Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Łańcuszek... jaki ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:03, 07 Paź 2016    Temat postu: Łańcuszek... jaki ?

No właśnie... w manualu, stoi napisane że DID 428H 134 ogniwa... i fajnie... tylko że trudno znaleść... Są np wersje AD zamiast H - może być ?
Jest sens inwestować w DID ? Na czym Wy jeździcie?

Dodatkowo, pytanie do tych którzy zmieniali przełożenia... Jeśli bym chciał ciut z tyłu zmniejszyc zębatkę (albo z przodu dać odrobinke większa - co lepiej ??) ... Łańcuch standard czy skracać / kupić krótszy ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:21, 07 Paź 2016    Temat postu:

Ja kupiłem w tym roku jakiś miesiąc temu taki IR ŁAŃCUCH NAPĘDOWY YBN 428 H -146 ogniw (6131130291) zrobiłem na nim jakieś 2000 tyś i narazie jest wszystko ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:22, 07 Paź 2016    Temat postu:

Poszukaj na forum, był cały temat na kilka stron poświęcony lancuchom i zebatkom Smile
Jak znajdę to wkleje link


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:21, 23 Paź 2016    Temat postu:

Łańcuch kupujesz swojej długości albo dłuższy i rozkuwasz i zakuwasz wg. potrzeb. Po to jest spinka. Jeśli chcesz tanio sprawdzić przełożenie, zmieniaj zębatki z przodu, jeśli chcesz precyzyjnie to zmieniaj zębatki tylne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin