Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Daelim VT 125 Kameleon - Altaro

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Altaro
Support



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:29, 22 Cze 2016    Temat postu: Daelim VT 125 Kameleon - Altaro

Witam, zachęcony prośbami o założenie tematu o modyfikacji mojego VT-ka, otwieram temat gdzie postaram się wrzucać moje modyfikacje, prace. Będę również prosił was o rady dotyczące części, oraz opinie Wink

W planach mam :
- Dokończenie wydechu który robię od podstaw - właśnie jest w trakcie prac.
- Kierownica wysoka w stylu bobber
- malowanie silnika strukturą
- być może usunięcie tylnego siedzenia i skrócenie tylnego błotnika na styl bobbera
- wymiana manetek
-polerka chromów
- wymiana tylnego światła na pasek ledowy pod błotnikiem oraz przeniesienie rejestracji na bok wraz ze światłem stopu.
- być może przemalowanie na czarny mat.
- wymiana sprzęgła, filtr stożkowy, nowy gaźnik

.

Dziś po pracy biorę się za prace przy projektowaniu układu wydechowego.

Do was pytanie dotyczące sprzęgła : [link widoczny dla zalogowanych]

znalazłem coś takiego. to Dobra cena ? może da się to zdobyć w PL.


Oraz pytanie dotyczące gaźnika. Po długich poszukiwaniach stwierdziłem że gaźnik w VT jest taki sam co w quadzie Bashan ATV 200 (PZ 30):

[link widoczny dla zalogowanych]

Czy może lepiej kupić zupełnie inny?

Pytanie trzecie brzmi - Jak skutecznie, mogę podnieść moc ?

Pozdrawiam, Trzymajcie Kciuki!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Altaro dnia Śro 12:29, 22 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TSin
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG || Daelim VT evolution
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:10, 22 Cze 2016    Temat postu:

Nono bardzo ambitne plany, tym bardziej nie mogę sie doczekać efektów Smile
Co do wydechu to pamiętaj by nie robić go pustego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:44, 22 Cze 2016    Temat postu:

Za sprzęgło dobra cena. Z tego co wiem to któryś z chłopaków ma na zbyciu sprzęgło. Co do gaźnika to najpierw sprawdź wymiary. Temat wałkowany na forum. Do jednych pasuje PZ30 a do innych PZ26. Najpierw zmierz króćce. Opis jak go dostosować w temacie o gaźnikach.
Co do mocy to już raczej można zapomnieć. Te 13-14,5 KM które oferuje Daelim jest raczej nie do przeskoczenia. Szukanie gdzieś 1 KM i związane z tym koszty pozbawione sensu. Zaakceptuj tę moc lub zmień silnik na większy zmieniając cechy na silniku z no 250 na 125 ccm. To jest lepsze rozwiązanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:51, 22 Cze 2016    Temat postu:

Podmiana silnika jest najlepszym ale też najdroższym rozwiązaniem, rama jest taka sama w wersji 125 jak i 250ccm więc na spokojnie wytrzyma, hamulcom wypadałoby się przyjrzeć.
W chinczykach popularną praktyką było wymiana filtra na stożek (bezwzględnie trzeba później gazior wyregulowac), splanowanie głowicy i rozwiercenie gniazd zaworowych. Nie są to tanie rozwiązania ale skuteczne, kolega w chińskim silniku 125ccm uzyskał ponad 17kucykow, niby mało ale można dać większą zebatke i zwiększamy sobie vmax


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:13, 22 Cze 2016    Temat postu:

Adamie wspominałeś o gaźnikach mikuni możesz coś więcej powiedzieć co by do VT podeszło?
Co do zwiększenia mocy możesz przerobić tłok i cylinder na 150 za ok 400 ale nie wiem czy warto. Możesz pobawić się przełożeniami ale to mocy nie zwiększy.
Co się dzieje ze sprzęgłem że chcesz go zmieniać? U mnie dziwnie się zachowuje jak by się kończyło ale po zmianie na inne jest identycznie. Jedynie Daystary mają o 1 tależ wjęcej i może dlatego lepiej to chodzi.
A cena naprawdę ok za te sprzęgło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamM71
Sgt. at arms



Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:16, 22 Cze 2016    Temat postu:

Jabliński, a skąd kolega wie ile koni dodał ? Zapinał go na hamowni czy tylko na gębę poleciał ?
To co podałeś ma jakiś wpływ na zwiększenie mocy lub momentu obrotowego, ale wiąże się z drastycznym osłabieniem podzespołów. Można odwagować tłok, wał, tryby skrzynki przekładniowej. Tylko po co. Wyda się kasę, a i tak wszystko szybko się rozpadnie. To nie ten rodzaj silnika żeby poddawać go takim modyfikacjom.
Pamiętacie może MZ 150 ? Ona ma 150 cmm i wcale nie ma większych osiągów od 125 ccm Daelima. Nie ma co kombinować za wiele. Jeździć i cieszyć się z tego że można,
Chcesz więcej ?
Zrób prawo jazdy i kup większy motocykl. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3567
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:54, 22 Cze 2016    Temat postu:

AdamM71 napisał:
Jabliński, a skąd kolega wie ile koni dodał ? Zapinał go na hamowni czy tylko na gębę poleciał ?
To co podałeś ma jakiś wpływ na zwiększenie mocy lub momentu obrotowego, ale wiąże się z drastycznym osłabieniem podzespołów. Można odwagować tłok, wał, tryby skrzynki przekładniowej. Tylko po co. Wyda się kasę, a i tak wszystko szybko się rozpadnie. To nie ten rodzaj silnika żeby poddawać go takim modyfikacjom.
Pamiętacie może MZ 150 ? Ona ma 150 cmm i wcale nie ma większych osiągów od 125 ccm Daelima. Nie ma co kombinować za wiele. Jeździć i cieszyć się z tego że można,
Chcesz więcej ?
Zrób prawo jazdy i kup większy motocykl. Smile


Tu zgadzam się z tobą w pełni. Te 13 koni i x Nm to jest sporo z tak malego silnika. A to co podaja przy junaszkach albo remontach to pikus bo zawyazaja. Z tej samej pojemnosci silnik romana czy junakersa NA DWÓCH ZAWORACH ma niby wieksza moc niz Daelim. Nie nie nie, to nie mozliwe. Nie jest w stanie nawet zaciagnac do cylindra tyle mieszanki co czterozaworowiec Daelima. Taka prawda.
A to znaczy, ze liczbami na aukcjach nie ma sie co sugerowac.
Chcesz moto wieksze i mocniejsze albo wieksze albo mocniejsze:
Idz na prawko. Amen.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:40, 22 Cze 2016    Temat postu:

Przecież dla 4t 15 koni to jest praktycznie max technologiczny nie wspominając ustawowego który właśnie tam ma jedną z granic.
Zupełnie nieopłacalne jest kombinowanie o te 2-3 konie więcej. Przecież tak samo można wstawić 125 2t 33 konie tylko po co jak nie da się tym jeździć na B.
A jak się ma A to temat nie istnieje przecież i ograniczenia również nie obowiązują.
Tak jak mówią poprzednicy, albo akceptujesz ograniczenia 125 i czerpiesz fun z jazdy w ogóle, albo kupujesz większą pojemność mając A.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:11, 23 Cze 2016    Temat postu:

A wedlug mnie kombinuj... tylko nie spodziewaj sie efektu 17 KM... jak by nie patrzec to przyrost mocy o ok 30% liczac moc wyjsciowa 13 KM... pomysl teraz o tuningu aut.. przewaznie bezpieczny tuning na seryjnych czesciach to 10% ...

ja w stozki nie wieze... jak sie zdecydujesz na niego to pamietaj aby nie dac go w taki sposob aby powietrze padalo bezposrednio na niego bo nie bedzie gaznik zasysal..

zerknij na moj temat dotyczacy przeszczepu gaznika....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:34, 23 Cze 2016    Temat postu:

Według mnie to wykalkulowal to tak że wziął rundke na moim (wtedy jeszcze prawie idealnym) daelimie, wziął pod uwagę masę i pi razy drzwi oszacowal że ma troszkę więcej niż moja bestyjka. Gościu wiedział co robi, założył wzmacniany korbowod, nowe pierścienie tłokowe, lał inny olej niż producent zalecal a po 1,5tys km sprzedał to bo dobrze wiedział że prędzej czy później tak wysilony silnik rozpadnie się w drobny mak. Żeby nie było, nie pochwalam takiej praktyki ale nie moje klocki nie mój cyrk. Wolałem się nie wtrącać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:36, 23 Cze 2016    Temat postu:

Ps, zanim doczepicie się do "troszkę więcej" to może doprecyzuje, stawał na tylnego laczka na trzecim biegu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Altaro
Support



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:28, 23 Cze 2016    Temat postu:

Sprawę mocy możemy zaniechać...dlaczego?...Wczoraj w nocy skończyłem robić wydech. Moto jakby odzyskało połowę kucy Wink, niedługo wrzucę foto Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Altaro
Support



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 6:45, 23 Cze 2016    Temat postu:

Tak więc wydech już prawie gotowy wystarczy go tylko obandażować. Zbudowanie tego nie było proste, biorąc pod uwagę że nie miałem uchwytów i zbyt wiele miejsca. Finalnie pozbyłem się stopki centralnej ( która i tak była dość przerdzewiała ).

Wrzucam parę fotek i filmiki z modernizacji na swoje FTP ( najlepiej oglądać w kolejności ):
[link widoczny dla zalogowanych]

1.
https://www.youtube.com/watch?v=7gBPWevoLo4&feature=youtu.be

2.
https://www.youtube.com/watch?v=aCqBml8SB-o&feature=youtu.be

Mam nadzieje że się spodoba... Ostatnie zdjęcia wyślę jak już owinę bandażem bazaltowym.

Next step ? chyba tylne światła i ramka na bok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Altaro dnia Czw 6:47, 23 Cze 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seequs
Sgt. at arms



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ONY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:15, 23 Cze 2016    Temat postu:

No, no Smile Super wygląda, a jeszcze lepiej brzmi! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Claptonatari
Sgt. at arms



Dołączył: 10 Gru 2015
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:20, 23 Cze 2016    Temat postu:

I wygląd a tym bardziej brzmienie - pierwsza klasa.
Pewnie nie raz usłyszysz te słowa - "To jest naprawdę 125 cm? Nie wierzę".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Altaro
Support



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:24, 23 Cze 2016    Temat postu:

już była pierwsza kontrola. Wychodzą panowie z Insigni i jeden przed przedstawieniem się od razu pyta. co to za pojemność? - ja odpowiadam że 125cm, a drugi wychodzi z auta i do niego : NO WIDZISZ KURDE ? Mówiłem że 125, a brzmi jak 1000 ;D ! - A ja sobie w myślach ( taaa chyba na 5 biegu przy 30km/h ;p )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pappa2
Member



Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 1709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:26, 23 Cze 2016    Temat postu:

juz widze te wszystkie alarmy samochodowe zalaczane jak jedziesz po parkingu Smile
czekam na dalsze modyfikacje, bo motor ciekawie sie zapowiada...
Ps. tylko blagam nie zakladaj kufra plastikowego Wink









Ps2. zartuje, wiem ze tego nie zrobisz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:45, 23 Cze 2016    Temat postu:

Ło la boga oby to nie był wydech jak tsina. Jestem wielkim zwolennikiem głośnych wydechów ale na zlocie usłyszałem jego pusty wydech. Naprawdę uciążliwy dźwięk. U Ciebie chyba brzmi lepiej ale te tłumiki chyba mają coś w środku to nie są puste rury?
Szkoda że uśmierciłeś centralną nogę ale w takich warunkach to było najprostsze rozwiązanie.
Przede mną też taki dylemat - co z wydechem. To najbardziej szpecąca część w motórze (prócz kierowcy)
Jak nic robisz bobera Smile
Wsadź sprężyny na lagi między pułkami z tylnego zawieszenia będzie fajnie wyglądało Smile
I zrób filmik jak przejeżdżasz obok kamerki żeby dźwięk był lepszy.
Widzę że rośnie mi konkurencja co do ilości przeróbek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Altaro
Support



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:51, 23 Cze 2016    Temat postu:

Foveon - tak, mój cel to bobber, ale wszystko będzie zależało od tego czy moja Luba, zgodzi się żebym usunął tylne siedzenie i błotnik. Jeśli nie to muszę pomyśleć nad jakimś prostym "szybkim montażem" albo bocznym koszem ;p

Tak, wydech ma w środku membranowe wygłuszenie, choć wydaje się że na niewiele się zdaje. Ale dzięki niemu, dźwięk jest bardziej bulgoczący, co trudno osiągnąć na naszych 1 cylindrówkach. Kto wie, może kiedyś skuszę się na motor z Hondy Rebel;)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Altaro dnia Czw 7:57, 23 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TSin
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG || Daelim VT evolution
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:53, 23 Cze 2016    Temat postu:

Wygląd mega!
Powiem tak, odkąd mam nowy kask, który siedzi ciaśniej i bardziej wycisza mój dźwięk mi aż tak nie przeszkadza, ale przerąbane maja Ci co jadą za tak głośnym wydechem, nie Nokan Smile?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:22, 23 Cze 2016    Temat postu:

Rżnij siedzenie i błotnik baba to zbędny balast ;p
Coś podobnego masz w głowie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Czw 8:24, 23 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Altaro
Support



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:36, 23 Cze 2016    Temat postu:

coś mniej więcej takiego mam w głowie. Z tym że kierownice chciałbym dać wysoką - mniej więcej na taką : [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabbinsky
Member



Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SJZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:36, 23 Cze 2016    Temat postu:

Altaro napiszesz coś o robieniu wydechu? Robiłeś jakieś wyliczenia itp, ile zaplaciles za materiały i jaki bandaż masz zamiar użyć? Super że jest na forum kilku zapalencow od których zawsze można się coś poduczyc Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KuBusioWy
Member



Dołączył: 19 Sty 2016
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WGR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:02, 23 Cze 2016    Temat postu:

Tłumik wygląda i brzmi kozacko ! Smile
Chyba planujesz przerobić Daelima w Harleya Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Altaro
Support



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:10, 23 Cze 2016    Temat postu:

Tak więc odpowiadając na pytania Jabbinsky:

1. Wyliczeń żadnych nie było, nie biorąc pod uwagę tego że po wypatroszeniu oryginalnego wydechu, stwierdziłem na oko że mam mało mocy ( wydech i tak nie był w idealnym stanie więc nie było mi szkoda go wypatroszyć ).

Co do samej konstrukcji, robiłem same przymiarki, najpierw umieściłem tłumiki w pozycji w której chciałbym żeby były finalnie, dołączyłem kolanka tak aby spotykały się na środku pod ramą, dołożyłem do tego rurę z kolektora, pospawałem punktowo i połączyłem. Najtrudniej było pospawać sam środek gdzie łączą się 3 rury. Tam było trochę rzeźby, docinania i młotkowania żeby wykonać tzw płaszcz okrywający to wszystko. Koniec końców wyszło równo a z wrażenia aż mi motor upadł (1 raz) bo stopka na sprężynie się schowała ;D

2. Wydatki:
- 2 Końcówki wydechów udało mi się kupić w bardzo okazyjnej cenie. bo 100 zł za parę. Prosto z Hondy.
- 2 redukcje z 45mm na 40mm, ponieważ końcówki mają 45mm a kolektor ( kawałek zostawiłem ) ma 40-41mm zewnętrznej średnicy. 8 zł sztuka
- metr rury wydechowej 40mm 20zł
- 2 kolanka 90 stopni 40mm - 44zł ( 22zł/szt)
- robocizna (dałem znajomemu mechanikowi 50 zł za udostępnienie warsztatu)

co łącznie daje nam : 230zł - a frajda co nie miara Wink


Tłumik będę owijał bandażem bazaltowym. jest trwalszy, nie trzeba go impregnować i można go wiązać na sucho. koszt to 46zł za 10m bandaża plus 6 opasek. Może dzisiaj go owinę to wrzucę fotki.

dodatkowo muszę dokupić 2 ściągacze do końcówek tłumików żeby je ścisnąć na rurach. koło 5 zł sztuka.

Więc koszt wydechu na CITO to około 290zł.

- Uchwyty zrobiłem samodzielnie



KuBusioWy - lecę w bobbera Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Altaro dnia Czw 12:11, 23 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TSin
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SG || Daelim VT evolution
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:37, 24 Cze 2016    Temat postu:

Altaro napisał:
Koniec końców wyszło równo a z wrażenia aż mi motor upadł (1 raz) bo stopka na sprężynie się schowała ;D


Brzmi znajomo nie Faveon? ;DD




Strasznie podobają mi się Twoje plany, już nie mogę się doczekać efektów!!
Teraz czekam na kierownice, bo to bardzo dużo zmieni Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Foveon
Sgt. at arms



Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 1994
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DW
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:11, 24 Cze 2016    Temat postu:

No ciekaw jestem dźwięku na żywo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Altaro
Support



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: EL
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:59, 25 Cze 2016    Temat postu:

Foveon napisał:
No ciekaw jestem dźwięku na żywo Smile


Z każdym dniem przekonuję się że jest trochę za głośno ;d Podobno słychać mnie 4 przecznicę dalej. Sam bym sobie za to dowód zabrał ;d. Tylko czy mogę to jakoś wygłuszyć ? W tłumikach są stalowe membrany...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin