Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulacja gaznika - poradnik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:52, 09 Kwi 2016    Temat postu:

A w moim chyba przyśpieszacz zaczyna kulać odpal jak u papy bez ssania. Ale jak chcę dodać gazu to go muli i muszę ssanie mu włączyć. Po rozgrzaniu jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:17, 09 Kwi 2016    Temat postu:

kazdy silnik spalinowy (benzyniak) jak jest zimny inaczej pracuje niz jak jest cieply.. przewaznie swieca zalewana jest przez to ze z zimnego cylindra paliwo nie odparowuje jak powinno. po prostu paliwo sie skrapla i w pewnym momencie kropla zalewa swiece. albo zaleje ja tak ze zgasnie motor albo przymuli..
dlatego wazne jest rozgrzanie silnika..
ja jak jest silnik zimny daje 1/2ssania. i tak odpalam, jak troche pochodzi chociaz 10s wylanczam ssanie i ćhodzi bez.. ale jak bym chcial w tym momencie jechac to wiem ze odkrecenie gazu, moze mi go przylac. dlatego ten czas wykorzystuje na ubranie, rekawice kask itp. po tem pomalu jade..
bardzo duzy wplym ma temperatura powietrza, temp. paliwa i temperatura silnika. bo nawet jak na zewnatrz jest 20 st. to motocykl moglbyc wyciagniety z garazu gdzie temp nie przekraczala 5 st...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daystar125
Member



Dołączył: 09 Gru 2015
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NLI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:38, 09 Kwi 2016    Temat postu:

No to mój tak ma DZIEKI

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:22, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Mój też tak ma. Odpalam, ale ja ssania więcej jak centymetr nie odkręcam bo typowo go samo ssanie zaleje. Pochodzi na ssaniu (od 6st w dol tak robie, cieplej bez ssania) zagai, nie ruszam manetki, pakuję się, komin, szaliczek, kurtka, klucze od garazu kask, costam akurat się zagrzewa wtedy... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:05, 10 Kwi 2016    Temat postu:

Rushrod napisał:
Kapeczkę za bogata mieszanka, lekko mogłaby być jaśniejsza... Ale i tak nieźle.
Ja za to na dwóch gaźnikach (PZ16 i PZ19) nie mogę ustawić chińskiej 50tki. Już mnie krew zalała wczoraj, ręce opadły, uszy ogłuchły a płuca odpadły od spalin. Jak już odpalil, to wkrecal sie na niebotyczne obroty, zaczynalem regulacje, w każdym ustawieniu mruczy przy odkręceniu, na manetkę reaguje po 2-3-4 sekundach i wchodzi bardzo wysoko a schodzi z obrotów po 10-15 sekundach i zaś chce gasnąć. Juz nie wiem o co chodzi, kiedyś spokojnie kręciłem w tych gaźnikach, z czego 19tke używałem do 110cm w nim, a 16 do 50cm. Tak czy siak na jednym i na drugim gaźniku 50tka szaleje, swieca czarna niezależnie od ustawien, iskra mimo wszystko w miare zdrowa, niebieska jasna... :/
Jakieś pomysly? Smile

skoro wolno schodzi z obrotow za duzo powietrza jest ustawionego w skladzie mieszanki. (od tego zacznij). ewentualnie ciagnie lewe powietrze...
zwroc uwage czy przepustnica lezy ladnie, czy cos ja blokuje i "otwor" do krucca jest otwarty.
swiece moze olej silnikowy paskudzic... jak motocykl jest zimny nie jest zaszczelny stad jest mozliwosc ze olej idzie w swiece.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Nie 22:07, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kundellesny
Sgt. at arms



Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:00, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Jaki rozmiar klucza do swiecy??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:29, 13 Kwi 2016    Temat postu:

U mnie 16... z resztą do vjta potrzebna jest pieruńsko długa, więc ratowałem się giętą przedłużką i grzechotką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:47, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Jak do Corsy Katarzyn. Klucz do świec długi prawie jak bejsbol. Trzeba było dokupić. Teraz ma w aucie pod ręką jakby ktoś skoczył i coś się pluł.... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kundellesny
Sgt. at arms



Dołączył: 31 Mar 2016
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:49, 13 Kwi 2016    Temat postu:

Rozumie ze do VS tez 16 mm. dzieki za odp. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:03, 05 Lip 2016    Temat postu:

Ludzie ratujcie, jak dojść do tej p... Śruby od regulacji mieszanki w Daystarze. Po ściągnięciu rozrusznika zostaje odkryty jeden trybik od sprzęgła rozrusznika z którego po odpaleniu będzie tryskal olej i zamiast gaźnik wyregulowac to silnik zatre. Ktoś to ustawial w daystarze? .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:25, 05 Lip 2016    Temat postu:

Jabbinsky napisał:
Ludzie ratujcie, jak dojść do tej p... Śruby od regulacji mieszanki w Daystarze. Po ściągnięciu rozrusznika zostaje odkryty jeden trybik od sprzęgła rozrusznika z którego po odpaleniu będzie tryskal olej i zamiast gaźnik wyregulowac to silnik zatre. Ktoś to ustawial w daystarze? .


W VS to samo. Naciągałem dętkę na to i Kati trzymała żeby utrata oleju była mała.
Możesz próbować dojść płaskoszczypami albo śrubokrętem rantem popychać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:07, 05 Lip 2016    Temat postu:

I w obu przypadkach precyzja pojdzie w piach, dodatkowo jest szansa że śrubę brzydko obedrę szczypcami. Naprawdę nasi żółci bracia nie przewidzieli jakiejś możliwości regulacji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:58, 06 Lip 2016    Temat postu:

Ja używam małego płaskiego śrubokręta i reguluję tę śrubkę na zasadzie wagi. Raz z jednej strony gaźnika, raz z drugiej. W zależności czy chcę wkręcić czy wykręcić. To działa bez problemowo. Nie wyjmuję rozrusznika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:17, 06 Lip 2016    Temat postu:

Ucięty listek blaszki, lekko wygięty ku górze i kręcisz jak chcesz. Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dariusz dnia Śro 15:18, 06 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:05, 06 Lip 2016    Temat postu:

A przede wszystkim wyjmij gaźnik i z płaskiego zrób krzyżaka jak Dariusz, a potem kręcisz jak chcesz. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawids
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:42, 06 Lip 2016    Temat postu:

Podane poziomy paliwa sa możliwe tylko wtedy kiedy zaworek jest zamkniety a blaszka tylko dotyka amortyzatorka na zaworku. Nurtuje mnie jedno . Czemu w manualu sa podane rozne poziomy paliwa dla vs i vl skoro to te same gaźnik. Może Adam wyjaśni .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:46, 06 Lip 2016    Temat postu:

Powiem ci, bo otwarcie rozrzadu (zaworow) jest delikatnie rozne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawids
Sgt. at arms



Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CG
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:51, 06 Lip 2016    Temat postu:

Dzieki Rush . Fajny jest patent z przezroczystym wezykiem do sprawdzenia poziomu podoba mi sie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:11, 06 Lip 2016    Temat postu:

Jutro wrzucę parę patentów na regulację w VL, wystarczy odrobina pomysłowości i desperacji żeby wyregulowac w nim gazior Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:00, 07 Lip 2016    Temat postu:

Rushrod napisał:
Powiem ci, bo otwarcie rozrzadu (zaworow) jest delikatnie rozne.


No to akurat nie ma nic wspólnego z poziomem paliwa. Wink
Do każdego z tych modeli ustawisz pływak (poziom paliwa) na tym samym poziomie i po przeprowadzeniu regulacji np za pomocą świeczki kolor będą działały prawidłowo. Różnice jaki podaje producent są jego słodką tajemnicą.

No dobra teraz na serio Smile
Poziom paliwa może się różnić z tego powodu że kąt ustawienia gaźnika w motocyklu jest minimalnie inny i aby prawidłowo podać paliwo do silnika musi mimo tego samego typu gaźnika być zmieniony poziom paliwa na niższy lub wyższy. To jest ta słodka tajemnica. Kąt pochylenia gaźnik jest minimalny i na pierwszy rzut oka niezauważalny.
Miłej zabawy. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:10, 07 Lip 2016    Temat postu:

OK fajnie ,gadacie o gaznikach a moj wlasmie zaczal lac i co dalej, moze toID ogłoszenia: 82162111

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:13, 07 Lip 2016    Temat postu:

Zaworek do wymiany. mig290 będzie wiedział jaki model czy jak to tam. Może nawet w yardzie będą mieć takie coś. Chyba, że wyjmiesz od siebie i pójdzie z tym do nich. Daleko nie masz.
Chodzi o stożkowy zaworek popychany przez pływak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:16, 07 Lip 2016    Temat postu:

bo mysle o Mikuni 26 na olx 140 zeta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:20, 07 Lip 2016    Temat postu:

A za zaworek 10 maks.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:22, 07 Lip 2016    Temat postu:

ok sprawdze i tak nie wiem z kad sie leje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:44, 07 Lip 2016    Temat postu:

Ojj Pappa nie chcę żebyś mnie źle zrozumiał ale ten sposób na regulację nie działa w moim VL. Jakkolwiek śruba bym nie kręcił to mogę co najwyżej zgasic silnik, odkrecam na 2 1/4 obrotu, obroty na 900, krece znowu śruba najpierw pół obrotu wykrecam później cały obrót wkrecam, półtora wykrecam dwa wkrecam itp. Obroty się nie zmieniają, tylko w jednym momencie silnik gaśnie bo pewnie jest przelany. Co do patentów: po pierwsze ze szpachelki można wyciąć mały kawałek, ona ma fajną cienką i sprezysta blachę. Wycinamy taki fragment żeby zmieścił się ładnie w kluczu oczkowym grzechotce i sobie możemy kręcić. Jak wyciagniemy rozrusznik to pod chromowana klapką z lewej strony silnika jest trybik, wyciągamy go i odkładamy na jakąś szmate a dekielek przykrecamy spowrotem. Bierzemy baterie AA i od prawej strony silnika wkładamy w dziurę po wale rozrusznika, ani olej ani ciśnienie nie wyleci. Moto na biegu szybciej się zagrzewa, wrzucamy mu 5 i koło tylne w górze oczywiście. Przed regulacją warto filtr powietrza wymienić albo chociażby wyczyścić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:47, 07 Lip 2016    Temat postu:

u mnie dzialalo.. niewiem co napisac Smile
Ale generalnie to ustawic liczbe obrotow jak podaje serwisowka. I powinno byc git.. ewentualnie mala korekta.. takse testy, testy i jeszcze raz testy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:24, 07 Lip 2016    Temat postu:

Jak gazior ulewa to zaworek iglicowy trafiony. To nie jest jakiś specjalny do dalejlima. Smile
Taki sam macie w kawie, yamaszce i innych tego typu sprzętach. Zaworki są normalizowane i to bardziej niż by się mogło wydawać.
Wymień to guano i ustaw gaźnik. Będzie żył i nie musisz wydawać 140 zł na przereklamowany mikuni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:53, 07 Lip 2016    Temat postu:

Adam ale mi nic nie cieknie, miałem tylko skryta nadzieję że z rozrusznika mi nie odpala bo mam gaźnik źle ustawiony. Tym razem nie wyszło, jak będę miał wolne to pobawię się elektryka ale to pewnie dopiero od września jak będę miał dostęp do profesjonalnego sprzętu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:12, 08 Lip 2016    Temat postu:

Skoro gaźnik nie reaguje na regulację składu mieszanki i obroty to jest albo rozregulowany pływak, albo zapchany gdzieś na którymś kanaliku, albo masz uszkodzone oringi na dyszach regulacyjnych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:53, 11 Lip 2016    Temat postu:

OK Adasiu bylem w Yardzie i rzucil mi na stol okolo 15 zaworkow i kazdy inny tyle z normalizacji wyszlo musze rozebrac i wyciagnac swoj potem dobiore

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mardt
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:25, 14 Lip 2016    Temat postu:

Nie chce robić nowego tematu wiec zapytam w tym przed regulacja chce wymienić świece i fajkę. Świeca to wiadomo ale fajka do VS powinna być XD01F czy XD05F w google co strona to inne informacje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:00, 14 Lip 2016    Temat postu:

Nokan, chodziło mi że daelim nie ma jakiegoś ekstra. Smile
To że są różnie typy to chyba nie dziwi nikogo specjalnie ? Napisałem że taki sam ma kawa i np suzi. Wink

Kolego mardt, fajeczka ta z końcówką 5F, a dokładniej X05FB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nokan
Prospect



Dołączył: 09 Kwi 2016
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:24, 25 Lip 2016    Temat postu:

ok wymienilem zaworek iglicowy (K3) leje jeszcze gorzej niz wczesniej i cos zrobilem nie tak zero reakcji na manetke jakies sugestie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:02, 26 Lip 2016    Temat postu:

Nokan a skąd Ci leje? Z przelewu czyli tej rurki pod gaznikiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:08, 26 Lip 2016    Temat postu:

a płyvak dobrze zamontovałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:10, 26 Lip 2016    Temat postu:

Jim ma rację, sprawdź pływak, jego zawór i jego ustawienie. Może być tak że się nie zamyka. Co do braku reakcji to może coś pomieszales przy montażu zaworka iglicowego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jim130
Member



Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:43, 26 Lip 2016    Temat postu:

Zobacz v servisóvce ja ma byc zamontovany płyvak.Moze byc servisóvka od VL.Masz ją pod tym linkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz od 46 strony.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jim130 dnia Wto 22:45, 26 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:37, 06 Sie 2016    Temat postu:

swego czasu było zdjecie troszke zbyt bogatej mieszanki. Wstawiam teraz moje-> [link widoczny dla zalogowanych]
Rozumiem że tutaj jest zbyt uboga stąd taki nalot białawy. Jest jednak jeszcze jedna sprawa przy takiej mieszance zimny motocykl odpala i nie gaśnie zaraz po uruchomieniu. Tymczasem na wcześniejszej miałem wrażenie że zostawał zalany ponieważ odpalał pochodził z 10 sekund i gasł później próba odpalenia chodzi 3 sek i gaśnie znowu odpalam chodzi 2 sek gaśnie ehh co może być przyczyną Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mardt
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:18, 06 Sie 2016    Temat postu:

Podepnę się do pytania kolegi tak wygląda moja świeca po wymianie gaźnika na ten chiński zamiennik ustawione jedynie obroty i iglica na środek pytanie czy coś jeszcze regulować ?
zdjęcie świecy: [link widoczny dla zalogowanych]!AhTeKiG1adaAzSr7EBwPAtWlaBXv


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:21, 06 Sie 2016    Temat postu:

A ja wam powiem jeszcze jedno. Posprawdzajcie filtry paliwa w baku. Na moim bylo mase syfu i byly problemy. Wyrzucilem go i zalozylem zewnetrzny...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:47, 06 Sie 2016    Temat postu:

filtr paliwa przecież jest na zewnątrz?? to pytanie Smile
swoją drogą jak ta świeca Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 14:56, 06 Sie 2016    Temat postu:

ja mam w baku i na zewnatrz miedziany jako dodatkowy firterek przed gaziorem
Powrót do góry
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:02, 06 Sie 2016    Temat postu:

a może mi ktoś łaopatą wytłumaczyć jak do niego się dostać ?? Smile i skad ten filterek zabrac Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 15:17, 06 Sie 2016    Temat postu:

jesli chodzi o swiece mam taka jak matius taka kawa z mlekiem(wykrecilem przed chwila Smile ostatnia trasa 150km) a firter wykrecasz z kranikiem oczywiscie jak pusci z baku,u Marcina swieca chyba troszku za ciemna jest
Powrót do góry
matius28
Member



Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:35, 06 Sie 2016    Temat postu:

kuźwa ja to rzeczywiście nie znam się na kolorach dla mnie to jest biały nalot Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 15:42, 06 Sie 2016    Temat postu:

monitor monitorowi nie rowny
cos t ten desen
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
mardt
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:03, 06 Sie 2016    Temat postu:

Hmm to już sam nie wiem czy mam coś regulować, chyba zostaje oddać jakiemuś magikowi bo jeździć jeździ ale z odpalaniem nie jest jeszcze tak jak powinno być. Bo jak by była za bardzo okopcona to zostaje chyba tylko iglice na 2 od góry bo mieszanki nie ruszałem bo nowy gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 16:12, 06 Sie 2016    Temat postu:

ile zrobiles po zalozeniu kilometrow?swiece masz nowke jak widze,u mnie po 1800km jest podobna ze zdjecia z google.Odpalam tak jak ci mowilem z gazem lekkim jak cieply jest.Powinien ci smigac jak ta lala u mnie motor byl niedopoznania po zalozeniu gaziora z chin
Powrót do góry
mardt
Support



Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:21, 06 Sie 2016    Temat postu:

Mało niecałe 200 może się to musi dopasować i pasuje wyregulować zawory no nic jeździć jeździ to jest ważne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:57, 06 Sie 2016    Temat postu:

Zrob z tysiac najlepiej w dwa trzy dni to bedzie wiadomo czy dobrze pali. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:30, 24 Lut 2017    Temat postu:

A muszę się pochwalić że właśnie nabyłem polski stary analizator spalin.
Miałem kiedyś taki i ustawiałem auta gaźnikowe i byłem z niego zadowolony. Od momentu kiedy posiadałem auta na wtrysku urządzenie było niepotrzebne i je sprzedałem. Teraz jak posiadam motocykl i skuter oraz robię romety to ustrojstwo zaczęło być potrzebne.
Zobaczymy jak się sprawdzi i co powie, w końcu idealne jest do pojazdów na jednym gaźniku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:01, 25 Lut 2017    Temat postu:

Piekna sprawa bo szybko sprawdzisz spalanie na full obrotach, srednich i wolnych.

ja wlasnie musze isć na kompromis z nowym gazniku. na oryginalnych ustawieniach komarek palil dobrze. jednak ze to jest gaznik cv przy schodzeniu z obrotow mieszanka spalala sie w tlumiku, czyli strzelal w tlumik. ratunek, zwiekszenie dawki paliwa na srubie mieszanki, w sumie poprawniej piszac na srubie pilotujacej. efekt taki ze nie strzela juz ogniem w tlumik, tylko sporadycznie schodzac z bardzo wysokich obrotow i lagodnie.. niestety rozruch jest utrudniony - ssanie plus delikatne machanie gazem az sie zagrzeje Sad ale jeszcze bede krecil Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwynbleidd
Prospect



Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oslo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:40, 27 Cze 2017    Temat postu:

Hej, czy ktoś wie jaki gaźnik pasuje do vj 125? Żeby wymienić ten fabryczny?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:04, 27 Cze 2017    Temat postu:

PZ 30, jest gdzieś temat na forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:35, 27 Cze 2017    Temat postu:

skoro juz tu trafilem, opisze w 2 zdaniach ze gaznik CV pali teraz bez ssania (zwiekszona dawka paliwa na wolnych obrotach), przy schodzeniu z wysokich obrotow tez nie wali w komin.... takze dziala prawie jak wtrysk...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aster59
Prospect



Dołączył: 25 Wrz 2016
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:38, 28 Cze 2017    Temat postu:

Gwynbleidd napisał:
Hej, czy ktoś wie jaki gaźnik pasuje do vj 125? Żeby wymienić ten fabryczny?

PZ 28, PZ 30


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gwynbleidd
Prospect



Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oslo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:17, 03 Sie 2017    Temat postu:

Pytanko o króciec do gaźnika. Tam jest takie wlot (wylot?) powietrza i to idzie gdzies pod bak i tam jest jakieś "urządzonko" i wylot. Podczas jazdy dmuchany stamtąd powietrze. Jeszcze do tego urządzonka jakas większa rura idzie od silnika. Co to jest? Jakiś re cyrkulator? Planuje zakup nowego króćca bo ten jest pęknięty a znalazłem taki bez miejsca na ten wężyk. Mogę go założyć?

Plus pytanko o regulacje gaźnika. Odczepiłem linke od pompy i różnicy nie widzę, troche mi strzela z wydechu czasem przy puszczeniu całkowitym gazu podczas zwalniania. Ale problem (w sumie to moze nie problem) jest taki że zawsze mi ładnie pali bez ssania, czy to normalne? Myślałem że zawsze na zimno ssanie jest potrzebne i w podobnej 125 mojego znajomego on zawsze musi ssanie załączyć przynajmniej troszeczkę. U mnie pyk dotykam zapłonu i motor chodzi ładnie. Czy to świadczy o za dużej mieszance?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gwynbleidd dnia Czw 17:20, 03 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rift
Prospect



Dołączył: 13 Mar 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:54, 04 Sie 2017    Temat postu:

Mi tez potrafi strzelić Smile pali na dotyk zimny czy ciepły a poruszanie dźwignią ssania nie ma żadnego wpływu na działanie silnika/obroty niezależnie czy zimny czy ciepły.
Co do mieszanki to regulowałem na oko Razz
Obecnie luz 1500/1600 obr/min od czasu do czasu strzeli i v max 105.
Jak śrubę składu odkręcę trochę (1/2 obr.) to v max 110 ale strzela częściej.
Wyglądu świecy nie sprawdzałem....... może czas to zrobić :B


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:47, 11 Sie 2017    Temat postu:

ta rurka od kucca to zbedna rzecz.
i teraz 2 wersje jakie chodza w sieci:
1. spaliny ta rurka wracaja do filtra powietrza po to aby spaliny ponownie byly przeciagniete przez gaznik celem ponownego spalenia - ekologia...
2. ad1. to gowno prawda, bo sa modele motocykli co zamiast metalowej rurki maja plastikowa (mowa o tej co jest z boku i wychodzi z glowicy do zaworku). jak by tam gorace spaliny poszly to by to stopilo.. a po za tym po odkreceniu tego nie wylatuja spaliny tylko jest zasysane powietrze z filtra do glowicy. czyli idzie to w druga strone...
teraz pytanie po co?
a **uj wie Wink
moze to chlodzi zawory, moze zakluca wylot spalin....
ja mam to wywalone. czyli rurka metalowa zaslepiona przy glowicy, krociec zalozony bez rurki..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin