (pompą paliwa) , a wtryskiem ? tak dla bezpieczeństwa ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej890
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:09, 08 Cze 2019    Temat postu:

Pewnie można bo przepływ będzie taki sam, pompa ma nabić odpowiednie ciśnienie, miejsce jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:18, 09 Cze 2019    Temat postu:

Dzięki za wszystkie porady.
Jest sukces,
przeczyszczony filtr paliwa,wtryskiwacz,sprawdzona pompa z przewodami, ustawiłem luzy zaworowe, wymieniłem świecę - odpalił,teraz równo chodzi i nie ma falowania obrotów, nie gaśnie. Wypiję kawę i jadę "w koło komina" sprawdzić jak śmiga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:46, 09 Cze 2019    Temat postu:

przejechałem ok 1 km, nie gaśnie , ale...... nie wkręca się na obroty, jak dodaję gazu nie przyspiesza- muli się - czyli dalej kiszka. Od jutra walka dalej. Co podpowiadacie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:17, 09 Cze 2019    Temat postu:

Sprawdż przewód i fajkę na świecy. Miałem podobnie z S3. We fajce był zielony nalot, przewód delikatnie obcięty, fajka wyczyszczona i nakręcona i problem się skończył

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:12, 10 Cze 2019    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanie, czy to normalne , że przewody wychodzące z regulatora napięcia są bardzo ciepłe - nawet bardzo miękkie, chyba od temperatury ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej890
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:01, 10 Cze 2019    Temat postu:

Tak normalne. Weź miernik, czerwony ma mieć 13,5v lub więcej a żółte kabelki około 9v ale prąd zmienny.

Mrugają Ci ledy jak dodajesz gazu? Jak nie ma dobrego ładowania to będziesz miał wyraźnie słabsze światło z przodu.

Co do muła wykręć jeszcze raz sam wtrysk i przepłucz go jeszcze raz, lekko przedmuchaj sitko. To jest główną przyczyną problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:49, 11 Cze 2019    Temat postu:

Witaj jak możesz opisz mi jak przepłukać wtrysk, może żle to zrobiłem. A wężyk jest z grubej gumy (chyba oryginalny), może wymienić ( czy możliwe, że ze starości gumy się nie wiem kruszy 2009 rok).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej890
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:46, 11 Cze 2019    Temat postu:

Troche benzyny ekstrakcyjnej nalej do wtryskiwacza, potrząsnąć, wylać.
Jak nie lubisz być delikatny to kompresor i dmuchnąć do środka.
Nie namawiam do tego, to że ja tak robiłem nie znaczy że sposób jest dobry, robisz to na własną odpowiedzialność.

Ja przedmuchałem kompresorem i jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WuDe
Support



Dołączył: 23 Lut 2019
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:47, 11 Cze 2019    Temat postu:

zulus4 napisał:
przejechałem ok 1 km, nie gaśnie , ale...... nie wkręca się na obroty, jak dodaję gazu nie przyspiesza- muli się - czyli dalej kiszka. Od jutra walka dalej. Co podpowiadacie ?

U mnie takie objawy zakończyły sie wymianą pompy paliwa i wtrysku.
Pompa była już zamulona i nie dawała odpowiedniego ciśnienia i wtrysk tez dostał.
Najłatwiej było by sprawdzic czy pompa paliwa daje odpowiednie ciśnienie chyba 3 bar i potem wtryskiwacz
POzdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej890
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:56, 12 Cze 2019    Temat postu:

No właśnie dużym problemem jest ten filterek na pompie. Żeby miał przepływ trzeba go potraktować kompresorem bo nie wymyjesz tego tak poprostu. U mnie dało to dobry efekt tylko nastepny jest wtryskiwacz, czyściłem go parę razy po czyszczeniu baku i filtra, dlatego trzeba pierwsze odpiąć wężyk przed wtryskiem i przelać litra do słoika żeby najgorszy syf nie poszedł do wtryskiwacza.
Najgorzsze są drobinki których nie widzimy i później Ci skuter muli.
Po czyszczeniu reaguje normalnie na dodawanie gazu. Miałem taki sam problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:00, 13 Cze 2019    Temat postu:

Panowie mam jeszcze pytanie czy regulator napięcia w oryginalnym 389zł na opisie jest, że pasuje do suzuki GN 125 (mają takie same kostki i ilość przewodów) tylko do GN kosztuje ok 30 - 50 zł. Czy faktycznie będzie ok.
Dlaczego pytam, na wejściu-z alternatora (czyli kostce 3 żółte nam 26v na wysokich obrotach ok 50v podobno to ok wynik, a za regulatorem prąd ładowania max 11.5 - 11,8 i zastanawiam się czy reg jest do wymiany ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:08, 13 Cze 2019    Temat postu:

SUZUKI GN 125 gmoto.pl/regulator-napiecia-do-suzuki-gn125,135677,
DAELIM S2 125 allegro.pl/oferta/regulator-napiecia-daelim-vl-daystar-125-07-12-7708268132


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej890
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:09, 15 Cze 2019    Temat postu:

Regulator to jest loteria. Kup zwykły do silników 125 lub 250, zmień wtyczkę lub dorobią Ci na miejscu w dobrym motoryzacyjnym. Mam 3 w domu. Jeden niby oryginał daje 12.7v, drugi około 12v a trzeci 15v. Kupiłem najtańszy za parę dych. Gościu w sklepie pokazywał mi oryginał hondy za 100zł ale wyglądał tak samo jak ten najtańszy. Po krótkiej rozmowie stwierdził że nie wiadomo ile będzie dawał prądu.

Dodam tylko że na wyjściu ze statora czyli 3 żółte kabelki mam około 11v prądu zmiennego na wolnych obrotach o ile pamiętam. Na wyjściu z regulatora mam 15v i nic już nie zmieniam, na 12.7v w s3 ledy mrugały podczas jazdy i na postoju, na 15v ledy nie mrugają czyli ładowanie niby jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:29, 15 Cze 2019    Temat postu:

Dzięki za sugestię. Czy reg może mieć wpływ na to, że się muli moto - dając za mały prąd ? Bo na ładowanie na pewno ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej890
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:06, 15 Cze 2019    Temat postu:

Tak prąd ma wpływ.
Mrugały mi ledy, nie miałem dobrego ładowania. Zmieniłem żarówkę na 35w z 55w dało to trochę ale bez sensu. Szukałem dalej. Winny był regulator i akumulator.
Regulator zmieniłem na inny dawał więcej prądu, jechał szybciej lepiej się zbierał, ale ledy mrugały dalej.
Przypadkiem podmieniłem akumulator i nagle ledy nie mrugają. Kupiłem nowy 10ah i światła normalnie świecą. Aku miałem gdzieś pojemności 6ah zmierzone ale jedna cela była lekko brązowa.

Ale to że muli to złożyło mi się prąd razem z pompą paliwa. Zapchany filterek i jakieś śmieci we wtrysku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:57, 15 Cze 2019    Temat postu:

A jaki luz zaworowy ustawiasz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej890
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:14, 15 Cze 2019    Temat postu:

IN VALVE GAP : 0.15mm
EX VALVE GAP : 0.25mm

Z serwisówki daelim s3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:23, 15 Cze 2019    Temat postu:

Ja mam w servisowej 0,12 (wszystkie) -/+ 0,02 czyli od 0,10 do 0,14 ustawiłem 0,10 ( ale następny listek mam 0,13) lepiej zostawić, czy 0,10 za ciasne ?

Natomiast regulator wymontowałem i okazało się, że ja mam 3+2 piny (oryginalnie w schemacie), a wyjęty 6 w tym jeden odcięty (może to było przyczyną) i cena na nim 65zł ,czyli ktoś dał tylko do sprzedaży jakiegoś na sztukę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:47, 17 Cze 2019    Temat postu:

założyłem regulator od suzuki GN 125 34 zł, pasują piny i ilość przewodów. Ładowanie przy zapalonych światłach max 14,4 V i obroty ok, przestał mulić-składam moto i na jazdę - zobaczymy ? Czy ładowanie odpowiednie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej890
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:06, 17 Cze 2019    Temat postu:

Jedni mówią 14,4v inni 14,7v. Ważne żeby był dynamiczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zulus4
Support



Dołączył: 24 Kwi 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZS - Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:28, 17 Cze 2019    Temat postu:

Witaj
Właśnie moto zmontowane i po teście, pali od kopa, dynamika super , jednym słowem daje radę. Sprężanie 12.
Zobaczymy jak dalej, ale puki co torpeda.
Bardzo dziękuję tobie za wszystkie rady, to moje pierwsze moto, jestem zadowolony i paru rzeczy się nauczyłem.
Regulator napięcia pasuje od SUZUKI GN 125 (34 zł) i jest tańszy od oryginału o ok 360 zł - taka ciekawostka.
Pozdrawiam serdecznie, jutro na moto na rybki. Do zobaczenia gdzieś w drodze, szerokości


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Scooter Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin