Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Obroty biegu jałowego - wtrysk

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
malyluj13
Hangaround



Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:04, 29 Sie 2017    Temat postu: Obroty biegu jałowego - wtrysk

Posiadam Daelima Daystara 125 na wtrysku , z tego co doczytałem obroty biegu jałowego powinny wynosić ok. 1500 obrotów , a u mnie jest coś koło 2000 , modele z gaźnikiem można regulować śrubka od obrotów , a z wtryskiem jak się sprawa ma?

Trzeba udać się pod komputer? Czy jest jakiś inny sposób?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:13, 29 Sie 2017    Temat postu:

Po odpaleniu powinno być ok 2000 a jak się silnik nagrzeje powinno spaść do ok. 1500. Masz cały czas 2000? Nawet po jeździe na nagrzanym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malyluj13
Hangaround



Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:28, 29 Sie 2017    Temat postu:

Przy uruchomieniu silnika mam 2000 , a gdy silnik jest rozgrzany mam troszkę poniżej 2000 obrotów tak coś koło 1900.

Mam zębatkę z przodu 15 , a z tyłu 42. W trakcie jazdy przy wyższych prędkościach obroty też są wyższe niż powinny być. Przy 6500 obrotów mam 70km/h

Przejechałem w ten sposób tak 1000km , myślałem ,że tak jest dobrze ,ale chyba nie do końca..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
draen
Prospect



Dołączył: 11 Lip 2016
Posty: 136
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY/DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:30, 29 Sie 2017    Temat postu:

Jest jakaś śruba do regulacji przy przepustnicy. Udało mi się nią ZWIĘKSZYĆ obroty, ale nawet po całkowitym wykręceniu nie zszedłem niżej niż ~1700 rpm na luzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1317
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:18, 29 Sie 2017    Temat postu:

Mi sie wciaż waha tak pomiędzy 1700 a1900.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malyluj13
Hangaround



Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:21, 30 Sie 2017    Temat postu:

U mnie w sumie też jest takie falowanie w okolicach 1700-1900 ,

Czytałem w starszych tematach ,że obroty powinny być ok. 1500-1600 , a serwisowej książce jakoś nie potrafię się doszukać tej informacji.

Zastanawia mnie tylko fakt ,że 2 razy już w trakcie jazdy zaświeciła kontrolka od silnika. Po zgaszeniu motocykla i odpaleniu na nowo kontrolka gaśnie. Confused

Tej śrubki od regulacji na razie nie chciałbym ruszać. Muszę jeszcze poszperać w sieci. Może coś wynajdę.

Jeśli ktoś miał podobne perypetie z zaświecająca się kontrolka silnika i obrotami , to chętnie poczytam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez malyluj13 dnia Śro 16:25, 30 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1317
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:49, 30 Sie 2017    Temat postu:

Oleju ile masz w silniku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malyluj13
Hangaround



Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:08, 01 Wrz 2017    Temat postu:

Jeśli chodzi o olej silnikowy , to mam trochę ponad stan.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1317
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:35, 01 Wrz 2017    Temat postu:

A jak przekrecisz kluczyk na zapłon to check Ci jakoś mruga?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malyluj13
Hangaround



Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:56, 01 Wrz 2017    Temat postu:

Nic nie mruga. Standardowo po przekręceniu kluczyka kontrolka się zaświeca i gaśnie w gdy silnik zacznie gadać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Member



Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 663
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CBY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:23, 02 Wrz 2017    Temat postu:

Sprawdź ładowanie jakie masz...... najpierw tylko na biegu jałowym a później powłączaj wszystko co sie da....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malyluj13
Hangaround



Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:02, 16 Kwi 2018    Temat postu:

Odkopuje temat z zeszłego roku.. Motorek stał przez ten czas nie ruszany..

Wymieniłem olej , wybrałem się w pierwsze przejażdzki i ciągle zastanawiam się czy motorek ma właściwe obroty na biegu jałowym.

Motocykl jest na wtrysku z 2011 roku. Czy ta śrubka zaznaczona na zdjęciu jest od regulowania obrotów? Czy trzeba udać się z tym problemem do serwisu na komputer?

PS. Kontrolka silnika po wymianie oleju już nie świeci.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez malyluj13 dnia Pon 12:03, 16 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1317
Przeczytał: 71 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:03, 16 Kwi 2018    Temat postu:

Myślę że to nie jest problem. Tttm. Czyli Ten Typ Tak Ma.
Wtrysk sam ma sobie zwiększać lub zmniejszać obroty w zależności od tego jakie ma paliwo, ile ma powietrza, jaki opór silnika itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malyluj13
Hangaround



Dołączył: 28 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:58, 16 Kwi 2018    Temat postu:

Tylko dlaczego w książce napraw pisza ,że obroty powinny mieć 1600 rpm. Tolerancje określili na 100rpm ,czyli przedział 1500-1700 wg. księgi jest prawidłowy.

Ciekawy jestem ,czy inni posiadacze daelim daystar 125 na wtrysku mają wyższe obroty niż te co są podane przez producenta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin