Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Pomoc w odnowieniu Daelima vc 125F

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Armon
Hangaround



Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:14, 20 Maj 2020    Temat postu: Pomoc w odnowieniu Daelima vc 125F

Witam!
Wczoraj tj(18.05.2020) kupiłem Daelima Vc 125F z 96 roku (przebieg 9kkm)
Mam z nim trochę problem, czytałem na internecie że powinien jechać 110 vmax ale mój jedzie 80 i ewentualnie z górki na autostradzie jechał te 100km/h
Problem w tym że nie wiem czy to wersja 80km/h i zbytnio nie wiem jak to sprawdzić i czy da się pozdejmować blokady, czytałem że jest jakiś ogranicznik(tulejka) przy gaźniku, jakby ktoś mógł dać foto jak to mniej więcej wygląda, mam też najprawdopodobniej jakiś brak śrubki w gaźniku ponieważ "konik" nie dociska w ogóle tej "igly" od przepustnicy, niby motocykl jeździ ale wydaje mi się że nie jedzie tak jak powinien oraz czy zmiana zębatek(która muszę zrobić bo te są od nowości w nim) da mi coś?
Gdzie jeszcze szukać jakiś blokad?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:57, 20 Maj 2020    Temat postu:

Kurcze bylo tych postów pełno. Przeczytałeś chociaż jeden? Co do blokady powinieneś szukać w gaźniku. Pamiętaj ze to 125 i nie pojedziesz bog wie ile.. Mówisz ze jechałeś 100km/h to dobry wynik wyreguluj gaznik, schudnij. Będziesz zadowolony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 476
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:09, 20 Maj 2020    Temat postu:

Przepraszam jaki konik nie dotyka Ci jakiej igły? Przepustnicę masz od góry wkręconą do środka gaźnika, może po prawej stronie nie naciska ci przyśpieszacza? Po lewej stronie gaźnika masz ssanie uruchamiane inną linką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr_g83
Support



Dołączył: 25 Sty 2020
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:52, 20 Maj 2020    Temat postu:

Sprawdz kompresje u mnie byl walek rozrzadu wytarty do tego stopnia ze otwierał połowe zaworow.Po wymianie wydusilem licznikowe 110 nawet gdy bylo tylko 9 bara na cylindrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Armon
Hangaround



Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:25, 24 Maj 2020    Temat postu:

Do miernika kompresji nie mam dostepu
Chodziło mi bardziej o to że jeśli jadę prosta droga to tak
3-60km/h
4-80km/h
5-85km/h
Czytalem inne posty i wszyscy piszą o tulejce przy iglicy, ja jej nie mam
Przy wydechu od strony cylindra też nie mam zwezki
Przełożenia seryjne
Według mnie to jest moduł
Tylko że wywalić 100 zł na moduł i potem się dowiedzieć że to nie to, też nie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 476
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:12, 27 Maj 2020    Temat postu:

No i całkiem dobrze jedynie jak chcesz jeszcze z niego coś wycisnąć to może oddaj mechanikowi który zna się na ustawianiu gaźnika, pełna regulacja z poziomem paliwa w komorze i mieszanką. Oraz czyszczenie gaźnika. Sprawdź sobie czy nie masz uszkodzonej membrany przyśpieszacza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Armon
Hangaround



Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:48, 07 Cze 2020    Temat postu:

Sprawdziłem i co się okazało!
Przyśpieszacz nie "odbija"
Caly czas ta "igła" (jest w pozycji dolnej) nie wraca do góry
W poniedziałek zamawiam gaźnik pz30 (ponoć przy dobrej regulacji działa cuda) oraz oddam go do regulacji zaworów oraz do pomiaru kompresji.
Zobaczymy co powie mechanik.
Mam nadzieję że nie remont.
Ewentualnie jakby ktoś mógł podesłać jakiego tłoku ora cylindra używał do vc to bylbym wdzieczny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 476
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:11, 09 Cze 2020    Temat postu:

Pod membraną przyśpieszacza jest sprężyna która popycha go do góry. Widać brakuje ci jej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Armon
Hangaround



Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:36, 10 Cze 2020    Temat postu:

Dokładnie, wymienię ten gaźnik(w piątek niby ma przyjść) i zobacze co dalej.Jak to nie pomoże w tym żeby jechał na równym ponad 85 to już nie wiem :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Armon
Hangaround



Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:49, 26 Cze 2020    Temat postu:

Sprawa wygląda tak
Gaźnik zmieniłem na pz30 (jeszcze została dokładna regulacja, niby jest kawa z mlekiem ale dookoła jest czarna)
No i fajnie na trasie 95 max, ale co mnie zadziwiło to wymieniłem wydech na przelotowy z ciekawości jak to będzie brzmiec(kumpel miał z poprzedniego motorka) i prędkość zwiększyła się do 100-102km/h na tej samej trasie (podobne warunki atmosferyczne)
Pytanie inne, jaki olej jakiej marki polecacie do vc125?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 476
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:15, 26 Cze 2020    Temat postu:

W oleju nie ma większego znaczeni, większość poleca motul 5100, ale najważniejsze abyś nalał 10W40 do mokrego sprzęgła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin