Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

porada

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gruby




Dołączył: 05 Lis 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:56, 30 Lis 2017    Temat postu: porada

witam wszystkich chciałbym zapytac czy ktos z Was przerabiał dealima vl na wieksza poj i jaki to był by koszt lwg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:18, 30 Lis 2017    Temat postu:

Po co chcesz komara przerabiac na szerszenia? Smile

Tak na powaznie, przerabianie nie ma sensu. Wlozysz wiekszy silnik 250cc moze 400cc a byl taki przypadek, mozesz narobic sobie problemow.
Co z kontrola drogowa?
Co z OC ?
Jak zrobisz przeglad techniczny?
W razie kolizji a nie daj Boze wypadku masz przerabane.

Bezpieczniej przerobic cylinder z 125 na 150. Troszke wiekszy moment obrotowy i pare kucy.

Zrob kat A ( no chyba ze masz) i kup motocykl z wieksza pojemnoscia albo ciesz sie z przyjemnosci jazdy na 125cc. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:06, 01 Gru 2017    Temat postu:

Popieram Dariusza w 100%.......Na nieszczęście kolega który nie ma A, kupił sobie Burgmana 400. Niby niewiele większy od Daelima S3 więc nikomu nie podpadnie - tak myślał. Ale niestety złośliwość losu sprawiła że miał wypadek nie ze swojej winy no i zaczęły sie problemy. Został ukarany i teraz czeka na rozprawę i z tego co mówił jego prawnik mogą być duże kłopoty.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarcun
Prospect



Dołączył: 31 Maj 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:47, 24 Gru 2022    Temat postu:

I jak zmieniał ktoś silnik ? W sieci znalazłem nawet fotkę z v2 tylko kwestia od czego najlepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 476
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:25, 26 Gru 2022    Temat postu:

Zmieniali i to nie raz i za każdym razem słyszałem że to dużo roboty nie wartych zachodu. Taniej jest kupić motor z większym silnikiem. Jak chcesz to poszukaj starych wątków na tym forum bo nawet Jimi wsadzał silnik longstara 200, tylko samemu wykaż się inicjatywą i po prostu szukaj, bo takich jak ty było wielu ale trzeba samemu poświęcić czas.
Jeżeli chcesz to potraktować jako zabawę i nie jeździć nim po drodze to przekładaj nawet litra V2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarcun
Prospect



Dołączył: 31 Maj 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:51, 28 Gru 2022    Temat postu:

Konkretów tu brak a nie chodzi mi o przekładkę na 150 czy 200 bo to nie ma sensu . Dlaczego na drochach by takim nie jeździć ? Widziałem 2 takie z v2 ale na zagranicznych forach gdzie brak szczegółów. Litr to wiadomo przesada nie Ta masa i gabaryt. Czasu poświęcam o to się nie martw gdybym coś konkretnego tu znalazł to bym nie pytał to logiczne . Przekopuje ciągle info na ten temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 476
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:29, 28 Gru 2022    Temat postu:

Jeżeli ktoś wkładał większy motor to ok 250. Przy dużych silnikach jest za dużo przeróbek ponieważ:
1. za słabe hamulce co może być niebezpieczne
2. za duże wibracje może pękać rama
3. Opony mogą tego ciężaru na dłuższą metę nie wytrzymywać
4. homologacja motocykla jest dla kat 125 cm3 i masz po przeglądzie nawet rejestracja na inną pojemność może się nie udać
5. Na tak mocny napęd np. 60 KM na pewno co chwilę będzie zrywał gumowe tulejki w tylnym kole więc musi być inne.

Więc podsumowując do zmiany silnik, koła, rama, hamulce, zawieszenie a zostaje kierownica, lampy i siedzenie więc czy naprawdę się opłaca w to wchodzić chyba żeby zrobić wystawowego bez możliwości jazdy więc tylko zmieniasz silnik i spawasz nowe uchwyty silnika bez jego centrowania.

To może być fajny projekt jako nauka customowej budowy motocykla, aby w boju poznać problemy wychodzące w trakcie prac takich jak centrowanie napędu, dorabianie linek bo za krótkie, modernizacja instalacji elektrycznej itp, itd.

Powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarcun
Prospect



Dołączył: 31 Maj 2018
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:42, 28 Gru 2022    Temat postu:

250 to nawet fabryka dawała . Fakt z tego wszystkiegozastosowano 2 tarcze z przodu ale przy tej samej pompce reszta już trochę przesadzasz i widzę że tak jak jest martwe forum tak też pomóc niezbyt . Zmiana pojemnosci w pojeździe nie jest wielką przeszkodą . Fakt że w taką maszynę nie wkłada się 600 . No nic dzięki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin