Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Daystar nie odpala - pomocy!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norbert
Hangaround



Dołączył: 14 Lut 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:45, 14 Lut 2019    Temat postu: Daystar nie odpala - pomocy!

Witam
Mam Daelima Daystar z 2003 roku na gaźniku. Motocykl przywiozlem z zachodu, niestety nie odpala. Gaźnik został sprawdzony i wyczyszczony, paliwo wymienione, kompresja jest ok, nowa cewka, kabel i świeca, iskra jest ale nie chce odpalić. Ani na rozrusznik, ani a kopke, nawet z samo startu nic.. Mechanik rozłożył już ręce... Pomóżcie bo już mi się możliwości wyczerpaly...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wolczan
Support



Dołączył: 24 Gru 2018
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żory
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:44, 14 Lut 2019    Temat postu:

Ssanie ustawiłeś ? Albo masz kranik zakręcony z dopływu paliwa Smile jak tak kiedyś rozładowałem akumulator kręciłem do oporu a po prostu miałem zaworek zakręcony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:57, 14 Lut 2019    Temat postu:

Robi pyr pyr pyr? Czy nawet nie próbuje, u mnie w baku po przywieziebiu na przyczepie był jeden wielki glut. Wszystko to splywalo do gaźnika. Przede wszystkim ten daelim jest już pewnie na wtrysku. Prawda? Jeśli tak to najczęściej sonda ale wtedy wymigocze Ci błąd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:12, 14 Lut 2019    Temat postu:

Wtrysk jest od 2008 roku. Skoro kolega ma 2003 to ma gaźnik. Wersje na wtrysku nie mają też kopki, a kolega pisze że u niego takowa jest.

Kranik czyściłeś? Sprawdzałeś czy paliwo przez niego leci?
Jak pokopiesz pare razy to świeca robi sie mokra?
Zawory były sprawdzane?
Rozrząd?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 476
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 4:10, 15 Lut 2019    Temat postu:

Najpierw sprawdź kolego rozrząd czy nie jest przestawiony, sprawdz tez czy nie masz przerwy na kablach przy alternatorze zwłaszcza niebieski czy nie ma przerwy potem sciagnij filtr z gaznika i trysnij mu ze strzykawki paliwa w czasie krecenia i podniesionej przypustnicy. Jak ci nie odpali to musisz sprawdzac po stronie elektryki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:50, 15 Lut 2019    Temat postu:

Norbert, napisz co było sprawdzone, to jest co dokladnie wiesz, ze na pewno bylo robione. Czy moto w jednym kawałku bylo czy lekko rozkopany? Aku musi byc mocna. Chociaz moze to byc zle zlozony rozrzad.

W najczarniejszym scenariuszu demolka w gorze silnika. W ogole lekko się obraca?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rushrod dnia Pią 6:51, 15 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norbert
Hangaround



Dołączył: 14 Lut 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:20, 18 Lut 2019    Temat postu:

Kompresja jest ok, przy kręcenia jest normalnie opór, sprawdzałem u mechanika, ale też rozłożył juz ręce.. Nie ma czasu się z tym bawić.... Albo nie wie za co się złapać..

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Norbert dnia Pon 15:23, 18 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norbert
Hangaround



Dołączył: 14 Lut 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:52, 18 Lut 2019    Temat postu:

Motocykle daelim przywoze czesto z Niemiec. W zeszłym sezonie na pewno ponad 30 sztuk. Nigdy nie miałem z nimi problemów, standardowo gaźnik i świeca i może ze dwa razy moduł i to tyl co zawsze wystarczało. Ten egzamin mplarz przywiozlem w całej sci, nie grzebana, tylko zakurzony... Stał na pewno dwa lata w garażu. Standardowo czyszczenie, sprawdzenie gaźnika, kranika i czyszczenie i wymiana paliwa. Dalej nic... Jak to kolega na sal nawet pyr pyr... Iskra jest ale dla pewności nos i nowa cewka z kablem, swieca i moduł.. Bez zmian..
I już można je pomysły się skończyły. Może rozrząd jak ktoś napisał. Ale czy da radę to samo mu sprawdzić i ustawić? Może iskra podawana jest w złym momencie nie? Jest tak jakiś czujnik położenia nią wału? Już nie wiem za co się chwycić..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:27, 18 Lut 2019    Temat postu:

A próbowałeś na innym aku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:46, 19 Lut 2019    Temat postu:

Rozrzą,
jak daje paliwo i jest iskra to pozostaje tylko sprawdzić rozrząd.
Silnik jak zapalniczka Smile
Musi być paliwo i w odpowiednim czasie iskra.


Ja miałem daystara z 2000 r i nie miałem kopki. Ciekawe dlaczego masz.
Podaj zdjęcia ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:29, 24 Lut 2019    Temat postu:

Dariusz napisał:
Rozrzą,
jak daje paliwo i jest iskra to pozostaje tylko sprawdzić rozrząd.
Silnik jak zapalniczka Smile
Musi być paliwo i w odpowiednim czasie iskra.


Ja miałem daystara z 2000 r i nie miałem kopki. Ciekawe dlaczego masz.
Podaj zdjęcia ...


Moze ma dekiel zmieniony, mnie tez vl z kopka dziwi. Moze z vs lub vt spasowany i dolozony kopnik.

Mozliwe ze jest przerwa na przewodzie impulsatora lub impulsator pierdykniety, no ale zas by iskry nie bylo. Mysle nadal, ze to rozrzad, albo lancuszek zle ciagnie, albo rozrzad zle ustawion albo koniki wyslizgane/polamane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:35, 24 Lut 2019    Temat postu:

Zwał dekiel głowicy, pokrec wałem i sprawdź czy wszystko działa, następnie ustaw luzy zaworowe 0.12.
Jak to będzie zrobione napisz czy się coś zmieniło...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Nie 21:40, 24 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norbert
Hangaround



Dołączył: 14 Lut 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:21, 06 Mar 2019    Temat postu:

Jest diagnoza. Stator uszkodzony, raz daje iskr a raz nie a jak daje to jest za słaba, znalazłem magika który do tego doszedł i w jakiś sposób go odratowal, daystar pali i jeździ bez problemu. Ale mam też Daelima vt z taką samą usterka z tym że potrzebny jest stator, powiedział że już nie pójdzie tak łatwo.. Można znaleźć gdzieś nowy? Od czegoś jeszcze pasuje? Bo używki chyba nie warto..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:47, 07 Mar 2019    Temat postu:

Norbert napisał:
Jest diagnoza. Stator uszkodzony, raz daje iskr a raz nie a jak daje to jest za słaba, znalazłem magika który do tego doszedł i w jakiś sposób go odratowal, daystar pali i jeździ bez problemu. Ale mam też Daelima vt z taką samą usterka z tym że potrzebny jest stator, powiedział że już nie pójdzie tak łatwo.. Można znaleźć gdzieś nowy? Od czegoś jeszcze pasuje? Bo używki chyba nie warto..


Do VT zostaje chyba tylko korea albo przewijanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:54, 07 Mar 2019    Temat postu:

Ze statorem ja walczyłem kilkakrotnie .. przewijanie nie zdało rezultatu. Tz działało ale krótko. Aż się spaliło. Do vj nie znalazłem używanych więc kupiłem nówkę z Korei... Działa aż miło.
U mnie poszedł z dymem ze względu że ktoś zamiast 35w żarówki wsadził 55w i za duże obciążenie było...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin