Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Instrukcja servisova Daelim Daystar vl125

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:21, 23 Maj 2016    Temat postu: Instrukcja servisova Daelim Daystar vl125

Dla tych co lubią grzebać.Mi bardzo pomogła.214 stron.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jim130 dnia Pon 11:23, 23 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kk86kk
Prospect



Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:06, 23 Maj 2016    Temat postu:

Wielkie dzięki już pobieram

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:24, 23 Maj 2016    Temat postu:

Jakby ktoś chciał drukować to nie popelniajcie tego samego błędu co ja i nie ustawiajcie jakości na jak najniższa. Zdjęcia są kompletnie nieczytelne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:55, 23 Maj 2016    Temat postu:

A są w tej instrukcji (przykładowo) wartości dociągu szpilek/nakrętek rozrządu? Bo nie wiem czy ciągnąć dużo czy mało jak już przyjdzie mi wreszcie to składać a aż się trzęsę do jazdy, już nie mogię wytrzymać... Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:12, 23 Maj 2016    Temat postu:

Od 80 tej strony masz wszystko.A dokrecamie szpilek str.94.moment 29Nm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek040484
Support



Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:56, 27 Cze 2016    Temat postu:

Witam a znajdę tu wartości cewek statora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:21, 27 Cze 2016    Temat postu:

W instrukcji od vj sa wartosci. Zwykle pradowe maja opornosc znikoma na grubych drutach a te od iskierki jesli dobrze zrozumialem to 90-150 omow. Wink szukaj w tej, moze cos bedzie. Co do vj akurat stojan ladowania moze miec inne wartosci chocby przez to ze zarowke ma 35/35w zamiadt 55/65 jak np w vc/vs/vt moze w instr od vl sie doszukasz. Wink no i w vj inne kolory sa z magneta/stojanu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:40, 27 Cze 2016    Temat postu:

Znajdziesz wszystko. Ładowanie akumulatora w VL powinno być poniżej 0,9A, prąd upływu poniżej 1mA, ładowanie ma się rozpocząć poniżej 1300obrotow, maksymalne obciążenie prądnicy to 125W przy 5krpm, jej uzwojenie powinno mieć impedancje w zakresie 0,4-1,2om, regulator mamy tranzystorowy bez możliwości regulacji a poprawne napięcie to 14,5+-0,5V przy 5krpm. Naprawdę wystarczy tylko zerknąć, rozdział 16

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jabbinsky dnia Pon 12:43, 27 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek040484
Support



Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:13, 27 Cze 2016    Temat postu:

A jaka powinna byc oporność cewek do zasilania modulu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:58, 27 Cze 2016    Temat postu:

Rozdział 17...
Rezystancja strony wtórnej cewki zapłonowej ze świecą 5+-1,25 kOm, bez świecy 3,1+-0,1 kOma, rezystancja "pulse generator" (nie umiem tego dokładnie przetłumaczyć, to co daje sygnał na CDI) 95-135Om, cewka zasilajaca kondensator w CDI 100-140 Om, wyprzedzenie zapłonu 8stopni od znaku F na kole zamachowym przy 1400rpm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marek biniek




Dołączył: 04 Maj 2020
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jawor

PostWysłany: Wto 18:53, 05 Maj 2020    Temat postu:

Witam jestem nowy na tym forum posiadam daelim vl 125 daystar 2000r jaki tam jest gaźnik pytam bo chce kupić pz26/pz27/pz30 ktury będzie lepszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin