Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smugler
Prospect
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:59, 08 Maj 2018 Temat postu: wibracje VJF125 |
|
|
Zauważyłem, albo mam takie wrażenie ze moja delma zacząła mocniej wibrować
GDzie szukac przyczyny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
DaelimVJ125
Support
Dołączył: 10 Kwi 2018
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DOA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:43, 08 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Zobacz śruby mocowania silnika i śruby łapy wydechu, te dwie od prawej strony. Jedna przechodzi przez tulejkę a druga jest bezpośrednio wkręcona w wydech. W moim właśnie jedna była poluzowana i zardzewiała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3610
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:23, 09 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
A do tego gratis obejrzyj opony, czy nie masz jakiejś buły, felgi czy sa proste i naciag lancucha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
smugler
Prospect
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:55, 10 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
ok, przepatrzę śruby plus gumy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
smugler
Prospect
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:17, 04 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Po sprawdzeniu śrub i mocowań są nadal wibracje, wibrację są dosyć sporę bo odczuwam je na ręka po kilku godzinach trasy ręce bolą bardoz.
Nie wiem gdzie szukać....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dariusz
Sgt. at arms
Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SBI Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:11, 04 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Jak wszystko, co wczesniej pisali koledzy, posprawdzales to moze "ten typ tak ma"
Moj byly daystar tez czasl sie. Sprawdzilem wszysko co moglo byc potencjalna przyczyna i nic to nie zmienilo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
smugler
Prospect
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:32, 11 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Wczesniej tak nie telepał się.
Mam wrażenie ze po wymianie łożyska kierownicy od kiedy nie ma luzów to tak się dzieje i wymiana komputera oraz regulacji zaworów spowodowała ze zaczyna sie szybciej wkręcać na obroty i to może to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3610
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 6:09, 12 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Wymiana kompa... to moze wieksza dawke daje, ale jak grzebałeś w główce ramy i łożysku to może za mocno skręcone, nie wiem, czy w serwisówce podane są Nm na dokręcenie tych elementów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|