Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Problemy z biegami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:55, 14 Wrz 2016    Temat postu: Problemy z biegami

Sie mi przypomniała kwestia o która miałem zapytać..
Wiem że w Hyosungah występuje problem ze zmiana 1ka-luz... O tym żeby tak w daelimie było nie czytałem...
A u mnie jest tak, że w górę, tzn z luzu, na 1,2,3 itd idzie bez problemu... W dół niby też... Ale, np stojąc na światłach, albo odpalając rano moto, mam ogromny problem żeby znaleść luz... Mam wrażenie że zmiany w górę są dokładniejsze (lepiej wyczuwalny klik) niż przy redukcji... I zdaża mi sie że jak ten ciapek, mieszam w dół i w górę, aż znajde luz, żeby jedynkę wbić... A czesto zielone sie juz swieci i można by jechać.. a ja stoję...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TSin
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG || Daelim VT evolution
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:14, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Sprzęgło w jakim stanie?
Ja u siebie mam czasem podobnie, ale to właśnie wina sprzęgła.
Sposobem jest skopywanie na sam dół (1) i później trzeba wyczuć ten luz, on u mnie pojawia się jakby w połowie między 1 a 2, chodzi mi o ruch.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TSin dnia Śro 10:15, 14 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:58, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Właśnie sprzęgło wydaje sie byc ok.. Bierze ładnie, nie przeciąga...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:00, 14 Wrz 2016    Temat postu:

U mnie luz gdzieś tam jest ale zawsze muszę go szukać. Zazwyczaj zkopytkuje do jedynki a potem szukam luzu. O dziwo jak miałem dziwne przełożenie 15/36 to luz łatwiej wchodził.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:31, 14 Wrz 2016    Temat postu:

ja u siebie w VT-eku mam podobnie, radze sobie bez problemu przed swiatlami jak moto sie jeszcze toczy wrzucam 1 i trzymam na sprzegle startujesz bez przeszkod zazwyczaj jako 1

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:40, 14 Wrz 2016    Temat postu:

Tiaaaa... tyle że to półśrodek...Smile A co jeśli będziesz musiał kask poprawic czy cos? Poza tym, przynajmniej w autach jest tak, że sie sprzęgło wciśnięte trzyma jak najkrócej, a juz na bank nie wolno z wciśniętym jeśdzic... Tzn wolno, ale wtedy się go krócej ma Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:57, 14 Wrz 2016    Temat postu:

U mnie w VS i VSJ (silnik VJ) luz też ciężko wyczuwalny ale to kwestia przyzyczajenia, teraz to nawet na to uwagi nie zwracam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:27, 14 Wrz 2016    Temat postu:

ja na poczatku musialem szukac luzu.. teraz w sumie bezproblemowo czy z 2 czy z 1 biegu.. tyle ze czesto nie zalancza mi sie swiatelko luzu i musze puknac w lampke... nie mam czasu poprawic zarowke... dodam ze wczesniej zanim odkrylem ta "awarie" mieszalem biegami jak glupi Smile
takze zwroccie na to uwage bo moze czujnik nie laczy przy lewarku..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin