Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gruby
Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:56, 30 Lis 2017 Temat postu: porada |
|
|
witam wszystkich chciałbym zapytac czy ktos z Was przerabiał dealima vl na wieksza poj i jaki to był by koszt lwg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:18, 30 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Po co chcesz komara przerabiac na szerszenia?
Tak na powaznie, przerabianie nie ma sensu. Wlozysz wiekszy silnik 250cc moze 400cc a byl taki przypadek, mozesz narobic sobie problemow.
Co z kontrola drogowa?
Co z OC ?
Jak zrobisz przeglad techniczny?
W razie kolizji a nie daj Boze wypadku masz przerabane.
Bezpieczniej przerobic cylinder z 125 na 150. Troszke wiekszy moment obrotowy i pare kucy.
Zrob kat A ( no chyba ze masz) i kup motocykl z wieksza pojemnoscia albo ciesz sie z przyjemnosci jazdy na 125cc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:06, 01 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Popieram Dariusza w 100%.......Na nieszczęście kolega który nie ma A, kupił sobie Burgmana 400. Niby niewiele większy od Daelima S3 więc nikomu nie podpadnie - tak myślał. Ale niestety złośliwość losu sprawiła że miał wypadek nie ze swojej winy no i zaczęły sie problemy. Został ukarany i teraz czeka na rozprawę i z tego co mówił jego prawnik mogą być duże kłopoty.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jarcun
Prospect
Dołączył: 31 Maj 2018
Posty: 98
Przeczytał: 8 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:47, 24 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
I jak zmieniał ktoś silnik ? W sieci znalazłem nawet fotkę z v2 tylko kwestia od czego najlepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 527
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:25, 26 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Zmieniali i to nie raz i za każdym razem słyszałem że to dużo roboty nie wartych zachodu. Taniej jest kupić motor z większym silnikiem. Jak chcesz to poszukaj starych wątków na tym forum bo nawet Jimi wsadzał silnik longstara 200, tylko samemu wykaż się inicjatywą i po prostu szukaj, bo takich jak ty było wielu ale trzeba samemu poświęcić czas.
Jeżeli chcesz to potraktować jako zabawę i nie jeździć nim po drodze to przekładaj nawet litra V2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jarcun
Prospect
Dołączył: 31 Maj 2018
Posty: 98
Przeczytał: 8 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:51, 28 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Konkretów tu brak a nie chodzi mi o przekładkę na 150 czy 200 bo to nie ma sensu . Dlaczego na drochach by takim nie jeździć ? Widziałem 2 takie z v2 ale na zagranicznych forach gdzie brak szczegółów. Litr to wiadomo przesada nie Ta masa i gabaryt. Czasu poświęcam o to się nie martw gdybym coś konkretnego tu znalazł to bym nie pytał to logiczne . Przekopuje ciągle info na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 527
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:29, 28 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ktoś wkładał większy motor to ok 250. Przy dużych silnikach jest za dużo przeróbek ponieważ:
1. za słabe hamulce co może być niebezpieczne
2. za duże wibracje może pękać rama
3. Opony mogą tego ciężaru na dłuższą metę nie wytrzymywać
4. homologacja motocykla jest dla kat 125 cm3 i masz po przeglądzie nawet rejestracja na inną pojemność może się nie udać
5. Na tak mocny napęd np. 60 KM na pewno co chwilę będzie zrywał gumowe tulejki w tylnym kole więc musi być inne.
Więc podsumowując do zmiany silnik, koła, rama, hamulce, zawieszenie a zostaje kierownica, lampy i siedzenie więc czy naprawdę się opłaca w to wchodzić chyba żeby zrobić wystawowego bez możliwości jazdy więc tylko zmieniasz silnik i spawasz nowe uchwyty silnika bez jego centrowania.
To może być fajny projekt jako nauka customowej budowy motocykla, aby w boju poznać problemy wychodzące w trakcie prac takich jak centrowanie napędu, dorabianie linek bo za krótkie, modernizacja instalacji elektrycznej itp, itd.
Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jarcun
Prospect
Dołączył: 31 Maj 2018
Posty: 98
Przeczytał: 8 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:42, 28 Gru 2022 Temat postu: |
|
|
250 to nawet fabryka dawała . Fakt z tego wszystkiegozastosowano 2 tarcze z przodu ale przy tej samej pompce reszta już trochę przesadzasz i widzę że tak jak jest martwe forum tak też pomóc niezbyt . Zmiana pojemnosci w pojeździe nie jest wielką przeszkodą . Fakt że w taką maszynę nie wkłada się 600 . No nic dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|