Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

gaśnie na wolnych obrotach zagrzany

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcelus24
Hangaround



Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DJ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:25, 06 Sie 2016    Temat postu: gaśnie na wolnych obrotach zagrzany

Witam. Problem wygląda następująco,że motocykl po odpaleniu gaśnie(jak jest zagrzany). Gdy go kupiłem wszystko było w porządku. Dodam tylko,że jak dodam delikatnie ssanie,pracuje bez problemu.Po zakupie wymieniłem olej,filtr oleju,płyn hamulcowy,świecę(CR8EHIX-9),fajkę(NGK XB05F),niestety bez przewodu wn.Sprawa wygląda tak,że motocykl raz gaśnie a raz nie.Drugi problem jaki mam związany jest z mocą,czasem udaje mi się rozpędzić motocykl do 100-105km/h,czasem tylko do 80.Jestem dosyć sporym facetem(107kg) ale różnica jest odczuwalna jak rozpędza się max. do 100 a do 80km/h.Proszę o pomoc,gdzie szukać problemu. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:45, 06 Sie 2016    Temat postu:

Gaźnik do czyszczenia,
motocykl traci moc po rozgrzaniu ?
Jak tak, sprawdź luzy zaworowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcelus24
Hangaround



Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DJ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:51, 07 Sie 2016    Temat postu:

Co do gaśnięcia po dzisiejszej trasie problem prawie zniknął ale zdaję sobie sprawę,że czyszczenie i regulacja gaźnika raczej mnie nie ominie:). Co do braku mocy,po przejechaniu kilku(nastu) km moto zaczyna "ciągnąć" normalnie. Dzisiaj miałem taką sytuację,że po odpaleniu nie chciał jechać,ale jak wpadłem w studzienkę wyrwał jak szalony:).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:19, 08 Sie 2016    Temat postu:

Sprawa mechaniczna czyli coś nie styka. Sprawdź kable przeczyść je, zajrzyj do przełącznika na kierownicy ten od awaryjnego wyłącznica silnika, zajrzyj do gaźnika czy nie ma syfu albo odkręć dolną śrubę i spuść trochę paliwa i zobacz czy nie ma syfu. Luzy na zaworach raczej nie obstawiam bo co mają one wspólnego z wjechaniem w studzienkę.
Ale po wcześniejszych objawach stawiam na układ paliwowy. W baku gdzie jest kranik jest również filtr paliwa. Najlepiej odkręcić kranik i przeczyścić wszystko (oczywiście po zlaniu paliwa (może masz jakiś syf w baku).
Bierz się za gaźnik i kranik ma początek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:23, 08 Sie 2016    Temat postu:

I kostki od CDI, i przewód WN skoro jego nie zmieniales.. Albo naucz się z tym żyć Smile jeszcze mógłbyś sprawdzić czy linka gazu Ci się nie blokuje gdzieś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcelus24
Hangaround



Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DJ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:52, 17 Sie 2016    Temat postu:

Dzisiaj znalazłem w końcu trochę czasu i podmieniłem moduł CDI od znajomego VS. Po przejechaniu pierwszych 100m banan z twarzy już mi nie zszedł póki nie zaparkowałem moto w garażuSmile. U mnie jeszcze był taki objaw,że obciążony silnik ciężko było wkręcić powyżej 9000 obr/min.(nawet na pierwszym biegu). Pozostało jeszcze wyregulować luzy bo strzela mi w tłumik(na innym module również)i muszę zerknąć do hamulców bo słabiutkie są. W każdym bądź razie dziękuję za wszelkie sugestie,problem rozwiązany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:18, 18 Sie 2016    Temat postu:

W razie czego mam dobry moduł do vs... Wink tanio!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcelus24
Hangaround



Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DJ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:18, 22 Sie 2016    Temat postu:

Szkoda Rushrod,że mi ten moduł sprzedałeśSmile. Co do hamulców miałem zapieczony jeden cylinderek,teraz jest już ok,mam jeszcze pytanie odnośnie filtra powietrza bo w instrukcji jest napisane,żeby go nie czyścić sprężonym powietrzem to jak go do cholery przeczyścić? Mam też problem z odkręceniem filtra powietrza,śruby są tak miękkie jakby były z plastiku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:20, 23 Sie 2016    Temat postu:

Ja czyscilem sprezonym powietrzem i nic mu sie nie stalo. Co do srób to dobry śrubokręt musisz mieć. Dobrze docisniesz i pójdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin