Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Daelim vl 125 Daistar
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:12, 05 Lut 2016    Temat postu:

powiem tak jak miałem ściągnięty cały filt to tak nie kopcił po założeniu i odpaleniu nieszło wysiedzieć w garażu i przy do dawaniu gazu dusił się a ja razem znim Crying or Very sad Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:15, 05 Lut 2016    Temat postu:

U mnie to jest w normie, tylko ja początek odkręcam powoli, żeby pozwolić mu wejść powyżej 3k zimny i powyżej 4-5k jak jest lodowaty (+18 na dworze ale odpalony pod długim postoju). Albo pompka przyspieszenia (gazniki slc podobno częsta awaria ze wzglęgu na wiek) albo zła mieszanka. Tak jak mowie, na uboższej mieszance rzadziej mu się zdarzało to, ale grzał się za bardzo, nie wiem, może było dobrze z ustawieniem gaźnika a mam problem z pompą oleju a może był ustawiony na zbyt ostro a problem jest z pompką. Jak wiemy w silnikach spalinowych da się uzyskać więcej mocy i dynamiki ZAWSZE w porównaniu z fabrycznym ustawieniem ale wtedy cierpią silniki na inne przypadłości które właśnie wycisza się i tłumi poprzez ustawienia zapłonu i mieszanki. Smile (dlatego sondy lambda się różnią i generalnie przy tych samych spalinach pokazują nieraz różne wartości porównując z różynych silników moto lub auto). Sondy są dobierane, żeby mieszanka była dobra dla silnika a nie dla mieszanki stechiometrycznej, dlatego są różne w zależności od najlepszej opcji dla silnika (trwałość). Aczkolwiek nic nie wiemy nadal i chodzimy jak dzieci po ciemnym pokoju, bo trzeba by dostać z fabryki wynik analizatora i jechać ustawiać gaźnik na SKP wg. producenta. Choćby dla porównania. Na szczęście jako Polacy radzimy sobie ze wszystkim tak i Daelimy jakoś bez instrukcji i serwisówek jeżdżą w Polsce i jeździć będą. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:20, 05 Lut 2016    Temat postu:

Wystarczy kawa z mlekiem na świecy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:29, 05 Lut 2016    Temat postu:

dolna sruba jest na maksa dokręcona ja się już podaje Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:34, 05 Lut 2016    Temat postu:

W bardzo teorii i dość w praktyce. Teraz technologia (teraz +/- 10-15 lat) jest taka, że kolor świecy to część sukcesu. W niektórych autach / motocyklach kolor świecy nie mówi nic, chyba że na serwisie. To raczej opcja na wstępne ustawienie pojazdu jeśli da się to regulować. Mieszanki są zmieniane w zależności od paliwa, temperatury, czystości filtra, średnich temperatur etc. W nowoczesnych autach przejedziesz 20 km wyciągniesz świecę i będzie biała. Za drugim razem czarna. A za czwartym i piątym kawa z mlekiem. A koniec końców, jest tak, że zależnie od silnika, świecy, przewidzianego użytkowania może być jaśniejsza lub ciemniejsza. Nawet określenie kawa z mlekiem, nawet dla mężczyzn może znaczyć coś innego. Smile
Jeśli mam świecę kawa z mlekiem a ewidentnie czuję, że silnik się grzeje to i tak powinienem zwiększyć dawkę benzyny i wyregulować jałowym, wiem, że wiesz o co mi chodzi. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:37, 05 Lut 2016    Temat postu:

Duch napisał:
dolna sruba jest na maksa dokręcona ja się już podaje Crying or Very sad


Dolną śrubę wykręć tak, żeby było widać 2, 3 lub 4 zwoje a reszte staraj się załatwić tą śrubą od prawej strony, od hamulca nożnego. Smile

Nie poddawaj się! Smile
Wkręcona do końca to na bank nie jest dobre ustawienie. A jak silnik zimny to daj mu pochodzić ile się da. Regulacji dokonuje się bez ssania na gorącym (15-20 minut pracy lub 5-10km jazdy) silniku.
Trzymam kciuki, cierpliwości.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Pią 20:38, 05 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:37, 05 Lut 2016    Temat postu:

Duchu jak masz wkręconą na max to nie ma powietrza,Rushrod ale w przypadku daelimów to chyba nie ma jakichś super komputerów pod siodło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:41, 05 Lut 2016    Temat postu:

adrian920422 napisał:
Duchu jak masz wkręconą na max to nie ma powietrza,Rushrod ale w przypadku daelimów to chyba nie ma jakichś super komputerów pod siodło.


Nie mówię, że komputer, ale normalna praca silnika to nie zawsze idealna Lambda. Przydaloby się wiedzieć jaki skład spalin powienien mieć, to wtedy na SKP zrobiłoby się fabrykę i spokój. Gaźnik to gaźnik, nie oszukasz, a silnik to silnik i jego potrzeby są różne w zależności od konstrukcji. Nie mówię że to ogromne różnice, ale jakieś są. Idealna Lambda rzadko występuje. Np. ople a i kawasaki jeśli chodzi o silnik lubią bogatszą mieszanką a toyota/lexus czy suzuki uboższą. I już kolor świec będzie się różnił... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:45, 05 Lut 2016    Temat postu:

Nie znam się więc się wypowiem, ważne żeby dobrze chodziło i jak najdłużej i tyle. Po za tym silnik musi osiągnąć swoją temp. Pracy, masz w nodze termometr?? Laughing

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adrian920422 dnia Pią 20:47, 05 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:50, 05 Lut 2016    Temat postu:

Nie mam, ale jak od strony sprzęgła przez zimowe martensy aż parzy to coś jest bardzo nie tak i to na sto procent.

Duch, wykręć dolną śrubę tak, żebyś widział 3 zwoje i dopiero próbuj regulować, jak zacznie chodzić, to mu nie odkręcaj, niech się zagrzeje na spokojnie i dopiero szperaj przy gaźniku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:16, 05 Lut 2016    Temat postu:

A wiec tak.. to ze poszedl dym to skutek palonego oleju silnikowego.. ale spokojnie to normalny objaw jak przy takiej pogodzie zimny silnik wkreci sie na 5 tys obrotow.. mowiac najprosciej tlok, pierscienie, gdy sa zimne slabo dolegaja do scianek i przez to olej silnikowy dostaje sie do komory spalania.. dlatego kopci...
Co do ustawien mieszanki... koloru swiecy itp..
Na poczatek szybka informacja ze sruba od ustawien mieszanki regulujemy stosunek paliwa do powietrza ktora wplywa do cylindra TYLKO i wylacznie na niskich obrotach.. gdy trzymamy motor na ok 3 tysiecy obrotow to ta srubka mozemy sobie krecic jak nam sie chce i nie bedzie zadnego efektu na silniku! Dlaczego? Dlatego ze przy podnoszeniu przepustnicy powietrze inna droga leci i zabiera paliwo. Czyli wolne obroty to droga przez kanal regulowany sruba od dolu plus sruba boczna. srednie obroty iglica. wysokie dysza glowna... hdzies juz o tym pisalem Wink
Wysylam Ci fotke o ustawieniu wg instrukcji roadwina.. po angielskiemu.. wyjsciowym parametrem ustawienia dolnej sruby to wykrecenie jej o 2 i ⅛ obrotu...
Reszte regulacji masz w moim poscie ktorego kink dal Rashrod...
Jak cos to pisz.. tylko z odpisywaniem moim niekiedy moze byc roznie ze wzgledu ze mam juniora 16 miesiecznego w szpitalu - zapalenie pluc...
aha jeszcze fota Smile

dobre ze podglad dalem bo bym o swiecy nie napisal:)
a wiec piszac krutko... kolor swiecy jak najbardziej powie nam prawde na temat spalania. tyle ze jak pisalem wyzej przy roznych obrotach z roznych drog leci mieszanka. Dlatego regulacja dolnych obrotow jest sruba, srednich iglica, wysokich wymiana dyszy glownej... i dla kazdej z tych drog kolor swiecy moze byc inny..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:44, 05 Lut 2016    Temat postu:

A może pływak się zawiesił, iglica jest źle ustawiona. Jest kilka możliwości zalewania silnika. Nawet mocno rozregulowany gaźnik nie powinien aż tak zalewać. Przyspieszacz to membranka plus spręzynka. Jak nie działa to coś z tych żeczy nie działa. Gaźnik daelima jest mało skomplikowany jedynym udogodnieniem to przyspieszacz. Daleko mu do dwókomorowego webbera ktorego regulowałem pare ttugodn w fordzie taunusie.
Możliwe ze najprościej bedzie kupić nowy gaźnik za 130 zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stefan
Prospect



Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OKR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:44, 05 Lut 2016    Temat postu:

Witam duch jak u min czysciłem gaznik odkreciłem pokrywę gdzie jest pływak i czysciłem duszę są dwie ale jak odkrecilem dysze gdzie chodzi iglica to wypadało mi tuleja ta co wchodzi iglica do niej złożyłem gaznik bez tulejki i też nie mogłem sobie dac rady

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:01, 06 Lut 2016    Temat postu:

nie rozbierałem gaznika teraz to zrobię mam go w domu kranik też nawalony jest cały czas podaje paliwo a gdzie idzie kupić gaznik na allegro niema

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stefan
Prospect



Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OKR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:29, 06 Lut 2016    Temat postu:

A ci mechanicy nie rozbierali tego gaznika jak go rozbiezesz to sprawdź pływak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:38, 06 Lut 2016    Temat postu:

Pappa2 dziękuje życzę szybkiego powrotu do zdrowia juniorowi a ja poczekam dzieciak ważniejszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:06, 06 Lut 2016    Temat postu:

Dariusz wymieniał gaźnik na nie oryginalny uderz do niego.
Tu masz temat:
http://www.125daelim.fora.pl/przywitaj-sie,10/witam,132.html#1072

A tu masz gaźnik - wygląda znajomo:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:44, 06 Lut 2016    Temat postu:

Nowy czy uzywany i tak bedzie wymagal regulacji pod dany motocykl...
jak ustawisz dolna srube na 2 i ⅛ obrotu to motocyklem bedzie mozna juz jezdzic bez wiekszych problemow. tj bedzie sie gdzie tam przyduszal itp ale bedzie mozliwa jazda.. takze jezeli to nie jest jakies uszkodzenie mechaniczne, lub jakies przytkanie dyszy ustawienie tej sruby rozwiaze twoje problemy. Pozniej tylko boczna sruba ustawic wolne obroty...
junior bierze antybioryki dozylnie i widac poprawe..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:41, 06 Lut 2016    Temat postu:

Pappa2 witaj wiem ile to nerwów kosztuje jak się ma dziecko w szpitalu przechodziłem to . to powiec czy mam rozbierac gaznik czy to ma sens

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:46, 06 Lut 2016    Temat postu:

Foveon dziękuje za tematy a ten gaznik jest taki sam jak mój ale tak jak mówicie zrobię dolna śruba po puszczona a potem boczna dziekuję za pomoc jaj zrobię odezwę się

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:58, 06 Lut 2016    Temat postu:

Rozbierz gaźnik to nic skomplikowanego.
Ostrożnie nie ma tam większych niespodzianek nic nie wylatuje jedynie pływak trzyma się na sworzniu i z nim delikatnie.
Sprawdź czy nie przepuszcza zawór pływaka (dmuchaj w rurkę od paliwa i podnieś pływak do góry powinno zamknąć dopływ).
Sprawdź pływak czy nie jest dziurawy i nie ma paliwa w sobie.
Możesz wszystko wyczyścić benzyną ekstrakcyjną i pędzelkiem. Dyszę przedmuchaj sprężonym powietrzem lub gazem do zapalniczek.
Sprawdź wszystkie dyszę i wszystkie śruby regulacyjne czy nie są uszkodzone.
Sprawdź iglicę od przepustnicy czy dobrze jest włożona, ona też ma regulację. Sprawdź uszczelki. Wyczyść przedmuchaj i skręć. Poniżej schemat naszych gaźników:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:34, 06 Lut 2016    Temat postu:

wedlug mnie sprobuj najpierw ustawic sruby. jak dalej bedzie lipa to czyszczenie tak jak foveon pisze.
raz rozebrany gaznik moze lapac lewe powietrze dlatego zaleca sie wymiane uszczelek, a z zakupem ich moze byc problem... dlatego najpierw proponuje sama regulacje...
foveon swietne zdjecie gaznika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:28, 06 Lut 2016    Temat postu:

hej witaski u dało się z waszą pomocom sam bym tego nie ogarnoł jestem wam wszystkim bardzo wdzięczny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:29, 06 Lut 2016    Temat postu:

Pochwal się co zrobiłeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:37, 06 Lut 2016    Temat postu:

Pappa2 właśnie tak zrobiłem dolną ustawiłem tak jak była na szczęście były ślady regulacja boczną i jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:48, 06 Lut 2016    Temat postu:

gaznika nie robierałem a jeszcze okazało się że było coś z linkom przetem bo był luz i nie było już regulacji na lince do gazu poruszałem ją zaskoczyła chyba jest dzielona pod bakiem i znikł luz na śrubie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:47, 06 Lut 2016    Temat postu:

No i fajnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:34, 07 Lut 2016    Temat postu:

Sukces. Nic tylko się cieszyć! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:03, 07 Lut 2016    Temat postu:

stawiasz piwo chłopakom hihi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:07, 07 Lut 2016    Temat postu:

witam kiedy zlot to pogadamy fajnie by był się spotkać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:24, 07 Lut 2016    Temat postu:

Regulacja gaźnika jest dość prosta. Jak gaźnik jest taki sam lub podobny co VC.
Ja robię tak
- dokręcam śrubkę od mieszanki do końca i popuszczam o pół obrotu
- dokręcam śrubkę od wysokości iglicy (ta z boku gaźnika) i popuszczam o pół obrotu.
Motor po odpaleniu powinien wejść na wyższe obroty, następnie popuszczam (odkręcam) obie na przemian po pół obrotu aż uzyskam właściwe obroty.
Po regulacji sprawdzasz czy niema dziury przy nagłym dodawaniu gazu.
blaszkę na iglicy ustawiam po środku.
Sprawny gaźnik jest do wyregulowania, jak nie ma możliwości wyregulowania gaźnika to pozostaje go oddać do regeneracji lub po prostu kupić nowy.
Na nowym gaźniku nie ruszaj regulacji mieszanki, tylko ustaw iglicę i reguluj obroty na śrubce bocznej na iglicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:09, 12 Lut 2016    Temat postu:

witam szanowne grono i zaś to samo chciałem go dziś zapalić i nici echo podgrzałem świece zapalił ale wskoczył na takie obroty że myślałem że silnik wyskoczy z ramy chyba kupie gaznik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:15, 12 Lut 2016    Temat postu:

Trochę dziwne było ok i klops. Może jednak zawór na pływaku przepuszcza. Bez rozkręcenia nic nie wymyślisz. Albo tak jak mówisz kup nowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:27, 12 Lut 2016    Temat postu:

hmmm... dziwne to.. bez rozkrecenia tego sie nie obedzie.. rozkrecaj gaznik na jakiejs szmatce jednolitego koloru bo nie raz lubi cos z niego wypasc i pozniej problem z szukaniem... rysunek gaznika dodal foveon wiec bedzie ci latwiej..
zapisz na kartce ustawienia jakie masz srub regulujacych przed czyszczeniem gaznika..
zanim wydasz pieniadze na nowy warto zernac na stary i go wyczyscic.. mize akurat sie uda.. aha wzroc uwagi na linki moze sie cos przywiesza..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:36, 13 Lut 2016    Temat postu:

Mialem taki efekt na 50tce jak gaźnik się zbuntował. Nie dało się wyregulować. Chodziło o domknięcie zaworu w komorze pływaka, za pozno otwierał i za pozno zamykał, nie chciał współpracować dobrze z manetką. Blaszka domykająca zawór była zbyt odgięta. Ale tamten gaźnik był prosty jak cep i składał się z 8 elementów (wlczając uszczelkę i dwie śrubki od trzymania komory pływaka)...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:50, 13 Lut 2016    Temat postu:

dziś się wezme za rozkręcanie może faktycznie coś go blokuje odezwe się jak więcej psuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:09, 13 Lut 2016    Temat postu:

witam już sam nie wiem co jest nie chciał zapalić zagrzałem świece zapalił ale kulał na obrotach a kopcił jak dizel a z rury lała sie woda z maziom czarną jak to dotykałem to wygląda to mi na olej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:47, 13 Lut 2016    Temat postu:

A olej sprawdziłeś czy nie ubyło?
Może być to woda po tym jak dzień wcześniej jeździłeś po różnicy temperatur. Moja żona tak ma w swoim seicento jeździ nim tylko krótkie trasy i wiecznie woda w tłumiku, i dwa razy do roku spawanie wydechu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:50, 13 Lut 2016    Temat postu:

Sprawdź jeszcze świece czy nie jest czarna od oleju?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:56, 13 Lut 2016    Temat postu:

Może wywalona uszczelka pod głowicą.
Masz teraz jedyną szansę na zamówienie oryginału u koreańców, właśnie Rushrod robi zbiorowe zamówienie. Do mnie wszystkie uszczelki jakie są kosztować będą z przesyłką ok 150 zł. Tak wjęc jak byś chciał dołączyć to zapraszam:
Tutaj link:
http://www.125daelim.fora.pl/informacje,66/czesci-full-oryginal-korea-parts-zamowienie,344.html

Jedynie można to sprawdzić badając kompresje. Po tym co mówisz mogło być tak że jest coś nie tak z gaźnikiem i jak wlazł na maksymalne obroty jak był zimny to mogło wydmuchać uszczelkę i olej przedostaje się do cylindra. Koniecznie sprawdź stan oleju. Olej w spalinach nie wróży dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:44, 14 Lut 2016    Temat postu:

witam to mnie pocieszyłeś kurde cały czas pod górkę ,jak mu zmierzyć kompresje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:11, 14 Lut 2016    Temat postu:

Silnik jak zapalniczka Smile musi być paliwo i ....iskra.
Może problem z modułem?
Jedź do kogoś kto się zna, taka ocena przez wpisy to jak wróżenie z fusów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:43, 14 Lut 2016    Temat postu:

Żeby zmierzyć kompresje trzeba mieć ustrojstwo za 50 zł albo jakiś zaprzyjaźniony warsztat nawet samochodowy. Wykręcasz świece wkręcasz manometr, gaz do dechy i kręcisz. Odczytujesz wartość, jak poniżej 8-7 to nie najlepiej. W normie 12-14.
Tak to wygląda:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Nie 13:44, 14 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:55, 14 Lut 2016    Temat postu:

W instrucji roadwina wyczytalem wazna informacje.. ze kompresje powinno sie sprawdzac na cieplym, uprzednio zagrzanym silniku... wiadomo cieply silnik jest szczelniejszy...
w innym miejscu wyczytalem zeby nie wkrecac/wykrecac swiecy jak jest goraca bo mozna gwint rozpiepszyc.. i badz tu madry...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:09, 14 Lut 2016    Temat postu:

mam znajomego co ma warsztat zobaczymy , a że kopci może być to że nalałem ciut za dużo oleju bo wymieniałem go

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:15, 14 Lut 2016    Temat postu:

Kurcze, lepiej piec razy dolewac niz raz przelac. ehh moglo rozwalic pierscionki... ehh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:27, 24 Lip 2016    Temat postu:

witam kolegów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:37, 24 Lip 2016    Temat postu:

mogę po prosić was o pomoc mam problem z ładowaniem akumlatora nie ładuje go jaka jest przyczyna może to być REGULATOR NAPIĘCIA czy coś innego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:39, 24 Lip 2016    Temat postu:

lub stator.. czyli cewki w silniku..
wlasnie pisalem duzo tekstu na temat ladowania u kolegi z skutrem s3... zerknij tam...
tak po krotce.. napisz co to za moto Wink
ale generalnie, odszukujesz kabli od silnika - statora..
ustawiasz miernik na prad zmienny.. odpalasz komarka.. i miezysz kazda z faz. wszystkie trzy powinny miec prawie identyczna wartosc! jak tak bedzie.. wyciagasz regulator napiecia, biezesz miernik i sprawdzasz opornosci na poszczegolnych pinach... wedlug instrukcji..
sprawdz poziom oleju w silniku bo stator chlodzony jest olejem (jezeli to daelim biegowy)...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:39, 26 Lip 2016    Temat postu:

WITAM moje moto Daelim vl 125f daystar

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Duch dnia Wto 19:43, 26 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:41, 26 Lip 2016    Temat postu:

Duchu a masz miernik? Pappa ma rację może być upalona cewka ale regulatory też lubią w VL siadać. Jak masz miernik to mogę Ci podesłać jak sprawdzić regulator w daystarze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:56, 26 Lip 2016    Temat postu:

w serwisowce powinno byc., roadwin w serwisowce ma fajna tabele zrobiona. na zasadzie plus daj do jakiegos pinu a minus do jakiegos pinu i masz miec wartosc od do kOhm...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Support



Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:20, 06 Kwi 2017    Temat postu:

Witam a są możliwe jakieś luzy bo raz światła świecą normalnie a po chwili przygasają i ta sama sytuacja tylko odwrotnie ,a nie chcę grzebać w elektryce bo za bardzo sie nie znam a popsuć idzie szybko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:21, 06 Kwi 2017    Temat postu:

Może być wszystko no. Zobacz czy akumulator dokrecony masz dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin