Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Motocykl na a2

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:49, 03 Lis 2016    Temat postu: Motocykl na a2

Siema, jestem w trakcie robienia prawka a2, niestety przez tą pogodę czuję że uda mi się go zrobić dopiero na wiosnę. Jest to moje ulubione forum (w sumie to jestem chyba tylko na 2, a i tak na tym spędzam najwięcej czasu) i liczę się z Waszym zdaniem dlatego chciałbym poznać jaką macie opinię na temat wybranych przeze mnie moto (z których na koniec wyłonię jeden do zakupu) lub może dacie jakieś propozycje od siebie Smile

Cena to max 14.000zł chyba że motocykl musiałbym blokować to wtedy 13.000zł.
(W cenę nie wliczone wydatki na serwis etc. na to mam osobną kasę albo dopiero będę miał, nie ważne. W sumie jeszcze nie mam na samo moto ale uzbiera się Smile )

Także na pierwszym miejscu postawiłem Suzuki; Intruder, Volusia, Boulevard nie ważne, o pojemności 800 z tym że ma za dużo KM dlatego bym ją blokował. Podoba mi się najbardziej bo jest największa (nie znacznie od draga) i najbardziej podobna do amerykańskiego stylu, harleya. Blokowanie na a2 wyniosło by mnie do 800zł. VS odpada.

Na drugim miejscu jest Yamaha Dragstar 650 CLASSIC, nie chcę z małym błotnikiem z tyłu bo wole większo gabarytowe cruisery. Drag jest bardzo ładny, nawet zbliżony wyglądem do intruza i dość popularny. Nie musiałbym go też blokować.

Na trzecim i to już ostatni, jest Honda Shadow 750 (600 nie za bardzo mi pasi) i nie ważne w jakiej wersji (spirity mi się nie podobają) głównie Aero. Troche nie podoba mi się jeden tłumik ale ostatecznie bym przebolał, ew. jakby kaska się znalazła to bym sobie zmienił na akcesoryjny. Da się znaleźć w wersji na a2 ale jakby była na A to z chęcią bym mógł ją wybrać i zblokować. Ogólnie bardzo mi się podobają np. ta [link widoczny dla zalogowanych] ale z tych wymienionych najmniej (chociaż ten z linku bardzo, bardzo ale to bardzo love him).

Chciałbym poznać Waszą opinię na temat tych moto, co Wam się w nich podoba, a co nie i co innego moglibyście mi zaproponować. Motocykle mogę blokować jeśli nie mają więcej niż 70 KW, kw nie km (jak km to 95) ale musiały by kosztować max 13 koła.

Odpada Virago i intruder VS tak jak pisałem wyżej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:06, 03 Lis 2016    Temat postu:

Dla mnie tylko Yamaha Drag-Star 650 lub 1100 ale classic.
Pierwsza ma 40 kucy druga 48.
Ciężkie fajne motocykle i praktycznie bezawaryjne, wada-wał kardana. Smile

No ale to jest opinia gościa nieposiadającego Kat.A Embarassed

Pomarzyć można. Smile

Za 14 tysiaków, jest w czym wybierać. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Czw 16:08, 03 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 18:09, 03 Lis 2016    Temat postu:

z suzu to wersje boulevarda M 50 bym przytulil.Szef mial vl na gaznikach 1500,zmienil go na boulevarda m90 tez 1500 ale na wtrysku i mowi ze cieszy sie ze nie wziol 1800 pojemnosci,opisal mi to tak ze wersja m90 jest to sportowy cruizer i chce go zwalic z siedzenia a vl to bryka dla dziadkow Smile.tak samo jest w wersjach nizszych
Mi VS800 okropnie sie podoba ale to rzecz gustu i tu rozmowy nie bedzie Smile
yamaszka jak jamaha kazdy ja chce miec Smile
honda chyba szef ja mial spytam sie jutro
przy tej kwocie to masz co wybierac, z rozmow z posiadaczami wiekszych moto polecam cos na wtrysku poszukac no i kardanem Smile.roznica miedzy gaziorem a wtryskiem jest okropna,samo odpalenie i gotowosc do jazdy przebiega expresowo na wtrysku widzialem to prze ten rok na przykladzie 2 intruderow co szef posiada
Powrót do góry
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:15, 03 Lis 2016    Temat postu:

Właśnie większość znajomych i mechaników poleca mi na wtrysku i z kardanem i pewnie coś takiego bym szukał. VS mi się podoba Bubba ale jednak wolałbym mieć typowego cruisera, szerokie opony :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:57, 03 Lis 2016    Temat postu:

Bubba, a powiedział Ci ile mu pali ta 1500 - a?
Pewnie z 7-8 litrów.
650- pali do 5 litrów 1100 ciut powyżej Smile
Pamiętaj że twój szef ma firmę.
I druga sprawa, to ile masz zamiar jeździć bo jak dużo to duża pojemność może Cię dużo kosztować Crying or Very sad

Wał kardana - chwalą, ale wolał bym łańcuch. No i mam Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Czw 19:03, 03 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:16, 03 Lis 2016    Temat postu:

Mój mechanik ma bmw gs1200 i pali mu ok. 3/4 litrów, ostatnio wyszło mu jakieś 3.8l/100km. No ale to nie cruiser ehh Zawsze to mniej niż samochód przeciętnie ale i tak nie mam A żeby szukać czegoś tak dużego i bez sensu by to było gdy bym tak wielką maszynę blokował, chyba że już po podbiciu wszystkich papierów bym sobie zdjął blokady to co innego ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:21, 03 Lis 2016    Temat postu:

trupak napisał:
Mój mechanik ma bmw gs1200 i pali mu ok. 3/4 litrów, ostatnio wyszło mu jakieś 3.8l/100km. ;p


To spoko Smile
Jednak nasze Daelimy to paliwożerne maszyny Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 19:40, 03 Lis 2016    Temat postu:

Darek vl mu zjadal 6 a jak mega deptal to 7-7.5 litra przy wadze kolo 350kilo.M90 tez tyle a nawet ciut mniej przez wtrysk,to nie auto co na co dzien jezdzisz wiec dla mnie jak 8 spali to wole to i miec frajde z jazdy.tu masz filmik jamaha 1700 spala 12 litrow minimum luknij |: https://www.youtube.com/watch?v=7IG6l3jBTCg
Tak jak chlopaki gadaja nie stac cie to kup drag stara 650 Smile
Ja bede polowal na honde pacyfik PC 800 spalanie 5 litrow przy normalnej jezdzie waga 280kilo Smile
Powrót do góry
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:21, 03 Lis 2016    Temat postu:

NO nie wiem, tyle co popytałem właścicieli Dragów 650 i 1100.
Czy mówili prawdę nie wiem?
Z danych technicznych w internecie, spalanie motocykli o których mówimy jest inne.
Paweł ty masz kontakt z gościem co ujeżdża dużą maszynkę, myślę że nie miał by żadnego interesu żeby Cię kłamać. Podobnie jak mechanik Trupaka. Smile Smile

Kupicie motorki na wiosnę to zobaczymy
Tan na marginesie zazdroszczę Wam troszkę, ale troszkę Smile Smile

Ale jak stanie się kiedyś cud i zrobię A to na pewno kupię Drag Stara 650 lub 1100. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:32, 03 Lis 2016    Temat postu:

No na spalanie też będę pewnie patrzył bo dość sporo będę jeździł (chyba) więc szkoda żeby mnie bolał portfel tym bardziej że teraz nigdzie jeszcze nie pracuję. Coś się wymyśli, na razie patrzę bardziej na wygląd zewnętrzny, po prostu który mi się bardziej podoba. Bo technicznie wybrałbym Dragstara np. w porównaniu z intruzem ale za bardzo się tym nie przejmuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 20:55, 03 Lis 2016    Temat postu:

Spalanie niby wazna rzecz ale tez kazdy sie ze mna zgodzi zalezy od kierujacego.tak jak w aucie np.jadac do Bialej pug zjadl okolo 6.5 litra benzyny a jezdzac do roboty spali mi 8-9 litrow na sete.jakbym sie poscigal to tez pewnie by i 12 wziol Smile czyli jaka stopa\reka takie spalanie i kazdy gdyba po swojemu.
moj vc tez roznie zre raz 3 a raz kolo 4 czyli jak deptam to bule Smile
Najwazniejsza rzecz Panowie ktora sobie i wam zycze to trafic zadbany egzemplarz ktory bedzie nam dobrze sluzyl i z ktorego bedziemy dumni.
Powrót do góry
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:05, 03 Lis 2016    Temat postu:

Darku, Dragstar 1100 ma 62 KM (45 KW).
Podobno nie ma sensu brać 650'tki 40 konnej (29 KW) bo szybko zaczyna brakować (opinia Dragstarowców).
Na tej 1100 jeździłem i jest dobrze (szału nie ma) więc duże prawdopodobieństwo że mają rację.

DragStar 650 waży tylko 229 Kg zalany płynami - wiedzieliście o tym?
1100 to już 285 Kg.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Czw 21:12, 03 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:09, 03 Lis 2016    Temat postu:

Claptonatari napisał:
Darku, Dragstar 1100 ma 62 KM (45 KW).
Podobno nie ma sensu brać 650'tki 40 konnej (29 KW) bo szybko zaczyna brakować (opinia Dragstarowców).
Na tej 1100 jeździłem i jest dobrze (szału nie ma) więc duże prawdopodobieństwo że mają rację.


Faktycznie co do 1100 Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:18, 03 Lis 2016    Temat postu:

Jeżeli kupię Draga to tylko 1100 Classic.
Wiecie czego mi będzie brakowało w nim a mam w Daystarze?

1) Wskaźnika poziomu paliwa (tak oszczędzali, że nie dali nawet kontrolki rezerwy)
2) Zwrotności
3) Obrotomierza (lubię na niego patrzeć)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:19, 03 Lis 2016    Temat postu:

Ja tak na szybkiego dodam.. pamietaj ze bedziesz mial blokade mocy, a waga zostanie taka sama... chyba ze faktycznie blokade wywalisz....

co do walu kardana to czytalem ze w jakims motocyklu byly slabe. gdy ktos poszarpal mocniej motocykl to musial w "uj" pieniachow dac za naprawe.. takze jak zdecydujesz sie na moto z walem sprawdz cene kardana.... i dostepnosc...

zeby nie bylo ze offtropic i ostrzezenie dostane lub bana Wink
polecam mz 250^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:16, 03 Lis 2016    Temat postu:

Haha dzięki pappa za polecenie :d Clapton u mnie w intruzie nie ma ani obrotomierza ani kontrolki od rezerwy także mi to nie przeszkadza :p Jak na razie jestem za intruzem jedynie przez cechy zewnętrzne, dużą gamę akcesoriów (ale teraz to już raczej do wszystkiego jest pełno).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kundellesny
Sgt. at arms



Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 2:10, 04 Lis 2016    Temat postu:

Ja to teraz mysle o Uralu z wozkiem bo na to tylko bedzie mnie stac Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:26, 04 Lis 2016    Temat postu:

Sprawdź jeszcze:
Kawasaki Vulcan
Kawasaki VN
Są piękne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:16, 05 Lis 2016    Temat postu:

Haha, Trupak, widzę, że podłapałeś temat Smile Ale widzę, że budżet masz też dużo większy Smile Masz w czym wybierać. Ja na Twoim miejscu obstawiłbym Dragstara 650.

Plusy:
- v-ałka
- kardan
- dużo zamiennych części
- po zrobieniu kat. A łatwo odsprzedaż
- wygląd!! Smile

Sam chętnie przytuliłbym się do tego modelu, niestety przekracza mój budżet, prawdopodobnie u mnie wybór padnie na Hyo Aquile 250, plusy dla mnie:
- cena rocznika ok. 2010 w okolicach 5-6 tys.
- v-ałka
- zbiera całkiem niezłe opinie
- bez większych problemów przeszedł test długodystansowy [link widoczny dla zalogowanych]
- jako jeden z nielicznych chopperów w tej cenie podoba mi się jego wygląd Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
artibroda
Prospect



Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WO dawniej SLU a jeszcze dawniej KOL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:44, 05 Lis 2016    Temat postu:

trupak hania troche ociężała jest znajomy mial c4 fajna ale brakuje mocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:14, 08 Lis 2016    Temat postu:

Aquila bardzo ładnie wygląda i młody rocznik z dobrą ceną. Pewnie też bym się nad nią zastanawiał.

Jabi, właśnie też na nie zerkałem ale jednak te co wymieniłem są wyżej jak dla mnie Smile

Ostatecznie czuję że wybór padnie na Dragstara albo Shadowkę (raczej to pierwsze) ponieważ na intruza, volusie, boulevarda czy jak tam jeszcze mnie raczej nie będzie stać :/

Arti, to mówisz żeby raczej darować sobie haneczke?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:44, 08 Lis 2016    Temat postu:

Mówią tak :
jak Drag to 1100
jak hania to AREO
a jak Intruz to Boulevard Smile

Czyli wszystko od 14.000 PLN w górę............ ech


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:44, 09 Lis 2016    Temat postu:

Niestety ehh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:58, 14 Lis 2016    Temat postu:

Jeszcze wpadł mi w oko Royal Star 1300 VENTURE oczywiście do zblokowania (to czy ta blokada przeżyje w nim po ew. rejestracji to już inna sprawa ;p ) jednak jest to duże moto, typowo na dalsze wyprawy i z chęcią chciałbym takie odbywać. Tylko właśnie myślę czy jest mi takie potrzebne. Na razie jeżdżę w pojedynkę, a widać że to moto dla 2 osób budowane. Oczywiście wygląd, parametry są świetne i bardzo mi się podobają tylko nie wiem czy na chwilę obecną jest mi aż tak duży motocykl potrzebny. Z drugiej strony szkoda za jakiś czas znowu zmieniać moto ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:54, 14 Lis 2016    Temat postu:

ciekawe jak firmy ubezpieczeniowe patrza na zblokowane motocykle?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:51, 14 Lis 2016    Temat postu:

Mam nadzieję że tak samo, w końcu wszystko jest zgodne z prawem i nie powinni się czepiać o to czy ta blokada na pewno tam jest (bo jest). Oczywiście blokady o których ja mówię to nie jakieś domowe sposoby tylko robione przez firmę (mam dwie na oku, najbliższą mam w lublinie, koszt 600/800zł), potem hamownia, przegląd i rejestracja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:49, 14 Lis 2016    Temat postu:

Wystarczy, że będzie miał zaświadczenie o zastosowaniu blokady (takie coś jak homologacja) i po przeglądzie Ubezpieczalnia może mu skoczyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:50, 15 Lis 2016    Temat postu:

ubezpieczalnie rzadza sie swoimi prawami.. najpewniej podejsc do agencji i spytac..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:04, 15 Lis 2016    Temat postu:

Znając ubezpieczalnie jak pójdzie i zapyta to mu dadzą taką, że będzie malutkim druczkiem - Ubezpieczalnia rości sobie prawo niewypłacenia ubezpieczenia przy modyfikacji mocy motocykla Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:04, 15 Lis 2016    Temat postu:

nie musza nawet tego pisac. sciagniecie blokady = jazda bez uprawnien. czyli bez problemu nie wyplaca odszkodowania... moze inaczej, wyplaca odszkodowanie poszkodowanemu ale pozniej po te pieniadze przyjda do kierujacego moto...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:48, 15 Lis 2016    Temat postu:

Tylko muszą mi udowodnić ściągnięcie blokady, a mam znajomych którym tego nie udowodnili. Blokada była elektryczna i po prostu nie można było udowodnić czy była ściągnięta przed wypadkiem. Podaje się że uległa awarii podczas zdarzenia i ja chciałbym właśnie taką, elektryczną blokadę. Zakłada się ją np. na moduł zapłonowy ale to już zależy od motocykla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:01, 15 Lis 2016    Temat postu:

Najlepiej byłoby dać właśnie boxa obok modułu wylaczanego jakoś zdalnie albo na przykład zasilać go przez bezpiecznik który jak wiadomo może się spalić. Po wypadku mówisz że bezpiecznik się zepsuł przy wypadku i siemano dawać pieniądze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin