Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:55, 23 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jutro będę kombinował własnie z modułem.
Jakoś nie było kiedy.
A z którego roku twój vj?
--------------------------------------------
No i moduł niestety to nie będzie.
Podmieniłem moduł od kolegi co ma też VJ rok starszy co śmiga 120
Bez zmian czyli max 80
Jedyne co ma innego to tłumik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Sob 13:40, 24 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:44, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mapper napisał: | A kto zgadnie dlaczego mój roadwin leci max 80? Leci tyle od kiedy go kupiłem w niemieckich papierach wzmianka o gaźniku, żadnej blokady w nim nie było:
|
Jakie masz objawy, jak moto zachowuje się w okolicy 80km? Jakie masz obroty, czy dochodzi do odcięcia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:50, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ja mam w VL-u taki moduł i moto super na nim śmiga:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:51, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
co myślicie o tym?
wygląda jak zwężki?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekZG
Member
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: FZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:37, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie w wydechu są dwie rurki, wewnętrzna którą idą spaliny i zewnętrzna kiedyś chromowana. Ta wewnętrzna jest węższa od tej zewnętrznej ale teraz nie umiem Ci powiedzieć czy u mnie wygląda to podobnie. W nowych Daelimach ze sklepu w wydechu wspawany jest dodatkowo katalizator który zabiera kilka kucyków silnikowi, nie wykluczone że u Ciebie jest podobnie z wydechem. Może po zlocie któryś z kolegów mechaników będzie umiał powiedzieć coś więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:28, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
No jednak nie będzie to tłumik. Podmieniliśmy na kolegi ixilla z całą rurą.
dalej to samo czyli max 80
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
meganalewkogrzmotozord
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:44, 26 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
ciekawe czy ten kolega wiedzial o podmianie tlumika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:39, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
wie ktoś może jakie ciśnienie powinno być mierzone na tłoku (miernik ten zamiast świecy ) pokazujący skale w MPa ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Czw 17:08, 03 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:17, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba max co wyciśniesz to 14 barów czyli 200 kpa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:07, 03 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
To inaczej pytanie zadam.
Miałem okazje pobawić się manometrem.
Wynik który uzyskałem na nim to 0,4 MPa przy kręceniu rozrusznikiem.
Nie znam sie na tym wiec wynik mi nie za bardzo coś mówi.
A w mechaników NAJLEPSZYCH w mieście już zwątpiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:40, 04 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Już przeliczyłem bo jakoś mam wiedzę ale w barach.
0,4 MPa to 4 bary.
To bardzo słaby wynik. Norma to 12-14 poniżej 9 martwimy się poniżej 7 jeszcze można odpalić.
Ale nie martw się jest duża szansa że źle zrobiłeś pomiar. Połączenie musi być szczelne, silnik rozgrzany.
Tu link do ściągi:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:30, 04 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
dzięki za lekturę źle robiłem bo mi źle pokazano.
Normalnie porażka mechanik od którego miałem pożyczony w sumie nie umie się tym posługiwać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:35, 04 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Ale mienie ustrojstwa to +10 szacunku klienta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:07, 19 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Trochę to potrwało, ale kompresje mam lekko ponad 14 więc bdb.
Ma ktoś jakiś pomysł co można jeszcze sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 5:48, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Luzy na zaworach, stan rozrządu, prawidłowa świeca, obrotomierz, przełożenie i jego stan (ilość zębów na silniku i na kole ale to chyba już wiesz), łożyska na kołach, stan gaźnika poprawna jego regulacja. Sprawdź czy w trakcie jazdy coś daje dodanie ssania. Czy zdycha czy daje mu kopa. Szczelność na dolocie przed i za gaźnikiem. No i czy masz recykling spalin. stan kabla wn, stan cewki wn. Poprawność ustawienia rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:01, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Luzy na zaworach, -sprawdzone przez mechanika podobno ok
stan rozrządu - dobry nie rozciągnięty
prawidłowa świeca- nowa
obrotomierz - ?????? tzn ?
przełożenie i jego stan - nowe tak jak powinno być
łożyska na kołach - tzn czy np kołami nie hamuje? koła chodzą luźno hamulce nie trzymają.
stan gaźnika poprawna jego regulacja. all ok regulowany 3-razy przez 3 rożnych mechaników
Sprawdź czy w trakcie jazdy coś daje dodanie ssania. - dławi się
Szczelność na dolocie przed i za gaźnikiem. -sprawdzone przez mechanika podobno ok
No i czy masz recykling spalin.- brak wer. na gaźniku
stan kabla wn, stan cewki wn. -nowy kabel nowa cewka dla pewności
Poprawność ustawienia rozrządu. - ok na znakach
CDI podmieniane od innego vj brak efektu.
Jak znam życie będzie to jakaś pierdoła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:17, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Obrotomierz może źle pokazywać obroty.
Tak popatrzyłem się na fotkę z poprzedniej strony to chyba twój motocykl. Co to za rurka z prawej strony koło kolektora która idzie do gaźnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:37, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Co prawda nie mój tylko Kumpla. a rurka to chyba chłodzenie olejem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:44, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Też masz taką? Idzie do chłodnicy olejowej przed silnikiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwynbleidd
Prospect
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:00, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
na jaka cewke wymieniles? taka zwykla z allegro do skuterow i quadow czy uzywke od daelima?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:11, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
wymienił mechanik a jaka niestety nie jestem wstanie odpowiedzieć.
Foveon napisał: | Też masz taką? Idzie do chłodnicy olejowej przed silnikiem? |
Tak tez mam taka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikyu dnia Śro 11:12, 20 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:05, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
No to że tak powiem ta rurka to recylkulacja spalin o której pisałeś że jej nie masz. A skoro ją masz a nie wiesz o tym to czy reszta z ww żeczy jest sprawna czy tylko bazujesz na tym co wcisneli tobie mechanicy. Musisz to sam zweryfikować. Wywal recylkulacje. To zło. I jak jest zacięte to robi się syf.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gwynbleidd
Prospect
Dołączył: 24 Cze 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oslo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:32, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
to nie do konca taki syf i to nie jest tez chyba do konca recyrkulacja spalin, ktos tutaj to wrzucal i widzialem w necie gdzie ze lepiej to zostawic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:46, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ok. Ale co ja tam wiem Skoro to coś innego to zostaw. Może to faktycznie chłodnica oleju lub smarowanie gaźnika a EGR tylko na wtrysku dają i te co demontowałem to tak dla picu dawali w tych gaźnikowcach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:18, 20 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
czyli teoretycznie wystarczy to zdemontować czy trzeba zaślepić? Sprawdzić na pewno sprawdzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 4:15, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Trzeba to zaślepić niekoniecznie to demontując.
Zasada działania tego jest prosta. Spaliny wychodzące przez dodatkową rurkę (tą co masz z prawej strony koło wydechu) idą do zaworu EGR przy gaźniku na końcu metalowej rurki. Zawór ten jest sterowany podciśnieniem z kolektora gaźnika. Przy wyższych obrotach otwiera się i spaliny ponownie trafiają przez zawór zazwyczaj do filtra powietrza. I tu rodzi się pytanie po co. A no po to że Unia nakazała normy emisji spalin. Część ponownie spalonych spalin ma obniżone wartości trujących substancji. W efekcie mamy „lepsze” wyniki norm spalin i obniżoną dawkę tlenu w zasysanym powietrzu a co za tym idzie obniżoną moc silnika. Jako że zawór EGR pracuje w ciężkich warunkach (gorące spaliny) często się zawiesza. Jak się zawiesi w pozycji zamkniętej to chwała bogu. Wszystko jest idealnie. Ale pomyśl co będzie jak się zawiesi w pozycji otwartej? Spaliny idą cały czas do gaźnika. Czy to jest dobre? Zdecydowanie nie. Najlepiej taki wynalazek który ma polepszyć humor ekologów z UE zaślepić. Wycinasz blachę z konserwy na kształt uszczelki którą masz przy silniku oczywiście bez dziury w środku. Zakładasz ją między metalową rurkę a blok silnika. I to tyle. Spaliny nie trafiają do zaworu. Dalszą sprawą jest kontrola szczelności 2 przewodów za zaworem EGR. Ten od spalin (gruby) i ten od podciśnienia. Może przez nie iść lew powietrze.
A chłodnica oleju ma wyprowadzone króćce z cylindra a nie z głowicy to tak na przyszłość i znajduje się z przodu przed silnikiem.
Tak więc sprawdź sam porządnie wszystko sam bo pierwsza zasada mówi nie ufaj mechaniką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:37, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ta rurka idzie do jakiejś ?odmy? pod zbiornikiem i wtedy na zewnątrz gruba rurka zasysa powietrze ( czuć pod palcem przy włączonym silniku ) na EGR lub recyrkulacja spalin to nie wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:19, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Ok poddaje się. Wygląda na EGR ale możliwe że to coś innego czego w niektórych daelimach nie ma.
A na luzie wchodzi na wysokie obroty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:58, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Tak na luzie idzie do 11 tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:15, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli raczej wyklucz elektrykę. Teraz czy do tych 11 tysięcy dojdzie na 1, 2, 3, 4?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:51, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
na 1 i 2 jeszcze tak ale później juz nie ma szans
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:09, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
2 rzeczy do sprawdzenia:
1. Sciagnij siedzenie, odkrec 4 srubki od pokrywy filtra, podnies pokrywe, i zobacz czy masz plastikowy lejek czy od razu filtr powietrza..
2. Jak juz bedziesz mial to wszystko odkrecone, telefon w dlon, nagrywanie filmu z wlaczona lampa i odkrec gaz na full. Sprawdzisz w ten sposob czy na pewno przepustnica podnosi sie na maksa. Lu po prostu zwalic gume z gaznika od strony filtra i wtedy sprawdzic. Moze linka nie podciaga na maksa przepustnicy. Mowa o kawalku linki od przepustnicy do rozdzielacza...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:20, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
1. lejek był wywaliłem
2. sprawdzone all ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:14, 21 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieje ze nie do kosza.... Zaloz.. Jest to bardzo wazny element.. Jak mialem oryginalny gaznik to po sciagnieciu motocykl chodzil kijowo. Nie mozna bylo go wkrecic na maksa. No i podobne objawy jak u ciebie na wysokich biegach... Jak nie masz tego lejka to owin tasma izolacyjna z 1/2 filtra powietrza, moze nawet z 3/4...
Teraz mam inny gaznik- CV i mam troche filtr oklejony. Bez oklejenia gorzej wchodzil mi na obroty, ale to inna bajka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 4:56, 22 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
przestanie padać sprawdzę. Mam to coś jeszcze. Ale z tego co pamiętam gdzieś już czytałem twój post na ten temat i sprawdziłem bez efektu tylko ze było to przed regulacją gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikyu
Support
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:37, 24 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
No to ciepły dzionek ten stożek założony i?
1. Lepsze obroty naprawdę lepsze. Miałem czasem falowanie na postoju
2. Prędkość wzrosła do jakiś 90ciu szok a za tirem poszedłem do 100
3. większe obroty.
4. przy niższych obrotach koło 4-5 tys kiedy dodam gazu lekko się zadławi tez jak ruszam z 1-biegu.
Reasumując jest lepiej
Coś jeszcze go boli.
Możliwe ze teraz jest ustawiona za duża dawka paliwa?
Jednak 3 SPECmajstrów się nim bawiło bez tego stożka i ustawiali po swojemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:48, 24 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
No widzisz.. Niby wiecej powietrza to lepsze osiagi... A jednak nie do konca wiecej znaczy lepiej
Ciesze sie ze jest progres...
Jezeli bylo ustawiane moto bez tego lejka to wypadaloby ustawic go ponownie tylko teraz z lejkiem...
Moze tak byc ze z niskich obrotow jak machniesz szybko gazem to go pompka przyspieszacza zaleje. Ale pokombinuj jeszcze troche z nastawami gaznika. Niestety zdalnie nie jestem w stanie cos wiecej podpowiedziec
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Nie 15:48, 24 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ad@mus
Hangaround
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Orzesze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:04, 01 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Podobny temat i brak odpowiedzi
Krótko, mam to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|