Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulator napięcia/ bagnet na olej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 344
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:20, 12 Wrz 2018    Temat postu: Regulator napięcia/ bagnet na olej

Siemanko! Powiedzcie mi moi drodzy, czy wiecie jakie parametry ma stabilizator? Bo kupić używany ale nieuszkodzony graniczy z cudem. Wykombinowalem że kupię jakiś w elektrycznym i przepne radiator.
2.Czy ktos mógłby zmierzyć jaka długość jedt od łba bagentu do poziomu min i Max? Niestety mam termometr na którym nie mam zaznaczonych wysokości :-/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 344
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:57, 19 Wrz 2018    Temat postu:

Ok, zakupiłem stabilizaotr od rometa. Rozstaw się zgadza, parametry które znalazłęm na stronach w necie też. Podpiąłem i nie działa.... [link widoczny dla zalogowanych]

Tak wygląda rozstaw kabelkó w tyczce. Myślicie że jeśli wymienie dwa niepasujące będzie wszystko oki:D (wymienić w nowym różowy z żółtym)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Member



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1198
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:18, 19 Wrz 2018    Temat postu:

Nie umiem czytać Twojej tabelki... 3 żółte to fazy z silnika idące.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 344
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:32, 19 Wrz 2018    Temat postu:

Już Ci tłumacze. Chwytasz regulator do ręki. Dajesz radiator aby był na górze. Wtedy od lewej idą dokładnie tak kolory. Teraz wtyczka, jest połączenie wtyczki, w przypadku regulatora jest to oczko. Ustawiam sobie ze jest ona na górze i spisuje kolory. Pusty jest na dole Very Happy lepiej teraz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 344
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:36, 20 Wrz 2018    Temat postu:

Ratujcie Very Happy

Jak sprawdzić czy działa ten nowy regulator. Bo jak podpinam pod inatacje to dzielaja światła.

2.z regulatora daelim wychodzą 5 przewodów. Czy ktoś umie powiedzieć za co poszczególne są odpowiedzialne?


[link widoczny dla zalogowanych]
Taki kupiłem, zmieniłem kabelki w tyczce ponieważ nie były w takiej samej kolejności. Jednak wciąż nie działa. Co mogę zrobić żeby zadziałał światła jak podpinam nowy stabilizator Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Member



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1198
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:40, 20 Wrz 2018    Temat postu:

Wyrzucić go? Smile szczeże ja bym nie ryzykował z podpinaniem takiego czegoś... Jeszcze pisze że to do motorowerów... Kup taki który ma 3 żółte przewody. I te 3 żółte to będzie do cewek silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 344
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:42, 20 Wrz 2018    Temat postu:

Doradzisz jaki:-D ale oryginalny ma tylko 2 żółte Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Member



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1198
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:48, 20 Wrz 2018    Temat postu:

U mnie oryginalny miał 3 żółte...
I kupowałem coś takiego
[link widoczny dla zalogowanych]

Pokaż jak u Ciebie w motocyklu wygląda wtyczka, wraz z kolorami kabli..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 344
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:25, 20 Wrz 2018    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeździłem po 5 elektrycznych. Nigdzie nie było tej wtyczki. Ale W razie czego mam z tego co nie polecasz Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Member



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1198
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:52, 20 Wrz 2018    Temat postu:

Ok. Powiedziałbymtak, że u Ciebie 2 żółte i czerwony to fazy. Idąc trochę kolorami, i chcąc podłączyć nowy regulator, to zrobiłbym tak:
Żółty do żółtego
Czerwony do czerwonego
Różowy do 2 żółtego
Czarny do czarnego
I pozostałe do siebie.
Oczywiście nie gwarantuje że zadziała, ale ja bym spróbował. Istnieje też opcja że ten regulator spalił sie podczas złego podłaczania, lub też od nowości nie działał...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 344
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:11, 20 Wrz 2018    Temat postu:

Też mi się wydaje że mogła zajść opcja spalenia. No nic, zobaczymy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 344
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:25, 23 Wrz 2018    Temat postu:

Dzięki bkrukl! Siadło to ustawienie! Wszystko świeci miga Very Happy niestety w między czasie w czasie jazdy pękł mi napinacz łańcucha. Zablokowalo tylnie koło i spadł łańcuch... Chyba tyle z jazdy chyba w tym sezonie. Na szczęście nie jest to wielki problem gdy przyjdą mi nowe części. Chciałem jednak zapytać o te gumy w tylnym kole trzymające zębate. Powkladalem tam węża ogrodowego jednak chciałbym jakoś lepiej naprawić. Tylko jak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Member



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1198
Przeczytał: 33 tematy

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:49, 23 Wrz 2018    Temat postu:

Spoko. Dobrze że działa Smile
Co do zębatek to proszę:
http://www.125daelim.fora.pl/mechanika-elektryka-ogolna,60/wymiana-sprawdzenie-wybierakow-zebatki-kola-tylnego,3201.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 344
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:37, 06 Paź 2018    Temat postu:

kurde wciążnapiecie dziwne, na jałowym 12,6 a jak sie da w palnik to do 16.5 ehh Może dać jakiś opronik z radiatorem jeden z żółtych Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3181
Przeczytał: 45 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:43, 08 Paź 2018    Temat postu:

15 V to max, jak daje więcej to jest uszkodzony uklad. Sad
Przewody na reglerze to:
czerwony +,
zielony -,
żółty ~
żółty ~
żółty ~

~ mogą być też białe, wściekle kolorowe, jasnoniebieskie, różowe, czerwone z żółtym paskiem etc
+ i - mają zawsze stale kolory czerwony i zielony, regler powinien dawać napiecie stałe (DC) w zakresie 12,2V do 15V DC przy sprawnym ukladzie uziemienia do ramy i ZALEŻNIE (minimalnie) od napięcia akumulatora, jak aku słabe to może pokazywać mniejszą wartość, jak naładowane to 14 do 15V.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 344
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:14, 08 Paź 2018    Temat postu:

Ja już tego nie rozumiem, podpialem dwa nowe regulatory. Aku jest totalnie padnięty, napięcie jest do 17v... Podpialem stary regulator, napięcie jest od 11 do 15... Wychodzi na to że jest spoko... I chyba żarówka led z przodu (opisywana na forum) zwiększała napięcie. Dla świętego spokoju dodam sobie 2 lampki led po 16w żeby sobie doswietlic kosztem słabej h4 a przy okazji zmniejszy trochę napięcie w moto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin