Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Roadsport VJF - moje pierwsze moto

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pacyna
Hangaround



Dołączył: 21 Maj 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:55, 29 Maj 2017    Temat postu: Roadsport VJF - moje pierwsze moto

Od tygodnia jestem posiadaczem mojego pierwszego motocykla. W końcu spełniło się moje marzenie z dzieciństwa Wink Mogłem pozwolić sobie jedynie na pojemność 125 i po przeczytaniu pozytywnych opinii w internecie wybór padł na Delima. Nigdy nie miałem do czynienia z motocyklami, więc były obawy przed kupnem, ale chyba żle nie wybrałem. Moto miało być duże ( mierzę 187cm), wizualnie zadbane, silnik miał odpalać Wink

Daelim VJF 125
Rok 2011
Przebieg 8500km
Cena 5400zł ( cena taka sobie, ale z własnego doświadczenia wiem, że czasem lepiej wydać na starcie 500-1000 zł niż później siedzieć cały sezon w garażu)
W moto wymieniony jest akumulator, wężyk tylni od hamulca, płyn, opłaty mam do przyszłego roku, więc parę groszy się wróciło.















Ja na razie wymieniłem:
- olej motul 5100 4t - 35zł
- filtr HF 168 - 18zł

Następny zmieniony będzie łańcuch na DID 428 NZ - 156zł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pacyna dnia Pon 18:56, 29 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacyna
Hangaround



Dołączył: 21 Maj 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PWR
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:42, 06 Cze 2017    Temat postu:

Łańcuch wymieniony. Wymieniłem też zębatki: przód JTF 259.14, tył JTR 269.42..Koszt za dwie 78zł

Przed wymianą podczas jazdy dało się odczuć jakieś dziwne szarpanie, szczególnie po odjęciu gazu. Na zakrętach czy przy ruszaniu tylne koło wariowało. Okazało się, że tylna zębatka latała na boki, pomimo, że była dokręcona. Może była źle założona albo latała przez to, że otwór w niej był za duży o jakieś 0,15mm na średnicy. Jakby tego było mało to miała 45 zębów.

Po założeniu zębatek 14/42 jazda stała się płynniejsza, moto lepiej wkręca się na obroty i czuć, że silnik się tak nie męczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rushrod
President



Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 3446
Przeczytał: 45 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:36, 13 Cze 2017    Temat postu:

Pamiętaj, że u nas w Daelimach musi być trochę luzu osiowego (podkładka, seger, gumy, zabierak) ale w sensownym zakresie, z czasem zakumasz. Smile Bardzo dobrze, dobre moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.daelimpolska.pl Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin