Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Moto-Amator
Support
Dołączył: 28 Paź 2024
Posty: 38
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszyniec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:10, 28 Paź 2024 Temat postu: Prośbą o pomoc |
|
|
Witam chcę kupić vt 125 . Znalazłem nawet fajny egzemplarz. Ładnie wygląda. Ale nic nie wiem o tej marce . Tak oprócz tego że jest na licencji hondy . Pytanie 1 jaki silnik był licencjonowany . Jak jest to z częściami .. czy da radę posiłkować się hondowskimi częściami czy jest to coś zupełnie innego . Z tematów wynika że problemy są w elektryce a nie silniku ... Egzemplarz który widziałem miał mocno zapoconą głowice. Góra silnika . Raczej bzdeta bo nie dymi na niebiesko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:57, 01 Lis 2024 Temat postu: |
|
|
Cześć
Z częściami jest różnie i najczęściej orginał albo z korei ściągniesz albo aliexpres ale też nie wszystko. Z hondy raczej nie dopasujesz niektóre części jak zębatka czy tulejka w kole z rometa podejdzie. Te zapocenie najczęściej jest z uszczelki pod pokrywą zaworów i jest trudna do zdobycia. Weź pod uwagę że to już stare modele i roczniki i nie będziesz miał wszystkiego na półce. Nie wszystko jest jeszcze produkowane. Ale można zdobyć części.
Grzesiek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Moto-Amator
Support
Dołączył: 28 Paź 2024
Posty: 38
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszyniec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:49, 09 Lis 2024 Temat postu: |
|
|
Mam już swój motocykl . Ma on trochę mankamentów jak zapocenie pod obudową zaworową... Mimo że jest kupiony od jakiegoś helmuda to nasi tam byli i tą uszczelkę ktoś potraktował sylikonem białym . Chyba słabo bo zapocenie nadal istnieje ... Wyczyściłem to na błysk . By to poobserwować. Uszczelkę widziałem w intetach ale to było w kaplecie z wszystkimi . Nie chcę wszystkich bo niby po co ... A pasuje tam jakaś inna czy musi być orginalnał ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grzesiek
Member
Dołączył: 27 Wrz 2018
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:59, 10 Lis 2024 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o VT to uszczelka pod klawiaturę jest trudna do zdobycia i albo aliexpres albo korea. Nowsze silniki maja owalną osłonę a tu jest bardziej kanciasta i to nie pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Moto-Amator
Support
Dołączył: 28 Paź 2024
Posty: 38
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszyniec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:47, 10 Lis 2024 Temat postu: |
|
|
Patrzyłem po fotkach że chyba z Romera roustera by była dobra ( czytałem że daelim miał taką przygodę z rometem i szyli takie motorki ... Tą uszczelkę widziałem ostatnio na allegro, ale była w pakiecie z wszystkimi innymi . Nie chcę kupować 50 innych jak mi potrzebne tylko jedna bez sensu ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3622
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:02, 02 Mar 2025 Temat postu: |
|
|
Moto-Amator napisał: | Patrzyłem po fotkach że chyba z Romera roustera by była dobra ( czytałem że daelim miał taką przygodę z rometem i szyli takie motorki ... Tą uszczelkę widziałem ostatnio na allegro, ale była w pakiecie z wszystkimi innymi . Nie chcę kupować 50 innych jak mi potrzebne tylko jedna bez sensu ... |
Romet mial przygode z Daelimem taka, ze sprzedawal Daelimy pod marka RMT Daystar. Czyli VL. VL mialy to do siebie ze silnik mialy "ten nowszy" czyli okragly czyli inna uszczelke.
Co do "nasi tu byli" to smutne stwierdzenie, radze unikac nabijania się ze swoich. Kolo który sciąga motorki ze szwabii w ilosciach wrecz hurtowych pokazwyal takie kwiatki, ze u nas dzieci z podstawowki lepiej naprawiaja niz ci "super techniczni niemcy" ktorzy aktualnie cofaja sie w rozwoju i zatrzymali na poziomie szarej tasmy, wd40 i wlasnie sylikonu. Zgineli by bez mechanikow z innych krajow...
Co do uszczelki to najlepiej dawac oryginal, dostepny w koreanbikeparts za jakies normalne pieniadze, dodatek masy uszczelniajacej trzeba wyczyscic i mozna dolozyc nowa choc najlepiej cieniutka warstwe tej przewidzianej do smarowania uszczelek / misek olejowych do montazu. Po zlozeniu zostaw na dobe albo chociaz na 16 godzin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|