Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Stukanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VC/VS / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:36, 15 Mar 2017    Temat postu: Stukanie

Mam taki problem. Po uruchomieniu zimnego silnika słychac w nim takie metaliczne stuki nie regularne ale czesto sie pojawiaja Tak jaby łancuszek był za luzno czy cos podobnego. Jak motocykl sie zagrzeje wszystko cichnie Obroty chodza równo, nie mam problemów z odpaleniem go
Czy ta metalowa rura która jest w tłumiku moze dawac takie odgłosy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez travolta dnia Śro 20:37, 15 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:52, 15 Mar 2017    Temat postu:

Rurka w tłumniku tłucze niezależnie czy ciepły silnik czy zimny. Obstawiam zawory do regulacji lub rozrząd....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:49, 15 Mar 2017    Temat postu:

Rozrzad to łancuch i napinacz? Macie jakies zamienniki czy trzeba sciagac orginał z Korei?
Czy jezeli to sa zawory to rzedzenie moze byc nie regularne i tylko na zimnym silniku i wolnych obrotach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:59, 15 Mar 2017    Temat postu:

Zawory to bardziej stukają... Tak dość rytmicznie. Może ten rozrząd sie poluzował jakoś.... Moto normalnie działa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:15, 15 Mar 2017    Temat postu:

Motocyk działa normalnie Podczas tego rzedzenia nie faluja obroty po około 5 minuta całkowicie cichnie Mógłby byc to zle napiety łancuszek rozrzadu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:26, 03 Kwi 2017    Temat postu:

witam, mam szybkie pytanie Czy w VC na magnecie zamiast znaków F /T
sa takie kreseczki z kółeczkami °-- jedna pojedyncza a potem dwie Jak ustawiam na te dwie to wydaje mi sie ze mam zaciasne zawory szczelinomierz 0,12 wchodzi z duzym oporem i podnosi sruby regulacyjne do góry...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:03, 04 Kwi 2017    Temat postu:

Pierwsza sprawa to wykręć napinacz z cylindra i sprawdź czy się nie blokuje. Możliwe że się zacina i zawory działają nieprawidłowo. Co do samej regulacji zaworów to 0,12 mm wchodzi tylko w tej jednej pozycji. Przestawienie koła zamachowego powoduje ruch wałka i zmianę w szczelinie. Jeśli moto pracuje poprawnie po chwili to coś dzieje się prawdopodobnie z układem napinania łańcuszka. W tym ustalaczu napięcia jest płytka zębata i zapadka na sprężynce. Mogło dojść do zapaskudzenia tego elementu jakimś nagarem. Wyciągnij to i dokładnie wyczyść. Daj znać czy pomogło. Możliwe że będzie konieczna wymiana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:38, 04 Kwi 2017    Temat postu:

No i pomogło Wink Tylko nie wiem co Wink Wymontowałem napinacz sprawdziłem wzrokowo był raczej czysty obruszałem, skreciłem Po odpaleniu zadnych dziweków mimo że zimny. Jeżeli objaw sie powtórzy spróbuje jeszcze raz i ewentualnie wymienie napinacz. Teraz walcze z brzeczeniem wszystkich plasticzków itp. po dodaniu gazu jest jaks masakra Juz usunolem dziwieki z zegarów. teraz musze podokrecac sililnik. u was tez wszystko brzeczy po dodaniu gazu? Podrzuci mi ktos gdzie był watek o usuwaniu tej rurki wewnatrz kolanka. nie moge tego namierzyc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:24, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Ja kiedyś o tym pisałem ale tam nie ma żadnej logiki. Bierzesz i walisz kawałkiem płota w rurę wydechu. Jak brzęczy to niestety poluzowany. Robisz dziurki i spawasz wewnętrzną rurę do zewnętrznej, albo ją kroisz i wyciągasz po kawałku i składasz. Pęka tam gdzie była spawana punktowo do zewnętrznej rury widać punkty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:02, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Jeśli usuniesz rurkę z wydechu to na zewnętrzny pancerz przerzucisz całą temp z silnika, a ta rurka nie przewiduje przenoszenia takiej temperatury.
Naprawia się to tak że po zdemontowaniu wydechu ustalasz tę rurkę w środku. Od spodniej części wiercisz otworki (ja wycinam frezarką ręczną) o długości 2 cm i szerokości 10mm. Do środka wkładasz pręcik 6-8 mm i spawasz migiem do rurki wewnętrznej. Następnie zalewasz otwór lub dopasowujesz blaszkę i zamalować farbą termiczną. robisz 2-3 takie wstawki i już wszystko jest ori. Co ciekawsze od spodu możesz mieć miejsca po fabrycznych blokadach i w tych miejscach też możesz to odnowić. Tak to się robi zgodnie z zaleceniami producenta i sztuką. Reszta to domowej roboty badziewie i tandeta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:57, 04 Maj 2017    Temat postu:

Witam stukanie znowu wróciło po wyjeciu napinacza przeczyszczeniu nasiliło sie jeszcze bardziej. Mam pytanie czy prawidłowo działajacy napinacz powinien sie chowac po nie mocnym ale uczuciowym nacisnieciu? Czy powinien stac sztywno a tylko po kreceniu srubokretem tłoczek moze sie schowac? U mnie na 5 wcisniec za 5 razem wchodzi bez wiekszego oporu.
Pomiezyłem go wzdłuz i wszerz i wydaje mi sie ze zamówie ten
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedyne co mi nie pasuje to srednica 28mm u mnie jest 27,5mm oraz grubosc 9mm u nas jest 10mm (ale to wydaje mi sie miec małe znaczenie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:39, 04 Maj 2017    Temat postu:

travolta napisał:
Witam stukanie znowu wróciło po wyjeciu napinacza przeczyszczeniu nasiliło sie jeszcze bardziej. Mam pytanie czy prawidłowo działajacy napinacz powinien sie chowac po nie mocnym ale uczuciowym nacisnieciu? Czy powinien stac sztywno a tylko po kreceniu srubokretem tłoczek moze sie schowac? U mnie na 5 wcisniec za 5 razem wchodzi bez wiekszego oporu.
Pomiezyłem go wzdłuz i wszerz i wydaje mi sie ze zamówie ten
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedyne co mi nie pasuje to srednica 28mm u mnie jest 27,5mm oraz grubosc 9mm u nas jest 10mm (ale to wydaje mi sie miec małe znaczenie)


Napinacze z którymi miałem do czynienia nie dawały się cofnąć ręką a taki znów słabeusz nie jestem.

Co do stuków na zimno, czasem trzaska się śruba sprzęgła która popycha za łożysko. U mnie tak było przy luźnej lince że sprężyna wewnątrz tego dekla sprzęgła albo lekko wypychała albo jakby napierała od drugiej strony i to właśnie sprzęgło tak dziwacznie nieregularnie pukało. Dobrze sobie osłuchaj moto. Ale to też ja już się nauczyłem słuchać tych Daelimowskich bo różne przypadki przeżyłem hehehehe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:05, 09 Maj 2017    Temat postu:

Kryzys zazegnany Napinacz z powyzszego linka pasuje idealnie ,stukot ustał całkowicie Jest kolejna czesci która mozna kupic poza Korea Wink
Rush juz nie bede potrzebował tegoo od Ciebie
Jutro sprawdze i porównam takze linke od sprzegła z daystara Dzisiaj juz nie miałem czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VC/VS / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin