Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Jak odkręcić zebatka przednią

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek3889
Support



Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:15, 17 Mar 2018    Temat postu: Jak odkręcić zebatka przednią

Witam. Mam mały problem. Ostatnio przy wymianie oleju razem z filtrem postanowiłem zobaczyć jak wygląda zebatka zdawcza. Tak się składa że mam nową zebatkę 15 zębów i chciałem ją wymienić. Jednak napotkałem problem okazało się ze zebatka w moim daelim jest na jedną śrubę klucz 10 a drugi to jakiś nit czy coś. Nie mam pojęcia jak mam ją odkręcić. Trzeba rozwiecać czy jest jakiś inny sposób?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:16, 17 Mar 2018    Temat postu:

Ten "nit" to też śruba jest. Tylko taka dziwna. Skoro masz sam "łepek" czyli jak napisałeś ten nit, to brakuje na nim jeszcze czegoś w stylu imbusa. Tak wiec musisz to odkręcać. Jakiś klucz zaciskowy możecda rade.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:33, 17 Mar 2018    Temat postu:

Naciac szlifierka roweki.... Srubokret w ruch Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek3889
Support



Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:02, 18 Mar 2018    Temat postu:

Aha. To w sumie mnie uspokoiliście bo już myślałem że trzeba rozwiecać czy jakieś inne cuda robić. Jak się ociepli to zobacze ci da się zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:18, 19 Mar 2018    Temat postu:

Tak jak mowia wyzej. Mlotek przecinak i odkrecisz... U mnie taka sama byla przy polaczeniu glowicy z kroccem gaznika...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek3889
Support



Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:19, 23 Mar 2018    Temat postu:

Juz sobie poradziłem. Śrubokrętem było ciężko ale miałem taki mały majzel i się udało juz za drugim uderzeniem. Od razu wymieniłem cały napęd bo od nowości było nic nie robione a moto ma już 8500 przebiegu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:11, 26 Mar 2018    Temat postu:

Napisz jak się sprawdza ta zębatka 15.Ja mam fabryczna 14 też jeszcze zanitowaną.Napisz jak ie zmiany zaszły w pretkosci i obrotach.LWG

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:42, 28 Mar 2018    Temat postu:

Kurde a jak Ci sie dokładniej udalo to odkręcić ehh niestety nie mam szlifierki a jedna sruba jest normalna osemeczka a druga z takim okraglbym łbem ehh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek3889
Support



Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:11, 31 Mar 2018    Temat postu:

Pierw uderzając młotkiem w śrubokręt zrobiłem taki mały rowek. Następnie majzel oparlem o ten rowek dwa mocniejsze uderzenia i puściła. Oczywiście motocykl na biegu żeby zębatka się nie obracala. A rezultaty myślę że ok. Obroty spadły o 500 obr. Wcześniej przy 60 km\h miałem 6000 obr. Teraz mam 5500 obr. Do 4 biegu można do odcięcia ciągnąć natomiast na 5 juz ciężej ma. Jednak bez problemu 110 jechałem mając jakies 8500 czy kolo 9000 obr. Zauważyłem ze lepiej przeciągnąć go na 4 a na 5 tylko trzymać prędkość jeśli chodzi o większe prędkości. Do 80 idzie jak strzała. Tylko dodam że mam gaźnik pz30 i przeloty a teraz jeszcze będę ustawial luzy zaworowe wiec później zobaczymy jeszcze raz jak to będzie działało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:19, 01 Kwi 2018    Temat postu:

5 to nadbieg. Zawyczaj na nim nie ma już przyśpieszenia lub jest niewielkie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek3889
Support



Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:59, 01 Kwi 2018    Temat postu:

Jak miałem z przodu 14 zębów to przyspieszal normalnie teraz jak zmienię bieg na 5 i mam te 4000 obr to do 7000 obr przyspiesza bardzo dobrze czyli do tych 80-90 km\h później to tylko utrzymanie prędkości. Wcześniej na 5 biegu potrafiłem pod czerwone pole przyspieszać. Ale mi to w sumie pasuje. Wcześniej prędkość maksymalna to było 100 teraz jechałem 110. Wiec przelotowo 90 i możliwość wyprzedzenie kogoś to mi pasuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Custom / Chopper / Cruiser / Daelim Daystar / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin