Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Pokrywa zaworów - olej na uszczelce, śrubach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VC/VS / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczepan
Hangaround



Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LU

PostWysłany: Śro 20:22, 12 Wrz 2018    Temat postu: Pokrywa zaworów - olej na uszczelce, śrubach

Witam,

Jak w temacie. W moim VC 125 zakupionym tydzień temu zauważyłem, że przy uszczelce pokrywy zaworów i przy uszczelkach śrub pokrywy "wycieka" olej. W cudzysłowiu bo nie są to makabryczne ilości, nie kapie, tylko jak przejade palcem po uszczelce to widze na nim olej. Nie jest to na całej uszczelce pokrywy tylko z jednej strony. Motocykl od zakupu nie był regulowany, ani gaźnik ani olej. Zastanawiam się czy robić regulacje, czy może takie coś zwiastuje coś grubszego np. nieszczelny zawór i lepiej odrazu dać go do mechanika na przegląd.

Dodam że gdy na biegu jałowym szybko dodam gazu to silnik gaśnie, jak normalnie to jest ok. Podczas jazdy nic złego się nie dzieje, jednak niestety nie mam porównania ponieważ jest to pierwsze moto. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:34, 12 Wrz 2018    Temat postu:

Co do gaśnięcia to zapewne regulacja gaźnika wystarczy... A co do pokrywy to sprawdz czy jest dobrze dokręcona. Jeśli tak, to najlepiej byłoby wymienić uszczelkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
artibroda
Prospect



Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WO dawniej SLU a jeszcze dawniej KOL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:57, 12 Wrz 2018    Temat postu:

z uszczelką będzie problem sam szukam już od dłuższego czasu tej uszczelki ale wystarcza delikatnie posmarować ja z obu stron DIRKO (uszczelka w płynie) i przestanie cieknąć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 5:57, 13 Wrz 2018    Temat postu:

Po zakupie motocykla, takie podstawowe czynnosci servisowe jak regulacja zaworow, regulacja gaznika ( ew. czyszczenie gaznika), wymiana swiecy zaplonowej, wymiana filtra i oleju silnikowego, powinno sie wykonac odvrazu Smile
Jeszcze smarowanie i sprawdzenie naciagu lancucha.

Co chodzi obuszczelje pod pokrywa to nowa albo uszczelnic. Moze byc nawet silikon delikon wysokotemperaturowy do silnikow.

Pod sruby dekla, uszczelki ze skory. Podobno tez sie sprawdzaja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczepan
Hangaround



Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LU

PostWysłany: Czw 7:54, 13 Wrz 2018    Temat postu:

Dzieki Panowie za odpowiedź.

Niestety mieszkam w bloku i nie mam gdzie a w ten weekend planuje pojechać nim na wieś (130km) i tam go rozebrać, przejrzeć, podregulować(gaźnik i zawory), wymienic olej z filtrem, klocki z płynem hamulcowym, no i łańcuch tak jak pisze Dariusz Smile . Rozejrze sie dzis za tym silikonem. Dzięki!

EDIT: Przejrze też w jakim stanie jest świeca przy okazji regulacji gaźnika i zamówię nową, wymiane już sobie zrobie na parkingu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szczepan dnia Czw 7:55, 13 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczepan
Hangaround



Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LU

PostWysłany: Czw 11:30, 13 Wrz 2018    Temat postu:

Jechanie te 130 km w trase bez uprzedniego rozbierania to duze ryzyko? Wyjeździłem już nim 250km i narazie nic sie nie dzieje pozatym co napisałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:48, 13 Wrz 2018    Temat postu:

Sprawdz sobie naciąg łańcucha, stan oleju i jego kolor, grubość klocków hamulcowych oraz żarówki. Jak bedzie wszystko ok to w drogę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
artibroda
Prospect



Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WO dawniej SLU a jeszcze dawniej KOL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:22, 14 Wrz 2018    Temat postu:

dasz rade te 130 km ja bez przygotowania i po 1,5 miesięcznym postoju zrobiłem trase 560 km bezproblemowo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciej Rosolski
Member



Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:34, 15 Wrz 2018    Temat postu:

Ostatnio przekonałem się na własnym moto jak dobrze jest sprawdzić stan tulejek zabieraka zębatki tylnej. Po wymianie moto jak nowe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:13, 24 Wrz 2018    Temat postu:

Na postoju przy gwałtownym odkręceniu Daelimy mogą gasnąć przez pompkę przyspieszenia która zalewa cylinder, możesz mieć delikatnie za bogatą mieszankę albo za niskie obroty. Powinny być 1500RPM+/-100

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczepan
Hangaround



Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LU

PostWysłany: Czw 20:41, 27 Wrz 2018    Temat postu:

Sprzet dał rade! W obie strony elegancko, bezproblemowo. Przegląd zrobiony, wyregulowany, aby teraz pogoda była dobra.

Wsadziłem dzisiaj nowy filtr powietrza takze bede jeszcze raz regulował gaźnik. Obroty były faktycznie wczesniej za niskie. Podkreciłem tak jak napisałeś na 1.5k i dalej gasł ale nie aż tak gwałtownie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meszok
Support



Dołączył: 28 Mar 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PKN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:52, 27 Wrz 2018    Temat postu:

Vs wdzięczny sprzęt. Mi na chłodnym silniku też gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu ale na rozgrzanym chodzi jak maszynka. wyreguluj wszytko jak Bozia nakazała i będzie wszystko dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VC/VS / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin