Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Zawory....

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:26, 15 Mar 2017    Temat postu: Zawory....

Chopy napiszcie proszę za pomocą łopaty najlepiej, jak się za regulację wziąć?Smile
Wiem że trzeba ustawić 0,15 (podobno), szparkomierz posiadam... Ale potrzebuje takie step by step 'odkręć to, ustaw tamto, popatrz tam, itd'...Smile To będzi emój pierwszy raz, a próbuje namierzyc brzętolca i staram się eliminować wszystko po kolei... Kołkiem drewnianym po wydechu już waliłem ale nie, to nie to Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1989
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:47, 15 Mar 2017    Temat postu:

No w Vt to trochę zabawy jest.
Tak na szybko.
Musisz dostać się do pokrywy zaworów. Czyli wymontować chromowe ozdobniki i to co je trzyma. Ściągnąć gumową osłonę i najlepiej bak.
Potem z lewej strony odkręcić okienko nad magneto i ustawić na znak T. No i regulujesz. I to nie na 0.15 tylko 0.12 i tu zaczyna być problem bo zazwyczaj listki są co 0,05. Ale można sobie z tym poradzić. Luzujesz śrubę zaworu wsadzasz zakręcasz i tak w kółko.
Pracy na pół dnia. No i uszczelka jak jest twarda to nie obędzie się bez syfilikonu.
To nie chińskie 139QMB gdzie ustawianie trwa 10 minut.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 19:27, 15 Mar 2017    Temat postu:

bo sie obraze za to kolko.szpadel od lopaty sie idealnie nada:) wydech najprosciej sprawdzic Smile
a tera na powaznie Milosz literka T ale musi miec zawory w gornym punkcie czyli jak wsadzisz ta 14 w bok silnika to krecac trzeba spogladac na zawory by rownolegle sie ustawily do cylka.Moze ci sie przytrafic ze jak ustawisz T to zawory z 1 strony beda wyzej wtedy tzreba przekrecic jeszcze raz. Pisze ci o tym bo ja stolarz udajacy mechanika tak zawory swego czasu ustawilem Smile.mysle se ale luz to reguluje i nawet sklubaniec odpalil ale stado konikow gralo i szybki internet i wiedzialem co zem sknocil
Jeszcze dodam od siebie ze jak swiece odkrecisz to latwiej bedzie ci krecic kluczem i T ustawic .powodzonka
Powrót do góry
Piter
Hangaround



Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:37, 17 Mar 2017    Temat postu: Luz zaworowy

Panowie mam pytanko dotyczące luzu zaworowego.
Jaki luz powinien być na zaworach zssących a jaki luz na zaworach wydechowych i kture to zawory zssace a które to wydechowe.
Czytałem na necie i różnie ludziska piszą.
Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
travolta
Prospect



Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 96
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:42, 17 Mar 2017    Temat postu:

Różnie pisza ale tutaj zalecaja dla obydwu 0,12.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1334
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:44, 17 Mar 2017    Temat postu:

Wydechowe od strony rury od tłumika, ssące od strony gaźnika. Smile

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piter
Hangaround



Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:00, 17 Mar 2017    Temat postu:

Wielkie dzieki, mam zamiar z tym się uporać bo na warsztacie troche dużo krzyczą a na sezonik
motorek hulać powinien.
Pozdrawiam i dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3443
Przeczytał: 44 tematy

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:06, 17 Mar 2017    Temat postu:

Piter napisał:
Wielkie dzieki, mam zamiar z tym się uporać bo na warsztacie troche dużo krzyczą a na sezonik
motorek hulać powinien.
Pozdrawiam i dziękuję.


Trudno z listkami szczelinomierza ale w kazdej instrukcji jest napisane 0,12 na dwu dolotowych i dwu wylotowych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piter
Hangaround



Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:10, 17 Mar 2017    Temat postu:

Prześpie sie z problemem listka szczelinomierza i coś wymyśle, jak wymyślę to sie podzielę😉

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1334
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:17, 17 Mar 2017    Temat postu:

Piter napisał:
Prześpie sie z problemem listka szczelinomierza i coś wymyśle, jak wymyślę to sie podzielę😉


Na allegro są po 10 zł Wink


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piter
Hangaround



Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SC
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:35, 17 Mar 2017    Temat postu:

Jutro odwiedze sklep motoryzacyjny ED-POL

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:59, 17 Mar 2017    Temat postu:

Jakis czas temu kupiłem w Obi taki:
[link widoczny dla zalogowanych]

Zweryfikowałem dziada mikrometrem czy dokładny jest i nawet nawet...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Staszek.S dnia Pią 21:01, 17 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:32, 23 Mar 2017    Temat postu:

Hmm... będę się brać za to w weekend (mam nadzieję), ale nadal nie do końca chyba łapię...

- czy bak musi byc zrzuciny?? Właśnie tankowałem....Sad
- co z oliwą? Przy regulacji zaworów oliwa ucieka z silnika czy nie?

Pytania banalne, ale o ile z mechanika sobie radzę, o tyle silnika motocyklowego jeszcze nie dodykałem - poza zabawa z gaźnikiem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1989
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:14, 23 Mar 2017    Temat postu:

Jak masz szczelny zawór to zakręć i ściągaj pełny zbiornik. Jak nieszczelny to ściągnij węża z gaźnika zegnij i zaciśnij trytką.
Olej jest na dole silnika no chyba że chodzi Smile
Nic nie kapie nic nie leci. Możesz zaopatrzyć się w syfilikon na temperaturę jak by uszczelka była stara, najlepiej czarny bo ładnie wygląda na czarnej uszczelce.
Czy bak musisz ściągać? Pewnie i dało by się to ustawić przez tłumik ale dość ciężko Wink Dla wygody lepiej zrzucić łatwiej dojść do górnych śrub. Sam zresztą zobaczysz.
Najlepiej wybebeszyć silnik wtedy to dziecinnie proste Smile
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
turas222
Hangaround



Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:32, 15 Kwi 2017    Temat postu:

Witam kolegów mam pytanie o regulacji zaworów czy faelim vl 125 rok 2000 też mają być ustawione na 0.12

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1989
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 6:24, 16 Kwi 2017    Temat postu:

tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
turas222
Hangaround



Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:41, 18 Kwi 2017    Temat postu:

FOVEON WIELKIE DZIEKI WLASNIE DZISIAJ OGLADAJEM TWOJE FILMIKI SA BARDZO POMOCNE MAM JESCZE PYTANIE GDZIE MOZNA DOSTAC części na przykład króciec szukam i nigdzie nie mogę znaleźć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 719
Przeczytał: 28 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:17, 19 Kwi 2017    Temat postu:

szukaj u Marcina jest na naszym forum i handluje używkami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
turas222
Hangaround



Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:03, 20 Kwi 2017    Temat postu:

Witam kolegów mam nietypową sprawę chciałem ustawić swoim motorku zawory ustawiałem na magnecie literka T ale nie mogę ustawić bo mi przeskakuje jak chcę ustawić literkę t co się dzieje Proszę o odpowiedź

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1708
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:02, 21 Kwi 2017    Temat postu:

odkrec swiece i wtedy sprobuj..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zibi
Support



Dołączył: 11 Maj 2017
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:32, 17 Maj 2017    Temat postu: Regulacja zaworów

Koledzy regulował ktoś może w S2 125? Nie wiem czy dobrze wyczytałem w serwisówce, że zawór ssący powinien mieć 0,90 a wydechowy 0,12?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Staszek.S
Member



Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:53, 18 Maj 2017    Temat postu:

Napisz we właściwym dziale... zapewne szybciej ktoś odpowie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:34, 21 Cze 2017    Temat postu:

Cześć.
Regulacja zaworów na zimny/ciepłym czy gorącym silniku ?
Jak mocno dokręcać tą śrubkę regulacyjną?
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1334
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:15, 21 Cze 2017    Temat postu:

Na zimnym,
Dokrecac mocno z czuciem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
draen
Prospect



Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 137
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY/DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:40, 21 Cze 2017    Temat postu:

Ja się jeszcze zapytam, czy szczelinomierz 0.13 się nada, czy nawet taka różnica jest zauważalna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1989
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:52, 21 Cze 2017    Temat postu:

Jasne że się nada. Taka różnica to śruba przekręcona o parę stopni i nie ma szans idealnie ustawić na 0.12. Zawsze będzie coś koło tego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:55, 22 Cze 2017    Temat postu:

Foveon napisał:
Jasne że się nada. Taka różnica to śruba przekręcona o parę stopni i nie ma szans idealnie ustawić na 0.12. Zawsze będzie coś koło tego Smile


Potwierdzam.......kila stopni różnicy i się minimalnie rozjeżdża luz zaworowy.......do tego dwa zawory na jednym popychaczu, ustawiające jeden trudno ustawić idealnie tak samo drugi.
Ja dodatkowo nie miałem szczelinomierza 12 tylko 10 i 13 więc ustawiłem tak by 13 wchodziła mocno na wcisk i 10 bardzo luźno.

nic nie klepie Razz teraz tylko zubożyć skład mieszanki bo strzela w tłumik trochę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rift dnia Czw 14:55, 22 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim VT / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin