Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

dragnia bicie na kieronicy 50-60kmh

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:55, 01 Wrz 2016    Temat postu: dragnia bicie na kieronicy 50-60kmh

wymienilem łozyska przednie poprawilo sie o 20 procent ale nadal bicie i chrobotanie takie przy stalej prednkosci 50-60kmh do 40 nie czuc tego powyzej 65 do 115 tez nie czuc, tarcza przednia jak pokreci sie kolem troche klocki trą. czy to moze byc przyczyna? a moze zle wywazone tylne kolo ma troche odwazników. a moze cos calkiem innego? lekkie rzęzienie ejst jakby z okolic tłumika moze. nie znam sie az tak na skuterach

dodam ze lagi wygladaja ok, skreca dobrze wiec raczej te lozyska na ramie tez nie będa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek0701 dnia Czw 19:56, 01 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:43, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Cześć. Możesz zrobic mały eksperyment. Cofnij delikatnie klocki przednie i sie przejedz hamując tylnym hamulcem, bedziesz wiedział czy to wina tarczy hamulcowej. Jeżeli chodzi o dźwięki z tłumika to u mnie tez takie cos jest ale wyczaiłem ze jedna ze śrub mocujących osłonę tłumika pękła. Ja postawiłem sobie skuter na centralnej stopce i gazowalem sobie delikatnie obsluchiwajac silnik i resztę i wtedy znalazłem ta pęknięta śrubę. Mówiąc szczerze to zrobiłem już ok 1500 km i muszę przyznać ze napęd w dealimie s3 nie należy do zbyt cichych. Miałem okazje pojeździć sobie Piaggio Xevo i tam jest dużo ciszej ale ........wolniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:51, 01 Wrz 2016    Temat postu:

To nie bedzie hamulec. Przedewszystkim sprawdz wiek i stan opon oraz krzywiznę felgi. Nawet wyważenie możesz sprawdzić statycznie - czyli jak na torach wyścigowych, zawieszasz na osi i kręcisz, jak koło się wraca to do wyważenia. Ale o wyważenie nie będzie chodzić raczej bo przy wyższych prędkościach też byś czuł. Sprawdz, czy felga nie jest uderzona i stan opon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:52, 01 Wrz 2016    Temat postu:

No pomysł dobry z tymi klockami a jak je cofnac? mam takiego speca od motoroków to mi pomoze dzis mi lozyska pomogł wymienic. wgl pod tłumiekiem mialem dziurke wywiercona ktos modził... wkrecilem tam srubke nie lubie wioski...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 20:53, 01 Wrz 2016    Temat postu:

lozyska na glowce ramy sprawdz stawiajac moto przodem do sciany.stojac na nogach popychaj go do przodu raz silniej raz wolniej.Jak masz szczelone to od razu wyczujesz na kierownicy luzik.w skuterze mialem luzik i bylo lekkie bicie kiery.klocki troszke beda ci obcierac na tarczy tak ma kazdy wazne zeby kolo lekko chodzilo jak blokuje je troche to moze byc zacisk zapieczony.jak nic z tych rzeczy to wywarzenie kola pozostaje i sprawdzenie opony.
jeszcze moze byc brak odwaznika z jednej strony na kierownicy ale nie wiem czy twoj skuter takowe posiada

edit a czyzby dziurka nie byla czasem od spustu wody z wydechu Smile


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 20:54, 01 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:56, 01 Wrz 2016    Temat postu:

bubba napisał:
lozyska na glowce ramy sprawdz stawiajac moto przodem do sciany.stojac na nogach popychaj go do przodu raz silniej raz wolniej.Jak masz szczelone to od razu wyczujesz na kierownicy luzik.w skuterze mialem luzik i bylo lekkie bicie kiery.klocki troszke beda ci obcierac na tarczy tak ma kazdy wazne zeby kolo lekko chodzilo jak blokuje je troche to moze byc zacisk zapieczony.jak nic z tych rzeczy to wywarzenie kola pozostaje i sprawdzenie opony.
jeszcze moze byc brak odwaznika z jednej strony na kierownicy ale nie wiem czy twoj skuter takowe posiada

edit a czyzby dziurka nie byla czasem od spustu wody z wydechu Smile


Też właśnie podejrzewam tą do spływu. Zależy jaka duża, do 4mm około to do spływu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 20:59, 01 Wrz 2016    Temat postu:

maciek czy masz po obu stronach na manetkach koncowki chromowane ?
Powrót do góry
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:01, 01 Wrz 2016    Temat postu:

aaa faktycznie bo to mała dziurka i w najnizszym punkcie. myslicie ze od wody ale tam spaliny tez troche leca to treba srubke odkrecic heheh dzieki za pomoc. sprawdze to na głowce ramy ale obstawiam ze ejst ok. kolo obkreca sie i lekko tylko szoruja klocki. ale tez obstawiam ze z tylu felga moze krzywa i przenosi na przod drgania?


tak mam po obu chromowe stan iidealny a co?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek0701 dnia Czw 21:02, 01 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:02, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Przednią oglądaj. Miałem podobną akcję i też tylko przy pewnych prędkościach się odzywała. Była uderzona i odgięta do środka w jednym miejscu dosłownie 2-3mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:03, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Rushrod napisał:
To nie bedzie hamulec. Przedewszystkim sprawdz wiek i stan opon oraz krzywiznę felgi. Nawet wyważenie możesz sprawdzić statycznie - czyli jak na torach wyścigowych, zawieszasz na osi i kręcisz, jak koło się wraca to do wyważenia. Ale o wyważenie nie będzie chodzić raczej bo przy wyższych prędkościach też byś czuł. Sprawdz, czy felga nie jest uderzona i stan opon


opony 2015 stan idelany tylna felga ma sporo odwaznikow chyba tak mi sie zdaje szwaby cos namotały


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 21:05, 01 Wrz 2016    Temat postu:

pytalem bo jakbys nie mial to by bilo.sprawdz glowke prosta czynnosc.obstawiam tak ja Krzysiek felge lub opone .
edit.]
sporo ? jakbym ci fiknol fotke mojej to bys sie zjezyl 8szt jeden kolo drugiego na tyle i zero bicia


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 21:07, 01 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:06, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Nie wiem jak to jest w skuterach z łożyskami główki ramy ale u mnie w serwisie jak jest motocykl taką usterka to kierowanie jest dość utrudnione. Luz czasem cieżko wyczuć ale podczas jazdy kierownica dziwnie sie zachowuje i trudno utrzymać ja w zakręcie.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:06, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Jeszcze raz ci mówię, przyjrzyj się bardzo dokładnie przedniej. Jak nie będzie to, to będziemy szukać dalej. Jak klocki lekko ale równomiernie trą to nic złego się nie dzieje - standard w hamulach tarczowych. Bicia z tylnego koła nie niosło by na kierownicę. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:12, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Jeżeli masz dużo odważników na przednim kole zacznij od wyważenia tego koła. Tylne koło może mieć niedowazenie nawet 50 g a przednie niestety tylko do 10 gram. Ja zacząłbym od wyważenia koła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:25, 01 Wrz 2016    Temat postu:

nie obstawiam koła ze wzgledu ze szfaby raczej wywazali opona 2015 i swierze odwazniki. to bardziej taki bicie połaczone z szuraniem nie wiem jak to nazwac dlatego obstawilismy łozyska łozyska wymienione fakt lezej jezdzi teraz ale przy tej predkosci nadal ten objaw jest, dlatego obstawiam byc moze krzywa tarcze , a moze to z napeedu przechodza takie dragania na kierownice i szuranie czy to niemozliwe? poprostu sie pytam o wszytskie mozliwe opcje

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek0701 dnia Czw 21:27, 01 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 21:28, 01 Wrz 2016    Temat postu:

opone opone przyjacielu wuj kupil opony i po miesiacy pekl drucik i walily nie patrz na to ze nowe wystarczylo 1 dobicie do kraweznika i opona szczelona i felga
Powrót do góry
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:28, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Musiałbyś jeszcze sprawdzić wariator napędu bo skoro masz już dość duży przebieg to rolki od wariatora sie zużyły i sa kwadratowe zamiast okrągłe......

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Daniel dnia Czw 21:29, 01 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:30, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Maciek, tak ślepo w niemcow bym nie obstawial. Slyszalem z gory odwrotne zdanie o nich od ludzi co kupuja tam sprzet. Nawet od naszego częściarza forumowego. Włos staje dęba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 21:32, 01 Wrz 2016    Temat postu:

wariator po 4 literkami by czul tylko ,mialem skutera wiem co pisze Smile
maciek zrob tak
postaw sprzet by kolo troche w gorze bylo wez olowek przyloz do lagi a koncowke do felgi i zakrec delikatnie patrzac na ruch felgi i opony.jak troszku odskoczy masz problem rozwiazany.
Powrót do góry
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:35, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Sprawdź jeszcze pas napedowy.....może jest już zużyty i hałasuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:36, 01 Wrz 2016    Temat postu:

bubba napisał:
wariator po 4 literkami by czul tylko ,mialem skutera wiem co pisze Smile
maciek zrob tak
postaw sprzet by kolo troche w gorze bylo wez olowek przyloz do lagi a koncowke do felgi i zakrec delikatnie patrzac na ruch felgi i opony.jak troszku odskoczy masz problem rozwiazany.



aa no mozna tak sprawdzic jak odskoczy w bok to dotknie otówka i wtedy co felga krzywa bedzie. oby felgi byly ok. a czy jak bedzie delikatnie krzywa tarcza moze tak sie objawiac czy raczej nie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 21:39, 01 Wrz 2016    Temat postu:

tarcze raczej nie.fele z opona mozna wyczuc jak uderzona
Powrót do góry
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:39, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Musiała by być fest krzywa ale wtedy czułbyś to nie jako wibrację ale raczej jak lekkie szapranie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:40, 01 Wrz 2016    Temat postu:

tylko pas lub rolki by nie bily na kierownicy? akurat przy 50-60kmh? troche dziwne , sprawdzic sprawdze i pas i rolki tylko nie wiem czy w tym sezonie jeszcze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 21:45, 01 Wrz 2016    Temat postu:

wszystkie podane przez nas czynnosci mi stolarzowi czlowiekowi ktory grzebie w drewnie zajelyby max 1 godz .razem z paskiem i luknieciem na wariator.zakasaj rekawy i do dziela Smile posprawdzaj jutro i daj znac cos zauwazyl.mozesz filmik nakrecic tel czy fote dac do galerii
Powrót do góry
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:47, 01 Wrz 2016    Temat postu:

troche czynnosci sprawdze ale nie wszystkie:) wariator i pasek sprawdze jak bedzie ciut czasu bo jak sie okaze ze do wymiany to dopiero bedzie LIPKA heheh oby byly jeszcze ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 21:52, 01 Wrz 2016    Temat postu:

blad kolego blad jak szczeli to dopiero lipka gdy w polu staniesz i ponad sto kilo pchac bedziesz.VC-ka rozebralem juz prawie calego Smile oprocz silnika bo pieknie cyka.reszta smarowana dopieszczana i nie boje sie wsiasc i gnac po 200 km na wycieczki.pasek w skuterze dostaje mega po dupie sprawdz go jak nikt ci tego nie robil.pchalem swojego skutera 100 kilowego to wiem jak to boli Smile
Powrót do góry
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:55, 01 Wrz 2016    Temat postu:

Pasek napedowy Dayko nr kat Day-8154 dostępny w każdym InterCarsie od ręki. Koszt 100 zł. Rolki do wariatora w zależności od rozmiaru dostępne od ręki w dobrych sklepach z częściami do skuterów, koszt 10-20 zł sztuka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek0701
Support



Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NEB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:08, 01 Wrz 2016    Temat postu:

ok sprawdzę jak bedzie mial mechanik moj chwile to mi oceni stan paska i rolek moze trzeba bedzie wymienci to sie zrobi;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin