Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

VJF125 strasznie osłabł jadąc pod górkę

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Naked / Daelim VJF Roadwin/Roadsport / Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smugler
Prospect



Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:37, 23 Cze 2018    Temat postu: VJF125 strasznie osłabł jadąc pod górkę

Brak kompresji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:22, 23 Cze 2018    Temat postu:

A obroty też spadły? Czy normalne? I czy to tak nagle sie stało?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smugler
Prospect



Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:41, 23 Cze 2018    Temat postu:

W czwartek sie to stąło, zaczął słabiej jechac, a pod górki to spadaja obroty , prędkośc i trzeba mocno redukować biegi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bkrukl
Sgt. at arms



Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 1480
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LBL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:46, 23 Cze 2018    Temat postu:

Hm może być i cisnienie. Ale ja najpierw bym sprawdził czy paliwo dobrze leci, i jaki jest kolor świecy. Ciśnienie może Ci sprawdzić większość mechaników samochodowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smugler
Prospect



Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:24, 28 Cze 2018    Temat postu:

A więc tak:

Wibracje i przymulanie to wina kilku rzeczy:


1) słabej jakości paliwo - założyłem filtr paliwa
2) przeczyszczenie wtryskiwacza paliwa
3) zawory rozregulowały sie po jakiś 3tys km - prawdopodobnie poprzedni majster nie poodkręcał i zle ustawił je ... - tak zaczały się tłuc.....

po weekendzie więcej newsów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:29, 05 Lip 2018    Temat postu:

Właśnie! Zaworki to podstawa, przypominam: 0,12 każdy. Filtr paliwa powinien być w zbiorniku przed kranikiem ale dokładając drugi nic nie zaszkodzi. OLEJ byle był świeży. Sprawdz odmę. Smile Czy sadzi powietrzem czy nie. Chyba, że już masz powrotną do silnika to nie. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smugler
Prospect



Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:29, 05 Lip 2018    Temat postu:

rozrząd się przestawił o jeden ząbek....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smugler
Prospect



Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:30, 26 Lip 2018    Temat postu:

PO ustawieniu rozrządu, i wyregulowaniu zaworów
zmierzono kompresje.

Jest 5 barów a powinno być 15...

Czeka mnie rozbiórka.... potrzebuje uszczelek głowicy....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:07, 26 Lip 2018    Temat postu:

Pozostaje Ci koreanbikeparts.com ...

Czas oczekiwania na części od 2 tygodni jak się uda, do nawet miesiąca jak nie...

Ja robiłem takie coś przed tegorocznym sezonem, rozebrałem silnik na części, wyczyściłem, co mogłem wypiaskowałem i pomalowałem, do tego wymiana wszystkich łożysk oraz tłoka i pierścieni.

Koszt zamówienia uszczelek + tłok z pierścieniami + wysyłka oscylował w okolicy 300-400zł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Sgt. at arms



Dołączył: 22 Lis 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SBI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:28, 29 Lip 2018    Temat postu:

Na Aliexpress dostaniesz podstawowe części do Daelima,a przesyłka znacznie tańsza.... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smugler
Prospect



Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:11, 03 Sie 2018    Temat postu:

uszczelki?
dasz linka jak szukasz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekZG
Member



Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: FZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:13, 06 Sie 2018    Temat postu:

Zatrzęsienie części pojawiło się na maxmoto.pl W szukajcie wpisz "daystar". Jest tego naprawdę sporo i to dostępnych od ręki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Naked / Daelim VJF Roadwin/Roadsport / Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin