Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Prośbą o pomoc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moto-Amator
Support



Dołączył: 28 Paź 2024
Posty: 38
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszyniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:10, 28 Paź 2024    Temat postu: Prośbą o pomoc

Witam chcę kupić vt 125 . Znalazłem nawet fajny egzemplarz. Ładnie wygląda. Ale nic nie wiem o tej marce . Tak oprócz tego że jest na licencji hondy . Pytanie 1 jaki silnik był licencjonowany . Jak jest to z częściami .. czy da radę posiłkować się hondowskimi częściami czy jest to coś zupełnie innego . Z tematów wynika że problemy są w elektryce a nie silniku ... Egzemplarz który widziałem miał mocno zapoconą głowice. Góra silnika . Raczej bzdeta bo nie dymi na niebiesko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:57, 01 Lis 2024    Temat postu:

Cześć
Z częściami jest różnie i najczęściej orginał albo z korei ściągniesz albo aliexpres ale też nie wszystko. Z hondy raczej nie dopasujesz niektóre części jak zębatka czy tulejka w kole z rometa podejdzie. Te zapocenie najczęściej jest z uszczelki pod pokrywą zaworów i jest trudna do zdobycia. Weź pod uwagę że to już stare modele i roczniki i nie będziesz miał wszystkiego na półce. Nie wszystko jest jeszcze produkowane. Ale można zdobyć części.
Grzesiek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moto-Amator
Support



Dołączył: 28 Paź 2024
Posty: 38
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszyniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:49, 09 Lis 2024    Temat postu:

Mam już swój motocykl . Ma on trochę mankamentów jak zapocenie pod obudową zaworową... Mimo że jest kupiony od jakiegoś helmuda to nasi tam byli i tą uszczelkę ktoś potraktował sylikonem białym . Chyba słabo bo zapocenie nadal istnieje ... Wyczyściłem to na błysk . By to poobserwować. Uszczelkę widziałem w intetach ale to było w kaplecie z wszystkimi . Nie chcę wszystkich bo niby po co ... A pasuje tam jakaś inna czy musi być orginalnał ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiek
Member



Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:59, 10 Lis 2024    Temat postu:

Jeśli chodzi o VT to uszczelka pod klawiaturę jest trudna do zdobycia i albo aliexpres albo korea. Nowsze silniki maja owalną osłonę a tu jest bardziej kanciasta i to nie pasuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moto-Amator
Support



Dołączył: 28 Paź 2024
Posty: 38
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszyniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:47, 10 Lis 2024    Temat postu:

Patrzyłem po fotkach że chyba z Romera roustera by była dobra ( czytałem że daelim miał taką przygodę z rometem i szyli takie motorki ... Tą uszczelkę widziałem ostatnio na allegro, ale była w pakiecie z wszystkimi innymi . Nie chcę kupować 50 innych jak mi potrzebne tylko jedna bez sensu ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3622
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:02, 02 Mar 2025    Temat postu:

Moto-Amator napisał:
Patrzyłem po fotkach że chyba z Romera roustera by była dobra ( czytałem że daelim miał taką przygodę z rometem i szyli takie motorki ... Tą uszczelkę widziałem ostatnio na allegro, ale była w pakiecie z wszystkimi innymi . Nie chcę kupować 50 innych jak mi potrzebne tylko jedna bez sensu ...


Romet mial przygode z Daelimem taka, ze sprzedawal Daelimy pod marka RMT Daystar. Czyli VL. VL mialy to do siebie ze silnik mialy "ten nowszy" czyli okragly czyli inna uszczelke.

Co do "nasi tu byli" to smutne stwierdzenie, radze unikac nabijania się ze swoich. Kolo który sciąga motorki ze szwabii w ilosciach wrecz hurtowych pokazwyal takie kwiatki, ze u nas dzieci z podstawowki lepiej naprawiaja niz ci "super techniczni niemcy" ktorzy aktualnie cofaja sie w rozwoju i zatrzymali na poziomie szarej tasmy, wd40 i wlasnie sylikonu. Zgineli by bez mechanikow z innych krajow... Smile

Co do uszczelki to najlepiej dawac oryginal, dostepny w koreanbikeparts za jakies normalne pieniadze, dodatek masy uszczelniajacej trzeba wyczyscic i mozna dolozyc nowa choc najlepiej cieniutka warstwe tej przewidzianej do smarowania uszczelek / misek olejowych do montazu. Po zlozeniu zostaw na dobe albo chociaz na 16 godzin. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin