| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| Dariusz Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 22 Lis 2015
 Posty: 1338
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 10 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: SBI
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 15:35, 19 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| No Miloszu, masz konkurencje☺ Ja bym polemizowal nad tym czy Twoj czy Astera motor bardziej dopieszczony.
 Mam pomysl, zrobmy ankiete☺
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| Foveon Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 08 Gru 2015
 Posty: 1994
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 16:34, 19 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Oba są dopieszczone   Dwa różne modele i co innego dopieszczane
   Ale ja tam się tylko cieszę bo widzę że nie tylko ja jestem zboczony na punkcie dopieszczania motocykla.
 Całe szczęście jest już w garażu a nie w pracy bo bym jeszcze coś robił.
 A i tak już robię kolejną rzecz czyli DB Killer. Po raz pierwszy będę spawać w metodzie TIG
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 22:48, 19 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Moja pociecha jest już po portingu głowicy. Poprawione zostały wszystkie kanały - w szczególności kanały strony ssącej ponieważ koreańce odwalili lipę m.in. króciec łączący gaźnik z głowicą pasował jak pięść do nosa - uskok wynosił ok. 3mm na połowie obwodu! Do tej operacji użyłem szlifierki na wałku giętkim (poszło kilka kamieni zwłaszcza tych o kształcie kuli). Kanał strony ssącej został nieznacznie poszerzony i przeszlifowany "w poprzek" papierem 60. W kanale wydechowym usunięte zostały niedoróbki odlewnicze oraz został on bardzo mocno spolerowany. Poza tym dodarte zawory, nowe uszczelniacze zaworów i polerka komory spalania.  Prowadnice - o dziwo - bez wyraźnych oznak luzów. Powierzchnia styku z cylindrem prosta więc głowica nie była planowana. Oczywiście nowa uszczelka głowicy. Gaźnik wyczyszczony, wydmuchany oraz zmieniona dysza główna z 95 na 105. Ponieważ śruba regulacji składu mieszanki nie miała żadnej uszczelki więc dołożyłem oring. Mam gaźnik Pz 27, w którym iglica ustawiona jest fabrycznie na pierwszym rowku od góry więc znalazła nowe miejsce na rowku środkowym  Aby nie było zbyt bogato, usunąłem zwężkę w filtrze powietrza (filtr obecnie przylega na 4 mm uszczelce ze skóry naturalnej). Kolejną istotną zmianą jaką zastosowałem jest regulowane koło zębate wałka rozrządu pozwalające przesuwać lub opóźniać wałek w stosunku do koła o ok. 8 stopni w każdą ze stron. Jutro malowanie elementów silnika farbami VHT (efekt aluminium oraz szare żeliwo). Jak to ogarną pokażę motocykl oraz podzielę się wrażeniami z jazdy.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 7:48, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 4 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Pappa2 Member
 
 
 Dołączył: 13 Paź 2015
 Posty: 1709
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 10 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DKA
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 23:54, 19 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| w roadwinie, jak zmienialem gaznik, to tez widok glowicy mnie p4zerazil... jednak nie szlifowalem jej, jakos brak checi na to, mimo ze wiem ze to dobry sposob na poprawe osiagow, w szczegolnosci reakcji na gaz.... moze kiedys to zrobie... czekam na Twoja jazde testowa
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Staszek.S Member
 
 
 Dołączył: 04 Wrz 2016
 Posty: 429
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 8:04, 20 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Pappa2 napisał: |  	  |  	  | Foveon napisał: |  	  |  	  | Pappa2 napisał: |  	  | ... przy jednoczesnej jak najnizszej temperaturze gazow  ... | 
 Fotelowiec zjadliwy, lub wypalacz materaców odpada, właściwy był by trój bąbel wanienny
  | 
 pomysl dobry, ale problematyczny jest sposob podlaczenia rury z zrodla do cylindra
  ałć  | 
 
 a Podkołdernik Złośliwy ?
  tez ma potencjał...   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Foveon Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 08 Gru 2015
 Posty: 1994
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 8:08, 20 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Też jestem ciekaw jak to wyjdzie a zwłaszcza w jeździe. Trzymam kciuki   Oczywiście nie Podkołdernik Złośliwy
   
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Foveon dnia Czw 8:10, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 21:47, 20 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Dzisiejszy dzień upłynął pod znakiem malowania. Do silnika użyłem farby VHT z palety Harley Davidson o efekcie aluminium, a do malowaniu osprzętu  koloru szarego źeliwa. Plusem malowania tą farbą jest łatwość w użyciu ( świetnie kryje i pięknie się rozprowadza), minusem - konieczność wygrzewania w temperaturze 90 stopni przez okres 20 min. 
   
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 21:49, 20 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Foveon Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 08 Gru 2015
 Posty: 1994
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 8:09, 21 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Też użyłem farbę tej firmy do marszczonej powłoki. Kładzie się genialnie. Rozrusznik mam na odwrót. Czarny stojan a obudowy wypolerowałem
   Czyżby robisz Harleya
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 20:14, 21 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Foveon napisał: |  	  | Też użyłem farbę tej firmy do marszczonej powłoki. Kładzie się genialnie. Rozrusznik mam na odwrót. Czarny stojan a obudowy wypolerowałem
   Czyżby robisz Harleya
  | 
 Też chodził mi po głowie pomysł na "strukturę", ale w końcu zrezygnowałem. Tak, to będzie Daelim w stylu Harley Davidson
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 22:17, 23 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Tak wygląda silnik po lifcie   
   
   
   
   [/img]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Bkrukl Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 11 Lut 2016
 Posty: 1480
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 9 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: LBL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 22:48, 23 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Jaką temperaturę wytrzymuje ta farba? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Blues Prospect
 
 
 Dołączył: 16 Kwi 2017
 Posty: 76
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Tarnobrzeg
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 22:53, 23 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Wykonałeś kawał roboty  Zrób fotkę w dzień na słońcu, wtedy będzie efekt. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| KrzysiekZG Member
 
 
 Dołączył: 21 Sie 2016
 Posty: 376
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 4 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: FZ
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 6:11, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Super robota! 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 8:29, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Bkrukl napisał: |  	  | Jaką temperaturę wytrzymuje ta farba? | 
 Farba wg zapewnień producenta wytrzymuje temperaturę 177 stopni.
 Pozdrawiam
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Bkrukl Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 11 Lut 2016
 Posty: 1480
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 9 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: LBL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 9:33, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Czyli na kolanko tłumnika się nie nada  ale robota fajna. Może też sobie coś kiedyś w Delmie pomaluje... 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Foveon Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 08 Gru 2015
 Posty: 1994
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 9:36, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Fajna ta farba   Linka od sprzęgła tak zostaje? Brakuje już Ci regulacji bo śrubka powinna być z dołu i z góry no chyba że to przymiarka
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 16:13, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Foveon napisał: |  	  | Fajna ta farba   Linka od sprzęgła tak zostaje? Brakuje już Ci regulacji bo śrubka powinna być z dołu i z góry no chyba że to przymiarka
  | 
 Linka jest od jakiegoś chinola więc do czasu zakupienia linki ori tak będzie
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Foveon Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 08 Gru 2015
 Posty: 1994
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 16:22, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| A to zwracam honor   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 19:58, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Tak to mniej więcej wygląda w świetle dziennym   
   
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| KrzysiekZG Member
 
 
 Dołączył: 21 Sie 2016
 Posty: 376
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 4 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: FZ
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 20:07, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Jest tak ładny że aż żal wsiadać i brudzić na drodze   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 20:12, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Też tak uważam   Pozdrawiam
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 20:31, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Dzisiaj pierwsza przejażdżka po dłubaniu w silniku i to nie byle jaka ponieważ miałem okazję skonfrontować osiągi mojego VS-a z Kawą 250 (27 KM). Odcinek ok. 600 m, droga gruntowa. Panowie, mój rywal na 2, 3 i 4 biegu nie miał szans! Obecnie wałek rozrządu mam opóźniony w stosunku do koła czyli rozrząd przyspieszony ok 8 stopni. Wyraźnie odczuwalny jest wzrost mocy oraz  momentu powyżej 5 tys. obr. Niestety droga nie pozwalała na więcej... Cdn.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Pon 20:40, 24 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Foveon Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 08 Gru 2015
 Posty: 1994
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 20:44, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Jak opuźniłeś rozrząd? Możesz opisać to bardziej szczegułowo? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 20:46, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Aster59 napisał: |  	  | Moja pociecha jest już po portingu głowicy. Poprawione zostały wszystkie kanały - w szczególności kanały strony ssącej ponieważ koreańce odwalili lipę m.in. króciec łączący gaźnik z głowicą pasował jak pięść do nosa - uskok wynosił ok. 3mm na połowie obwodu! Do tej operacji użyłem szlifierki na wałku giętkim (poszło kilka kamieni zwłaszcza tych o kształcie kuli). Kanał strony ssącej został nieznacznie poszerzony i przeszlifowany "w poprzek" papierem 60. W kanale wydechowym usunięte zostały niedoróbki odlewnicze oraz został on bardzo mocno spolerowany. Poza tym dodarte zawory, nowe uszczelniacze zaworów i polerka komory spalania.  Prowadnice - o dziwo - bez wyraźnych oznak luzów. Powierzchnia styku z cylindrem prosta więc głowica nie była planowana. Oczywiście nowa uszczelka głowicy. Gaźnik wyczyszczony, wydmuchany oraz zmieniona dysza główna z 95 na 105. Ponieważ śruba regulacji składu mieszanki nie miała żadnej uszczelki więc dołożyłem oring. Mam gaźnik Pz 27, w którym iglica ustawiona jest fabrycznie na pierwszym rowku od góry więc znalazła nowe miejsce na rowku środkowym  Aby nie było zbyt bogato, usunąłem zwężkę w filtrze powietrza (filtr obecnie przylega na 4 mm uszczelce ze skóry naturalnej). Kolejną istotną zmianą jaką zastosowałem jest regulowane koło zębate wałka rozrządu pozwalające przesuwać lub opóźniać wałek w stosunku do koła o ok. 8 stopni w każdą ze stron. Jutro malowanie elementów silnika farbami VHT (efekt aluminium oraz szare żeliwo). Jak to ogarną pokażę motocykl oraz podzielę się wrażeniami z jazdy.
 | 
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Foveon Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 08 Gru 2015
 Posty: 1994
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 21:00, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| No to się dowiedzałem o tym kole regulowanym tyle ile wiedziałem. Trudno poszukam sam   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 21:01, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Jak będę zmieniał ustawienie w kierunku przeciwnym (przeniesienie momentu na dół_) to zrobię fotkę, ale mniej więcej o to chodzi: 
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 21:08, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Rozfrezowujesz istniejące otwory po ok. 3 mm w obie strony. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Foveon Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 08 Gru 2015
 Posty: 1994
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 21:13, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Ok jak to wygląda to już znalazłem. Ale chodzi mi bardziej gdzie to kupiłeś jak to dobrałeś do daelima czy są jakieś parametry typu rozstaw zębów, otwór etc. Oczywiście ilość zębów jest oczywista. Czy jest problem z montarzam - czy jest wystarczająco miejsca. To miałem na myśli a nie wklejenie poprzedniej wypowiedzi. I co daje przesunięcie rozrządu po co to sie robi. Nie wszyscy na forum są mechanikami. Jak możesz to opisz to bo jest to ciekawa modyfikacja dla tych co szukają dodatkowej mocy. I teraz najciekawsze pytanie jak sądzisz która z Twoich modyfikacji przyniosła najlepszy efekt?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 21:25, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Moc oraz lepsze wkręcanie silniczka na obroty to suma:  portingu oraz zwiększonej ilości mieszanki paliwo-powietrze. Przestawienie wałka choć  mocy nie podnosi, to daje możliwość przeniesienia momentu w kierunku wyższych lub niższych obrotów. Lubię kręcić na wysokich - więc na razie testuje w tym kierunku. Za kilka dni zmienię nastawę wałka tak, by silnik ciągnął od dołu. Ciekaw jestem jak to wyjdzie na zatłoczonych ulicach naszych miast - myślę, że będę zadowolony. Do tego typu przeróbek trzeba mieć jakieś doświadczenie a w CV kilka nieudanych projektów zakończonych porażką.Pierwszym moim silnikiem który nie wytrzymał moich amatorskich modów był nie kto inny jak nasz rodzimy 126 p. Panowie za narzędzia i do garaży bo tam przygoda czeka. Szerokości na zmodyfikowanych Daelimach życzę
   
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Pon 22:29, 24 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Rushrod President
 
 
 Dołączył: 21 Wrz 2015
 Posty: 3622
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 23 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: SY
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 22:42, 24 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Aster59 napisał: |  	  | Moc oraz lepsze wkręcanie silniczka na obroty to suma:  portingu oraz zwiększonej ilości mieszanki paliwo-powietrze. Przestawienie wałka choć  mocy nie podnosi, to daje możliwość przeniesienia momentu w kierunku wyższych lub niższych obrotów. Lubię kręcić na wysokich - więc na razie testuje w tym kierunku. Za kilka dni zmienię nastawę wałka tak, by silnik ciągnął od dołu. Ciekaw jestem jak to wyjdzie na zatłoczonych ulicach naszych miast - myślę, że będę zadowolony. Do tego typu przeróbek trzeba mieć jakieś doświadczenie a w CV kilka nieudanych projektów zakończonych porażką.Pierwszym moim silnikiem który nie wytrzymał moich amatorskich modów był nie kto inny jak nasz rodzimy 126 p. Panowie za narzędzia i do garaży bo tam przygoda czeka. Szerokości na zmodyfikowanych Daelimach życzę
  | 
 
 I to mi się podoba, do odważnych świat należy.
 
 Co do regulacji na zębatce myslałem, ale nie wiem kto by mi to mógł wyfrezować sensownie nie psując tego - a jest to mimo wszystko dość twardy materiał.
  Teraz już wiem, że zębatka rozrządu przydała się bardzo należycie.  To lubię.   O zwężce na filtrze nic nie wiem, na króćcu się domyślam bo są w środku dokładki z blachy... A skórę? Boże, myślałem, że tylko ja używam jej to tu to tam...
   
 Najlepszy projekt na forum - daje jakieś efekty inne niż wizualne. A wizualne przy okazji. ;D
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Blues Prospect
 
 
 Dołączył: 16 Kwi 2017
 Posty: 76
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Tarnobrzeg
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 8:23, 25 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| W dziennym świetle od razu widać efekt   Tylko sprężyna na drugim zdjęciu pomalowana na czarno trochę psuje całość. Jak byś ją ocynkował na biało było by dużo lepiej.
 Ale ogólnie super to wyszło
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 10:39, 25 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Blues napisał: |  	  | W dziennym świetle od razu widać efekt   Tylko sprężyna na drugim zdjęciu pomalowana na czarno trochę psuje całość. Jak byś ją ocynkował na biało było by dużo lepiej.
 Ale ogólnie super to wyszło
  | 
 Masz rację, nie ma nic gorszego od sprężyny pomazanej na czarno
  Najlepszym rozwiązaniem byłoby wyposażyć maszynę w sprężyny chromowanie, ale to raczej marzenie... więc spróbuję wytrawić je stosując "kreta". Po operacji dam foto jak wyszło. Pozdrawiam   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 10:57, 25 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Rushrod napisał: |  	  |  	  | Aster59 napisał: |  	  | Moc oraz lepsze wkręcanie silniczka na obroty to suma:  portingu oraz zwiększonej ilości mieszanki paliwo-powietrze. Przestawienie wałka choć  mocy nie podnosi, to daje możliwość przeniesienia momentu w kierunku wyższych lub niższych obrotów. Lubię kręcić na wysokich - więc na razie testuje w tym kierunku. Za kilka dni zmienię nastawę wałka tak, by silnik ciągnął od dołu. Ciekaw jestem jak to wyjdzie na zatłoczonych ulicach naszych miast - myślę, że będę zadowolony. Do tego typu przeróbek trzeba mieć jakieś doświadczenie a w CV kilka nieudanych projektów zakończonych porażką.Pierwszym moim silnikiem który nie wytrzymał moich amatorskich modów był nie kto inny jak nasz rodzimy 126 p. Panowie za narzędzia i do garaży bo tam przygoda czeka. Szerokości na zmodyfikowanych Daelimach życzę
  | 
 
 I to mi się podoba, do odważnych świat należy.
 
 Co do regulacji na zębatce myslałem, ale nie wiem kto by mi to mógł wyfrezować sensownie nie psując tego - a jest to mimo wszystko dość twardy materiał.
  Teraz już wiem, że zębatka rozrządu przydała się bardzo należycie.  To lubię.   O zwężce na filtrze nic nie wiem, na króćcu się domyślam bo są w środku dokładki z blachy... A skórę? Boże, myślałem, że tylko ja używam jej to tu to tam...
   
 Najlepszy projekt na forum - daje jakieś efekty inne niż wizualne. A wizualne przy okazji. ;D
 | 
   
 Nie mylisz się, to właśnie Twoje koło zębate kręci się w moim silniku
   Odnośnie przeróbki koła - z tym powinien sobie poradzić średnio rozgarnięty frezer, a w ostateczności - jak się uprzesz - można zrobić to za pomocą dobrego iglaka, bowiem materiał nie jest taki twardy. Co do skóry...w czasach mojej młodości nie było dostępu do części zamiennych więc kto miał pojazd inny niż pf-y czy inne demoludy musiał kombinować we własnym zakresie. W przypadku uszczelnień, skóra jest nieocenionym materiałem
   Dzięki za uznanie.
 Pozdrawiam
   
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Wto 11:04, 25 Kwi 2017, w całości zmieniany 3 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Pappa2 Member
 
 
 Dołączył: 13 Paź 2015
 Posty: 1709
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 10 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DKA
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:07, 25 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Nie wiem jak większość ale ja chcę filmik jak to jeździ.. Chciałbym zobaczyć na filmiku (jako że teraz tak masz ustawiony silnik) przyśpieszenie.. od 1 do 4 
 Będziesz miał możliwość nagrania takiego filmu?? Bo nie ukrywam temat mnie bardzo interere
   
 Ps. jak się bawisz w zmianę zapłonu to pilnuj temperatur... ale pewnie o tym wiesz.....
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Foveon Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 08 Gru 2015
 Posty: 1994
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:13, 25 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| A takie głupie pytanie. O jaki stopień zmienia się przełożenie o jedno ogniwo w rozrządzie? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:30, 25 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Pappa2 napisał: |  	  | Nie wiem jak większość ale ja chcę filmik jak to jeździ.. Chciałbym zobaczyć na filmiku (jako że teraz tak masz ustawiony silnik) przyśpieszenie.. od 1 do 4 
 Będziesz miał możliwość nagrania takiego filmu?? Bo nie ukrywam temat mnie bardzo interere
   
 Ps. jak się bawisz w zmianę zapłonu to pilnuj temperatur... ale pewnie o tym wiesz.....
 | 
 Nie mam kamerki, ale w długi weekend poproszę o wsparcie kolegę i postaram się spełnić Twoją prośbę
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:39, 25 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Foveon napisał: |  	  | A takie głupie pytanie. O jaki stopień zmienia się przełożenie o jedno ogniwo w rozrządzie? | 
 Na to pytanie nie znam odpowiedzi, trzeba byłoby zmierzyć kątomierzem. Myślę, że wyprzedzenie/opóźnienie byłoby zbyt duże, a w dodatku bez możliwości płynnej regulacji. To nie jest tak, że ustawiasz i jest super - każdy silnik indywidualnie reaguje na tego typu strojenie. Ja robiłem kilka prób...
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:48, 25 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Zgodnie z obietnicą wstawiam zdjęcie sprężyn po zabiegu trawienia w "krecie" oraz potraktowaniu ich szczotką na wiertarce. Przy okazji odciąłem bolec w bocznej stopce, przez który o mało nie wyłożyłem motocykla na glebę. 
 
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Pappa2 Member
 
 
 Dołączył: 13 Paź 2015
 Posty: 1709
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 10 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DKA
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 21:10, 25 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| dokladnosc regulacji tu musi byc na wysokim poziomie... nie ryzykowalbym przesuwu o zab... 
 pamietam aby ogara 200 (silnik jawki 50) aby odblokowac nalezalo zmienic m.in (przyspieszyc) zaplon o dziesiatne czesci mm. jak dobrze pamietam to na 2mm przed gmp. a blokowane byly na 1.5 - 1.8mm. takze o taka roznice moze chodzic....
 
 ciesze sie ze uda sie cos wykombinowac z filmem
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Blues Prospect
 
 
 Dołączył: 16 Kwi 2017
 Posty: 76
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Tarnobrzeg
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 23:17, 25 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| No no różnica kolosalna, jak dla mnie. Ciekawe jakby się prezentowały ocynkowane na biało. Myślę że ładnie by się wyróżniały na czarnym   
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Blues dnia Śro 15:03, 26 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Foveon Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 08 Gru 2015
 Posty: 1994
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 9:00, 26 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| No patent z kretem jest świetny. Aż żal że się pobrudzą   A co do zębów to żeby było 8 stopni to koło musiało by mieć 45 zębów a na pewno tyle nie ma
   Na razie mi mocy starcza mam 150, fajny wydech, świetne przełożenie.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 17:36, 28 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Pogoda do d....  Na pocieszenie zabrałem się za polerkę parchatych lag oraz w końcu zaślepiłem dziury mocowania lightbarów. 
 
   
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 19:14, 29 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| oj czekam na filmik  jak to teraz smiga a wizualnie jak zawsze pieknie, czym czysciles lagi bo u mnie w vc gabka do lakieru nawet drzec nie chciala |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 19:20, 29 Kwi 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | bubba napisał: |  	  | oj czekam na filmik  jak to teraz smiga a wizualnie jak zawsze pieknie, czym czysciles lagi bo u mnie w vc gabka do lakieru nawet drzec nie chciala | 
 Nie wiem jak to nazwać... ujmę to tak - gruba tkanina używana przez spawaczy w mleczarni do czyszczenia spawów stali nierdzewnej. Następnie drobna włóknina (czyścik) z wełny stalowej, na koniec ściereczka z mokrofibry
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Staszek.S Member
 
 
 Dołączył: 04 Wrz 2016
 Posty: 429
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 14:30, 02 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| i to robiłes ręcznie czy wiertarka / polerka?? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 19:02, 02 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Staszek.S napisał: |  	  | i to robiłes ręcznie czy wiertarka / polerka?? | 
 Preferuję ręczną robotę
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 19:58, 02 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Dzisiaj wskoczył nowy tłumik, jest bardzo basowo i poważnie:) 
   
   
   
   
   [/img]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:09, 02 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Czy to ten z aledrogo co zawsze linka podaje ? czy znalazles cos innego? oj chyba cale nasze grono czeka na twoja wideorelacje z jazdy   |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:33, 02 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Tak to ten z Twojego linka. Mogę powiedzieć, że tłumik jest solidny i ładnie wykonany. Tak jak podaje sprzedający, zestaw zawiera uniwersalny (całkiem solidny) chromowany wspornik, chromowane jarzmo oraz tuleje redukcyjne. Nie miałem problemów z jego montażem. W aukcji nie podają strony montażu (są dostępne prawe i lewe) więc trzeba  mieć to na uwadze. Brzmi basowo i "rasowo"  Gdybym miał kamerkę to wczoraj była okazja, zrobiłem 53 km. Zanim kolega się pojawi  może uda mi się zaimprowizować jakąś uprząż pod kompakta. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 21:01, 04 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Na razie filmik gangu silnika z nowym wydechem https://youtu.be/PVboH-P5qgc
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 21:05, 04 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Pappa2 Member
 
 
 Dołączył: 13 Paź 2015
 Posty: 1709
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 10 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DKA
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 2:43, 05 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| ladny tlumik, dzwiek fajny. podoba mnie sie   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 20:50, 22 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Aby wywiązać się z obietnicy, kupiłem kamerkę  Jak ją zamontuję wrzucę film jak jeździ mój sprzęcik. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Blues Prospect
 
 
 Dołączył: 16 Kwi 2017
 Posty: 76
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Tarnobrzeg
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 21:34, 22 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| No to czekamy na pierwsze wideo   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Pappa2 Member
 
 
 Dołączył: 13 Paź 2015
 Posty: 1709
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 10 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DKA
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 22:41, 22 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Aster59 napisał: |  	  | Aby wywiązać się z obietnicy, kupiłem kamerkę  Jak ją zamontuję wrzucę film jak jeździ mój sprzęcik. | 
 Superrrr
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 20:53, 24 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Na kurpiowskiej ziemi 
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| seequs Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 14 Lis 2015
 Posty: 767
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 4 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: ONY
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 21:29, 24 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Zastanawiam się który ładniejszy, Twoja VSka czy VLka Stefana  Normalnie moglibyście robić konkursy piękności   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Foveon Sgt. at arms
 
 
 Dołączył: 08 Gru 2015
 Posty: 1994
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 22 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: DW
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 8:39, 25 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| A ja to już nie   A powiedz mi jak sprawuje się deflektor na szybie?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Aster59 Prospect
 
 
 Dołączył: 25 Wrz 2016
 Posty: 266
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: BL
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 8:59, 25 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Każdy wie, że Twój VT-ek też jest piękny   Co do deflektora to mogę powiedzieć, że nie wyobrażam sobie jazdy na trasie bez niego - ładnie kieruje strugę powietrza ponad kask. Moja rada - nie kupujcie najtańszych deflektorów! - miałem taki za 50 zł i musiałem wyrzucić do kosza. Ten na fotce kosztował 160 zł. i jest ok.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Aster59 dnia Czw 10:19, 25 Maj 2017, w całości zmieniany 3 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Forseco Prospect
 
 
 Dołączył: 07 Kwi 2017
 Posty: 72
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Sieniawa
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 21:00, 25 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| ładny motorek te Vs to takie mi sie bardziej z KTM z dakaru kojarzą   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| siejol Support
 
 
 Dołączył: 08 Kwi 2017
 Posty: 43
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Bistuszowa
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 19:44, 26 Maj 2017    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Hej  a powiedz mi jakie masz przełożenie na zębatkach? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |