Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Zestaw naprawczy gaźnika.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:50, 21 Mar 2016    Temat postu: Zestaw naprawczy gaźnika.

Drodzy Państwo czy ktoś już kupował zestaw naprawczy ??. Widzę że Typ PZ to to samo co nasz gaźnik. Tylko który wybrać, PZ 27/ PZ 30 a może jeśli chodzi o rozmiar np uszczelki komory pływaka to jest to to samo??
Zna ktoś może średnice dolotu, bo to chyba o to chodzi w tej rozmiarówce całej. Ponoć pasują zamiennie czyli komora była by ta sama, jak myślicie będzie to ok ?? też mają pompkę, uszczelka/oring wygląda tak samo

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adrian920422 dnia Pon 9:52, 21 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:12, 21 Mar 2016    Temat postu:

Nie wiem czy to podejdzie ale jak PZ27 / PZ30 będzie pasował to nie zawaham się zmienić tego SLC który mam założony bo mnie już też wkurza ten gaźnik... W sumie, mam z chinolca jeszcze gaźnik, do tego 27 jest podobny ale nie wiem czy już się zabierać czy za chwilę za to jak to się mówi, tylko, że w Daelimie jest jeszcze pompka przyspieszenia a na silniku z chinola jak latał to tego nie było... No i tam mam ssanie ręczne a tu widać, że da się chyba linkę przełożyć. Z drugiej strony, jest tam chyba jeszcze z boku wajcha tylko nie wiem czy to pompka czy czemu to ma służyć bo go nie otwierałem. Ale zaś z tego co pamiętam miał dwie dyszki... Czyli... Za mało? Jedna od wolnych jedna normalna a gdzie od pompki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:22, 21 Mar 2016    Temat postu:

pz30 występuje z pompką przyspieszacza [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:19, 21 Mar 2016    Temat postu:

Pz 30 mam założony w moim VC-eku.
Dobrze się sprawdza, motor pali, utrzymuje obroty.
Wadą jest okopcona świeca, ale większego zużycia paliwa nie zauważyłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:43, 21 Mar 2016    Temat postu:

Zamówiłem zestaw naprawczy od pz27 zobaczymy co to to to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:41, 21 Mar 2016    Temat postu:

Dariusz napisał:
Pz 30 mam założony w moim VC-eku.
Dobrze się sprawdza, motor pali, utrzymuje obroty.
Wadą jest okopcona świeca, ale większego zużycia paliwa nie zauważyłem.

Jak chcesz sie pobawic to w zaleznosci na jakim pasmie obrotow kopci mozesz:
1. jak tylko na wolnych obrotach, regulacja srubynwolnych obrotow - wykrecic troszke..
2 jak tylko na srednich obrotach - opuscic iglice
3 tylko na wysokich obrotach - zmiana dyszy glownej na numer mniejszy...
Powyzsze rzeczy zrob jak jestes pewien ze uklad powietrzny jest w dobrym stanie - czysty filtr powietrza, wlot boxa filtra niczym nie stlumiony, nie poprkany... Jezeli filtr powietrza bedzie zuzyty najpierw wymiana, pozniej kontrola swiecy czy sie polepszylo...
Moze tez sie okazac ze iskra jest slaba lub skacze i slabo spala. Ewentualnie troche oleju silnikowego dostaje sie do cylindra - nieszczelnosc...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:10, 21 Mar 2016    Temat postu:

Przypuszczam że zbyt duża dysza będzie.
Na początek spróbuję obniżyć iglice może to coś pomoże.
Nie wiem jak było w tamtym sezonie, nie sprawdzałem świecy. Pojeżdżę troszkę, zagrzeję silnik może będzie dobrze. Jazda na krótkich odcinkach może też mieć wpływ na okopcenie świecy jak i ciepłota świecy.
Zobaczymy.
Ale widzę że gaźniczki to masz opanowane, fajnie Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:16, 21 Mar 2016    Temat postu:

Dariuszu a może masz oryginalny gaźnik i możesz porównać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:03, 21 Mar 2016    Temat postu:

adrian920422 mam oryginalny gaźnik, co chcesz porównać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian920422
Member



Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:09, 21 Mar 2016    Temat postu:

mniej więcej wymiary komory/kołnierza, wtedy będziemy wiedzieli czy uszczelki będą pasować od PZ30.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:29, 21 Mar 2016    Temat postu:

Dzieki... gazniki rzadza sie swoimi prawami i nie ma ich duzo Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Mechanika / Elektryka Ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin