Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Daelim daystar VL 125 na wstrysku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kocur20
Support



Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:23, 16 Mar 2016    Temat postu: Daelim daystar VL 125 na wstrysku

Witam, po wcześniejszych oględzinach z bratem doszliśmy do wniosku że potrzebujemy jeszcze jednego daelima vl 125, ale tym razem nowszego na wtrysku. Jak to jest z wtryskiem? Gaźnik się wyreguluje samemu, a wtryskiem reguluje komputer. Słyszałem coś że od czasu do czasu serwis musi swoim własnym komputerem go wyregulować. Często trzeba jeździć do serwisu? Jest to lepsza alternatywa od gaźnika, mniej awaryjna? Doradźcie i napiszcie swoje opinie;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:39, 16 Mar 2016    Temat postu:

Wiesz co? Mimo, że jestem fanem Daelim 'a to muszę powiedzieć, że zupełnie przez przypadek, przeglądając sieć w tematach Daelim 'a trafiłem na forum Hyosung 'a (Polskie) i tam raczej nie pochlebnie wypowiadali się co do wtrysku. Lepsza moc i reakcja itd, ale wtrysk bardziej podobno awaryjny. Nie miałem z tym do czynienia, ale tak coś tam u nich przeczytałem a przecież fani Hyosung 'a to też użytkownicy Koreańskich technologii więc może coś w tym być, jeśli pojawił się temat wtrysku w Daelimie. Może narazie lepiej gaźnik póki coś się nie sklaruje. Nie wiemy chyba za wiele o serwisowaniu wtrysku w Daelimie tu na forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:17, 16 Mar 2016    Temat postu:

Jak dobrze pamietam to ikas ma daelima na wtrysku.. tyle ze roadwina..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:28, 16 Mar 2016    Temat postu:

Jak natrafię na jakikolwiek problem w moim VL na wtrysku to dam znać Smile
Regulacja gaźnika i ssanie póki co odpada. Wad nie zauważyłem. Pali na dotyk i zawsze, czy zimny, czy gorący. Nie gaśnie po podkręceniu manetki na 9000 i puszczeniu całkowicie. Chwale sobie te kulturę pracy. Ciąg tez jest jednolity bez utraty mocy w każdym zakresie obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:43, 16 Mar 2016    Temat postu:

moj gaznik pali tak https://youtu.be/tcB9G0GLKdQ
Jak schodzi z 10 tysiecy to nie gasnie Razz
Rowno ciagnie...
Ale nie ma sie co dziwic bo ma tylko przejechane 40.000km Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ikas
Member



Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KPR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:50, 16 Mar 2016    Temat postu:

Ja co prawda nie mam daystara ale też na wtrysku więc się dołączę Wink chociaż w sumie mogę jedynie powtórzyć to co już Claptonatari napisał Smile jedyny problem jaki miałem to uszkodzone wejście, które było przeciekało, chociaż domowymi sposobami to rozwiązałem, jak chcesz dokładnie zobaczyć o co chodziło to w dziale "informacje" w moim zamówieniu z korei to było Wink
O regulacji wtrysku nigdy nie słyszałem więc też nie robiłem, a przeleciałem już swoim daelimkiem 10kkm z hakiem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kocur20
Support



Dołączył: 09 Mar 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:15, 17 Mar 2016    Temat postu:

Ok dzięki za wypowiedzi Panowie, chciałem po prostu coś więcej wiedzieć na temat wtrysku w daelimie, bo nigdzie nie znalazłem o tym wypowiedzi, ale dzięki. Może na dniach już będzie taki daystar stał u mnie w garażu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:29, 17 Mar 2016    Temat postu:

Pappa2 pogratulować stanu technicznego Twojego Daelima Smile
Widzę, że jak dbasz to tak masz.
Nie wiem, czy "naocznie" da się jakość szczególnie zauważyć różnice pomiędzy wtryskiem a gaźnikiem w tym samym motocyklu i silniku. Dostępne są w ogóle jakieś testy i porównania czegoś takiego?
Jakby odnieść to do silników samochodowych to regulację gaźnika ojciec robił zawsze w każdym swoim samochodzie który posiadał zasilanie gaźnikowe a odkąd miał już auta na wtrysku to nigdy nie podłączał ich do kompa bo nie było potrzeby. Przebiegi robił duże bo jeździł na taksówce. Ja już od razu w swoich samochodach miałem wtryski i również nigdy nie było żadnej ingerencji w ich oprogramowanie.
Dlatego napisałem to co widać. Różnica polega na tym, że nie ma kranika i nie reguluje się gaźnika Smile
Jeszcze jedna myśl. Jak się mylę od razu poprawcie: Silniki na wtrysku nie posiadają dodatkowo "kopki". Rozruch tylko elektryczny (rozrusznikiem).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Claptonatari dnia Czw 9:33, 17 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:13, 17 Mar 2016    Temat postu:

Nie. Nie mają kopki, niektóre gaźniki też nie ale mają za to sondę lambda w wydechu i pompke paliwa i jakieś tam drobne dodatki elektryczne. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:24, 17 Mar 2016    Temat postu:

Obecność pompki paliwa jest słyszalna po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Charakterystyczne BZZZZZTTTTT..... i można odpalać Smile
Rzekłbym że nawet sporo gaźnikowców odpalanych rozrusznikiem nie ma kopki - np. u mojej żony w SUZUKI GN 250. Ale gaźnikowce mogą ją mieć a wtryskowce niestety nie.
Piszę o tym bo jak ktoś uważa że bez kopki to nie moto to nie znajdzie jej z pewnością w motocyklu zasilanym wtryskiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:23, 17 Mar 2016    Temat postu:

Claptonatari napisał:
Obecność pompki paliwa jest słyszalna po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. Charakterystyczne BZZZZZTTTTT..... i można odpalać Smile
Rzekłbym że nawet sporo gaźnikowców odpalanych rozrusznikiem nie ma kopki - np. u mojej żony w SUZUKI GN 250. Ale gaźnikowce mogą ją mieć a wtryskowce niestety nie.
Piszę o tym bo jak ktoś uważa że bez kopki to nie moto to nie znajdzie jej z pewnością w motocyklu zasilanym wtryskiem.


Masz rację, dobrze gadasz.
Jednocześnie jak widzę jak wielkie maszyny przy litrze albo ponad litrowe odpalają z kopy to fajnie to wygląda. Lubię mieć kopę. Takie to staroświeckie i daje jeszcze większy kontakt z maszyną. Czuć to odpalanie.
Podoba mi się też, jak w dużych maszynach 2 czy 4 cylindrowych, trzeba jeszcze przestawić dekompresor cylindrów (bodaj coś a'la uchylenie zaworu) żeby w ogóle dało się kopnąć i odpalić bo z prawidłową kompresją to trzeba by ważyć ze 150kg jak nie więcej, żeby odpalić... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:19, 17 Mar 2016    Temat postu:

Z kopkami to zawsze mi sie ogar z silnikiem jawki 50 kojarzy... jak ktos nie umial kopnac to po piszczelu nia dostawal Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:26, 17 Mar 2016    Temat postu:

Słyszałem też coś o ETZ czy MZ że waliła po piszczelach i w kolana (odbitką). Łącznie z tym, (chyba w Jawach), że kopka była równocześnie wajchą od biegów (odpał a potem przełożyć do przodu)... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin