Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Gaźnik Mikuni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KuBusioWy
Member



Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 471
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:13, 08 Kwi 2017    Temat postu: Gaźnik Mikuni

Cześć . Mam problem o to z takim gaźnikiem ---> [link widoczny dla zalogowanych]
Pacjent Yamaha SR 250
Nie mam dużej wiedzy na takie tematy,praktycznie zerowe.
Nie mam pojęcia co to jest za model wiem tylko ,że mikuni.

Więc zaczynam .Stojąc np 24 h motorek nie chce mi palić, paliwo płynie do gaźnika . Kręcac 5-10 min świeca jest sucha... . Jak już coś załapie i uda się odpalić to wariują obroty. Pracuje na 1,5 tyś a jak sie zagrzeje to poniżej 3 nie schodzi. Jak dam ssania czy to na zimnym czy na ciepłym to obroty rosną bardzo wysoko .Dobra troche się zagrzał nie potrzebuje już chodzić na ssaniu i tak : obroty same rosną i spadają ( albo i nie,zależy jak mu się chce... ) . Dobra czas się przejechac mimo ,że te obroty wariują . To tak -wrzucam sobie jedyneczke i ruszam ,podczas jazdy obroty mam w granicach 1,5 tys - naciskam sprzęgło i rosną wysoko.
Dobra wracam ,odstawiam go i gasze po jakims czasie jak podchodzę i silnik jest jeszcze ciepły to nie ma potem problemu z odpaleniem.Ale jeżeli postoi juz pare godzin i jest zimny to znowu to samo - nie odpala i paliwa nie daje (świeca sucha)
Nie wiem czy dobrze to wyjaśniłem ale inaczej nie potrafie Razz
Wystarczy go wyregulować czy szukać nowego ?
Myślałem nad PZ30 ale to musiałbym kombinować jakoś z ssaniem .

EDIT:
UDAŁO SIĘ odpalić po 30 min męczarni. Nie wiem w zasadzie jakim cudem . Rozgrzał się i chciałem wam pokazać na filmiku jak wygląda jeden z problemów,troche inaczej się zachowywał jak kobieta... Ale jest tam moment w którym dodałem mu gazu a on nie chciał schodzić z obrotów i musiałem mu odłączyć na chwile zasilanie a potem obroty same wzrosły ---> https://www.youtube.com/watch?v=DAAr96FAdmU&feature=youtu.be


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KuBusioWy dnia Sob 16:29, 08 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1708
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:25, 08 Kwi 2017    Temat postu:

Gaznik CV Smile

od czego by tu zaczac....
1. mozesz go calego wyczyscic
2. sprawdz membrane z gory. nie moze byc zadnych pekniec itp. zwroc uwage na poprawny jej montaz. od razu iglice ustaw na srodku (jezeli jest regulowana)..
3. zaloz gaznik
4. proba odpalenia... gazniki CV lubia byc odpalane z gazem!
5. jak sie zagrzeje regulacja gaznika. aha wczesniej sprawdz plakiem szczelnosc... i ja usun jak wystapi...
6. od strony cylindra z gory gaznika jest korek gumowy zabezpieczajacy srube tz. pilotujaca lub jak kto woli srube mieszanki... regulacja..

w sumie olac to co napisalem wyzej....
wedlug mnie ssanie sie zawiesza Wink tak na 90%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1708
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:06, 09 Kwi 2017    Temat postu:

Kubusiowy... tu masz fajnie napisane na temat gaznika CV [link widoczny dla zalogowanych]

jak dojdziesz do dzialu rozruchu, to doczytasz jak dziala ssanie w takich gaznikach... w skrocie stare gazniki odcinaja powietrze, a gazniki CV puszczaja paliwo inna droga... wedlug mnie gdy zamykasz "ta inna droge" to ona sie nie zamyka szczelnie. dlatego tez po podbicu obrotow i zamknieciu przepustnicy tlok ma taki zaciag ze wciaga paliwo z ukladu ssania ktore w tym momencie powinno byc zamkniete...

sprobuj docisnac ssanie i je przytrzymac... moze od drgan sie dzwigienka wyciaga i ssanie zalancza....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KuBusioWy
Member



Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 471
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:40, 09 Kwi 2017    Temat postu:

Pappa2 napisał:
Gaznik CV Smile

od czego by tu zaczac....
1. mozesz go calego wyczyscic
2. sprawdz membrane z gory. nie moze byc zadnych pekniec itp. zwroc uwage na poprawny jej montaz. od razu iglice ustaw na srodku (jezeli jest regulowana)..
3. zaloz gaznik
4. proba odpalenia... gazniki CV lubia byc odpalane z gazem!
5. jak sie zagrzeje regulacja gaznika. aha wczesniej sprawdz plakiem szczelnosc... i ja usun jak wystapi...
6. od strony cylindra z gory gaznika jest korek gumowy zabezpieczajacy srube tz. pilotujaca lub jak kto woli srube mieszanki... regulacja..

w sumie olac to co napisalem wyzej....
wedlug mnie ssanie sie zawiesza Wink tak na 90%


1.Wyczyściłem wszystko wydmuchałem ile tylko można było.
2.Nie mam jak się do niej dostać bo śrubki trzymają tak mocno,że zaraz mogę uszkodzić tylko te śrubki.
3.Założyłem
4.Wczoraj jak odpalił to potem wieczorem od strzała,dzisiaj podchodzę i nic . Na ssaniu,bez ssania,na gazie bez gazu - Nie odpala,świeca sucha.
5.Oddam to do znajomego który specjalizuje się tylko w motocyklach

Ssanie "sprawdziłem",widać jak taka iglica mała sie przesuwa i wpuszcza dodatkowe paliwo,nie zacina się na pewno,dochodzi do końca ani nie luzuje się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin