Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Przyznajcie się bez bicia. Kto myśli o czymś większym?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:51, 28 Wrz 2016    Temat postu: Przyznajcie się bez bicia. Kto myśli o czymś większym?

Ja myślę.

Moją VL-kę kupiłem żeby sprawdzić, czy mi się to spodoba. Spodobało i to bardzo. Tak bardzo, że w przyszłym roku planuje zrobienie prawka kat A i zakup czegoś mocniejszego.

Baaardzo podoba mi się Kawasaki eliminator 600


A może jest wśród nas ktoś, kto śmigał na mocniejszych maszynach a teraz, po latach, zdecydował się na 125ccm?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ikas
Member



Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KPR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:57, 28 Wrz 2016    Temat postu:

Ta kawa wyglada jak VT na sterydach Smile
Ja jestem bardzo bliski przesiadki na cos klasy 600,/650 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:17, 28 Wrz 2016    Temat postu:

Ja bym kupił tak max 400. Zeby nie bac sie wyprzedzac tira jadacego 90.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kundellesny
Sgt. at arms



Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:38, 28 Wrz 2016    Temat postu:

Bkrukl masz podobone podejscie do mojego i tyle by mi wystarczylo. Zapierdalac to mozna po autostradach, a to mnie nie jara. Za to jazda jedno pasmowa w polach i lasach max do 90 mi wystarczy i jest to piekne i relaksujace. Ale oczywiscie jak jechac gdzies dalej to czasem trzeba wiec tyle by wyprzedzic tira ale nie jak tir tira.

A z mocniejszych przyjal bym kuzynke nasza czyli Honde VT Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kundellesny dnia Śro 23:47, 28 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 5:49, 29 Wrz 2016    Temat postu:

Mnie też zapierdalanie nie kręci, mam dokładnie takie same podejście do prędkości. Chciał bym spokojnie z plecaczkiem jechać 100-110 ale kiedy będzie trzeba, chcę mieć możliwość pociśnięcia więcej. Na początku zastanawiałem się nad jakimś motocyklem o poj 250-400ccm bo potrafią chodzić taniej na rynku niż nasze 125ki, jednak w trakcie poszukiwań trafiłem na to cudo powyżej Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KrzysiekZG dnia Czw 5:52, 29 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:22, 29 Wrz 2016    Temat postu:

ja chyba jeszcze sa glupi jestem na cos wiekszego..
jak juz kiedys zrobie A to tylko taki sprzet jak ten eliminator... mimo ze zawsze gdzies nakedy/sporty powodowaly ze odwracam wzrok jakby szybciej niz do innych motocykli...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:08, 29 Wrz 2016    Temat postu:

Ja. Tak od 1000 do 2000 ccm. Oczywiście nic seryjnego. Mam w planach zbudować sobie moto typu rats. Co z tego wyjdzie to się zobaczy. Na razie się rozglądam za silnikiem i ramą do przebudowy. Odpadają wszelkie silniki HD. Tego nie chcę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
freeko
Support



Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SPS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:38, 29 Wrz 2016    Temat postu:

ja bym chętnie przygarnął xjr 1300 albo boulevard m109

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:49, 29 Wrz 2016    Temat postu:

Mi się marzy Yamaha VMax albo Motoguzzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:59, 29 Wrz 2016    Temat postu:

Haha, też myślałem o vmax ale to w dalszej przyszłości.

Na wiosnę najprawdopodobniej robię A2 (bo nie chce mi się czekać do A, chociaż od wiosny zostaną 2 lata...) i zmieniam albo na shadow 750 albo drag star 650 więc trzymajcie mnie za słowo Smile
Oczywiście o ile pieniążki pozwolą, na razie są ale nigdy ODPUKAĆ nic nie wiadomo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:19, 29 Wrz 2016    Temat postu:

A ja dziś byłem na pierwszych jazdach.
Gość nie wierzył, że mam przebieg jaki mam, więc najpierw posadził mnie CBF'kę, żebym osławionego już Gladiusa 650 nie porysował. Może i dobrze bo w drugim punkcie dodam...

Punkt 2: Jeśli myślisz, że umiesz jeździć bo zrobiłeś 20 tysięcy na małej pojemności, idź na kurs i przejedź się placem. Smile
Ikas będzie wiedział o co chodzi. Smile Adam też. Smile
Aczkolwiek dodam nieskromnie, że zostałem poklepany po ramionku i następny raz już siadam na Gladiusa.

Koniec końców i tak jeśli już to albo czop albo turystyk bo ja lubię jeździć a nie się ścigać. A Kati ze mną więc oba miejsca muszą być wygodne a sakwy pakowne. Jednocześnie jak na razie nie zmieniłem zdania i Kawa LTD i Suzi Savage mi się podobają. Jak będzie to wyjdzie w praniu. Zwłaszcza pieniędzy. Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Czw 18:13, 29 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 18:27, 29 Wrz 2016    Temat postu:

a mi sie ten podoba tylko prawka brak no i odstrasza wiek bo starszy od mojej polowki Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:46, 29 Wrz 2016    Temat postu:

bubba napisał:
a mi sie ten podoba tylko prawka brak no i odstrasza wiek bo starszy od mojej polowki Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Paaaaanie, tych transalpów jeździ od groma i jeszcze długo będą jeździć... Smile
Na twój wzrost to jak złoto. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:22, 29 Wrz 2016    Temat postu:

jak mialem przyjemnosc jazdy honda hornet 600 i te 4 ylindry zrobily na mnie duze wrazenie.. kilka dni temu wpadl kolega z kawasaki 500 (jakies enduro) na 2 garnkach.. slabizna Smile mimo ze z tylu byla wielgachna zebatka moc nie powalala i nie odstraszala jak w przypadku hondy..

Rash za miesiac widze zdjecie w galerii jak trzymasz prawko kat A.. inaczej rozjade cie moja honda... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ptakus
Prospect



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:28, 06 Paź 2016    Temat postu:

Chętnie przesiadłbym się na coś mocniejszego,oczywiście chopper lub cruiser,ale już jestem za stary na robienie prawka "A".Prędkość? Nie szaleję,przelotowa ok 80-90 km/h, w mieście :prawie wg.przepisów.
-----------------------------------------------------------------
Daelim VL 125 Daystar


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:49, 06 Paź 2016    Temat postu:

Nie wytrzymałem i już zapisałem się na A2 ;c Jednak bardziej planuje drag stara 650

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:32, 06 Paź 2016    Temat postu:

Ja nie ukrywam że moim marzeniem jest coś takiego [link widoczny dla zalogowanych] . Niestety z racji ceny jest to marzenie bardzo odległe. Natomiast na pewno robie prawko kategorii A i chce sobie sprawić skuter taki jak Burgmann 400 lub 600 albo cos pochodne tego. Skuter z racji tego że mój Daelim S3 tak mi sie spodobał i jeździ sie na tyle super że nie planuje zakupu motocykla......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 17:23, 06 Paź 2016    Temat postu:

SUZUKI VS800GLP INTRUDER
ogladałem go na zlocie w zorach i zakochałem sie Smile
na wiosne prawko i polowanie,ceny sa bardzo atrakcyjne patrzac np.na 125.
intrudera w fajnym stanie kupisz juz za okolo 6-8tys czyli tyle co daystar

tu macie kanal ruska? handlarza co pokazuje fajnie motorki roznych typow oraz pod koniec opisu przewaznie daje buta po drodze by pokazac osiagi sprzetu

https://www.youtube.com/watch?v=AqKSZ7nMqbA
Powrót do góry
artibroda
Prospect



Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WO dawniej SLU a jeszcze dawniej KOL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:57, 09 Paź 2016    Temat postu:

smigałem kawą zzr1100 ale za mocne to ustrojstwo a maży mi sie vtx albo royalstar

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ikas
Member



Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KPR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:25, 09 Paź 2016    Temat postu:

ja marzę o cbr600 f4i, chociaż cena cena na mój obecny budżet trochę przeraża, i uśmiechają się do mnie nowe wydatki, chociaż akurat takie że ja też na nie ciepło spoglądam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabol_dread
Member



Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:54, 10 Cze 2017    Temat postu:

Dawno nikt tutaj nie zaglądał... na koniec tego sezonu (w okolicy sierpnia/września) zaczynam kurs na kat A. Czego będę szukał po zdaniu egzaminu? Honda CBF 600, Honda NTV 650 Deauville, Aprilia Pegaso 650. Myślę, że coś w ten deseń. Docelowo za jakiś czas będę szukał jakiegoś fajnego choppera lub typowego turystyka (Honda Silver/Goldenwing, Suzuki Cavalcade lub Intruder).
To tyle Smile na razie nauka i zbieranie doświadczenia na Daelimie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:36, 10 Cze 2017    Temat postu:

A widziałeś goldasa na żywo ?Smile toz to istny tramwaj Smile tak samo jak ST1100, która notabene ogromnie mi sie podoba... ale ponad 300 kg wagi w mieście to porażka...
Ja właśnie zrobiłem A... moja rada - celuj bardziej w sierpień.. troche to trwa a jak zrobisz kurs w jesieni a egzamin bedziesz mieć na wiosne... lipa - lepiej sie zmieścic ze wszystkim od razu...
Ja Sie rozglądam za BMW r1100 rt lub rs, Diversion 900 lub właśnie Daeuville... ale ta ostatnia to mała jakaś taka...
chciałem dużego cruisera w rodzaju dragstara 1100 ale mnie przeszło....Smile turystyk wygodniejszy...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabol_dread
Member



Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:20, 10 Cze 2017    Temat postu:

Widziałem golda ostatnio na zlocie Smile robi wrażenie, dlatego tak jak mówię to może będzie taki mój ostatni motocykl na czasy, w których nie będę jeździł na moto na codzień tylko zapakuję kobietę i weekendowa wyprawa Smile A jeśli chodzi o turystyka to miałem okazję dosiadać CBF zabudowaną kuframi i powiem Ci, że jest świetna. Zarówno na miasto jak i na wycieczkę Smile
Wracając do prawka to masz rację, lepiej zacząć je w sierpniu żeby wyrobić się ze wszystkim jeszcze w tym roku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:16, 10 Cze 2017    Temat postu:

Tak czytam te wasze marzenia i przy niektórych aż się boję. Nie będę nikogo cytował, ale tak od siebie mogę coś dodać.
Piszecie tu o CBR kach, Daeuville, PanEuropeny też wam łażą gdzieś pod czaszką, F-ki itp itd. Jeździłem już chyba każdym seryjnym motocyklem i różnymi pojemnościami. Powiem tak. Zrobienie prawka i przesiadka na potwora np z silnikiem V2 i pojemności 800-1200 to jest samobójstwo.
Dlaczego ? Ano dlatego że nikt zdając prawko nie potrafi jeździć, a tym bardziej zapanować nad maszyną z takim momentem obrotowym i wagą. Widziałem już nie jednego kumpla w szpitalu, nie jednego odstawiliśmy na niebieskie autostrady. Przykre to, ale prawdziwe i w waszym gdybaniu niestety bardzo realne. Ktoś pisał o V-max sie. Czy ten ktoś (Pawełku) jechał tym motorkiem w trasie i miał okazję tego szoguna ogarnąć gdy nagle pojawi się zakręt ? To są maszyny do dalekiej turystyki, ciężkie w manewrowaniu.
Teraz z innej bajki. Motocykle z serii F... Tak właśnie, to magiczne "F" i o nim powinii niektórzy dowiedzieć się nieco więcej niż tylko marka, pojemność i moc silnika. Efki są to motocykle sportowe. Zwłaszcza nowe konstrukcje z mocno podkręconymi mocami. Na czym polega ich fenomen, a o czym się nie mówi ? Właśnie, o czym się nie mówi...
Motocykle tej klasy nie służą do spokojnej i zdyscyplinowanej jazdy. Przyczepność i sterowność jest uzależniona od prędkości. Często widzicie jak ludzie na eFkach wężykują żeby rozgrzać opony i zwiększyć przyczepność jadąc powoli. Niestety nasza policja jak by o tym nie wie, albo nie chce wiedzieć i karają za taką jazdę mandatami.Zauważcie że większość z tych motocykli miało jakiegoś szlifa, mniejszego lub większego, ale miało. Teraz już wiecie dlaczego. Smile O motocyklach można długo gadać, ale wybierać należy z głową na swoim miejscu i rozsądnie mierzyć siły na zamiary. W przeciwnym wypadku finał może być bardzo smutny i bardzo często jest. Sad Pozdrawiam was i nakłaniam do refleksji nad tym co napisałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:09, 10 Cze 2017    Temat postu:

Osobiscie nie mam prawka A, moze kiedys dostane pozwolenie od zony.. ale uwazam ze najpierw warto dac na luz. kupic jakiegos nakeda / super moto o mocy ok 50 - 80 KM i tym jezdzic przez kilka lat.... Taka moc spokojnie starczy aby wyprzedzic wszystko co jezdzi "cywilnie" z punktu a do b. czyli ma jakis cel jazdy. jezeli uwazamy ze nie damy rady czegos wyprzedzic to znaczy ze jedzie przed nami jakis kret od ktorego powinnismy trzymac sie z daleka... z tylu.

nalezy sobie uswiadomic ze nie zawsze musimy byc pierwszymi na prostej, czy przed swiatlami przed krzyzowka...

tyle w teorii... wg. mnie..

zeby nie bylo ze pisze nie na temat. to uwazam ze cebula 500 na rozruch spelnila by moje oczekiwania...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
harekop
Support



Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:56, 10 Cze 2017    Temat postu:

To u mnie z kolei jest chęć przesiadki na choppera typu yahama drag star 1100 Smile Maszyna masywna i zarazem mocna Smile Miałem przyjemność przejażdżki ze znajomym na yamaszce VTX o pojemności 1800 - powiem jedno : Bajka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 22:00, 10 Cze 2017    Temat postu:

Adamie to chyba nie ja pisalem o v-maxie jak widac wpierw byl trampek a puzniej vs800.
jest trampek 600 i jak wyzej pappa napisal na poczatek mocy ma sie azzzzz nadddto.200 kilo to nie 120 vc-ka o czym sie przekonalem kilka dni temu jak na ogrodzie mumia ze mna glebla.noga dalej boli.w pracy wypycham potwory po 320 kilo i jestem swiadom ze na poczatek tak ciezkie moto by nie bylo dobrym pomyslem
Powrót do góry
jabol_dread
Member



Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:16, 11 Cze 2017    Temat postu:

Z tego co kojarzę (a być może się mylę), CBF 600 z roku 2005-2006 ma 74 KM i o takim mówię. Wiadomym jest, że zdanie prawka nie oznacza, że umiesz jeździć. Tak jak mówią niektórzy z moich znajomych jeżdżący na dużych motocyklach od lat, oni nie potrafią jeździć tylko jechać.
Wracając do tematu, rozsądek i szacunek do motocykla najważniejszy, ale chyba oczywistym jest, że robimy kategorię A nie po to żeby jeździć 125 cm. Pamiętam, że gdy robiłem kurs na B, a było to ponad 10 lat temu, wystarczyło dopłacić Ok 200 zł i robić jednocześnie kat A. I to była masakra, ponieważ wielu 18-latków robiło kurs na jakimś moto o pojemności 125-250, zdali i rodzice kupili litra albo coś podobnego. Istne szaleństwo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:32, 11 Cze 2017    Temat postu:

Trafna uwaga jabol. Wielu z tych ludzi juz z roznych pwodow nie jezdzi. W kazdym razie uwazajcie na siebie i powodzenia w realizacji planow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Forseco
Prospect



Dołączył: 07 Kwi 2017
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieniawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:08, 11 Cze 2017    Temat postu:

Jeżeli już to moim wyborem będzie Kavasaki vn 800 vulcan classic

jest piękny






lub Yamaha drag star 650




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:41, 11 Cze 2017    Temat postu:

A to też nie ma co patrzeć na to że jest duży procent ludzi którzy wsiadają na duże moto i przeceniają swoje siły bo są ludzie którzy zaczynają od dużych pojemności, mocy i jeżdżą niemal perfekcyjnie, znam takie osoby chociaż jest ich o WIELE mniej niż tych co przecenili swoje siły ale mam na przykład kuzyna który nie mając jeszcze prawka jeździł już chyba większością motocykli i nie było dla niego problemu ani z mocą ani z typem. Oczywiście nie każdy ma takie zdolności, ja na przykład zaczynałem od 125, teraz 650 i z czasem mam nadzieje się to będzie zwiększać ale na pewno są takie osoby na tym forum które potrafią myśleć i operować dużą mocą z głową więc nie muszą tracić czasu na małe pojemności bo i na większej nauczą się jeździć (mam znajomego który jeździ warriorem 1700 i nigdy nie użył pełnej mocy tego motocykla bo woli jazdę rekreacyjną, turystyczną) Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabol_dread
Member



Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:10, 11 Cze 2017    Temat postu:

Fajne maszyny Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:38, 11 Cze 2017    Temat postu:

trupak napisał:
(...) (mam znajomego który jeździ warriorem 1700 i nigdy nie użył pełnej mocy tego motocykla bo woli jazdę rekreacyjną, turystyczną) Smile

Odpowiem Ci cytatem z ksiazki Motocyklista doskonaly Smile
" Szosowy Szymon jedzie właśnie na wyprawę swoim wielkim turystycznym motocyklem. Szymon nie należy do motocyklistów samobójców, „dawców organów" pędzących z nadświetlną prędkością po krętych górskich drogach. Lubi proste szosy, pionowo ustawiony motocykl i silnik pracujący spokojnie na piątym biegu. Może wtedy jechać lewym pasem autostrady, podziwiać widoki, słuchać muzyki w słuchawkach i myśleć o niebieskich migdałach. Dziś błądzi mu po głowie takie pytanie: „Dlaczego niektórzy motocykliści emocjonują się tak nieistotnymi szczegółami jak technika pokonywania zakrętów?".
Szymon czytał gdzieś o takich pomysłach, jak wchodzenie w zakręt metodą „przesuniętego apeksu" czy dodawanie gazu w czasie jazdy po łuku, ale szczerze mówiąc uważa, że techniki re nie mają nic wspólnego z jego stylem jazdy. Poza tym jego wielka turystyczna maszyna najlepiej sprawdza się na autostradach, gdzie ostre zakręty raczej nie stanowią problemu.
Czas na przerwę i małą kawę. Szymon postanawia zjechać z dwupasmówki i zatrzymać się w przydrożnym barze. Ale nagle okazuje się, że na prawym pasie jest tłok — samochody jadą niemal zderzak w zderzak i Szymon musi jakoś przebić się przez nie, żeby dostać się na pas do zjazdu. Szymon nie lubi prześlizgiwać się między samochodami. Oddycha zatem z ulgą, kiedy przed starą furgonetką otwiera się kilka metrów wolnej przestrzeni. Włącza kierunkowskaz, dodaje gazu, rusza do przodu jak rakieta, przeskakuje przed furgonetką i wpada w zjazd z dwupasmówki — nieco za szybko, ale w pełni kontrolując motocykl na łuku.
Motocykl pochyla się w zakręcie, Szymon zmniejsza gaz, ale zjazd zaskakuje go — nie biegnie po tak łagodnym, równomiernym łuku, jak zakładał nasz bohater. Mniej więcej w połowie długości zakręt zacieśnia się, promień skrętu robi się coraz mniejszy. Szymon usiłuje skręcić do wewnątrz łuku, jednak motocykl nieoczekiwanie odbija w przeciwną stronę. Motocyklista próbuje zmieścić maszynę w łuku, ale nic z tego — szeroko ustawione podnóżki szorują po ziemi uniemożliwiając większy przechył. Motocykl jedzie w stronę zewnętrznego krawężnika, więc w końcu Szymon ulega odruchowi ratowania się za wszelką cenę: puszcza gaz i naciska na tylny hamulec.
Tylne koło natychmiast się blokuje, zrywa przyczepność, motocykl jedzie poślizgiem dalej w rym samym kierunku — na zewnątrz zakrętu. Podpórka zahacza o krawężnik, maszyna przewraca się na beton, a Szymon leży — na szczęście — w rosnących przy zjeździe krzakach. Jest tylko posiniaczony, ale wkrótce odkryje, że do listy strat musi dopisać pogięte części i popękane plastikowe osłony motocykla.
Zastanówmy się, czy gdyby Szymon zaufał przyczepności opon i mocniej pchnął do przodu prawą rączkę kierownicy, aby bardziej przechylić motocykl, udałoby mu się pokonać zakręt bez poślizgu? Gdyby wszedł w ten zakręt bardziej po zewnętrznej i pokierował motocykl precyzyjniej we właściwym kierunku, czy miałby większe szanse zmieścić się w zacieśniającym się łuku? I gdyby nie nacisnął hamulca, kiedy maszyna była przechylona — czy przejechałby trudny odcinek bez utraty przyczepności ?
Miejmy nadzieję, że Szosowy Szymon potraktuje ten mały wypadek jako odpowiedź na własne pytanie sprzed kilku minut. Niektórzy emocjonują się technikami pokonywania zakrętów, ponieważ świat jest pełen dziwnych dróg zmieniających promień skrętu czy kierunek — nawet na zjazdach z autostrad. Właściwe nawyki przy pokonywaniu zakrętów są równie potrzebne turyście na dwóch kołach, jak i tym, którzy dosiadają ścigaczy i szukają wrażeń na krętych drogach.
Zastanówmy się, jak praca gazem wpływa na pokonywanie zakrętów. Zwykle myślimy o manetce gazu wyłącznie jako o regulatorze szybkości, jednak to, jak i kiedy dodajemy gazu, ma ogromny wpływ na przyczepność, równowagę, kąt pochylenia maszyny i pracę zawieszenia. Konserwatywni motocykliści, tacy jak Szosowy Szymon myślą czasem, że „wyrafinowane" techniki, takie jak dodawanie gazu na zakręcie, są dobre na torze wyścigowym. Tymczasem odpowiednie używanie gazu to podstawowa metoda kontroli przyczepności, a kontrola przyczepności jest równie ważna na zwykłej drodze, jak i na torze."

Jak mialem 16 lat, ojciec bral mnie na boisko i tez umialem jezdzic samochodem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Filozolf
Support



Dołączył: 10 Kwi 2017
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: B-B
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:25, 11 Cze 2017    Temat postu:

Pappa, właśnie postanowiłem zamówić "Motocyklistę doskonałego". Dzięki Smile

A za kilka lat pewnie Drag Star albo Shadowka Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filozolf dnia Nie 23:26, 11 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:04, 12 Cze 2017    Temat postu:

Pappa2 napisał:
trupak napisał:
(...) (mam znajomego który jeździ warriorem 1700 i nigdy nie użył pełnej mocy tego motocykla bo woli jazdę rekreacyjną, turystyczną) Smile

Odpowiem Ci cytatem z ksiazki Motocyklista doskonaly Smile
" Szosowy Szymon jedzie właśnie na wyprawę swoim wielkim turystycznym motocyklem. Szymon nie należy do motocyklistów samobójców, „dawców organów" pędzących z nadświetlną prędkością po krętych górskich drogach. Lubi proste szosy, pionowo ustawiony motocykl i silnik pracujący spokojnie na piątym biegu. Może wtedy jechać lewym pasem autostrady, podziwiać widoki, słuchać muzyki w słuchawkach i myśleć o niebieskich migdałach. Dziś błądzi mu po głowie takie pytanie: „Dlaczego niektórzy motocykliści emocjonują się tak nieistotnymi szczegółami jak technika pokonywania zakrętów?".
Szymon czytał gdzieś o takich pomysłach, jak wchodzenie w zakręt metodą „przesuniętego apeksu" czy dodawanie gazu w czasie jazdy po łuku, ale szczerze mówiąc uważa, że techniki re nie mają nic wspólnego z jego stylem jazdy. Poza tym jego wielka turystyczna maszyna najlepiej sprawdza się na autostradach, gdzie ostre zakręty raczej nie stanowią problemu.
Czas na przerwę i małą kawę. Szymon postanawia zjechać z dwupasmówki i zatrzymać się w przydrożnym barze. Ale nagle okazuje się, że na prawym pasie jest tłok — samochody jadą niemal zderzak w zderzak i Szymon musi jakoś przebić się przez nie, żeby dostać się na pas do zjazdu. Szymon nie lubi prześlizgiwać się między samochodami. Oddycha zatem z ulgą, kiedy przed starą furgonetką otwiera się kilka metrów wolnej przestrzeni. Włącza kierunkowskaz, dodaje gazu, rusza do przodu jak rakieta, przeskakuje przed furgonetką i wpada w zjazd z dwupasmówki — nieco za szybko, ale w pełni kontrolując motocykl na łuku.
Motocykl pochyla się w zakręcie, Szymon zmniejsza gaz, ale zjazd zaskakuje go — nie biegnie po tak łagodnym, równomiernym łuku, jak zakładał nasz bohater. Mniej więcej w połowie długości zakręt zacieśnia się, promień skrętu robi się coraz mniejszy. Szymon usiłuje skręcić do wewnątrz łuku, jednak motocykl nieoczekiwanie odbija w przeciwną stronę. Motocyklista próbuje zmieścić maszynę w łuku, ale nic z tego — szeroko ustawione podnóżki szorują po ziemi uniemożliwiając większy przechył. Motocykl jedzie w stronę zewnętrznego krawężnika, więc w końcu Szymon ulega odruchowi ratowania się za wszelką cenę: puszcza gaz i naciska na tylny hamulec.
Tylne koło natychmiast się blokuje, zrywa przyczepność, motocykl jedzie poślizgiem dalej w rym samym kierunku — na zewnątrz zakrętu. Podpórka zahacza o krawężnik, maszyna przewraca się na beton, a Szymon leży — na szczęście — w rosnących przy zjeździe krzakach. Jest tylko posiniaczony, ale wkrótce odkryje, że do listy strat musi dopisać pogięte części i popękane plastikowe osłony motocykla.
Zastanówmy się, czy gdyby Szymon zaufał przyczepności opon i mocniej pchnął do przodu prawą rączkę kierownicy, aby bardziej przechylić motocykl, udałoby mu się pokonać zakręt bez poślizgu? Gdyby wszedł w ten zakręt bardziej po zewnętrznej i pokierował motocykl precyzyjniej we właściwym kierunku, czy miałby większe szanse zmieścić się w zacieśniającym się łuku? I gdyby nie nacisnął hamulca, kiedy maszyna była przechylona — czy przejechałby trudny odcinek bez utraty przyczepności ?
Miejmy nadzieję, że Szosowy Szymon potraktuje ten mały wypadek jako odpowiedź na własne pytanie sprzed kilku minut. Niektórzy emocjonują się technikami pokonywania zakrętów, ponieważ świat jest pełen dziwnych dróg zmieniających promień skrętu czy kierunek — nawet na zjazdach z autostrad. Właściwe nawyki przy pokonywaniu zakrętów są równie potrzebne turyście na dwóch kołach, jak i tym, którzy dosiadają ścigaczy i szukają wrażeń na krętych drogach.
Zastanówmy się, jak praca gazem wpływa na pokonywanie zakrętów. Zwykle myślimy o manetce gazu wyłącznie jako o regulatorze szybkości, jednak to, jak i kiedy dodajemy gazu, ma ogromny wpływ na przyczepność, równowagę, kąt pochylenia maszyny i pracę zawieszenia. Konserwatywni motocykliści, tacy jak Szosowy Szymon myślą czasem, że „wyrafinowane" techniki, takie jak dodawanie gazu na zakręcie, są dobre na torze wyścigowym. Tymczasem odpowiednie używanie gazu to podstawowa metoda kontroli przyczepności, a kontrola przyczepności jest równie ważna na zwykłej drodze, jak i na torze."

Jak mialem 16 lat, ojciec bral mnie na boisko i tez umialem jezdzic samochodem Wink


Ten tekst raczej nie pasuje do mojego znajomego ale dzięki za spoko cytat Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:20, 12 Cze 2017    Temat postu:

takie jakies skojarzenie po jezdzie turystycznej.....

z viekawych materialow to na youtube znajdziesz biblie pokonywania zakretow... zaraz mnie starzy uzytkownicy zlinczuja mnie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trupak
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Paź 2015
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TSZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:13, 13 Cze 2017    Temat postu:

Biblia obejrzana chyba z 5 razy ✌️😁

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabol_dread
Member



Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:22, 13 Cze 2017    Temat postu:

Od tego filmu należy zacząć Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin