Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Glośna praca w przedziale 5 do 6 tyś obrotów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Giero




Dołączył: 22 Cze 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:12, 22 Cze 2016    Temat postu: Glośna praca w przedziale 5 do 6 tyś obrotów

Witam
Problem w moim daystarku tkwi w tym iż obojętnie czy jadę czy też stoję na luzie gdy dodam gazu lub schodzę do 5-6 tyś to wtedy coś głośno huczy... Dodam jescze że to zjawisko utępuje poniżej lub powyżej tych obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:18, 22 Cze 2016    Temat postu:

A dokładniej można ? Możesz na YT dać filmik ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:35, 22 Cze 2016    Temat postu:

Stawiam na razie na kolektor lub tłumik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:35, 22 Cze 2016    Temat postu:

Też tak mam. Coś jakby brzeczenie przechodzące w niskotonowy hałas prawda? Dokrec mocno wszystkie osłony, zwłaszcza osłonę łańcucha i po prawej stronie z tyłu to cudo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:56, 22 Cze 2016    Temat postu:

Ale silnik huczy, tłumik, rama z budą czy co. Bo halasu moze byc zewszad a kazdy ma inny powod. Opisz co dokladnie halasuje. Poszukaj luznych srub, ale pamietaj ze za mocno skrecone daja efekt odwrotny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:04, 22 Cze 2016    Temat postu:

Coś wchodzi chyba w rezonans.
Szukałeś skąd dochodzi ten dźwięk?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:32, 23 Cze 2016    Temat postu:

Rushrod opiszesz co masz na myśli mówiąc że za mocno dokrecone śruby dają efekt odwrotny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:35, 23 Cze 2016    Temat postu:

o samo mam ja milosz,Tsin i kilka moto,poluzowana rurka w kolanku tlumika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:17, 23 Cze 2016    Temat postu:

Nie nie poluzowana w środku brzęczy tłumik i kolektor.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:35, 23 Cze 2016    Temat postu:

Jabbinsky napisał:
Rushrod opiszesz co masz na myśli mówiąc że za mocno dokrecone śruby dają efekt odwrotny?


Za mocno skręcone śruby mogą powodować przeniesienie wibracji dalej niż powinny. We wszelkich miejscach gdzie są podkładki sprężynujące czy gumowe trzeba dokręcać to z wyczuciem a najlepiej wg. instrukcji kluczem dynamometrycznym.
Wieczny i podstawowy temat za mocno skręconych śrub to "czuję mrowienie na dupie, trzaski z tłumika, wibracje na kierownicy i im szybciej jadę tym gorzej".
I to się odnosi do wszystkiego w pojazdach. Smile Praktycznie w każdych a guma przy silnikach (zawieszenie, łapki, rurki i inne połączenia) są robione tylko i wyłącznie po to by tłumić wibracje, więc jeśli są niewymiarowe naciągnięte, ściągnięte śrubą etc dają efekt odwrotny od zamierzonego.

A trzaska się zapewne jak mówił Foveon (w tym przypadku) wydech.
Zresztą, w moto najczęściej dziwne odgłosy w jednym zakresie obrotów daje wydech. Wszelkie brzęczenia huczenia etc. Czasem wystarczy jedna (tu dla odwrotu) luźna podkładka na osłonie przeciwpoparzeniowej i wydech dzwoni jak zniszczone zawory. Przechodzilem to. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:23, 23 Cze 2016    Temat postu:

Brzmi logicznie to co piszesz, trzeba będzie zapamiętać Smile u mnie brzeczala ta osłona po prawej stronie, nie od wydechu tylko ta powyżej, chromowana. Też w 5-6k obr więc pomyślałem że to mogło być to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:11, 24 Cze 2016    Temat postu:

A najlepsze to to że zadający pytanie totalnie nas olał. My się produkujemy o ona nwet się nie przywitał. Fajny temat ale następnym razem gońcie kogoś kto wpada na forum tylko po jedno pytanie. Praktycznie każdy temat jest poruszony na forum niech szukają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:42, 24 Cze 2016    Temat postu:

No niestety.

Giero napisał:
Dzięki za pomoc.
Miałeś poczęści racje z mocowaniem silnika. Podokręcałem wszystkie śruby mocujące i zwróciłem uwage na "wodzik" od zmiany biegów. Ta śruba rzymska powodowała też między innymi dziwny hałas. Sprawe uważam za rozwiązaną. Dzieki Jeszcze raz


Po tym PW poprosiłem wczoraj Giero o zamknięcie tematu. Nie zrobił tego więc robię to za niego Wink Wcześniej napisał też:

Giero napisał:
Witam postaram się w najbliższym czasie zagłębić się w forum tu na stronie:)


Więc może Giero się jeszcze odezwie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:07, 24 Cze 2016    Temat postu:

I to jest brak szanowania innych forumowiczów. Gościu dostał celne rady i zachował je dla siebie. To przykre jak staramy się pomóc, ktoś korzysta z tych rad i nawet nie raczy podziękować publicznie za wysiłki innych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:54, 24 Cze 2016    Temat postu:

Za to wzajemnie bedac tu codziennie jestesmy coraz madrzejsi. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:34, 24 Cze 2016    Temat postu:

sam mam podobny probelm w VT. niestety nie ma obrotmierza ale tak na ucho przy tych wysokich obrotach na 2,3,4 słysze taki hmmm metaliczne postukiwanie. coś się pewnie poluzowało ehh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:42, 24 Cze 2016    Temat postu:

Albo jak kiedyś na forum był przypadek co ktoś, chyba seequs, miał za słabo silnik do ramy przykręcony :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giero




Dołączył: 22 Cze 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:42, 24 Cze 2016    Temat postu:

Witam
Nie miałem czasu wejść wcześniej i napisać więc zrobie to teraz...
Tak jak podpowiedzial seequs rozebrałem wszystkie owiewki i podokręcałem śruby zarówno mocując silnik jak i tłumik itp. Zauważyłem również, że ten wodzik od zmiany biegów daje dodatkowo dziwny odgłos. Dokręciłem i tam i okazało się że wszystko gra. Pozdrawiam. Temat można zamknąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin