Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:37, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
No i kolega nie kupi przez was Daelima tylko coś innego ;P
Ja jak Rushrod swojego kupowałem sercem a nie głową. Niestety okazało się że silnik do kapitalki. Dlatego pewnie ktoś się pozbył motoru. Zrobiłem generelkę i wiem co mam, a te niedoskonałości które są sukcesywnie eliminuje i to jest najfajniejsze. Jak bym miał glanc nówkę to bym płakał (ale i tak zawsze coś można dołożyć lub przerobić).
Sprzęcik jest naprawdę fajny, przegrzany tłumik w tych miejscach w 125 i w takim koloże może świadczyć że jest z innego motocykla. Jak się tak ujarał to jaki miał by kolor dolot? Chyba niebieski.
Ktoś chyba rasował motocykl i tyle.
To może być nawet lepsze niż fabryka dała ale jest punkt zaczepienia.
A Pappa to Inspektor wszystkiego się czepia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:15, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Hehe.. Widze ze mamy wrozbite na forum... zgadza sie jestem inspektorem bhp.. tak serio serio.. ale nie o tym bedziemy pisac
Ja widze zakupy zawsze inaczej.. jak mam dac 7k za motocykl ktory mi nie pewnie wyglada to wole kupic za ok 3k dac komus calego do malowania za 600zl w warsztacie wymienic hamulce plyny filtry itp za powiedzmy kolejne 600zl. Regulacja silnika za kolejne pare stowek... suma ok 4500 zl.. nawet jak trafie na zajechany silnik to za 1000 kupie inny.. czyli maksymalny koszt to 5500.. czyli 1500 zostaje zapasu..
czyli w tych pieniadzach mozna z wraka zrobic motocykl wygladajacy na nowke.. takie moje zdanie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:56, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
No widzę że mamy te same podejście. Ale są tacy którzy albo nie mogą, nie umią albo nie chcą. Też wole coś tańszego kupić i mieć podstawę do dalszych działań.
Są też tacy którzy chcą mieć coś co nie było ruszane. Prawda jest taka że wszelakie ingerencje typu malowanie naprawa silnika etc może wyjść lepiej niż fabrycznie lub tragicznie. Każdy ma swoje poczucie estetyki i już. Ważne aby nowy właściciel był zadowolony.
Mam nadzieję że się za tego inspektora nie obraziłeś to było w dobrym znaczeniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:08, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Nawet jak nie umieja to daja motocykl na warsztat i mowia "odkrecic plastyki na jutro bo ida do malowania. a wy robicie gruntowny przeglad z wymiana elementow eksplotacyjnych.. za 3 dni przyjada plasttki do zalozenia. nara"
i wiesz chociaz co masz.
Ja nie umiem sie obrazac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:19, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Wiesz ale są tacy którzy nie uznają takich ingerencji.
Pracuję w lombardzie i sprzedaje używane rzeczy. Przychodzi facet i chce nowy telefon. Mówię że mam używane ale mają jeszcze gwarancje i wyglądają jak nowy. I co? Nie bo nie. Ale to chodzi o nówki. Miałem telefon w którym wymieniona została obudowa na nową w serwisie. Telefon jak nówka. Jestem uczciwy i mówię o takich rzeczach. Wiesz ile osób nie chciało przez to tego telefonu bo był „robiony”.
Każdy ma swoje podejście. Za 7k można już wybierać. Ja nie miałem takiego szczęścia miałem mały budżet. Swojego kupiłem za 2.2k. Potem włożyłem drugie tyle żeby jeździł i jeszcze trochę żeby wyglądał. Ale nie żałuje a wręcz przeciwnie. Przynajmniej mam komu się pochwalić (szanowne forum) bo niestety reszta jakoś się za bardzo nie zna (żona, rodzina). Nawet jak bym miał tą kasę od razu w całości i mógł bym kupić już gotowy motocykl to wolał bym kupić taki w którym coś jest do roboty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:39, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
W sumie, to gdzies mi sie obilo, ze jak sie wchodzi w motocykle to automatycznie w mechanike i chec dlubania. A jak sie nie da jezdzic, to chociaz odpalic, przetrzec szmatka, posiedziec przy nim... To inny wymiar maszyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:03, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
No tak powinno być. Ale są tacy którzy po prostu nie umieją i jedynie to umyć potrafią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:06, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Umyć Kercherem i wszystkie smary wypłukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:09, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Aj tam od razu. Myje się szczoteczką do zębów i jedwabną ściereczką to chyba wszyscy wiedzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ikas
Member
Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KPR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:15, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
A ja wroce do poprzedniej strony i pytania o wygode pasazera moze nie jest to tak idealnie jakbym mial firmowy kufer z oparciem i odpowiedznim stelazem, ale i tak jest duzo lepiej niz bez, jest sie czego zlapac i na upartego oprzec o niego, chociaz to juz ryzykowne
i jeszcze moje 2 grosze na temat tego tlumika bo na reszcie sie nie znam jesli sie nie mysle tlumik zmienia kolor zaleznie jak byl meczony, takze najlepiej jakby tego e ogole nie bylo, takie brazowawe chyba jeszcze nic zlego nie oznacza, natomiast niebieski odcien nabiera przy osrtym katowaniu moja opinia z moich obserwacji i w sumie niczym konkretnym niepotwierdzona takze duze szanse ze sie myle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:15, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Dodaj że własną szczoteczką do zębów, są pacjenci co lecą karcherem wszystko i po wszystkim, nie tylko w moto ale też w rowerach, jest masa ludzi którzy nie dbają o sprzęt, najczęściej ci którzy z nadmiaru podcierają się zielonymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:40, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Przewaznie kolanko zmienia kolory.. najprosciej jest zafarbowac kolanko robiac przygazowki na luzie, na ssaniu wkrecac na wysokie obroty.. w wymiku zle ustawionych zaworow wydechowych tez latwo mozna zabarwic kolanko... a tu jest tlumik kolorowy a kolanko nie... czyli wniosek taki ze tlumik jest z innego motocykla, lub kolanko wymienione na inne.. ale raczej 1 teza bo rura dziwnie idzie w dol...
Ps. to sie chlopak naczyta jak wejdzie na forum...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:13, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Nie chcę pisać a nie mówiłem Też mi się zdaje że gościu tłumik zmienił. Żeby odbarwić tłumik na końcu to nie wiem co trzeba robić z 125. U mnie tłumik po długiej jeździe na końcu można dotknąć. Nie ma więcej niż 100 150 stopni. Przebarwia się w granicach 400-500 stopni a tyle nie osiąga kolektor mierzyłem kiedyś wyszło chyba 270 stopni.
A na samym końcu to musiał by być pusty chyba no i ten ma wtrysk więc zupełnie to nie możliwe aby takim silnikiem przegrzać koniec wydechu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vixantin
Hangaround
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:37, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie wielkie dzięki za analizę. Wnikliwie się w to wczytam jak będę u siebie, a w sobotę jadę na oględziny i dam znać jak sprzęt wygląda na żywo.
Co do kupowania tańszego motocykla i stawiania go na nogi we własnym zakresie to nie zgodzę się z Wami. Może ma to sens w Waszym przypadku, czyli osób, które już co nieco wiedzą na tematy motocyklowe, ale ja jestem zupełnym laikiem, na mechanice nie znam się w ogóle (ale jakieś zdolności manualne posiadam). Dodatkowo mieszkam w bloku i nie mam żadnego dogodnego miejsca gdzie mógłbym w sprzęcie dłubać (a w sumie chciałbym, bo lubię takie prace). Dlatego priorytetem dla mnie jest bardzo dobry stan techniczny i bezawaryjność.
Poza tym w stolicy jestem nowy i nie mam nikogo zaufanego komu mógłbym w razie czego oddać motocykl do naprawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:45, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Aj tam nie masz miejsca w bloku. Zawsze się znajdzie:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:05, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Moze byc przegrzany chrom po napraiwe. Chyva bylo mowione. Tylko nie bylo widac a potem weszla korozja stad jest brazowy a nie "tecza" oslawiona. Moglbyc tez grzany gazowo do podgiecia niektorych elementow, chrom dostal mikropekniec i ruda sie zadomowila...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:09, 11 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
vixantin jak sie wczytasz w tresc to zobaczysz szybkie zestawienie kosztow stawiania motocykla do stanu prawie salonowego. a ten egzemplasz nie wyglada mi na igle jak to reklamuje handlarz.. sory..
ceny jakie podalem mniej wiecej sa warsztatowe.. plus jest taki ze oddajesz motocykl i odbierasz "nowke " po tygodniu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vixantin
Hangaround
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:36, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Veni vidi vici
Pogadałem trochę z kolesiem z komisu na temat tego Roadwina. Motocykl kupiony od kogoś na kształt komornika we Francji.
Są dwa kluczyki, na pewno nie był malowany, bo parę defektów na lakierze znalazłem.
Tych ciemnych śrubek na przednim błotniku nie potrafił wytłumaczyć, ale są one po obu stronach.
Naklejka z tyłu raczej oryginalna - widziałem na paru zdjęciach z neta identyczne w tym samym miejscu.
Wydech i rura wyglądają OK - nie za bardzo potrafiłem doszukać się tego, że idzie ona dziwnie w dół, może to złudzenie optyczne na zdjęciu? Na żywo przyglądając się z poziomu gruntu wyglądała identycznie jak na zdjęciach innych egzemplarzy Na wydechu jest też grawer z napisem DAELIM i jakimiś innymi danymi. Przebarwień nie potrafił wytłumaczyć, ale chłopaki z pobliskiego sklepu moto mówili, że może być to efekt użycia niewłaściwej pasty polerskiej, która się przepaliła.
Na koniec poprosiłem o odpalenie, żeby zobaczyć jak startuje i posłuchać brzmienia. I tutaj zaczęły się cyrki. Zero zasilania. Akumulator podpięty, naładowany na max. Stacyjka "klikała" więc podobno OK. Zdjęliśmy kanapy, bezpieczniki w porządku. Przyszło jeszcze 2 innych specjalistów i tak grzebaliśmy 30 min, ale bez efektu.
Podobno dzień wcześniej był myty na myjce i od tamtej pory nie odpalany. Teoretycznie na poniedziałek mają go postawić do pionu i zapraszają na kolejne oględziny
Bardzo dużym plusem jest to, że dają rok gwarancji na wszystko. Jakakolwiek awaria i mogę go oddać na darmową naprawę.
Jeszcze nie podjąłem decyzji, zobaczymy co powiedzą w poniedziałek jak zadzwonią, bo może się okazać, że to jakaś grubsza sprawa z tym zasilaniem.
Także historia będzie miała ciąg dalszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:39, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
aha.. zdjecie zawsze bedzie zdjeciem i z ta rura mozliwe ze to zludzenie...
kazda naprawe zrobia za darmo przez rok.. nie licz na to.. moze regulacje.. chyba ze na zasadzie cos zepsute, kup nowe a my to zalozymy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:52, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
To powie szczerze że to bardzo dziwna sprawa że po umyciu motor zdechł.
Jedna z rzeczy która świadczy o jakości motocykla to to że po umyciu myjką nic się nie dzieje.
Przeanalizujmy co mogło się zalać:
Przekaźnik - dziwne jest wysoko i nie powinno się z nim stać nawet po zalaniu,
Rozrusznik - jest szczelny ma swoje uszczelniacze,
Sterowanie przekaźnikiem - ponoć klikał więc odpada,
Słaby akumulator - na to bym stawiał ale mówisz że sprawny,
Przytarty silnik - bardzo możliwe.
Gdyby bym serwisował ten motor zaczął bym od podłączenia akumulatora bezpośrednio do rozrusznika i sprawdzenie czy jest dobra masa.
Przebarwienia na tłumiku od pasty polerskiej, dziwne ale trzeba by się dokładnie przyjrzeć.
Zastanawiam się czy ten motocykl nie był zakatowany na jakimś torze czy coś w ten deseń.
Szkoda że Roadwiny nie mają kopki, to by od razu wyjaśniło sprawę.
Przed zakupem poproś aby przy tobie sprawdzili kompresje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:50, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Najprostrza awaria to przebicie na kablu od swiecy..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Foveon
Sgt. at arms
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:23, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
To by kręcił a on tylko pykał przekaźnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:30, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Może akumulator klęknoł totalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:13, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Aku podobno ladowany. Albo rozrusznik ma zware w srodku albo silnik z jakis wzgledow ma ciezko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrian920422
Member
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:51, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
To że ładowane to nie znaczy że zakręci, w pugu miałem 21-letnią warte która nagle się poddała z dnia na dzień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 5:27, 15 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Wiadomo, ze aku moze zdechnac z dnia na dzien, ale wczesniej chyba wszystko bylo dobrze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Watman
Support
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: STA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:42, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Chopcy ale żeście się rozpisali.. kurde a jutro sprawdzian z maty i chemii ;_; no ale cóż trzeba nadrobić zaległości na forum. Co do tematu to osobiście polecam moto, można świetnie pośmigać po winklach a i w niedziele przekroczyłem kolejną barierę prędkości, mianowicie licznik pokazał całe 132km/h VJF 125 górą!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:09, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tak tu wlasnie jest, dzien, dwa bez forum i pozniej czytania przez pol dnia
piekny wynik vjf'ki.. cos obrotow zostalo jeszcze czy to juz byl full?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Watman
Support
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: STA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:37, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Obroty około 11400rpm, także do odciny jeszcze trochę zostało ale już się nie zapowiada na pobicie tego "rekordu"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:21, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Daelimki sie obrotow nie boja. Chociaz na jeden garnek to sporo w biegowce 4 zaworowej 4 suwie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Watman
Support
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: STA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:41, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tak tylko że w pełnym złożeniu co nie jest zbyt komfortowe w wyprostowanej pozycji 110km/h i jeżeli się nie mylę 9,5-10 tys obrotów. Tak to ja mogę przejechać pół Polski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:15, 10 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Twoj juz na wtrysku jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Watman
Support
Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: STA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 6:47, 10 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Tak, to jest rocznik 2013 po lifcie, inny zadupek, tylne światło w technologii LED i takie szmery bajery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mexyk
Hangaround
Dołączył: 26 Wrz 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:53, 26 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć!
Zastanawiam się nad kupnem używanego daelim neckeda i miałbym do was użytkowników kilka pytań
Są wersje z gaznikiem i wtryskiem? Czyli po lifcie tak, a w którym roku miał on miejsce?
Poczytałem już trochę tu i widzę że z drganiami nie ma problemu.
Hamulce? Sprzęgło? Silnik? Wszystko elegancko?
A opony?
W jednym lusterku widać trochę gorzej, prawda?
Podobno też nie ma kopniaka?
Coś jeszcze zauważyliście, co sprawia problemy, jak się tym jeździ w ogóle
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 6:50, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Mexyk wbij do przywitalni.
Zmiana na wtrysk dotyczy już modeli wyprodukowanych w 2008 roku.
Hamulce przednie takie, że można wylecieć przez kierę, sprzęgło zero problemów, silnik - uważaj na rozrząd (jeśli wcześniejszy właściciel nie dbał o terminową zmianę oleju to możesz mieć z tym problem - naprawa ok. 900 zł). Dodatkowo posłuchaj czy nie rzęzi Ci 3 bieg (oryginalna przekładka 3 biegu to było chyba 600 zł za samą część).
Opony tylnej w oryginalnym rozmiarze 140/60 nie kupisz. Pozostaje większy profil lub szerokość (ja ostatnio kupiłem nówkę Michelina 150/60 za 400 zł). Nie ma kopki, aż dziwnie by wyglądał z kopką
Lusterko można przedłużyć zwykłą nakrętką (łącznikiem z castoramy za chyba 5 zł). Ja nie musiałem tego robić - wyciągnąłem na łączeniach (kolankach) na max co mogłem i przy 185 cm wszystko już widzę.
Unikaj egzemplarzy za 2000 - 3000 zł bo, żeby doprowadzić moto stanu używalności i żeby liczyć że moto Cię nie zawiedzie to będziesz musiał włożyć przynajmniej drugie tyle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seequs dnia Wto 6:58, 27 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:04, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
dobrze sie prowadzi, prowadzenie pozwala na odrobine szalenstwa, siedzenie wygodne, mimo ze jak usiadziesz pierwszy raz na vjtce to zobaczysz ze motocykl prosi sie aby rekami visnac na kierownice. nie rob tego, musisz tak sie ulozyc aby rece byly luzne na kierownicy...
duzy bak
wady to na pewno lusterka, ktore musisz porzadnie ustawic zeby miec widocznosc.. u mnie spiepszony byl ststor (ladowanie) 2 razy naprawiane. za pierwszym razem przez moj blad sie spalil (olej spiepszyl i sie spalil)
zywotnosc silnika na plus. moj ma 44k i dalej smiga...
mam gaznikowca, w moim temacie nasze maszyny mozesz zerknac jak sie silnik zaćhowuje...
wady.. drgania silnika powyzej.. nie pamietam ilu
plusy.. od 7 tysiecy obrotow zaczyna sie zabawa..
plusy.. wyglada na wiekszego motocykla niz jest..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mexyk
Hangaround
Dołączył: 26 Wrz 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:53, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Okej dzięki za mini recenzje
Takie pytania mi się też nasuwają, czy jest blokada nóżki? W sensie gdy nóżka jest rozłożona można odpalić moto na luzie? A na biegu już nie?
Drugie pytanie, jak działają kierunkowskazy? Żeby wyłączyć kierunkowskaz trzeba ten dynksu ustawić w pozycji "zero" czy wystarczy go wcisnąć?
Te dwie rzeczy mnie strasznie denerwują w mojej nieDaelimowej maszynie :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:22, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
jak odpalisz motor, nie schowasz nozki bocznej, wbijesz bieg to zgasnie.. adekwatnie na biegu z nozka boczna na sprzegle nie zapalisz... mozna odpalic przy wcisnietym sprzeegle gdy jest jakis bieg ale nozka musi byc schowana...
na luzie i nozce otworzonej odpalisz..
kierunkowskaz dziala tak... dziala, nie dziala, dziala, nie dziala
kierunkowskaz przesuwasz np w lewo i go zalacza. jak chcesz wylaczyc to moesz dac delikatnie w prawo... ale to bez sensu bo lepiej go wcisnac i sie wylaczy.. tak tez powinno sie robic.. czyli wciskac.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pappa2 dnia Wto 19:23, 11 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
avenarius
Hangaround
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:08, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Podepnę się, jeśli nie problem, bo tematyka zbieżna Są jakiekolwiek szanse (a jeśli tak, to jak bardzo cierpliwym należy być), żeby trafić na rozsądną ofertę Roadsporta na rynku w PL? Nie biorę pod uwagę nówki za 15k, a ze wstępnej orientacji zdecydowanie lepiej jest z wyborem w DE.
Kwestię odpowiedniego doboru modelu do moich potrzeb możemy przenieść na inny grunt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:13, 05 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
VJF to chyba najlepszy wybor wsrod 125, nawet matkę hondę robi jak trzeba. I nie, nie mówię tego ze względu na forum etc, tylko jako plastik jest najlepszy i mówi o tym obiektywny internet. Roadsporty to rzadkość, raczej są golaski, ale kto szuka ten znajdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
avenarius
Hangaround
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:39, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Szkoda trochę, że cenowo przebija Hondę W ogóle każdy temat sprowadza się nieuchronnie do kwestii pieniędzy. I jak tu być mądrym a w ogóle rozsądnym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:43, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
spytaj na forum IKAS'a czy nie chce sprzedac swojego.. kiedys przymierzal sie do prawka a2 wiec moze.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ikas
Member
Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KPR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:19, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mój VJF narazie stoi w garażu lekko przykurzony, i szukam jakiejś konkretniejszej pracy na weekendy żeby nie musieć go sprzedawać
Ale tak, można w przedziale 4-5 tyś kupić ładnego roadsporta, mój kosztował w okolicach dolnej granicy, co prawda lekko przejechany na obu owiewkach, lecz mimo konkretnego przebiegu jak na 125ccm (ponad 37tyś km) nie sprawiał żadnych problemów, a dodam że za cbr'kę z podobnych lat też już z wtryskiem, która bądź co bądź przy daelimie wygląda śmiesznie, trzeba zapłacić jednak trochę więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
avenarius
Hangaround
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:01, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
No to wpadł mi w oko Sport w okolicach jakieś uwagi na co SZCZEGÓLNIE zwracać uwagę? Mam na myśli potencjalne bolączki dla tego konkretnego modelu, a nie zasady ogólne
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:28, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Na właścicielkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:15, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
No, ładny!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel
Member
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CBY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:23, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Bardzo fajny motocykl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
avenarius
Hangaround
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:12, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Martwi mnie trochę okres życia ogłoszenia, ponad 4500 odsłon to chyba nie efekt popularności i wyjątkowości
Ale faktycznie prezentuje się zacnie.
Ikas...coś od Ciebie jako użytkownika na co dzień? Rozumiem, że ten rocznik (2009) to 13KM?
Lekki off topic gdybym kupował sercem, a nie rozsądnie pojechałbym po [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rushrod
President
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:00, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
avenarius napisał: | Martwi mnie trochę okres życia ogłoszenia, ponad 4500 odsłon to chyba nie efekt popularności i wyjątkowości
Ale faktycznie prezentuje się zacnie.
Ikas...coś od Ciebie jako użytkownika na co dzień? Rozumiem, że ten rocznik (2009) to 13KM?
Lekki off topic gdybym kupował sercem, a nie rozsądnie pojechałbym po [link widoczny dla zalogowanych] |
Szczerze? Zajebiście zachowany vt. Widać że foty i opis podkręcone ale wygląda lekko mówiąc bardzo dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
avenarius
Hangaround
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:46, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
I taka ładna świeżynka pojawiła się w ofertach; oczywiście milion lat świetlnych ode mnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś podjedzie obejrzeć i spakować i wyśle do mnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matius28
Member
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:45, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
ten foveona jest lepszy ;D tutaj tylko ładnie odpicowany chrom i tyle ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
smugler
Prospect
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KR Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:29, 27 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
[url]https://www.olx.pl/oferta/daelim-roadwin-r-125-CID5-IDhZhW7.html#7f827d3cf6
[/url]
Tutaj jest sztuka interesująca mnie,
4,2 chce
Przywieziony z UK więc:
Tłumaczenie papierów umowy, wyrobienie karty pojazdu, wymiana lampy,
nie podoba mi się w nim ten pokrzywiony tłumik oraz tylne kierunkowskazy - mam wrazenie ze nie oryginalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
toman
Support
Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SPS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:50, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Witam,
przymierzam się do zakupu Roadwin'a jako pierwszy motor do nauki. Jadę ze znajomym, który jakieś doświadczenie na motorach ma, niewielkie ale większe niż ja. Czytam, że warto sprawdzić zachowanie silnika na trójce, naklejki czy nie był malowany, lagi czy nie chodzą za miękko i...co jeszcze? Jakie są szczególne bolączki Daelimów. Motor z '14 za 4,8tys. Co polecacie sprawdzić, aby nie popłynąć z kosztami?
Ps. Ktoś ze Śląska kto może pomóc w ocenie:)?
Z góry dzięki i wielki plus za takie forum!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pappa2
Member
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DKA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:27, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
zanim inni Cie opier.. polecam dzial przywitalni...
Wracajac do pytania duzo nie pomoge bo w tym roku juz pojawil sie wtrysk ktorego nie lubie... moze dlatego ze nigdy nie mialem
mam vj na gazniku. czyli nakeda....
zwroc uwage na 3 bieg. dosc czesto w silnikach daelimowskich pojawia sie usterka ze 3 wyskakuje, czeszczy itp... ja mam swoim przejechane 44600km i nic mi sie takiego nie dzieje! takze nie wiem co o tym myslec...
na pewno sprawdz ladowanie! mialem z tym problem. w pl nie kupisz nowego statora, ba z uzywanym do wersji gaznikowej jest b.duzy problem. na szczescie ludki co przewijaja silniki mi go naprawili... troche lepiej jest z statorami do wtryskowcow. tych juz teoche widzialem na allego...
sprawdz ogolny stan pod wzgledem technicznym, date opon i wymyslaj wszystko co moze spowodowac obnizenie ceny. ogolnie ta marke mozna polecac. jest trwala i ma dobre jak na 125cc i gabaryty osiagi..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seequs
Sgt. at arms
Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ONY Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:36, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
2014 za 4,8 - tanio, bardzo tanio. Tak, jak piszesz skrzynia, dodatkowo model będzie już na wtrysku, więc sprawdź czy trzyma obroty na zimno, na ciepło. (koledzy z forum wspominają o padającej sondzie lambda). Dodatkowo sam układ wtryskowy potrafi czasem płatać figle i nikt za bardzo nie wie o co chodzi, a mało który mechanik będzie Ci w stanie pomóc.
Jeśli mechanika będzie dobra (brak dziwnych dźwięków w skrzyni, trzymanie obrotów po odjęciu gazu) to nie przejmuj się za bardzo naklejkami. Wizualnie motocykl jest o wiele taniej doprowadzić do perfekcji niż, jakby działo się coś z mechaniką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabol_dread
Member
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:30, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mam roadsporta niecałe dwa miesiące i mogę Ci polecić Daelima z czystym sumieniem, bo motocykl robi wrażenie, jest tańszy od hondy, yamahy i innych aprilii, z którymi może konkurować, a generalnie należy pamiętać, że to 125 cm więc nie oczekujmy niewiadomo czego. Mój jest na wtrysku i był palony i jeżdżony w temperaturach takich jak są teraz, czyli upały oraz w takich bliżej zera stopni i nie widzę niczego niepokojącego. Ze skrzynią też nie ma problemu. Jedyną wadą jaką zauważyłem są słabe hamulce przednie (zresztą zacisk musiałem wymienić, bo wypluł cały płyn). Koszty używanych części (mimo, że wciąż nie ma ich niewiadomo jak dużo na polskim rynku) nie są wygórowane, a jak widać koledzy forumowicze dbają o swoje i cudze daelimy i istnieje możliwość zamawiania części z Korei
Wracając do tego co napisałeś to też wydaje mi się, że cena mocno zaniżona ze względu na rocznik, lakierem czy naklejkami na Twoim miejscu za bardzo bym się nie sugerował, ponieważ większość początkujących wybiera pojemność 125 do nauki, a wiadomo, jak się uczysz to możesz popełnić błąd i ani się nie obejrzysz, a moto leży bo np postawiłeś go na nieodpowiednim podłożu. I wtedy ludzie zaczynają kombinować z klejeniem plastików, malowaniem, oklejaniem itd. Oczywiście jeśli widzisz, że to jakiś szrot bo wszystko jest poniszczone to odpuszczasz Sam niedawno szukałem pierwszego motocykla, obejrzałem parę egzemplarzy różnych marek i wypadło na Daelima
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
toman
Support
Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SPS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:09, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie,
dzięki wszystkim za porady, otóż byłem zobaczyłem i... mam problem. Motor jest z roku '14, a w mojej opinii laika ma...gaźnik. Czy jest to możliwe, czy wychodzi tylko moja totalna niewiedza w tym zakresie? Dodatkowo czy ten rocznik nie powinien mieć ledowego tylnego oświetlenia? Mam jego VIN stąd też moje pytanie czy jest strona, gdzie można rozkodować VIN do Daelim'ów?
Jeśli chodzi o sprawy techniczne, to zapala lekko, nie ma falujących obrotów, utrzymuje na poziomie 1,2 tys. Napięcie ładowania akumulatora ~13,3 V, przy akumulatorze naładowanym do 12,5 V, to wartość dla ładowania chyba odpowiednia? (nie wiem jak to jest w motorach, z doświadczenia samochodowego wiem, że z alternatora napięcie jest około 14,4V stąd też moje pytanie). Jazdy próbnej nie odbyłem ponieważ najpierw chciałbym z Wami ustalić, czy ten motor to faktycznie TEN motor z danych z dowodu rejestracyjnego.
Jeśli chodzi o rozmiar, wagę i pozycję za kierownicą, to bardzo miłe zaskoczenie porównując do dyskontowych Rometów z którymi miałem styczność - widać różnicę.
Poniżej zamieszczam link do zdjęć (nie są to jako linki bo nie mam 3 postów):
1drv.ms/i/s!Auz7mUI2PrttvG_EKFGflLJshVrJ ->zdjęcie całego motoru
1drv.ms/i/s!Auz7mUI2PrttvHIN-EEAmy4xoS7e -> tylne światło
1drv.ms/i/s!Auz7mUI2PrttvG4CxTAaJXvpfI9s -> moim zdaniem gaźnik?
Jeszcze raz dzięki za wcześniejsze porady, prosząc o dalszą ocenę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Claptonatari
Sgt. at arms
Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:14, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Gaźnik?
Kranik jest?
Ssanie jest?
Na zegarze kontrolka silnika ?
Jak przełączasz kluczyk słychać pompę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
toman
Support
Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SPS Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:17, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Claptonatari napisał: | Gaźnik? -> linka z gazu idzie w miejsce co wygląda mi na gaźnik, ale po dwóch kolejnych pytaniach dotyczących kranika i ssania to odpowiedź brzmi "nie ma", więc to pewnie nie jest gaźnik,a wtrysk.
Kranik jest?
Ssanie jest?
Na zegarze kontrolka silnika ? -> jest
Jak przełączasz kluczyk słychać pompę? -> nie słyszałem nic takiego |
A jak z wyglądu można ocenić rocznik? Jakie zmiany w jakim roczniku? czy tylko jeden lifting był wraz z przejściem na wtrysk?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez toman dnia Sob 14:20, 10 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bkrukl
Sgt. at arms
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:13, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Daelim na wtrysku też ma linke, tyle że idzie ona do przepustnicy. Zobacz czy do tego co myslales ze to gaznik, czy są podlaczone kabelki jakies. Jesli sa to masz wtrysk. Daelim na wtrysku ma też sondę lambda zamontowaną na kolanku wydechowym. I po przekręceniu zapłonu zaswieca się ta kontrolka silnika i słychać pompkę paliwa. Takie charakterystycznie bziiiiikkkk
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bkrukl dnia Sob 15:15, 10 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|