Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Szalejące oborty na biegu jałowym

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
phupatryk1




Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:43, 23 Maj 2017    Temat postu: Szalejące oborty na biegu jałowym

Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum.
Zakupiłem w zeszłym tygodniu Roadwina 125 2004 (na normalnym gaźniku).
Mam problem odkąd go kupiłem, nie pracuje idealnie na wolnych obrotach. Wygląda to tak że pracuje na obrotach w granicach 2000 obr/min w pewnym momencie obroty wzrastają do 3,5 czasami do 5,5 obr/min lub jeszcze innaczej czasami spadają w dół do normy i z powrotem....... Shocked
Nie mam pomysłu czym to może być spowodowane ?!
Próbowałem regulować śrubką te obroty ale nie pomaga (albo gaśnie albo głośniej wyje).
Zawory ssące i wydechowe wyregulowałem, bez zmian.

Czy ktoś już przerabiał ten temat ?
Albo ma jakiś pomysł ?

Trochę głupio gdy zatrzymuje się na światłach lub w korku a on tak wyje Confused ( Można świra dostać Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:25, 23 Maj 2017    Temat postu:

Twój pierwszy post powinien być w dziale o nazwie " Przywitaj się".

Sprawdzałeś nieszczelnośći przy gaźniku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:41, 23 Maj 2017    Temat postu:

Słusznie, podbije kolegę Bkrukl'a. Dwa kroki:

1. Przywitalnia.

2. Moto wyje bo dostaje albo za dużo paliwa, albo za dużo powietrza. Póki co weź w łapę jakiś łatwopalny środek w sprayu, psikaj w gaźnik, jeśli zacznie wyć to znaczy, że masz nieszczelność i moto łapie lewe powietrze. Daj znać, ale w pierwszej kolejności i tak się przywitaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
phupatryk1




Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:13, 23 Maj 2017    Temat postu:

Dziękuję za odpowiedź!

Rzeczywiści mój błąd, już się poprawiłem.

Szczerzę też podejrzewałem jakieś lewe powietrze, ale nie miałem pomysłu jak to sprawdzić. Jutro po pracy będę dalej dłubał i dam znać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KuBusioWy
Member



Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:31, 24 Maj 2017    Temat postu:

Tak jak wyżej ,weź najlepiej Plaka i psikaj bo gaźniku/króćcu lub rurce od filtra powietrza . Jak wszystko w porzadku to regulacja bo miałem tak samo w Yamaszy. U mnie trzeba było wyregulować i dysza wolnych obrotów była coś nie tenteges

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
phupatryk1




Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:19, 28 Maj 2017    Temat postu:

Przez parę dni nie miałem czasu aby odpisać, więc do rzeczy.
Rzeczywiście była nieszczelność na gaźniku (gdy odkręcałem manetke widać było, że sączy się spod uszczelki).
Uszczelnione, skręcone, odplam, fajnie pracuje, gdy się już nagrzewał naglę obroty w góre i powtórka z rozrywki.... wtf Sad
Regulacja obrotów, ani nawet mieszanki nic nie dawały, plakiem mogłem sobie psikać bez rezultatów, no z wyjątkiem odcinka gaźnik - filtr ale nieszczelność w tym miejscu nie powinna wpływać specjalnie na szalejące obroty),(ze ściągniętym filtrem, też przecież powinien chodzić normalnie)..
Wkurzyłem się i poszukałem gaźnika w okolicy i dopadłem podobny !
Założyłem i gra muzyka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez phupatryk1 dnia Nie 20:23, 28 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:41, 29 Maj 2017    Temat postu:

caly uklad od glowicy do wlotu powietrza powinien byc szczelny. przy zasysaniu powietrza twozy sie podcisnienie ktore jest b. wazne.... jak np. sciagniesz rure zalczace gaznik z filtrem to zauwazysz ze motocykl chu....wo pracuje na wysokich obrotach... takze postaraj sie wszystko uszczelnic...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin