Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

O Frankensteinie jedno pytanie.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:32, 25 Cze 2016    Temat postu: O Frankensteinie jedno pytanie.

Każdy kto coś wie, i każdy kto nie wie, chciałbym was prosić o wypowiedzi.

Zaczynam się zastanawać nad dziwną opcją.

Aby do mojego frankensteina wsadzić górę z daystara. Zostaje mój silnik, a od miejsa uszczelki wkładam głowicę VL która ma rozrząd na normalnych łożyskach. Myślicie że podejdzie i rozrząd się dogada? Wiem, że marne szanse, ale może może...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:58, 25 Cze 2016    Temat postu:

Ładnie kombinujesz.. Daystar z tego co pamiętam ma jeden wałek rozrządu, VS też więc przynajmniej tyle się zgadza, na necie znalazłem zdjęcie jak to wygląda, zobacz w galerii. Idę się ogarnąć i za godzinkę Ci może coś więcej pomogę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:02, 25 Cze 2016    Temat postu:

Mnie zastanawia połączenie dołu i czy zębatka rozrządu ma to samo przełożenie, reszta się zgodzi. Być może. Widziałem tylko, że daystar ma inną uszczelkę pod głowicę i to mnie martwi... :\ Ale może to tylko moje paranoje. Smile
Raczej śruby mocujące głowicę, nie wiem czy ten sam rozstaw wielość i ilość. W VS są cztery ósemy i dwie szóstki a w VL chyba tylko 4 ósemki. Ale jeśli wypadają w tym samym miejscu to chyba nie widzę problemu... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:27, 25 Cze 2016    Temat postu:

Dużo tych "jesli"... Zębatke zawsze ktoś ogarnięty Ci może wyciąć, ważne żeby nie była za twarda. Jeśli się na tym znasz to możesz obliczyć (znając naciągi śrub mocujących) dociag głowicy w VS i porównać to z tym z VL, jeśli będą jakoś 20%różne to jeszcze ok, więcej to już można się martwić. Podejrzewam że głowica z VL będzie większych rozmiarów niż z VS, na swój silnik możesz nadlac trochę materiału (prawdopodobnie aluminium, nigdy nie sprawdzałem) dzięki czemu dasz radę to połączyć, jeśli głowica będzie mniejsza to na nią nadlejesz. Pogorszysz mu wtedy warunki chłodzenia ale jak już bawisz się w takie coś to możesz pomyśleć o chłodnicy oleju. Nie waż się zamiast uszczelki walić silikonu, wydmucha to po kilku dniach. Co do bebechow to zaraz Ci napisze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:40, 25 Cze 2016    Temat postu:

W servisówce masz wszystkie dane zobacz i porównaj.Ale chyba nie powinno być problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:47, 25 Cze 2016    Temat postu:

W servisówce masz wszystkie dane zobacz i porównaj.Ale chyba nie powinno być problemu.A tutaj masz Frankensteina
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:00, 25 Cze 2016    Temat postu:

Wrzuciłem Ci do galerii fotki jak to wygląda w Daystarze, do VS nie umiem znaleźć serwisowki więc w sumie to Ci więcej nie pomogę. Jeśli ilość zębów i naciąg łańcuszka Ci się zgodzi to nie powinno być problemów, skoki zaworów powinny być mniej więcej takie same skoro mamy podobną moc,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:09, 25 Cze 2016    Temat postu:

Ja nie pomoge bo nie widzialem tych silnikow...
Rash.. podstawowe pytanie.. ile chcesz przeznaczyc na remont? bo juz troszke kasy ci poszlo.... moze lepiej, prosciej cale serducho wsadzic. a gdyby nowe po pewnym czasie sie zaczelo sypac masz zapasowe czesci...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:08, 25 Cze 2016    Temat postu:

Tylko jak sie zacznie sypac kolejne serducho to zostane z trzema dolami bez zadnej gory... Wink
Dlatego mysle zeby zalozyc inna gore tylko musze znalezc kogos kto sprzedaje... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:45, 25 Cze 2016    Temat postu:

Na olx zobacz, było dużo daystarow na części

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:52, 25 Cze 2016    Temat postu:

W sumie, właśnie dogadałem się z migiem i będę brał od niego serce z zasilaniem z VJ.

(ostatnie VS jakie wychodziły najprzypuszczalniej miały ten silnik).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:34, 25 Cze 2016    Temat postu:

Daj znać co i jak z Frankensteinem, drogi Wiktorze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:43, 25 Cze 2016    Temat postu:

Tylko kopki nie bedziesz mial... ale da sie z tym zyc Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mig290
Prospect



Dołączył: 21 Maj 2016
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GWE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 4:58, 26 Cze 2016    Temat postu:

No wlasnie kopki nie będzie...ciekawe jak to bylo w tych ostatnich VS jesli montowali takie silniki czy robili z kopstarterem czy bez.
Sprawdzilem była kopka, lekko zmieniona prawa pokrywa silnika, cała reszta identyczna jak w vj


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mig290 dnia Nie 5:04, 26 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin