Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Większy cylinder (przekładka). Daystar 125 Fi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grbuy
Prospect



Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DSW

PostWysłany: Czw 11:15, 15 Cze 2017    Temat postu: Większy cylinder (przekładka). Daystar 125 Fi

Siema! Próbował ktoś z was może bawić się w przekładkę na coś większego w Daystar 125? Czy jest sens w ogóle? Tak myślałem żeby coś wcisnąć na 175ccm albo 200...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1318
Przeczytał: 65 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:50, 15 Cze 2017    Temat postu:

A co, kasy masz za dużo czy lubisz los kusić? Jeśli tylko pierwsze to zrób prawko i kupuj większy motocykl. Bo w przypadku zmiany silnika na większy możesz mieć problemy z policją i z ubezpieczalnią. Wymiana jest możliwa jak najbardziej. Jest na forum kilka osób z innymi silnikami, lub z wymienionym cylindrem na 175.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grbuy
Prospect



Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DSW

PostWysłany: Czw 14:47, 15 Cze 2017    Temat postu:

I to i to Smile ... A mógłby ktoś opisać jaki cylinder i głowice dobrać oraz jak to wygląda mniej więcej. Jakie koszta i co kupić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1989
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:50, 15 Cze 2017    Temat postu:

nie ma 175 jest 150. Dalej się nie da.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grbuy
Prospect



Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DSW

PostWysłany: Czw 21:12, 15 Cze 2017    Temat postu:

Ze względu na gabaryty? To na 150 to chyba nie ma sensu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 370
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:20, 15 Cze 2017    Temat postu:

No nie ma. Jak chcesz szaleć to podmień silnik na 250, mając na uwadze to co napisał wcześniej Bkrukl.

Rodzi się jednak jedno proste pytanie.

Po co?

Kupno + podmiana silnika to koszt około 1000-1500zł W tej cenie (1500) masz kurs prawa jazdy. Zrób A, kup motocykl o pojemności która Cię kręci i tyle.

Nie ma sensu robienie ze 125 królowej szos. Albo cieszysz się tym co masz i umiesz docenić jej zalety albo to forum jest nie dla Ciebie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grbuy
Prospect



Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DSW

PostWysłany: Pią 4:47, 16 Cze 2017    Temat postu:

Puki jeżdżę dealimem 125 to to forum jest jak najbardziej dla mnie na ogromnych pojemnościach mi nie zależy, ale zależy mi na tym żeby bezpiecznie i płynnie wyprzedzić tira na autostradzie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1989
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:13, 16 Cze 2017    Temat postu:

Jeżeli masz problem z silnikiem (generalny remont) to można się zastanowić nad podmianą silnika na większy. Słyszałem że ktoś już tu wsadzał 250. Jeżeli chcesz remontować i masz do wymiany cylinder to warto się skusić na przerobienie na 150 bo cena podobna do sprowadzonych części.
Ale jeżeli chcesz poprawić osiągi to raczej nie ma sensu. Chyba że masz kasę lub silnik czas to czemu nie. Aspekty prawne pomijam.
Ja miałem do roboty generalny remont silnika. Zapłaciłem za to koło 2000. Można by za to spokojnie kupić nową chińską 175 i wsadzić ale te silniki słyną złą sławą. Poszedł remont i wymiana cylindra i tłoka na 150. Dużej różnicy nie ma choć do tego co było wcześniej to różnica ogromna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grbuy
Prospect



Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DSW

PostWysłany: Pią 11:23, 16 Cze 2017    Temat postu:

A skąd wzailes cylinder 150 i tłok? Bo to chyba razem z głowicą trzeba wymieniać? O tych chińczykach tez czytałem że silnik za 1500zl 175 niby ,,18'' koni Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1989
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:01, 16 Cze 2017    Temat postu:

Jest facet który przerabia oryginalny tłok i cylinder na 150. Dużo już o tym pisałem. Wysyłasz cylinder dostajesz dopasowany tłok i cylinder 150ccm. Głowica bez zmian.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin