Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

silnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stefan
Prospect



Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OKR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:38, 27 Sty 2016    Temat postu: silnik

witam widziałem ze ktoś pisał o daistar vl ze mu drzy u mnie tez drzy bak chyba przy70 kmh nawet ta klapka od korka wiewu paliwa myslałem zeby podłozyc cos pod bak gąbkę albo cos gdzies czytałem ze jedno cylindrowe mają to do tego ze silnik drzy czy w waszych daistarach tez drzy silnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:16, 27 Sty 2016    Temat postu:

Gabki nie dawaj. Jak zmoknie to ci rame rdza zerzre.. w komarku dawalem gume.. kawalek detki.. w vj nie mam tego problemu..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zaleś
Support



Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CT
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:17, 29 Sty 2016    Temat postu:

Miałem podobny problem i też zacząłem od podkładania pod zbiornik. Moje zabiegi dawały odwrotny skutek, im sztywniej podkładałem i mocniej dokręcałem zbiornik tym drgania były mocniejsze i wtedy zrozumiałem. Zbiornik paliwa w moim vl wymaga luźnego zawieszenia bez dodatkowych gum, gąbek itd... Aby uporać się z drganiami, w miejscu mocowania zbiornika do ramy przy siedzeniu podłożyłem kawałek bardzo miękkiej gumy, na oryginalną gumę i całość dokręciłem delikatnie nie do oporu. Efekt żadnych drgań, cisza, nareszcie komfort jazdy. Wbrew obawą nic się nie odkręca jest po prostu 0 drgań. Mam nadzieje że pomogłem i że mój problem nie był odosobnionym przypadkiem a winą powstawania drgań jest stwardniała guma pod mocowaniem zbiornika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:43, 29 Sty 2016    Temat postu:

Ale to nie rozwiazuje sprawy do końca, wibracje cholerka biorą się z luzów w zawieszeniu silnika. Tzn że np. są nie dokręcone śruby albo wyrobione gumy na których są śruby (jeśli gumy są).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zaleś
Support



Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CT
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:03, 29 Sty 2016    Temat postu:

Zgodzę się najpierw należy sprawdzić stan zawieszenia oraz mocowanie silnika w ramie. Według mnie drgania zbiornika który jest odizolowany od ramy za pomocą gum powoduje zły stan tych gum lub złe przykręcenie uchwytu. Drgania to trudny problem, może je powodować dużo rzeczy np. zużyty silnik, zły stan ramy, starość elementów tłumiących, złe opony itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:16, 29 Sty 2016    Temat postu:

Ogolnie to powiem tak, ze skromnego doświadczenia, jeśli drgania pojawiaja sie przy "przegazowce" albo juz na postoju to chodzi o zawieszenie silnika lub pekniecie ramy (przechodzilem to i sam pospawalem i bylo ok) - chodzi o to, żeby silnik był sztywno połączony z ramą która sama z siebie ma właściwości tłumiące. Jeśli wibracje pojawiają się podczas jazdy, to najczęściej jest to
- zła opona (buła, wytarcie powazne w jednym miejscu)
- felga, nie wywazenie
- felga, krzywizna, uderzona
- uszkodzone zawieszenie przednie
- uszkodzone zawieszenie tylne

Jeśli chodzi o przednie to krzywizna, luz na glowce ramy i/lub brak oleju w lagach
Jeśli chodzi o tylne - złamany amor, niedkręcona śruba, pęknięta sprężyna

Parę z wyżej wymienionych akcji jak nie dokręcony silnik, pęknięta rama, krzywe koło, zła opona, złamany amor i luzy na główce ramy przechodziłem. Co prawda w chinczyku ale nawet i w Harleyu może się to zdarzyć. W każdym pojeździe i najlepszym może się pojawić taki problem tylko w niektórych rzadziej. Szczerze mówiąc odkąd siadłem na Daelima zapomniałem o takich problemach, ale wiem, że każdy motocykl może spotkać coś takiego i to od znajomych co maja kawasaki, suzuki czy yamahe, a wiec pewnie i honde i harleya i ducati - każdy moto moze miec drobne problemy, trzeba je tylko wyszukać i wyeliminować. Smile
Pochwal się jak coś znajdziesz u siebie, może powinniśmy to skontrolować w swoich Daelimach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stefan
Prospect



Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OKR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:53, 29 Sty 2016    Temat postu:

Opony mam nowe jeszcze Niemiec wymienił tak jak olej i filtr silnik jest dobrze przykrecony do ramy mam go od listopada przejechanie 23tys zrobiłem na nim 250km ale jak go kupiłem był luźny łańcuch i drgania były większe jak naciągłem go to było lepiej morze muszę wymienić naped a z tą gumą pod brakiem sprawdzę to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:58, 29 Sty 2016    Temat postu:

Drgania od silnika trzeba zlokalizować bez jazdy. U mnie coś brzęczało jak diabli. Okazała się wewnętrzna rura kolektora. Ta rura jest podwójna tak aby chrom się nie palił. Rozciąłem wyjąłem pospawałem i po brzęczeniu. Jeszcze tylko boczny plastik wpadał w wibracje ale to już załatwione.
Co innego w trakcie jazdy. Wtedy źle wyważone koła, nie równo rozciągnięty łańcuch, za luźny łańcuch.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zaleś
Support



Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CT
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:31, 30 Sty 2016    Temat postu:

Chciał bym pomóc w temacie ale trochę nie rozumiem co dokładnie drży silnik, zbiornik czy coś od napędu. Proszę opisz dokładniej co się dzieje z twoim moto przy 70 km/h . Może to kwestia napędu, regulacji naciągu łańcucha. W moim moto po kupnie łańcuch ocierał o ramę i trzeba go było podciągnąć. jeśli masz możliwość postaw moto na kołach i pobujaj nim do przody do tyłu na luzie może usłyszysz tarcie pukanie inny dźwięk, spróbuj też wrzucić bieg i pod obciążeniem obserwuj silnik czy nie buja go prawo lewo . Silnik w vlce drży bo to singiel ale nie jakoś mocno, po za tym jest zawieszony na tulejach gumowych co w miarę skutecznie go tłumi .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
megryk123
Support



Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:13, 05 Wrz 2016    Temat postu:

witam własnie jestem posiadaczem daelima dayster 125 wersja na wtrysku i mam podobny problem podczas jazdy powyzej 80 zaczyna wpadac motor w drgania zawieszenie okey opony tez leciutko przednia opona ma jajko ale leciutko i nie wiem co to czy przez ta opone czy przez naped bo tez nie jet w rewelacyjnym stanie pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:24, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Witaj Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:39, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Daystary tak mają, w przedziale obrotów 6500-7500 mój ma to samo. Smile
Próbowałem różnych metod, wszystko odkręciłem i przykręciłem nic nie pomogło Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
megryk123
Support



Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:59, 05 Wrz 2016    Temat postu:

a lejecie moze paliwa 98 czy lepiej lac 95 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:03, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Lej 95 nie ma co przepłacać, żadnej różnicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
megryk123
Support



Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:05, 05 Wrz 2016    Temat postu:

robiliscie moze jakies modifikacje wydechow bo jak na wyglad tego motorka to wydech troche nie pasuje do czoperka moze jakies inne wydechy np ten uniwersalny z allegro pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:32, 06 Wrz 2016    Temat postu:

Witaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
megryk123
Support



Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:11, 06 Wrz 2016    Temat postu:

witam jakiies modifikacje wydechu u daelima ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:50, 06 Wrz 2016    Temat postu:

Owszem mam sporo modyfikacji.
Może najpierw się przywitasz ze wszystkimi w odpowiednim dziale uzupełnisz co trzeba a nie tak od razu ze swoim problemem nie czytając żadnych tematów (teraz widać że czytałeś 9 ale na początku tylko 1).
U nas jest taka zasada że najpierw się witasz a potem wyżalasz się.
Oczywiście dobre duszyczki ci odpowiedzą ale ja nie jestem dobrą duszyczką i cię uprzejmie upomnę.

http://www.125daelim.fora.pl/regulamin,1/jestem-nowy-i-zadaje-1-pytanie-ale-najpierw-to-przeczytam,1354.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Wto 17:15, 06 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:20, 06 Wrz 2016    Temat postu:

W szkocie opindol i będziesz miał. Najlepszą modyfikacją, nie licząc oczywiście własnoręcznie robionych wydechow, było sciecie ich pod kątem, na oko 30stopni. Wyglądało cudnie w pełnym chromie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
megryk123
Support



Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:23, 06 Wrz 2016    Temat postu:

a to sorki nie wiedziałem witam wszystkich bardzo serdecznie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:42, 06 Wrz 2016    Temat postu:

Witaj po raz kolejny.
Przywitaj się w odpowiednim dziale a nie w mechanice.
Przeczytaj regulamin i popraw dane.
Bo dalej zacznę usuwać żeby śmietnika nie było.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:19, 06 Wrz 2016    Temat postu:

Foveon napisał:
Witaj po raz kolejny.
Przywitaj się w odpowiednim dziale a nie w mechanice.
Przeczytaj regulamin i popraw dane.
Bo dalej zacznę usuwać żeby śmietnika nie było.


Też to polecam jak najbardziej. Delikatnie mówiąc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin